Kieltäydyn jatkossa

Maksamasta maataloustukia.

31

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

      Esko Nurmijärveltä

    • Anonyymi

      Ethän sä kusenlarittaja ole edes töissä.

      • KÄYKÖ TURVENUIJA KUUMANA!
        ÄLÄ KUSE PILKKIHAALARIISI KUN SAMMUT!


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        KÄYKÖ TURVENUIJA KUUMANA!
        ÄLÄ KUSE PILKKIHAALARIISI KUN SAMMUT!

        Paitulilla on ihan yhtä huonot hermot kuin Trumpilla. Megalomaniaa pukkaa taas....

        Psykiatri ja poliittinen kommentoija tohtori Russell Razzaque:

        "6 Shocking Traits Of Authoritarian Leaders You Must Know!"

        https://www.youtube.com/watch?v=RYBHZYXLi3M

        "Inside Trump’s Mind Bullying Of Zelensky: A Psychiatrist Analyzes His Behavior"

        https://www.youtube.com/watch?v=gMetdO01OI0

        "How Trump’s Childhood Shaped His Presidency – The Psychological Truth"

        https://www.youtube.com/watch?v=5I0Xr6v1EpM

        "Are Trump & Putin Secretly Masochists? A Psychiatrist Analyzes Their Dark Psychology"

        https://www.youtube.com/watch?v=4Hmdimv22vE


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        KÄYKÖ TURVENUIJA KUUMANA!
        ÄLÄ KUSE PILKKIHAALARIISI KUN SAMMUT!

        Taas tuli otettua pari keppanaa?


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        KÄYKÖ TURVENUIJA KUUMANA!
        ÄLÄ KUSE PILKKIHAALARIISI KUN SAMMUT!

        Jäisit muuten ilman sitä kaljookin jos ei isäntä viljelisi sitä ohraa panimolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuli otettua pari keppanaa?

        Kiljua se ryystää.


      • Anonyymi

        Taisi osua napakymppiin ulvomisestasi ja räkimisestäsi päätellen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisi osua napakymppiin ulvomisestasi ja räkimisestäsi päätellen!

        TUKIPUMMIN NAAMAAN ONKIN SYYTÄ RÄKIÄ!


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        TUKIPUMMIN NAAMAAN ONKIN SYYTÄ RÄKIÄ!

        Paljastit ainoastaan oman himmeän mielesi todellisuuden. Olet kuin Haapaveden teurastajapersu.

        "Syyte: Kaupunginvaltuutettu sylki päätoimittajaa kohti ja nimitteli rajusti ruokakaupassa

        Kunnianloukkauksesta syytetty Ilkka Repo on kiistänyt tapahtuneen oikeudessa."

        https://yle.fi/a/74-20150794


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        TUKIPUMMIN NAAMAAN ONKIN SYYTÄ RÄKIÄ!

        Kuinka monta promillee???


    • Anonyymi

      ..tuskin niitä on häneltä oltu perimässäkään , täysimääräisenä on KELA ruokakaupan maksusitoumuksen lähettänyt ... kokemus on osoittanut että jos sen paperin antaa asiakkaalle itselleen , tämä vaihtaa sen muutamaan kaljalaatikkoon .. ja päivän -parin päästä on vapisten ja tutisten hakemassa uutta ..

      • Tiesittekö että maatalousloisille maksetaan asumistukea omistusasumiseen.


    • Anonyymi

      Kieltäydyn maksamasta aloittajan Kela-tukia.

      • OSTA ULKOMAISTA RUOKAA!
        ÄLÄ ELÄTÄ MAATALOUSLOISTA!


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        OSTA ULKOMAISTA RUOKAA!
        ÄLÄ ELÄTÄ MAATALOUSLOISTA!

        Niin myöskään et voi ostaa kotimaista olutta tai viinaa kun on viljaa käytetty?


    • Anonyymi

      Ethansä persu mitään maataloustukia edes maksakkaan. Maataloustukia maksatetaan joko Suomen valtion taikka EU:n kautta eikä sun kolikkopussistasi jossa on kolmemarkkaa ja kuusikymmentä ruplaa.

    • Anonyymi

      VOI TEITÄ HULLUJEN HUONEEN POIKIA!
      TÖRNÄVÄN INSSI KÄSITTELI SAMASSA TILASSA RIKKIHAPPOA JA AMMONIAKKIA!

      • Anonyymi

        Paitulimajuri olisi pitänyt jo vuosia sitten kiikuttaa lataamon pahnoille, mutta ilmeisesti ei ole läheisiä ihmisiä ympärillään, jotka olisivat havainneet asian ja ohjanneet hoitoon. Kävelevä aikapommi.


    • Anonyymi

      Vihanen kusenlarittaja@

      • Anonyymi

        Ja #rutsaoikeisto.


    • Anonyymi

      Maataloustukia maksetaan siksi jotta ruoan hinta pysyy alhaisena eikä heittelehtisi markkinatilanteiden sekä katovuosien seurauksena.

    • Anonyymi

      Jaahas, taas on hybris päällä.. ja paha olo.

      • Oliko äpärällä jotain sanottavaa.


      • Anonyymi
        Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:

        Oliko äpärällä jotain sanottavaa.

        Vain toinen meistä on... Ja se en ole minä.


    • Anonyymi

      Tuo olisi hyvä toteuttaa niin että ostamasi ruokatarvikkeiden hinta kerrotaan vaikkapa 3 :la . Maksaisit siis niiden tuotantohinnan . Oletko työtön /elätkö yhteiskunnan maksamalla tukirahalla ?

    • Anonyymi

      Stubbin sanoin: "Voi vittu mitä paskaa "!!

    • Anonyymi

      En halua maksaa YLE veroa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe