- Mäntsälän kapinassa Ukko Pekka oli sen verran kova luu että toukohousujen kapina loppui lyhyeen.
Wallenius pidätettiin tukevassa humalatilassa. Ei tehnyt vastarintaa. - Jurppiiko kun Sipilä spämmisi ei kiinnosta ketään.
Ammattikoululainen on siis Pankkolängvitsi ja rutsanhokijs.
Yritä vähän sivistää itseäsi. Ja opetella käyttäytymään. Olet vähän nolo tällä tasokkaalla pastalla. - Joo tiesin ettei nuo lainaukset menneet ihan noin.
- Tyhmä sinä olet. Tyypillinen ammattikoululainen.
- Mites tää kuuluu pastan aiheeseen?
- Mä.olen aina selvinpäin. Maalaisrupuja kuten sinä on hauska ärsyttää.
- Oletko oikeasti noin tyhmä?
Suosittelen hieman yleissivistämään itseäsi.
Urho "Timo" Kekkonen jos mikä kuuluu pastan aiheeseen. - Ketjun aihe on Pekka Peitsen sanomiset en minä.
Oletko vähän retardi maalainen? - Varo ettei käsi kramppaa kun liiterissä runkkaat.
- Joo niit tukee kaikki muut kuin persuretardit.
- Vennamolla ei ollut mitään tekemistä näiden rasististen ja sovinististen ääliöiden kanssa.
- Tulisivat vaan rohkeasti kaapista ulos.
Asia ei vuonna 2025 kiinnosta kuin maalaisia ja kiihkouskovaisia. - Kannabista voitaisiin ihan hyvin myydä laillisesti apteekeissa.
Mikään päihde ei ole hyvästä mutta monelle rähinäviinaa juovalle maalaiselle sauhut sopisi paremmin. - Onko tämä joku ryssä?
- Vinkki. Sama tyyppi luulee että palstalla keskustellaan toisista kirjoittajista.
Elantonsa saa junttikylän kunnantalolla suojatyössä klemmareiden vääntelystä. - Kuka palstan spämmääjä ei siis kirjoittaja kärsii alkoholiongelmasta ja hallitsemattomasta vihakäyttäytymisestä.
Muija siltä lähti ajat sitten. - Niin hän on O. Popovits puna-armeijasta.
- Hän kovin tosikkomainen ammattikoululainen.
- Siksi Saatanan Valtakunta pitäisi hävittää. Eläimet vaan tulisi pelastaa.
- Kepulandiassa on samanlaista itsestään huolehtimatonta sarkatakkiväkeä.
Ruotsinkielisellä maaseudulla ihmiset osaavat pukeutua ja käyvät suihkussa.
Sit rysä ei osaa englantia.