Löyly tulee olemaan viikonloppuna armoton!
Aion Väinö Leskistä lainatakseni murskata maalaisliiton!
Huomenta maalaisliittolaiset
16
164
Vastaukset
- Anonyymi
Jossain sauna lämpimänä, vai mitä tapahtuu?
- Anonyymi
Oletko nyt selvin päin ?
- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Olemme nykyään vaimon kanssa soberisteja.
Eikös maalaisliitto ole tuhottu jo ei ole alkiolaisia enää kepussa
- Anonyymi
Saatanan tunarit, sanoi kekkonen.
- Anonyymi
Keskusta saattaa jäsenistönsä häpeään toimillaan.
- Anonyymi
Nyt puhutaan Maalaisliitosta.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhutaan Maalaisliitosta.
Ruotsinkielisellä Pohjanmaalla miehet pukeutuvat hyvin ja pitävät huolta siisteydestään ja hygieniastaan.
Kun menee Kyröön saa pidellä nenäänsä r..en lailla pukeutuvan sarkatakkikansan kanssa.
- Anonyymi
Poika parka, olet 60 vuotta myöhässä. Maalaisliitto katosi jo 1965.
Tuollaista se on kun ei ole kouluja käynyt eikä tiedä historiaa - Anonyymi
Osallistuja OikeistoSosialiDem, (nykyään Maalaisliitonkurittaja) tässä OSD. Poliisi ja virkaholh...eikun siis lakimies eli VH
Poliisi: Poliisi, kuinka voin olla avuksi.
OSD: Haluan tehdä rikosilmoituksen minuun kohdistuneesta kunnianloukkauksesta.
Poliisi: Selvä, saisinko henkilötietonne ja loukkaajan tiedot?
OSD: Olen kuuluisa S24 sivuilla oleva arvostettu kirjoittaja ja minulla on missivaimo, käyn USA:n presidentin luona vierailulla, minulla on sadan tonnin kuukausi tulot ja olen perustamassa uutta puoluetta johon kerään kannatuskortteja, haluaisiko konstaapeli liittyä?
Poliisi: Juuenhalua, mutta saisinko henkilötietonne ja loukkaajan tiedot?
OSD. Olen OikeistoSosialiDem ja minua loukannut on anonyymi.
Poliisi:Voidakseni tutkia asiaa tarkemmin tarvitsisin henkilötietonne ja myös teitä loukanneen tiedot.
OSD: annan tämän luurin lakimiehelleni joka auttaa asian selvittämisessä.
VH: Haloo, tässä puhuu tämän OSD:n virkaholhooja ja hän välttämättä vaati yhteydenottoa poliisiin tästä kunnianloukkauksesta. Mitä konstaapeli haluaa tietää.
Poliisi: Selvä, saisinko holhottavanne henkilötiedot ja loukkaajan tiedot? Miksi hän muuten sanoi teitä lakimiehekseen?
VH: No hän pysyy rauhallisempana kun pitää minua lakimiehenään, itseasiassa USA:ssa asuva serkkuni soitti pyynnöstäni hänelle kertoen olevansa USA:n presidentti ja se piti OSD:n rauhallisena pitkän aikaa. En voi kuitenkaan antaa holhottavani henkilötietoja ja loukkaajasta kuulin holhottavaltani, että hänellä on Suomi24:n Keskustan keskustelupalstalla epätavallinen nimimerkki Anonyymi. Tällä tavalla voitte varmaankin selvittää asian?
Poliisi:Millä tavalla tämä Anonyymi on loukannut holhottianne?
VH: Hän on kirjoittanut holhottini olevan mielisairas suuruudenhullu ja sen johtuvan tämän suvun rutsaisuudesta.
Poliisi: Minkä vuoksi holhottinne on holhouksen alaisena?
VH: No siksi koska hänellä on megalomaaninen skitsofrenia joka ilmeisesti johtuu sukurutsasta. Hänen setänsä kuoli tähän ja OSD suree ja itkee tätä päivittäin.
Poliisi: Tämä alkaa vaikuttaa selvältä tapaukselta. Tietenkin lähdemme selvittämään asiaa ja nuo loukkaajan tuntomerkit vaikuttavan selkeiltä. Eiköhän tämä ole selvä asia ja pian saamme nähdä pidätyksiä. Voitte kertoa tämän holhottavallenne.
VH: Kiitos paljon konstaapeli
OSD: (huutaa kauempaa luuriin) Kansalaispisteitä, kansalaispisteitä jaossa minulla. Haluaako konstaapeli niitä?
Puhelu katkeaa- Anonyymi
HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Typerä ja vanha vitsi pankkolängvitsiltä.
Hyvin kirjoitettu ja oikein hyvin kuvaa sinua ja megalomaniaasi kun uhoat täällä lakimiehilläsi ja keskustan murskailuillasi.
Terveisiä vaan lakimieh...siis virkaholhoojallesi. Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu ja oikein hyvin kuvaa sinua ja megalomaniaasi kun uhoat täällä lakimiehilläsi ja keskustan murskailuillasi.
Terveisiä vaan lakimieh...siis virkaholhoojallesi.Sinä edes tiedä mitä on hyvin kirjoittaminen.
Kopsailet samoja spämmejäsi.
Pyyhin sinulla lattiaa koska vain.- Anonyymi
Sinä edes tiedä mitä on hyvin kirjoittaminen.
Kopsailet samoja spämmejäsi.
Pyyhin sinulla lattiaa koska vain.Taisi mennä pallopaidalla nyt pahasti ihon alle kun hänen vanhoja kirjoituksiaan muistellaan.
- Anonyymi
Paitis niitä harvinaisia nähnyt Väinön. Siitä meille kertoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694