Tuntuupa siltä että toi Darkfear on pelkkä teinipoika. Perusteluna sanottakoon että kukaan aikuinen ei näe maailmaa yhtä mustavalkoisesti kuin tämä Darkfear. Hän väittää vielä profiilinsa mukaan olevan 23-vuotias Hah! Toisaalta hyvät naurut saa aina Herra Darkfearin juttuja lukiessa.
Vastaukset 15
- samaa mieltä
Darkfear todennäköisesti on kuten väittää nuori ja myös tosielämää kokematon. Tai sitten vain hiillostaa meitä muita keksityillä mielipiteillä ja nauraa partaansa.
Vahvoja mielipiteitä tuntuu tosiaan löytyvän joka lähtöön. Niistä vain puuttuu se kokemus, ja sen myötä kaikki uskottavuus.
Kyllä se siitä ajan myötä tasoittuu...- sdfwerwe
Todisteet puuttuvat, joten se niistä perusteluista.
- Bönö-Rame
Jep.
- mie
Nimenomaan.
Usko tai älä mutta olen 23-vuotias kuten profiilissanikin lukee. Olen jo siviilipalvelukseni suorittanut, joten siitä voit päätellä että ikää on ainakin enemmän kun teini-ikäisillä.
Olen vain suorasanainen ja sanon suorat mielipiteeni asioista mitään turhia kaunistelematta, mutta suomalaiset eivät vaan näytä kestävän sitä kun joku uskaltaa sanoa asiat suoraan välittämättä siitä miellyttäkö se toisia.
Voisit itsekin perustella millä perusteella näen muka maailman mustavalkoisesti? Olen avarakatseinen ja suvaitsevainen, mutta rasismia ja toisten ihmisten sortamista en hyväksy.- LoveJoy
Sä oot niin pelle. Ehkä joskus kolmekymppisenä sä tajuat sen itsekin. Ei se mitään, kohkaa vaan suu vaahdossa. Saadaanpa makiat naurut! :)
- juu-u-u
LoveJoy kirjoitti:
Sä oot niin pelle. Ehkä joskus kolmekymppisenä sä tajuat sen itsekin. Ei se mitään, kohkaa vaan suu vaahdossa. Saadaanpa makiat naurut! :)
Se on tajunnnu jo mut se ei uskalla sanoa viälä ääneen.
- gwgeg
Dark fearin ainut perustelu,joka asiaan tuntuu olevan tämä:Minä en ainakaan suostuisi tappamaan yhtään ihmistä, enkä kuolemaan itse tämän turhan valtion itsenäisyyden puolesta. Toista mieltä olevat,maataan ja sen historiaa arvostavat,sekä intin käyneet Dark Fear tuomitsee yleensä fasisteiksi ja sotahulluiksi tappajiksi.Aika avarakatseista suurelta rauhanrakastajalta.Jos tämä valtio ja sen itsenäisyys on mielestäsi turha,kukaan ei riistä vapauttasi muuttaa täältä jonnekkin muualle.Taitaa olla niin,että suomessa on niin hyvät sosiaaliedut,että täällä kannattaa lorvailla,vaikka valtio ja sen itsenäisyys ei mitään merkitsisikkään.
- Yks vaan
Halusit tarkennusta siihen että miksi pidän sinua teininä joka ajattelee asioista mustavalkoisesti.
No ensinnäkin hyvä Darkfear. Jos todella olisit aikuinen etkä mikään teini ,niin osaisit suhtautua avoimemmin kritiikkiin ilman että rupeat heti haukkumaan vastapuolta uusnatsiksi
Losäksi itseäni häiritsee sanontasi jonka mukaan väität olevasi rauhanpuollustaja. Tämä ei sinänsä ole vielä mikään huono asia ,mutta kun samaan hengenvetoon toitotat olevasi kommunisti niin johan ovat maailmankirjat sekaisin. Yritä nyt hyvä mies ymmärtää ettärauhanpuollustamisella ja Kommunismilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.- Yks vaan
Ilmeisesti tekstissäni oli kirjoitusvirhe 3kolmannen kappaleen alussa. Siinä piti lukea Lisäksi mutta taisi lukea jotain muuta
- Pro-Staff
Yleensähän vasemmistolaiset pasifistit ovat omassa kriminaalipoliittisessa katsannossaan erittäin löysäkätisiä. Vastustavat ankarasti kuolemanrangaistusta nyt tietenkin, mutta muutenkin modernia vapausrangaistusinstituutiota.
Ja tottakai ainakin näennäisesti puolustavat sananvapautta. Sinä DF sen sijaan olet ollut koventamassa rikollisten tuomioita roimasti ja lähettämässä skinejä milloin mihinkin leireille, mielellään hakattuna. Mielestäni tässä(kin) on pientä ristiriitaa.. - .Jope
Yks vaan kirjoitti:
Ilmeisesti tekstissäni oli kirjoitusvirhe 3kolmannen kappaleen alussa. Siinä piti lukea Lisäksi mutta taisi lukea jotain muuta
Sanassa "puolustaja" ei ole kahta ällää.
- Yks vaan
.Jope kirjoitti:
Joo taisipa käydä niin että nopeasti kirjoittaessani en huomannut kirjoitusvirheitä
- ddddddddd
.Jope kirjoitti:
http://uutiset.msn.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Yleisö hurrasi seisaaltaan Smedsin uudelle Tuntemattomalle/1135232187156?ref=msn
- huiuyiujjkj
ddddddddd kirjoitti:
http://uutiset.msn.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Yleisö hurrasi seisaaltaan Smedsin uudelle Tuntemattomalle/1135232187156?ref=msn
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762986
- 601244
- 41029
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57937- 84830
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173820Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e198802Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216763- 7736
- 62669
- 53667
- 59666
- 67646
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21608Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66569Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34527
- 55518