Niillä maatalousteillä. Ettei tarttis paskaa ihmisten ilmoilla haistella. Kävin vähän puhuttelemassa paskakärryn kuljettajaa. JA ÄLKÄÄ PÄÄSIÄISEN PALUURUUHKAAN MENKÖ TIENTUKKEEKSI.
Uudeksi vuodeksi hieman yleissivistystä ja käytöstapoja.
Usein syynä on ankara, puhumaton ja väkivaltainen isä. Pojat jatkavat sitten näitä "miehen" malleja. Vihan tunne purkautuu sitten kaikkeen erilaisuuteen, naisiin ja sukupuolivähemmistöihin. Usein mukana on alkoholiongel…
Minä, MPP ja muutama muu. Suurin osa demareita tai "demareita". Erityisen huomattavaa on maalaisliittolaisten notkoselkäisyys. Rakkaus Saatanan Valtakuntaan on ikuinen. Menkää kepulit kotimaahanne Venäjälle. Me suomalai…
Liikkeen ehdokkaana Vaasan vaalipiiristä. Hjallis on fiksu kundi ja Liike on ainoa todella erilainen vaihtoehto.
Ehdokkaat ovat tolliskon oloisia. Moni vielä ylipainoinen.
Kiteytti: Keskusta eli Maalaisliitto on Suomen suurin ongelma. Nykyinen roskamedia kaipaisi Tommin ja Lokan kaltaisia ammattitaitoisia toimittajia.
Ovat kaikki demareita tai "demareita". Maalaisliittolaiset ja nämä. kommunistinnuoret tuotoksensa kuin ala-asteen ainekirjoituksedta. Anna mun kaikki kestää! Paras olen tietysti minä ja sitten tulevat Martti ja MPP.
Sovinistireppanat tytöttelee. NOLOA! Ovat hieman ajastaan jäljessä. Suomi pitää jakaa kahtia nelostien kohdalta ja perskeput sinne itäpuolelle inkeroisiin pois ihmisten ilmoilta.
Siinäpä pulma periferiaan.
100 vuotta maalaisliittolaisten vallankumousyrityksestä. Yksinkertaiset talonpojat lähti Mäntsälään. Nolosti kävi kun Ukko Pekka pani toimeksi.
Löyly tulee olemaan viikonloppuna armoton! Aion Väinö Leskistä lainatakseni murskata maalaisliiton!
Lakkolaiset määrätään hätätyöhön. He he he.. Muistan kuinka 1983 hurrasimme kun kommunisteille pistettiin hiilikaivoksilla kova kovaa vastaan.
Mauno Suuri teki selväksi että yhdelläkään puolueella ei ole Moskovan takaamaa mandaatti paikkaa hallitukseen kuten maalaisliitolla oli kekkosdiktatuurin aikana. Eläköön Honkaliitto!
Haittapuolueita maalaisliittoa, äskoopeetä ja bader meinhoff vihreitä ei otettu mukaan. Ei ollut rehdin Holkerin ja Mauno Suuren vika että maalaiset ei ymmärtäneet että valuuttalainan korko saattaa nousta.
Suomen kansaa.
Että pyssyihin ei sitten kosketa kossupullon jälkeen ja ei sammuta pilkkihaalarissa hankeen.
Tässä katselemme viimeöistä divisional kierroksen jalkapallo-ottelua. Huomenna Trumps ottaa ohjat. Näemmekö heti pidätyksiä?
Maksamasta maataloustukia.
Luulevat demokraatteja jotka monessa suhteessa ovat Yhdysvaltain puolueista oikeistolaisempi demareiksi kun molemmat alkavat d kirjaimella. Äly hoi älä jätä.