Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
321
Kommenttia
2376
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos olisit itse lukenut, olisit hahmottanut, että Outokumpu on ajautunut säästökuurille Euroopan teräskysynnän heikentymisen vuoksi. Ei liity pätkääkään persuihin. Mutta tietenkin käskyjen mukaan survot "persua" mihin tahansa juttuun.
03.10.2025 17:19
Miten niin kylläkin? Persujen kannatus silti aiheuttaa mainitsemani reaktiot ja mielentilan muutokset.
03.10.2025 17:14
Kannattaisi perehtyä itse aiheeseen, eikä sokeasti uskoa mitä Iahkonne troIIit kirjoittelee. Jos luet jutun, niin pitäisi umpiIuupäähänkin mennä perille, että hyvin on ministeri tilanteen tasalla.
03.10.2025 17:10
Niin sanoi, mutta Marttinen ei edelleenkään sanonut, että työttömyys on selätetty, vaan päinvastoin, luonnehti numeroita ja tilannetta huonoksi. Sinähän kahjo et ymmärrä sanoja, etkä niiden merkityksiä, koska punottava kuuppasi on turvoksissa Iahkonne hämäriä "totuuksia", joissa ei ole koskaan korjaamisen, eikä neuvottelun varaa.
☝🏻😆
03.10.2025 17:08
Miten luonnehtisit tuota teidän alituista irvailevaa profetiointianne, että aina tulevaisuudessa PS:lle tapahtuu jotain ikävää, ja tietenkin teidän mielestänne huvittavaa? Esim. vaaleissa te profetioitte, että PS putoaa pienpuolueeksi. Sitten tuli kiukku, kun PS äänestettiinkin toiseksi suurimmaksi puolueeksi. Sitten profetioitte, ettei PS pääse hallitusneuvotteluihin. Sitten tuli kiukku, kun PS olikin hallitusneuvotteluissa. Sitten profetioitte, että PS lähtee neuvotteluista ovet paukkuen. Sitten tuli taas kiukku, kun sekään ei toteutunut. Sitten profetioitte, että PS ei pääse hallitukseen. Ja taas tuli kiukku, kun PS pääsikin hallitukseen. Onko tuollainen profetiointi huvittavaa, vai ehkä surkuhupaisaa, tai jopa säälittävää ja epätoivoista?
☝🏻😏
03.10.2025 17:05
Onko kiukkuisella menninkäisellä kipeät pukamat korvien välissä, kun et ymmärrä sanoja ja niiden merkityksiä? Marttinen ei todellakaan ole sanonut, että työttömyys on selätetty. Siitähän on kyse. Yritä nyt edes....
☝🏻😯
03.10.2025 15:51
Hän oli ihan oikeassa.
☝🏻😉
03.10.2025 15:46
Väkivalta on vassareissa niin kuin raidat seepralla. Se tulee geeneistä.
03.10.2025 08:35
Aina kun persujen kannatus nousee, alkaa itku ja tietenkin gallupit on väärennettyjä.
Aina kun persujen kannatus laskee, alkaa irvailu, mutta silloin gallupit on aitoja.
Tää on niin tätä. Aina ja joka kerta samalla kaavalla.
☝🏻😆
03.10.2025 08:33
Koska saksa ei ole niiden natiivi kieli 😯
03.10.2025 07:06
Teihin heikompilaatuisiin uppoaa opposition puppupopulismi helposti. Hallitus on jo kohta kolme vuotta työstänyt juuri niitä rakenteita, mitkä on työllisyyden kasvun edellytyksiä. Ne rakenteet on vain niin surkeassa kunnossa, että niiden korjaaminen ei ihan hetkessä onnistu.
03.10.2025 06:05
Marttinen ei ole sanonut noin. Hän on sanonut mm. "Luvut ovat huonot, siitä ei päästä mihinkään." ja uskoo, että työllisyys kääntyy jo tämän vuoden aikana parempaan. Vähän rotia tuohon retoriikkaa ja loppuu se disinformaation levittäminen.
03.10.2025 06:02
Sillä kielellä, mikä on hänen maassaan natiivia kieltä. Sanat ja merkitykset opitaan myös näköaistin kautta.
03.10.2025 05:54
Olet erehtynyt. Olet itse omien pukamies herra.
02.10.2025 22:54
Uusateismissa ei ole mitään uutta. Se on samaa vanhaa ateismia. Ehkä uutta on ateismiin perehtyvän kirjallisuuden lukijakunnan kasvu.
02.10.2025 22:53
AIoitus on vahva ääni vasemmalta!
*Pfffrrrrrrrtsshhhhschlortz*
02.10.2025 22:47
Hallitusohjelma on kompromissi, jossa jokainen puolue saa jotain ja menettää jotain. Näin ollen jokainen hallituspuolue joutuu ajamaan muiden hallituspuolueiden politiikkaa, vaikka se olisi ristiriidassa omien arvojen ja linjausten kanssa. Näin toimii demokratia. Esimerkki: "Kokoomus leikkaa pienituloisilta. Se ei meille käy!". Nyt siis demokratian hengessä PS ajaa kokoomuspolitiikkaa, joka on PS:n arvojen ja linjausten vastaista. Eihän Rkp:kään ole mielissään joutuessaan ajamaan PS:n maahanmuuttopolitiikkaa.
"Valot on päällä, mutta ketään ei ole kotona"
☝🏻🤨
02.10.2025 22:14
Onko yksinäinen olo, kun käyt täällä diaIogia sivupersoonies kanssa?
☝🏻😄
02.10.2025 22:09
Ei se ihan uusi ole. Älyllisellä kehitysvammaisuudeIIa tarkoitetaan kehityksen pysähtymistä tai poikkeavaa kehitystä kognitiivisissa, kielellisissä, motorisissa ja sosiaalisissa kyvyissä. Esim. luki-häiriöinen typeryyksiä laukova änkyttävä dunning-kruger oireilusta kärsivä vasemmistoradikaali voidaan kategorioida ÄK-ryhmään.
🙄
02.10.2025 12:24
Pitäiskö noi koronarokotejutut postailla ennemminkin salaliittoteoriat -paIstaIIa? Miksi niitä tähän ketjuun postaat?
02.10.2025 12:17
117 / 119