dark-signs

dark-signs profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Sosiaalisesti+lahjakas+ja+Andrea+Pirlon+näköinen+nykyaikainen,+suvaitsevainen+ja+eurooppalaishenkinen+mies.

Liittynyt 21v sitten
283 aloitusta · 21562 kommenttia
Tänä päivänä miehillä on oikeus kieltäytyä aseista halutessaan, ja voisit ottaa huomioon sen että kaikki miehet eivät halua olla tappokoneita jotka tappavat säälimättä toisia ihmisiä oman maansa itsenäisyyden puolesta.

Minä en ainakaan suostuisi tappamaan yhtään ihmistä, enkä kuolemaan itse suomen itsenäisyyden puolesta.

Mutta minä olenkin rauhan aatteen kannattaja, eikä isänmaallisuus ole koskaan merkinnyt minulle yhtään mitään. Mielestäni ihmishenki on aina tärkeämpi kun joku valtion turha itsenäisyys, eikä näitä asioita pitäisi verrata ollenkaan keskenään.

Muissa Euroopan maissa asiestakieltäytyminen on hyväksytty paremmin kun meillä ahdasmielisten suomessa jossa ihmiset elävät vieläkin jotain talvisodan henkeä.
Muissa valtioissa joissa on siviilipalvelus, niin siellä sen kesto ei ole yhtä rangaistuksen omainen kun meillä suomessa jossa siviilipalvelus on yli kaksi kertaa pidempi kun lyhyin varusmiespalvelusaika.

Tänä päivänä siviilipalveluskin alkaa olla jo hieman harvinaista sillä melkein kaikissa Euroopan maissa on palkka-armeija. Mutta niissä maissa joissa ei ole vielä palkka-armeijaa, niin siellä ei silti rangaista armeijasta kieltäytyneitä yhtä pitkällä siviilipalveluksella kun meillä suomessa tehdään.

Hyvä kysymys miksi siviilipalveluksen oikein pitää olla suomessa suhteellisesti pidempi kun muissa maissa?

Yhtään järkevää perustelua en ole tähän kysymykseen ikinä kuullut, enkä usko että tulen koskaan sellaista kuulemaankaan. Olisi hyvä jos joku yllättäisi minut.
No pelkkä armeijan käyminen nyt ei välttämättä tee vielä kenestäkään maanpuolustusintoilijaa. Mutta itse pidän maanpuolustusintoilijoina näitä jotka hehkuttavat koko ajan suomen itsenäisyyttä ja sen puolustamisen tärkeyttä, lisäksi heidän suhtautuminen sivareita ja totaalikieltäytyjiä kohtaan on myös erittäin huono.

Lisäksi he eivät ymmärrä sitä että kaikki miehet eivät halua olla jotain raakalaismaisia tappajia jotka tappavat kylmäverisesti kaikki suomeen tunkeutuvat vihollisten sotilaat, sillä heidän mielestä kaikkien miesten pitäisi olla maanpuolustustahtoisia ja kylmäverisiä tappajia jotka pitäisivät suomen itsenäisyyttä tärkeämpänä asiana kun ihmishenkeä.

Olen itse suvaitsevainen ja avarakatseinen ihminen, ja sen vuoksi hyväksyn kaikki ihmiset tasavertaisina välittämättä mitään heidän ihonväristä, uskonnosta tai kansalaisuudesta.

Kannatan maailmanrauhaa enemmän kun jotain valtion itsenäisyyttä jolla ei ole koskaan samanlaista merkitystä, ja mielestäni ihmishenkeä ei pidä koskaan verrata johonkin valtion itsenäisyyteen.

En näe mitään syytä miksi minun pitäisi tappaa toisia ihmisiä sen vuoksi että suomen valtio säilyisi itsenäisenä, enkä todellakaan olisi valmis kuolemaan itse sen puolesta. Tätä nämä maanpuolustusfanaatikot eivät vaan pysty tajuamaan.

En tee ihmisistä päätelmiä heidän ulkonäkönsä perusteella, mutta ainakin näiden maanpuolustusintoilijoiden on aina vaikea hyväksyä minun näköiset miehet. Sillä he eivät pysty hyväksymään pitkätukkaisia koruja käyttäviä miehiä sen vuoksi koska heidän mielestä kaikkien miesten pitäisi olla aina mahdollisimman sotilaallisen näköisiä.