...kannatuksen parin prosentin nousu on pelkkä kupla, suomeksi sanottuna kusetus.
Persut ovat aiheuttaneet saksimisillaan pienituloiset vaikeuksiin, aiheuttaneet 31000 lapsen joutumisen köyhyyteen, soten raskailla leikkauksilla terveydenhuoltomme joutumisen alennustilaan.
Nekö nostaa kannatusta, no ei todellakaan.
Taloustutkimus oy vetää hatustaan galluppejaan, manipuloidakseen heikkouskoisia lampaita.
Asiantuntijat myöntää, Persujen...
173
577
Vastaukset
- Anonyymi
komppaan asisntuntijoita, lisäksi työelämäuudistus on oikeasti työelämäromutus.
- Anonyymi
Kyllä, olen samaa mieltä. Asiantuntijoiden väite perustuu todellisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, olen samaa mieltä. Asiantuntijoiden väite perustuu todellisuuteen.
.
- Anonyymi
Törkeyden huippu oli nostaa omia palkkojaan kaiken tuon miinustamisen jälkeen mitä budjettiin tehtiin!
Kansalta vietiin, mutta oma etu oli sitten täekeämpi ja varaa tuntuu löytyvän!
Se ole sellainen temppu, että tuota hallitusta en juuri arvosta. Enkä taida enää äänestää koskaan, jos hallituksella on oma suu lähempänä kuin kontin suu!!
Ettekö te hallituksen jäsenet huomaa, miten nurinkurista politiikkaa te harrastatte??
Kansalta viedään, mutta omat kukkarot täytetään!
Hyi olkoon moista hallitusta!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeyden huippu oli nostaa omia palkkojaan kaiken tuon miinustamisen jälkeen mitä budjettiin tehtiin!
Kansalta vietiin, mutta oma etu oli sitten täekeämpi ja varaa tuntuu löytyvän!
Se ole sellainen temppu, että tuota hallitusta en juuri arvosta. Enkä taida enää äänestää koskaan, jos hallituksella on oma suu lähempänä kuin kontin suu!!
Ettekö te hallituksen jäsenet huomaa, miten nurinkurista politiikkaa te harrastatte??
Kansalta viedään, mutta omat kukkarot täytetään!
Hyi olkoon moista hallitusta!!Ja rikkaille verohelpotuksia, vaikka varaa niihin ei ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja rikkaille verohelpotuksia, vaikka varaa niihin ei ollut.
Kyllä kokoomuksella rahaa rikkaille löytyy, vaikka Suomelle velaksi.
- Anonyymi
Kyllähän sitä on vassarin karvas niellä, varmasti takertuu kurkkuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sitä on vassarin karvas niellä, varmasti takertuu kurkkuun.
En ymmärrä kaltaisiasi aivottomia, tyhjässä päässä ei ole edes herneen alkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sitä on vassarin karvas niellä, varmasti takertuu kurkkuun.
Persujen on vaikea niellä se, että kannatusnousu onkin vain kupla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kokoomuksella rahaa rikkaille löytyy, vaikka Suomelle velaksi.
Purra niitä rahoja jakaa
- Anonyymi
Työttömyydenkin persut saaneet euroopan suurimmaksi.
- Anonyymi
Persut ovatkin työväenpuolue 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovatkin työväenpuolue 🤣🤣
Mutta onko persut olleet työttömiä jo alun alkaenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovatkin työväenpuolue 🤣🤣
Saaneet ihmiset kortistoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko persut olleet työttömiä jo alun alkaenkin
Suurin osa persuista on tapatyöttömiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovatkin työväenpuolue 🤣🤣
Juu, vaalilupauksissaan olivat työväen puolella.
Toisin kävi hallitusvastuussa eli päinvastoin meni. - Anonyymi
Maahanmuuttajien työttömyys huitelee taivaissa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maahanmuuttajien työttömyys huitelee taivaissa??
Persut yrittävät estää kotoutumista, siitä se johtuu.
Silti työllisyys on mamuissa parempi kuin persuissa itsessään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saaneet ihmiset kortistoon.
Piti tulla 100000 uutta työpaikkaa, tuli 87000 uutta työtöntä.
Ei menny ihan niinku Strömsöössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti tulla 100000 uutta työpaikkaa, tuli 87000 uutta työtöntä.
Ei menny ihan niinku Strömsöössä.Eikö tuo ole jo niin paha epäonnistuminen että hallitus pitäisi lennättää pellolle?
- Anonyymi
Espanjakin jää kohta toiseksi, satavarmasti ennen vuodenvaihdetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko persut olleet työttömiä jo alun alkaenkin
Koulupudokkaat eivät töitä saa, no ehkä lapiomieheksi, mutta silloinkin pitää olla pomo vahtimassa ettei pieleen mene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti tulla 100000 uutta työpaikkaa, tuli 87000 uutta työtöntä.
Ei menny ihan niinku Strömsöössä.Sata työtöntä joka päivä, OrpoPurran cv on ruma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maahanmuuttajien työttömyys huitelee taivaissa??
Persu laittaa kysymysmerkin viestiinsä, kun ei tiedä todellisuudesta mitään.
Silti pitää täällä öyhöttää. - Anonyymi
Häh, tekeekö työväenpuolue niin?
Haha, persut ei voisi kauempana olla työväenpuolue nimikkeestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saaneet ihmiset kortistoon.
Siellä oli ennen vain persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä oli ennen vain persuja.
Nyt syyttömiä sinne Purran takia joutunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sata työtöntä joka päivä, OrpoPurran cv on ruma.
Noilla ansioilla ei töitä saa hallituksen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla ansioilla ei töitä saa hallituksen jälkeen.
no se ei ketään sureta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulupudokkaat eivät töitä saa, no ehkä lapiomieheksi, mutta silloinkin pitää olla pomo vahtimassa ettei pieleen mene.
Pomo joutuu persulle ensin opettamaan lapion käyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovatkin työväenpuolue 🤣🤣
Erittäin negatiivisessa mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti tulla 100000 uutta työpaikkaa, tuli 87000 uutta työtöntä.
Ei menny ihan niinku Strömsöössä.Tahallista.
- Anonyymi
Eduskuntaavaalien tuloksia 2027v sdp 19% kokoomus 17,5% persut 16% keskusta 14,5% vasemmistoliitto 8,5% vihreät 7% vapaudeliitto 0,1%.
- Anonyymi
Kävit torilla ennustajaeukon pakeilla 😂
- Anonyymi
korteistako ennustaja katsoi vai kädestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
korteistako ennustaja katsoi vai kädestäsi?
Hän veti hatustaan pupun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävit torilla ennustajaeukon pakeilla 😂
Paljonko maksoi ennustus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksoi ennustus?
Pyysi paljon, maksoin vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävit torilla ennustajaeukon pakeilla 😂
Sieltä persut tietonsa hankkivat
- Anonyymi
Maailma on täynnä tyhmiä asiantuntijoita mutta asianosaajat ovat harvassa. Vassareissa asianosaajia ei ole yhtään.
- Anonyymi
Kun katsot persujen asiaosaamista hallituksessa, huomaat että sitä ei ole lainkaan.
Maamme on nyt syvässä lamassa persutoilailujen takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katsot persujen asiaosaamista hallituksessa, huomaat että sitä ei ole lainkaan.
Maamme on nyt syvässä lamassa persutoilailujen takia.Ei tämä tyhmä ja laiska "hyvinvointikansa" ole persujen syytä Istutaan koulun penkissä 9-12 vuotta mutta mitään ei opita tai osata. Istutaan kotona ja odotetaan, että joku antaisi helppoa ja hyvinpalkattua työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katsot persujen asiaosaamista hallituksessa, huomaat että sitä ei ole lainkaan.
Maamme on nyt syvässä lamassa persutoilailujen takia.Satuitteko katsomaan eilistä eduskunnan kyselytuntia, siellä persut "loisti älykkyydellään".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä tyhmä ja laiska "hyvinvointikansa" ole persujen syytä Istutaan koulun penkissä 9-12 vuotta mutta mitään ei opita tai osata. Istutaan kotona ja odotetaan, että joku antaisi helppoa ja hyvinpalkattua työtä.
Puhut paskaa ja yleistät mielipiteelläsi nuoret opiskelijat.
Olen neljän lapsenlapsen isovanhempi ja he jos ketkä ovat ahkeria opiskelijoita ja tekevät työtä opiskelun ohella. Vanhin on valmistunut ammattiin ja vieläkin kouluttaa itseään eteenpäin työn ohella.
Antakaa arvo niille nuorille jotka yrittävät vaikka tämä hallitus on potkinut heitä päähän.
Olen ylpeä heistä jokaisesta jotka näyttävät näille päättäjille mistä heidät on tehty.
OrpoPurra hallitus on epäonnistunut meidän nuorien kohdalla, eivät ole pystyneet latistamaan toimillaan heidän pyrkimyksiään elämässä eteenpäin.
Odotan innolla kun nämä nuoret ovat päättäjien asemassa, siihen ei mene kauaa aikaa.
Siellä voi puntit tutissa kaikilla niillä jotka ovat syöneet opiskelijoiden eväät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä tyhmä ja laiska "hyvinvointikansa" ole persujen syytä Istutaan koulun penkissä 9-12 vuotta mutta mitään ei opita tai osata. Istutaan kotona ja odotetaan, että joku antaisi helppoa ja hyvinpalkattua työtä.
Nyt yritä Persu vierittää syytä taas muille.
OrpoPurra on oikea osoite syytöksille suomen syvästä lamasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satuitteko katsomaan eilistä eduskunnan kyselytuntia, siellä persut "loisti älykkyydellään".
Kuten aina 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satuitteko katsomaan eilistä eduskunnan kyselytuntia, siellä persut "loisti älykkyydellään".
persut oli kyselytunnilla ällityttävän älykkäitä 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persut oli kyselytunnilla ällityttävän älykkäitä 🤣🤣🤣
Kun persuja seuraa politiikassa, ei millään uskoisi että tuollaisia on jopa Suomen Parlamentissa.
- Anonyymi
Persuja ottaa päähän kun heiltä itseltään asiantuntemusta miltään alalta ei löydy.
- Anonyymi
Ei tuota iloa kauaa kestä.
- Anonyymi
Joten sinunkin kiukku ei kestä kauaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten sinunkin kiukku ei kestä kauaa?
Minun ei tarvitse edes kiukutella kun puhun niinkuin asiat on.
Hyvin kouluttautuneet ja kielitaitoiset opiskelijat jotka ovat nähneet muutakin kuin yhteiskuntamme, pystyvät omilla aivoillaan tekemään niitä ratkaisuja tulevaisuudessa mitä tämä pohjaan palanut yhteiskunta tarvitsee.
Henkilöt jotka ovat opiskelleet köyhyysrajan alapuolella ja nähneet kaikki törkeän ahneuden jota on varakkaille jaettu, se sakki voi laittaa kädet ristiin ja toivoa parasta.
Tuo aika on yllättävän lähellä. Silloin sinunkin "kiukku" siitä se vasta alkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse edes kiukutella kun puhun niinkuin asiat on.
Hyvin kouluttautuneet ja kielitaitoiset opiskelijat jotka ovat nähneet muutakin kuin yhteiskuntamme, pystyvät omilla aivoillaan tekemään niitä ratkaisuja tulevaisuudessa mitä tämä pohjaan palanut yhteiskunta tarvitsee.
Henkilöt jotka ovat opiskelleet köyhyysrajan alapuolella ja nähneet kaikki törkeän ahneuden jota on varakkaille jaettu, se sakki voi laittaa kädet ristiin ja toivoa parasta.
Tuo aika on yllättävän lähellä. Silloin sinunkin "kiukku" siitä se vasta alkaa.Opiskelijiissa on tulevaisuutemme, he ovat monissa maissa saaneet aikaan isoja muutoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelijiissa on tulevaisuutemme, he ovat monissa maissa saaneet aikaan isoja muutoksia.
Opiskelijat pystyvät halutessaan syöksemään OrpoPurran vallasta.
Varmaan monia muitakin tahoja liittyy mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelijat pystyvät halutessaan syöksemään OrpoPurran vallasta.
Varmaan monia muitakin tahoja liittyy mukaan.en yhtään epäile etteikö mukaan liittyjiä löydy pilvin pimein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en yhtään epäile etteikö mukaan liittyjiä löydy pilvin pimein
Alku vaan käyntiin, loppu hoituu valtavalla porukalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alku vaan käyntiin, loppu hoituu valtavalla porukalla.
Kyllä, hallitusporukka työttömäksi, vaalit ja Suomi nousuun ilman perskokkareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, hallitusporukka työttömäksi, vaalit ja Suomi nousuun ilman perskokkareita.
Hyvä idea 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelijat pystyvät halutessaan syöksemään OrpoPurran vallasta.
Varmaan monia muitakin tahoja liittyy mukaan.Tässä vuosi sitten oli joku tutkimus, että nuoriso kannattaa persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vuosi sitten oli joku tutkimus, että nuoriso kannattaa persuja.
Ovat jo huomanneet tehneensä ison virheen. Persut on nyt hylätty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat jo huomanneet tehneensä ison virheen. Persut on nyt hylätty.
Nuoriso on fiksua, eivät he mitään natseja ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat jo huomanneet tehneensä ison virheen. Persut on nyt hylätty.
nuoret huomasivat että vikelius ja päripommi ovatkin natsimielisiä viharasisteja
- Anonyymi
Keskikalja Mellanööli oli kuin hitlerttien viimeinen Ardennien taistelu ennen lopullista häviötä ja Untergangia
Aina kun persujen kannatus nousee, alkaa itku ja tietenkin gallupit on väärennettyjä.
Aina kun persujen kannatus laskee, alkaa irvailu, mutta silloin gallupit on aitoja.
Tää on niin tätä. Aina ja joka kerta samalla kaavalla.
☝🏻😆- Anonyymi
Asiantuntijat ovat oikeassa, heillä on pätevät perustelut, kuten aloituksesta voit todeta.
Täällä on kylläkin sanottu kymmenissä kommenteissa silloin kun persujen kannatus oli 10-11 %, että ne on tehty pelkiltä vasemmistolaisilta kysymällä.
Missä olit silloin?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntijat ovat oikeassa, heillä on pätevät perustelut, kuten aloituksesta voit todeta.
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Täällä on kylläkin sanottu kymmenissä kommenteissa silloin kun persujen kannatus oli 10-11 %, että ne on tehty pelkiltä vasemmistolaisilta kysymällä.
Missä olit silloin?Voisitko näyttää jonkun niistä kommenteista?
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Täällä on kylläkin sanottu kymmenissä kommenteissa silloin kun persujen kannatus oli 10-11 %, että ne on tehty pelkiltä vasemmistolaisilta kysymällä.
Missä olit silloin?Miten niin kylläkin? Persujen kannatus silti aiheuttaa mainitsemani reaktiot ja mielentilan muutokset.
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko näyttää jonkun niistä kommenteista?
Aika toivotonta etsiä Anonyyminä kirjoittamiasi kommentteja. Mutta toki saat vapaasti väittää, että sellaisia ei koskaan kirjoitettu ja puhun paskaa. Ei se minua haittaa. Tuskin olen ainoa, joka ne muistaa.
- Anonyymi
Äärivasureita harmittaa ihan vietävästi. 😂 Näitä aloituksia on hauskaa lukea. 🥳
- Anonyymi
Niin minustakin kun ne opiskelijat valmistuu ammatteihin ja heistä tulee päättäjiä.
- Anonyymi
Gallupkupla ei harmita, sehän ei perustu todellisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gallupkupla ei harmita, sehän ei perustu todellisuuteen.
Hatusta tempaistu kupla.
- Anonyymi
Persujen kannatus seuraa persuvaikuttajien aivopierujen kokoa ja hajua.
Iso pahanhajuinen aivopieru esim. Teemulta ja kannatus pomppaa, hiljaisempaa aikaa ja se taas romahtaa.- Anonyymi
Niin, ennen vaalejahan sitä ollaan hiljaisempia. Hah hah, ei ihme ettei äärivasureita pääse valtaan, kun ajattelu on tuolla tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ennen vaalejahan sitä ollaan hiljaisempia. Hah hah, ei ihme ettei äärivasureita pääse valtaan, kun ajattelu on tuolla tasolla.
Seuraa vihervassareiden tulevia vaalikampanjoita, huomaat että he ovat oikeassa.
- Anonyymi
Antaa niiden hetken riemuita sitten lötkähtää taas alas.
- Anonyymi
Hyvä neuvo, jatketaan vain sohvalla makaamista ja juomista. Turha tuosta persujen kannatuksen noususta on ärsyyntyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä neuvo, jatketaan vain sohvalla makaamista ja juomista. Turha tuosta persujen kannatuksen noususta on ärsyyntyä.
Hämäät, yrität tyrkyttää persujen tapoja sivistyneille ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämäät, yrität tyrkyttää persujen tapoja sivistyneille ihmisille.
hehe, me vihervassarit ollaa huomattavasti fiksumpia kuin persu luulee 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hehe, me vihervassarit ollaa huomattavasti fiksumpia kuin persu luulee 😂😂😂
No se ei ole vaikeata, sehän on luonnonlaki.
Persujen äly matalaa on tasoa, eikä paremmasta ole toivoakaan.
- Anonyymi
Tanskassa demarit rajoitti maahanmuuttoa ja talous etenee hienosti.
Ruotsissa demarit oli yksin vallassa noin 30 vuotta ja ne teki Ruotsista rikkaan hyvinvointivaltion. Maahanmuutossa ne toki töppäsi.
Meillä työpaikkojen määrä on tippunut 40'000 kahdessa vuodessa ja ääliöhallitus hankki tänne samaan aikaan yli 130'000 uutta mamua.
ps mitä hemmettiä ne persut hallituksessa oikein tekee, kun piti pistää rajat kiinni, mutta ne leväytettiinkin apposen auki. Kuspäät.- Anonyymi
Nyt saa olla saikulla.poliittisessa lakossa vaikka ikuisesti!
Sdp niitä uusia äännestäjiä tilaa..oma kansa ensin ajattelu on vahingollista.
Rahalla ja täyshoidolla saa ihmeitä aikaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt saa olla saikulla.poliittisessa lakossa vaikka ikuisesti!
Sdp niitä uusia äännestäjiä tilaa..oma kansa ensin ajattelu on vahingollista.
Rahalla ja täyshoidolla saa ihmeitä aikaan!Ihan muista syistä Tanska talous voi hyvin, maahanmuuttopolitiikka ei siihen vaikuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan muista syistä Tanska talous voi hyvin, maahanmuuttopolitiikka ei siihen vaikuta.
Demarit Tanskassa tekevät hyvää työtä, samoin käy Suomessakin seuraavien vaalien jälkeen.
- Anonyymi
Ei ainakaa persut elämöi kallup nostosta tai laskusta..!
Isänmaa asiat tärkeämpiä..tämän kirjaulijan
,minä minä minä kaunis tuhohallituksen jälkeen!- Anonyymi
Miksi isänmaamme on nyt sitten syvässä lamassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi isänmaamme on nyt sitten syvässä lamassa?
Ehkäpä johtuu siitä että Venäjän kauppa ei enää käy, haittamaahanmuutto maksaa, valmistaudumme sotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä johtuu siitä että Venäjän kauppa ei enää käy, haittamaahanmuutto maksaa, valmistaudumme sotaan.
Siis lähdimme itse ampumaan omaan jalkaamme. Hullua, niin hullua.
- Anonyymi
"Persut pettää aina!"
- Anonyymi
”Demut ovat ryssiä, vaikka ne voissa paistaisi!”
- Anonyymi
Persut +2,1%
Sos. -0,9%
Tuolla kaavalla persut ohittaa sosialistisen puolueen jo alkuvuodesta 2026.- Anonyymi
korjaan, vuonna 2126.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
korjaan, vuonna 2126.
Älä korjaa kun ei vasurilta onnistu.
- Anonyymi
Suomesta ei natsivaltiota tule koskaan, sori siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomesta ei natsivaltiota tule koskaan, sori siitä.
Natsi-Antista ei siis tule pääministeriä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsi-Antista ei siis tule pääministeriä?
persujen lapsellista narratiivia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persujen lapsellista narratiivia
Niin, vihavassareiden harrastama natsittelu on paljon kypsempää. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, vihavassareiden harrastama natsittelu on paljon kypsempää. 👍
Mutta se on totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persujen lapsellista narratiivia
Niinpä kun eivät muuhun pysty, buahhaaa buahhaaaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se on totta.
Niin Antistahan on valokuvakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Antistahan on valokuvakin.
Tekoälyllä pystyy siihenkin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se on totta.
Mutta vain sinun päässäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä kun eivät muuhun pysty, buahhaaa buahhaaaa....
Olipa kypsä kommentti vihavassarilta 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälyllä pystyy siihenkin 😂
Miksi Antti sitten on myöntänyt ne kuvat oikeiksi 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vain sinun päässäsi.
Yleinen enemmistön käsitys se on, persut ovat ainoita natseja Atte Kalevan lisäksi suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Antti sitten on myöntänyt ne kuvat oikeiksi 🤣🤣🤣🤣
Otatko aina kaikki vitsit tosissasi.
Ei oo helppoo sulla 🤣
- Anonyymi
Vielä suurempi kupla on demarien gallup kannatus. Saatu aikaiseksi taas valehtelemalla ja suunsoitolla esittämättä mitään todellista vaihtoehtoa demarien itsensä aiheuttamalle nykytilanteelle.
- Anonyymi
Ymmärrän persu että pattiin ottaa......
- Anonyymi
Mitkä ihmeen asiantuntijat ?
- Anonyymi
Asioista perillä olevat ja sitä työkseen tekevät tahot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asioista perillä olevat ja sitä työkseen tekevät tahot.
Eli Tumppi ja Pera, puistojoogan ammattilaiset. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli Tumppi ja Pera, puistojoogan ammattilaiset. 🤭
Ai, hekö on ovat sinun "tietotoimistosi"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, hekö on ovat sinun "tietotoimistosi"?
Ai, puistossako on sinun ”toimistosi”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, puistossako on sinun ”toimistosi”?
Sinähän kiskot alkon ovenkahvaa viikonloppuisinkin hönöpäissäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän kiskot alkon ovenkahvaa viikonloppuisinkin hönöpäissäsi.
Joo, mutta vain silloin kun ne ovat auki… toisin kuin sinä. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta vain silloin kun ne ovat auki… toisin kuin sinä. 🤣🤣🤣
Haaaahhahaha, sunnuntaisin ei ole auki.
Menit helppoon
- Anonyymi
Korjataan avauksen lopun määritelmää: Kyse on KOKOOMUKSEN "taloustutkimuksesta", ei mistään muusta !
Kokoomus haluaa nyt tukea nöyrääkin nöyrempää kumppaniaan, joka on mahdollistanut 100 %-ttisen kokoomus-politiikan toteuttamisen ja tästä syystä perse-sutin kannatus on valahtanut jo alle 7 % kaksissa edellisissä Todellisissa Vaaleissa !!! Gallupeissa tarjoilevat aina sitä viittätoista, joka siis on valehtelua päin näköä.
Samalla perse-sutit ovat jakamassa veroetuja ja palkankorotuksia kusiaisille solkenaan !!!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18144944/shokki-uutinen--100-tuh-rikkainta-kahmi-itselleen-yli--puolet-palkka-potista-!#comment-137955653
t. haans.sea- Anonyymi
Salaliittoteoriaa pukkaa ilmoille.
- Anonyymi
Kyllä, seuraavaksi alkaa Taloustutkimus oyssä kokoomuksen kannatuksen nosto.
Katsotaan mitä syitä keksivät siihen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, seuraavaksi alkaa Taloustutkimus oyssä kokoomuksen kannatuksen nosto.
Katsotaan mitä syitä keksivät siihen.Uskokaa vaan, näin tulee tapahtumaan.
Se on nähty ennenkin.
Tilastotietelijöillä ei koskaan ole ollut mitään huomauttamista oikeiden gallupien tieteellisestä oikeellisuudesta, joten se siitä hatusta.
- Anonyymi
Kokoomusomisteisen firman työntekijöillä (kuten muissakin firmoissa työntekijöillä) on tapa laulaa omistajansa lauluja, muuten olet epäsuosittu työntekijä ja kenkää tulee kannikoille.
Käytännössähän gallupit ovat vain manipulointia varten, ihmisten mielet lulee saattaa "oikeaan" suuntaan. Laumasieluina haluamme olla samaa mieltä muiden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomusomisteisen firman työntekijöillä (kuten muissakin firmoissa työntekijöillä) on tapa laulaa omistajansa lauluja, muuten olet epäsuosittu työntekijä ja kenkää tulee kannikoille.
Käytännössähän gallupit ovat vain manipulointia varten, ihmisten mielet lulee saattaa "oikeaan" suuntaan. Laumasieluina haluamme olla samaa mieltä muiden kanssa.Gallupit pitäisi tehdä ainoastaan puolueettomassa laitoksessa, esim. yliopistossa tms.
Vasta sitten niihin voisi luottaa. Anonyymi kirjoitti:
Gallupit pitäisi tehdä ainoastaan puolueettomassa laitoksessa, esim. yliopistossa tms.
Vasta sitten niihin voisi luottaa.Yliopisto-opinnoista huonosti osille päässeen laitaoikeiston mielestä yliopistot ovat täysin vasemmiston mädättämiä, joten eihän sekään kelpaisi.
Nykyinen systeemi tuntuu hyvältä. Siinähän kaikki halukkaat tilastotieteilijät saavat käyttöönsä tutkimusyrityksen tuottaman gallupin koko datan ja voivat esimerkiksi etsiä virheitä vapaasti. Mitään ei näköjään ole löytynyt.
Lopputulos onkin niin kelpo, että yksikään poliitikko ei koskaan julkisesti epäile gallupien luotettavuutta. Vain somen Anonyymit vinkuvat, että aina on kysytty väärin. Enkä minä saa koskaan vastata! 😩Anonyymi kirjoitti:
Kokoomusomisteisen firman työntekijöillä (kuten muissakin firmoissa työntekijöillä) on tapa laulaa omistajansa lauluja, muuten olet epäsuosittu työntekijä ja kenkää tulee kannikoille.
Käytännössähän gallupit ovat vain manipulointia varten, ihmisten mielet lulee saattaa "oikeaan" suuntaan. Laumasieluina haluamme olla samaa mieltä muiden kanssa.Tästäkö syystä kokoomusomisteiset gallupfirmat näyttävät kokoomukselle alamäkeä?
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Tästäkö syystä kokoomusomisteiset gallupfirmat näyttävät kokoomukselle alamäkeä?
Vielä ei ole hätää, vaaleihin on aikaa.
Lähempänä vaaleja tulet satavarmasti näkemään kokoomuksen gallupnoston, vaikka hallitustoimia seuraten et voisi sitä ikinä uskoa. - Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Yliopisto-opinnoista huonosti osille päässeen laitaoikeiston mielestä yliopistot ovat täysin vasemmiston mädättämiä, joten eihän sekään kelpaisi.
Nykyinen systeemi tuntuu hyvältä. Siinähän kaikki halukkaat tilastotieteilijät saavat käyttöönsä tutkimusyrityksen tuottaman gallupin koko datan ja voivat esimerkiksi etsiä virheitä vapaasti. Mitään ei näköjään ole löytynyt.
Lopputulos onkin niin kelpo, että yksikään poliitikko ei koskaan julkisesti epäile gallupien luotettavuutta. Vain somen Anonyymit vinkuvat, että aina on kysytty väärin. Enkä minä saa koskaan vastata! 😩Yliopisto ei ole minkään puolueen omistuksessa, paremmin se kelpaa kuin kokoomusomisteinen.
No persut itkevät tietenkin jos tulos ei tyydyttäisi, vassareiksi syyttäisivät yliopistoa, sehän on jo nähtykin.
Mikäpä puolue nousisi galluptuloksia vastaan, riski kokoomumediaa vastaan on liian suuri.
Kokoomusmedia pitää valtaa suomessa. Anonyymi kirjoitti:
Yliopisto ei ole minkään puolueen omistuksessa, paremmin se kelpaa kuin kokoomusomisteinen.
No persut itkevät tietenkin jos tulos ei tyydyttäisi, vassareiksi syyttäisivät yliopistoa, sehän on jo nähtykin.
Mikäpä puolue nousisi galluptuloksia vastaan, riski kokoomumediaa vastaan on liian suuri.
Kokoomusmedia pitää valtaa suomessa.Kun toinen laita syyttää mediaa kokoomuslaiseksi ja toinen jopa äärivasemmistolaiseksi, päättelen siitä että median tila on suht hyvä.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kun toinen laita syyttää mediaa kokoomuslaiseksi ja toinen jopa äärivasemmistolaiseksi, päättelen siitä että median tila on suht hyvä.
Eli hyväksyt kokoomuslaisen manipuloinnin.
Anonyymi kirjoitti:
Eli hyväksyt kokoomuslaisen manipuloinnin.
Omakin tilani näyttää suht hyvältä, kun syytetään samalla palstalla äärivasemmistolaiseksi ja kokoomuslaiseksi. 😀
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Omakin tilani näyttää suht hyvältä, kun syytetään samalla palstalla äärivasemmistolaiseksi ja kokoomuslaiseksi. 😀
Näytät kyllä olevan oikein reippaasti oikeistolainen, vaikka katsoisi oikeistolaisen silmin.
Anonyymi kirjoitti:
Näytät kyllä olevan oikein reippaasti oikeistolainen, vaikka katsoisi oikeistolaisen silmin.
Kukaan ei ole vielä sanonut minulle täällä noin kauniisti! 🫠
- Anonyymi
No nehän eivät puutu feikkijuttuihin, mainehan siinä menisi.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä sanonut minulle täällä noin kauniisti! 🫠
No nyt ei ole enää epäilystä siitä miksi olet natoniilo 😂🤣😅
Aiemmin kiemurtelit kuin käärme puoluekantaa kysyttäessä.
No kokoomuslaiset ovatkin käärmeitä, joita elätämme rinnallamme. Anonyymi kirjoitti:
No nyt ei ole enää epäilystä siitä miksi olet natoniilo 😂🤣😅
Aiemmin kiemurtelit kuin käärme puoluekantaa kysyttäessä.
No kokoomuslaiset ovatkin käärmeitä, joita elätämme rinnallamme.Mitenhän olen kiemurrellut, kun olen montakin kertaa suoraan kertonut äänestäneeni demareita kaikissa vaaleissa paitsi kerran ylioppilaskunnan vaaleissa joissa huvikseni äänestin oman kylän poikaa joka ei ollut demari. (Ja tietysti pressanvaalit on henkilövaaleina aina oma lukunsa.) Ei auttanut, kaveri sai jo aika nuorena vakavan sairauden ja kuoli.
No, nyt kerro omat äänestämisesi. 🍿- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mitenhän olen kiemurrellut, kun olen montakin kertaa suoraan kertonut äänestäneeni demareita kaikissa vaaleissa paitsi kerran ylioppilaskunnan vaaleissa joissa huvikseni äänestin oman kylän poikaa joka ei ollut demari. (Ja tietysti pressanvaalit on henkilövaaleina aina oma lukunsa.) Ei auttanut, kaveri sai jo aika nuorena vakavan sairauden ja kuoli.
No, nyt kerro omat äänestämisesi. 🍿Oikeistodemari ei juuri kokoomuslaisesta eroa.
Lipponenkin sai aikoinaan kokoomukselta kunniajäsenyyden. Zyskowicz taputteli olalle.
Muistat varmaan kun niin vanha olet. - Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Mitenhän olen kiemurrellut, kun olen montakin kertaa suoraan kertonut äänestäneeni demareita kaikissa vaaleissa paitsi kerran ylioppilaskunnan vaaleissa joissa huvikseni äänestin oman kylän poikaa joka ei ollut demari. (Ja tietysti pressanvaalit on henkilövaaleina aina oma lukunsa.) Ei auttanut, kaveri sai jo aika nuorena vakavan sairauden ja kuoli.
No, nyt kerro omat äänestämisesi. 🍿Minä olen äänestänyt kaikissa vaaleissa vaaleita blondeja.
- Anonyymi
Tilastotieteilijät eivät huuhaasta perusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen äänestänyt kaikissa vaaleissa vaaleita blondeja.
Sana blondi kuvaa hyvin sinua.
Anonyymi kirjoitti:
Oikeistodemari ei juuri kokoomuslaisesta eroa.
Lipponenkin sai aikoinaan kokoomukselta kunniajäsenyyden. Zyskowicz taputteli olalle.
Muistat varmaan kun niin vanha olet.Unohdit kertoa omat äänestämisesi. Mites nyt niin pääsi käymään?
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Unohdit kertoa omat äänestämisesi. Mites nyt niin pääsi käymään?
Katso äänestyslipustani, se on valtion arkistossa.
Siellä on niitä monta. Anonyymi kirjoitti:
Katso äänestyslipustani, se on valtion arkistossa.
Siellä on niitä monta.Olet kovin kiinnostunut toisten äänestämisistä, mutta omaasi et kerro, vitsiniekka. 😏
Mukava tietysti että kirjoitit nimesi lippuun, koska silloin se löytyy hylättyjen laatikoista.
- Anonyymi
Asiantuntija myöntää......
PERUSSUOMALAISET KOVASSA NOUSUSSA !- Anonyymi
Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato, Buahhaa buahhaaa......
- Anonyymi
Eilen se alkoi – Jopa 2500 euroa tukea uuden auton ostoon 👍
- Anonyymi
Saako sillä summalla uuden auton?
- Anonyymi
Ehdot on aika tiukat.
- Anonyymi
Älkää nyt hölmöt rahojanne laittako uuteen autoon, kaikista huonoimpaan sijoitukseen.
Siinä nähdään riisto porvarien arvot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää nyt hölmöt rahojanne laittako uuteen autoon, kaikista huonoimpaan sijoitukseen.
Siinä nähdään riisto porvarien arvot.Parivuotiaasta autosta on kalleimmat kilometrit jo ajettu, jos auto on pakko hankkia, sellaisesta saa pitkäaikaisen hyödyn.
Edellyttää tietenkin ettei ole mikään riisikuppi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parivuotiaasta autosta on kalleimmat kilometrit jo ajettu, jos auto on pakko hankkia, sellaisesta saa pitkäaikaisen hyödyn.
Edellyttää tietenkin ettei ole mikään riisikuppi...Sähköauton hinta romahtaa parissa vuodessa alle puoleen.
En koskaan hankkisi uutta sähkökaaraa, jos en kyllä käytettyäkään. Anonyymi kirjoitti:
Parivuotiaasta autosta on kalleimmat kilometrit jo ajettu, jos auto on pakko hankkia, sellaisesta saa pitkäaikaisen hyödyn.
Edellyttää tietenkin ettei ole mikään riisikuppi...Ja niitä tuodaan ulkomailta valtavia määriä mukavaan hintaan, nuorimmat vuoden vanhoja. Joskus takuu on parempi kuin Suomessa uudessa, joskus toki huonompikin, jos Suomessa on 5 vuotta mutta kansainvälisesti välttämättä ei.
Varusteet kannattaa katsoa tarkkaan. Firmat pyrkii kyllä tuomaan niillä varusteilla joita Suomessa arvostetaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parivuotiaasta autosta on kalleimmat kilometrit jo ajettu, jos auto on pakko hankkia, sellaisesta saa pitkäaikaisen hyödyn.
Edellyttää tietenkin ettei ole mikään riisikuppi...Kyllä, siinä säästää paljon enemmän kuin tuo uudesta luvattu 2500€
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Ja niitä tuodaan ulkomailta valtavia määriä mukavaan hintaan, nuorimmat vuoden vanhoja. Joskus takuu on parempi kuin Suomessa uudessa, joskus toki huonompikin, jos Suomessa on 5 vuotta mutta kansainvälisesti välttämättä ei.
Varusteet kannattaa katsoa tarkkaan. Firmat pyrkii kyllä tuomaan niillä varusteilla joita Suomessa arvostetaan.Ja kaikista varusteista maksat veroja lisää…
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Ja niitä tuodaan ulkomailta valtavia määriä mukavaan hintaan, nuorimmat vuoden vanhoja. Joskus takuu on parempi kuin Suomessa uudessa, joskus toki huonompikin, jos Suomessa on 5 vuotta mutta kansainvälisesti välttämättä ei.
Varusteet kannattaa katsoa tarkkaan. Firmat pyrkii kyllä tuomaan niillä varusteilla joita Suomessa arvostetaan.Tuontiautoja en osta, niistä puuttuu suomeen tarvittavia ominaisuuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Tuontiautoja en osta, niistä puuttuu suomeen tarvittavia ominaisuuksia.
Nimenomaan _ei_ puutu niistä uudehkoista, joita liikkeet on tuoneet. Suomeen ei esimerkiksi tuoda nuoria sähköautoja ilman lämpöpumppua, koska täällä kaikki haluaa sen. Ja jos uusissa on täällä aina vetokoukku, tuoduissa uudehkoissakin on.
Polttiksia en omakotiasujana tosin ole seurannut enää viime aikoina joten niistä en tiedä, ladattavista vain.
- Anonyymi
PS on ainoa puolue joka suojelee suomalaisia tyttöjä maturaiskaajilta
- Anonyymi
Älä ihmeessä, miten?
Odineillako 🤣 - Anonyymi
Entäs persuraiskaajat, nekö saa toimia vapaasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs persuraiskaajat, nekö saa toimia vapaasti?
Työmies ja Ryytimies ovat syytösten ulkopuolella.
- Anonyymi
Tuo on totta. Vasenlaita teeskentelee, etteivät edes huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs persuraiskaajat, nekö saa toimia vapaasti?
Ilmota ittestäs viranomaisille. Kaikki voittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmota ittestäs viranomaisille. Kaikki voittaa.
Persujahan suomiraiskaajat ovat, ihmisoikeudet ovat rikkomista varten, he eivät naista pidä minään, eivät piittaa laeistakaan.
- Anonyymi
Eivätkö veronmaksajat enää elätä sinua ja perhettäsi, itkuhan siinä tulee...
- Anonyymi
Linkki puuttuu.
Aloittaja vassarirukan oma aivip🤯😆😆😆😆 - Anonyymi
Voi, voi. No sitten ei muu auta.
Minun on Äänestettävä persuja, jotta saadaan luvattu nousua aikaan.
Kyllä, Minä voin sen tehdä!- Anonyymi
Jaa, sä et oo huomannu, että hallitus on ajanut suomen jyrkkään laskuun, lamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, sä et oo huomannu, että hallitus on ajanut suomen jyrkkään laskuun, lamaan.
Joo, ja se hallitus: oli Marinin hallitus, lisään jee edelliseeni.
- Anonyymi
Persut ovat roskasakki joka syö Suomea sisältäpäin.
- Anonyymi
Riikalla on suuret luulot 🤣
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644