selätetty loppuvuoteen mennessä. Lokakuukin alkoi synkissä merkeissä, tänäänkin tuli tieto kolmen tuhannen työpaikan menetyksestä.(Metsä Group 540 työpaikkaa, Valmet automotive yli 1000 työpaikkas, Outokumpu 800, Stora Enso 450, jne. Hyvinvointialueet alkaen 3000- 5000 henkilöä)
Kuinka moni teistä uskoo Marttisen höpinöihin...poika taitaa olla ylioptimistuäinen. Nyt siirtyy kasapäin ihmisiä kortistoon ja ilman omaa tahtoa. Käskeekö persut nyt vain mennä töihin?
Eihän tämä hallitus ole tehnyt vielä mitään työllisyyden parantamiseksi.
Työministeri Matias Marttinen sanoo työttömyyden olevan selätetty
71
660
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus on Suomen tuhopuolue nro1.
- Anonyymi
.
- Anonyymi
Älä viitsi persuiIIa....PS se on.
- Anonyymi
Babyface Marttinen hourailee omiaan.
- Anonyymi
Se oli tahallista valehtelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli tahallista valehtelua.
.
- Anonyymi
Edellistä surkeampi työministeri.
Miten tuo voi pokkana puhua tuollaista potaskaa? Ja kuka noita juttuja uskoo?- Anonyymi
"Työministeri Marttinen: Luvut ovat huonot
Petteri Orpon (kok.) hallituksen tavoite on nostaa työllisten määrää 100 000 henkilöllä tällä hallituskaudella. (Työtyömiä tulkut vuodessa 80 000 lisää) Työministeri Matias Marttinen (kok.) kommentoi tilannetta Uudessakaupungissa. Marttinen vierailee Valmet Automotiven tehtailla.
– Luvut ovat huonot, siitä ei päästä mihinkään. Suomea on ravistellut hyvin voimakkaasti nimenomaan kansainvälinen tilanne. Ukrainan sodan vaikutukset ovat meille suuremmat kuin Etelä-Euroopan maille. Epävarmuus on meillä tällä hetkellä kuluttajien keskuudessa hyvinkin suurta.
Marttinen korostaa, että Suomi voi tehdä itsekin paljon.
– Viedään eteenpäin muutokset verotukseen, jolla tehdään meidän toimintaympäristöstä kannattavampi, houkuttelevampi. On aika uudistaa työmarkkinoita ja tehdä teollisuuspolitiikkaa, joka houkuttelee Suomeen uusia investointeja.
Marttinen uskoo, että työllisyys kääntyy jo tämän vuoden aikana parempaan. Työ- ja elinkeinoministeriö valmistelee tällä hetkellä kasvupakettia, jonka on tarkoitus mennä hallituksen käsittelyyn ja päätöksentekoon jo lähiviikkoina.
– Me painamme tästä läpi. Suomen taloudessa on näkyvissä parempia merkkejä. Ennusteiden valossa talouden kasvu vahvistuu jo merkittävästi. Arviomme on, että loppuvuoteen mennessä työllisyys kääntyy jo parempaa kohti."
Haluan nähdä miten Matias märkäkorva Marttinen painaa tästä läpi!!! Tylttömiä pukkaa ovista ja ikkunoista, muutosneuvottelut kiihtyy, hyvinvoibtialueet irtisanoo... Matias ei tiedä todellisuudesta tuon taivaallista...poukkoilee vain paikasta toiseen paikkakunnille, joissa kaikki romahtaa kertaheitolla ja kailottaa kokoomusjargoniaa nousukauden häämöttämisestä ja että kaikista pidetään huolta. - Anonyymi
Kokoomusainet työministerit eivät aja kuin työnantajien etuja. Nyt totuus läjähti Marttise naamaan. Kokemattomuus on nyt hänen pahin ongelmansa ja ikuinen kokoomusvalheessa eläminen. Poliittisena broilerina hän onkin kauhea katastrofi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Työministeri Marttinen: Luvut ovat huonot
Petteri Orpon (kok.) hallituksen tavoite on nostaa työllisten määrää 100 000 henkilöllä tällä hallituskaudella. (Työtyömiä tulkut vuodessa 80 000 lisää) Työministeri Matias Marttinen (kok.) kommentoi tilannetta Uudessakaupungissa. Marttinen vierailee Valmet Automotiven tehtailla.
– Luvut ovat huonot, siitä ei päästä mihinkään. Suomea on ravistellut hyvin voimakkaasti nimenomaan kansainvälinen tilanne. Ukrainan sodan vaikutukset ovat meille suuremmat kuin Etelä-Euroopan maille. Epävarmuus on meillä tällä hetkellä kuluttajien keskuudessa hyvinkin suurta.
Marttinen korostaa, että Suomi voi tehdä itsekin paljon.
– Viedään eteenpäin muutokset verotukseen, jolla tehdään meidän toimintaympäristöstä kannattavampi, houkuttelevampi. On aika uudistaa työmarkkinoita ja tehdä teollisuuspolitiikkaa, joka houkuttelee Suomeen uusia investointeja.
Marttinen uskoo, että työllisyys kääntyy jo tämän vuoden aikana parempaan. Työ- ja elinkeinoministeriö valmistelee tällä hetkellä kasvupakettia, jonka on tarkoitus mennä hallituksen käsittelyyn ja päätöksentekoon jo lähiviikkoina.
– Me painamme tästä läpi. Suomen taloudessa on näkyvissä parempia merkkejä. Ennusteiden valossa talouden kasvu vahvistuu jo merkittävästi. Arviomme on, että loppuvuoteen mennessä työllisyys kääntyy jo parempaa kohti."
Haluan nähdä miten Matias märkäkorva Marttinen painaa tästä läpi!!! Tylttömiä pukkaa ovista ja ikkunoista, muutosneuvottelut kiihtyy, hyvinvoibtialueet irtisanoo... Matias ei tiedä todellisuudesta tuon taivaallista...poukkoilee vain paikasta toiseen paikkakunnille, joissa kaikki romahtaa kertaheitolla ja kailottaa kokoomusjargoniaa nousukauden häämöttämisestä ja että kaikista pidetään huolta.Naiivi tuo on, jos itse oikeasti tuohon uskoo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Työministeri Marttinen: Luvut ovat huonot
Petteri Orpon (kok.) hallituksen tavoite on nostaa työllisten määrää 100 000 henkilöllä tällä hallituskaudella. (Työtyömiä tulkut vuodessa 80 000 lisää) Työministeri Matias Marttinen (kok.) kommentoi tilannetta Uudessakaupungissa. Marttinen vierailee Valmet Automotiven tehtailla.
– Luvut ovat huonot, siitä ei päästä mihinkään. Suomea on ravistellut hyvin voimakkaasti nimenomaan kansainvälinen tilanne. Ukrainan sodan vaikutukset ovat meille suuremmat kuin Etelä-Euroopan maille. Epävarmuus on meillä tällä hetkellä kuluttajien keskuudessa hyvinkin suurta.
Marttinen korostaa, että Suomi voi tehdä itsekin paljon.
– Viedään eteenpäin muutokset verotukseen, jolla tehdään meidän toimintaympäristöstä kannattavampi, houkuttelevampi. On aika uudistaa työmarkkinoita ja tehdä teollisuuspolitiikkaa, joka houkuttelee Suomeen uusia investointeja.
Marttinen uskoo, että työllisyys kääntyy jo tämän vuoden aikana parempaan. Työ- ja elinkeinoministeriö valmistelee tällä hetkellä kasvupakettia, jonka on tarkoitus mennä hallituksen käsittelyyn ja päätöksentekoon jo lähiviikkoina.
– Me painamme tästä läpi. Suomen taloudessa on näkyvissä parempia merkkejä. Ennusteiden valossa talouden kasvu vahvistuu jo merkittävästi. Arviomme on, että loppuvuoteen mennessä työllisyys kääntyy jo parempaa kohti."
Haluan nähdä miten Matias märkäkorva Marttinen painaa tästä läpi!!! Tylttömiä pukkaa ovista ja ikkunoista, muutosneuvottelut kiihtyy, hyvinvoibtialueet irtisanoo... Matias ei tiedä todellisuudesta tuon taivaallista...poukkoilee vain paikasta toiseen paikkakunnille, joissa kaikki romahtaa kertaheitolla ja kailottaa kokoomusjargoniaa nousukauden häämöttämisestä ja että kaikista pidetään huolta.– Me painamme tästä läpi. (Marttinen )
NO SE KYLLÄ VARMAHAN TAIVAHAN TOSI, jotta noin tehdään...............:P - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Työministeri Marttinen: Luvut ovat huonot
Petteri Orpon (kok.) hallituksen tavoite on nostaa työllisten määrää 100 000 henkilöllä tällä hallituskaudella. (Työtyömiä tulkut vuodessa 80 000 lisää) Työministeri Matias Marttinen (kok.) kommentoi tilannetta Uudessakaupungissa. Marttinen vierailee Valmet Automotiven tehtailla.
– Luvut ovat huonot, siitä ei päästä mihinkään. Suomea on ravistellut hyvin voimakkaasti nimenomaan kansainvälinen tilanne. Ukrainan sodan vaikutukset ovat meille suuremmat kuin Etelä-Euroopan maille. Epävarmuus on meillä tällä hetkellä kuluttajien keskuudessa hyvinkin suurta.
Marttinen korostaa, että Suomi voi tehdä itsekin paljon.
– Viedään eteenpäin muutokset verotukseen, jolla tehdään meidän toimintaympäristöstä kannattavampi, houkuttelevampi. On aika uudistaa työmarkkinoita ja tehdä teollisuuspolitiikkaa, joka houkuttelee Suomeen uusia investointeja.
Marttinen uskoo, että työllisyys kääntyy jo tämän vuoden aikana parempaan. Työ- ja elinkeinoministeriö valmistelee tällä hetkellä kasvupakettia, jonka on tarkoitus mennä hallituksen käsittelyyn ja päätöksentekoon jo lähiviikkoina.
– Me painamme tästä läpi. Suomen taloudessa on näkyvissä parempia merkkejä. Ennusteiden valossa talouden kasvu vahvistuu jo merkittävästi. Arviomme on, että loppuvuoteen mennessä työllisyys kääntyy jo parempaa kohti."
Haluan nähdä miten Matias märkäkorva Marttinen painaa tästä läpi!!! Tylttömiä pukkaa ovista ja ikkunoista, muutosneuvottelut kiihtyy, hyvinvoibtialueet irtisanoo... Matias ei tiedä todellisuudesta tuon taivaallista...poukkoilee vain paikasta toiseen paikkakunnille, joissa kaikki romahtaa kertaheitolla ja kailottaa kokoomusjargoniaa nousukauden häämöttämisestä ja että kaikista pidetään huolta..
- Anonyymi
Ottanut Trumpista mallia, puhuu pokkana potaskaa.
- Anonyymi
Mitäpä se osaamaton muuta voi hokea lipevä kieli rasvattu surran persiisä
- Anonyymi
Kun lapsennaamaiset akuankat alkaa kääkättää televisiossa on syytä vaihtaa kanavaa tai sulkea televisio
- Anonyymi
.
- Anonyymi
"..Heitä johti lapsenkasvoiset nuo vänrikit...."
(Evakon laulu.)
- Anonyymi
Just tänään sanottiin radiossa että vain Espanjassa on huonompi työttömyysaste kuin Suomessa.Mitä Marttinen oikein hölöttää??
- Anonyymi
Taitaa pojalla olla aineita veressä kun jutut on aivan älyttömiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa pojalla olla aineita veressä kun jutut on aivan älyttömiä..
Onko kukaan koskaan törmännyt itsekritiikkiä harjoittavaan kokoomuslaiseen?
- Anonyymi
..ja Espanjan työttömyys 10,3 %on laskussa, Suomen työttömyys 10,1 % kasvussa, Miesten osalta Suomen työttömyys on jo EU:n pahin, ja mennee syksyn aikana myös muilta osin ykköseksi. EU-alueen työttömyys on keskimäärin hyvä 5,9 %. Vai muka suhdanteet, sanoisin paska ja tuhoisa oikeistopolitiikka.
- Anonyymi
No, jos Orpo sanoo, että yritysten tilauskirjat ovat täynnä, niin Marttinen tietysti ilmoittaa työttömyyden olevan selätetty. Eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos Orpo sanoo, että yritysten tilauskirjat ovat täynnä, niin Marttinen tietysti ilmoittaa työttömyyden olevan selätetty. Eikö?
Orpon tilauskirjat...eihän tuo ole itse tehnyt sitten teryleenihousumyyjän työn jälkeen tuottavaa työtä itse koskasn, joten puhe täysistä tilauskirjoista on Petterin pötypuheita, lämpimikseen.
- Anonyymi
Lipun ostaminen on vaikeinta https://youtu.be/AmJsmKMj32c?si=fFg1vuAtwryKlUzH
- Anonyymi
Mitä tuo mitään tietää ?Mahtaako poja klopilla olla muuta kokemusta tautalla kuin poliittiset nimitykset meriiittinä?
- Anonyymi
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/ovaska-karujen-tyottomyyslukujen-syy-on-hallituksen-toimien-puute-nyt-olisi-tarkeaa-toimia/
On lähdetty väärin hoitamasn työttömyyttä ja siinä Orpon ja Purran hallitus on tehnyt peruuttamattoman virheen.
Ja työministeri ei voi kuin jankuttaa muka työttömyyden taittuvan...minkä vuoden lopussa se olikaan?Teihin heikompilaatuisiin uppoaa opposition puppupopulismi helposti. Hallitus on jo kohta kolme vuotta työstänyt juuri niitä rakenteita, mitkä on työllisyyden kasvun edellytyksiä. Ne rakenteet on vain niin surkeassa kunnossa, että niiden korjaaminen ei ihan hetkessä onnistu.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Teihin heikompilaatuisiin uppoaa opposition puppupopulismi helposti. Hallitus on jo kohta kolme vuotta työstänyt juuri niitä rakenteita, mitkä on työllisyyden kasvun edellytyksiä. Ne rakenteet on vain niin surkeassa kunnossa, että niiden korjaaminen ei ihan hetkessä onnistu.
https://yle.fi/a/74-20115148
Höpöhöpö sinä äärioikeistolainen fanaatikko. Hallitus on epöonnistunut työllisyystoimissa, jossa pyritään rakenteita nk. korjaamalla saamaan työntekijöitä orjan asemaan.
Kolmessa vuodessa ei ole muuta saatu aikaiseksi kuin Suomi polvilleen. Ei edes valoa näkyvissä tunnelin päässä. Ainoastaan suurtyöttömyys ja BKT miinusmerkkisenä. Odotankin, koska tämä hallitus jää EU:n tarkkailuluokalle omaa hölmöyttään. - Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Teihin heikompilaatuisiin uppoaa opposition puppupopulismi helposti. Hallitus on jo kohta kolme vuotta työstänyt juuri niitä rakenteita, mitkä on työllisyyden kasvun edellytyksiä. Ne rakenteet on vain niin surkeassa kunnossa, että niiden korjaaminen ei ihan hetkessä onnistu.
OIkeistohallitus on jo kohta kolme vuotta työstänyt juuri niitä rakenteita, mitkä on työllisyyden kasvun esteitä.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Teihin heikompilaatuisiin uppoaa opposition puppupopulismi helposti. Hallitus on jo kohta kolme vuotta työstänyt juuri niitä rakenteita, mitkä on työllisyyden kasvun edellytyksiä. Ne rakenteet on vain niin surkeassa kunnossa, että niiden korjaaminen ei ihan hetkessä onnistu.
Mr. Far from perfect!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mr. Far from perfect!
Varsinainen pluskvamperfekti!
Marttinen ei ole sanonut noin. Hän on sanonut mm. "Luvut ovat huonot, siitä ei päästä mihinkään." ja uskoo, että työllisyys kääntyy jo tämän vuoden aikana parempaan. Vähän rotia tuohon retoriikkaa ja loppuu se disinformaation levittäminen.
- Anonyymi
"Me painamme tästä läpi. Suomen taloudessa on näkyvissä parempia merkkejä. Ennusteiden valossa talouden kasvu vahvistuu jo merkittävästi. Arviomme on, että loppuvuoteen mennessä työllisyys kääntyy jo parempaa kohti."
Näin sanoi Marttinen, luvatessaan utopistisssa ennustuksissaan, vailla kuitenkaan mitään todisteita..että kahdessa ja puolessa kuukaudessa työllisyys muuttaa suuntaa ja ihan tosissaan, millä kompetenssilla sinä lauot täällä noita s i n u n totuuksiasi besserwisser. Eilen putkahti yli kolmetuhatta työttömyysuhan alle olevaa liaää ja irtisanottiin yli tuhat Valmet Automotiven tehtaalta ja lisää pukkaa niin että hirvittää. Lisäksi hyvinvointialueet irtisanoo tuhansia.
Semmoista...rotia sullekin. Ei sulla sitten muuta olekaan esittäö, kuin uskoa Marttisen uskomuksiin. Anonyymi kirjoitti:
"Me painamme tästä läpi. Suomen taloudessa on näkyvissä parempia merkkejä. Ennusteiden valossa talouden kasvu vahvistuu jo merkittävästi. Arviomme on, että loppuvuoteen mennessä työllisyys kääntyy jo parempaa kohti."
Näin sanoi Marttinen, luvatessaan utopistisssa ennustuksissaan, vailla kuitenkaan mitään todisteita..että kahdessa ja puolessa kuukaudessa työllisyys muuttaa suuntaa ja ihan tosissaan, millä kompetenssilla sinä lauot täällä noita s i n u n totuuksiasi besserwisser. Eilen putkahti yli kolmetuhatta työttömyysuhan alle olevaa liaää ja irtisanottiin yli tuhat Valmet Automotiven tehtaalta ja lisää pukkaa niin että hirvittää. Lisäksi hyvinvointialueet irtisanoo tuhansia.
Semmoista...rotia sullekin. Ei sulla sitten muuta olekaan esittäö, kuin uskoa Marttisen uskomuksiin.Onko kiukkuisella menninkäisellä kipeät pukamat korvien välissä, kun et ymmärrä sanoja ja niiden merkityksiä? Marttinen ei todellakaan ole sanonut, että työttömyys on selätetty. Siitähän on kyse. Yritä nyt edes....
☝🏻😯- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Onko kiukkuisella menninkäisellä kipeät pukamat korvien välissä, kun et ymmärrä sanoja ja niiden merkityksiä? Marttinen ei todellakaan ole sanonut, että työttömyys on selätetty. Siitähän on kyse. Yritä nyt edes....
☝🏻😯Sinähän kahjo et ymmärrä, että asiaa voi valaista monella tapaa, mutta Marttinenhan sanoi:
"Arviomme on, että loppuvuoteen mennessä työllisyys kääntyy jo parempaa kohti.". Anonyymi kirjoitti:
Sinähän kahjo et ymmärrä, että asiaa voi valaista monella tapaa, mutta Marttinenhan sanoi:
"Arviomme on, että loppuvuoteen mennessä työllisyys kääntyy jo parempaa kohti.".Niin sanoi, mutta Marttinen ei edelleenkään sanonut, että työttömyys on selätetty, vaan päinvastoin, luonnehti numeroita ja tilannetta huonoksi. Sinähän kahjo et ymmärrä sanoja, etkä niiden merkityksiä, koska punottava kuuppasi on turvoksissa Iahkonne hämäriä "totuuksia", joissa ei ole koskaan korjaamisen, eikä neuvottelun varaa.
☝🏻😆
- Anonyymi
Kyllä Matias M. luvut ymmärtää. Ne eivät kuitenkaan häntä todennäköisesti sen kummemmin häiritse, kasvuennusteet rauhoittavat, niitähän on aina saatavilla.
Tuo P.O.Liitikkojen juokseminen yksittäisille tehtaille hädän hetkellä on kyseenalainen tapa, lähinnä vaalikampanjaa.- Anonyymi
Näyttää, että olisi muka Matias Marttinen miehekkäåsti tekemässä "kaikkensa", kun suhaa sunne ja tänne. Mitä voi tehdä kun paikkakunnan työpaikat häviää ja uusia ei ole näköpiirissä. Lumetyöllisyydenhoitoa ala kokoomus ja lopputulos on katastrofiakin kauheampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää, että olisi muka Matias Marttinen miehekkäåsti tekemässä "kaikkensa", kun suhaa sunne ja tänne. Mitä voi tehdä kun paikkakunnan työpaikat häviää ja uusia ei ole näköpiirissä. Lumetyöllisyydenhoitoa ala kokoomus ja lopputulos on katastrofiakin kauheampi.
Kun rakennuspuolen työttömyys lisääntyi, silloinkin odotettiin, ett hallitus rupeaisi tekemään jotain niiden ison määrän työttömiksi joutuneitten eteen, niin sieltä vaan kylmästi todettiin ettei apuja heru Satosen ollessa työministerinä. Nykyinen työministeri joutuu korjaamaan Satosen aikana tehtyjä huonoja päätöksiä liittyen mm.työttömien kouluttautumismahdollisuuksiin ja sen suojaosan poistoon, nuo kaikki toimet on heikentäneet työllisyyttä melkoisesti. Ei irtisanomisten helpottamiset lisää työllisyyttä, ei määräaikaisten sopimusten käytön lisääminenkään kasvata työllisyyttä, koska työntekijöitä vaan kierrätetään määräaikaisena työvoimana. Kaikki Satosen aikana tehdyt toimet ovat heikentämässä entisestään työntekijöiden asemaa ja turvaa, ei yhtään toimia tehty työllistymisen parantumisen eteen. Kaikki Satosen toimet ajoivat ainoastaan ja pelkästään yrittäjien ja EK:n etuja ja tuntuu ettei se riitä vaan SY:n puolelta ollaan vaatimassa lisää heikennyksiä työntekijöiden vuoro- ja pyhätyölisiin, odottavat ett työntekijöiden pitäisi ilmaiseksi töitä tässä maassa tehdä.
Marttiselle mätkähti kädet täyteen paskaa, jota pitää jotenkin puhua puhtaammaksi ja näkee tyypistä ettei tiedä miten saada homma haltuun, kun koko ajan joka paikasta vähennetään väkeä. Hallitus on saamassa sitä mitä on kylvänytkin, kova hinta EK:n etujen ajamisesta, ei he vastikkeeksi saaneet kuin lisääntyvää työttömyyttä ja sen seurauksena kasvaa Kelan tukien saajien määrä, mikä syö valtion varoja entisestään. Ei ne Suomeen tulevat datakeskukset työllistä kovin isoa määrää väkeä, hehkuttavat vääriä asioita tuolla hallituksessa. Ne risteilijälaivojen tilaukset ylläpitää vaan jo olemassaolevia työpaikkoja eivät vähennä työttömyyttä, mutt pitäähän Orpon omia tuokin omaksi saavutukseksi.
- Anonyymi
Halutaan orjatyö meininki Suomeenkin.Esim. työttömyysturvan suojaosan poisto oli idiotismia.Lisää vaan työttömyyttä kun osa-aikaista työtä ei yksinkertaisesti kannata enää tehdä.Ken asiaan perehtyy,ymmärtää.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Kaikista yrittäjiä ja halvin saa työt. Hän pärjää 12h työpäivällä + lauantaina paperityöt.
- Anonyymi
Marinin kauden ennätystyöllisyydestä Orpon kauden ennätystyöttömyyteen - Politiikalla on väliä !
- Anonyymi
Tilastokeskuksen sivulta ei löydy yksiselitteistä työttömän määritelmääkään, mutta silti työttömyyslukuja taivastellaan vuosikymmenestä toiseen. Asia on selvästi politisoitunut, työttömyys halutaan hämärtää, mutta ei missään nimessä poistaa.
Työttömyys on tulopoliittinen valinta. Potkimalla osa kansasta kortistoon pätkimään, on mahdollista taata työväen eliitille yli keskiansion olevat tulot. Etujärjestö-Suomi tuloeliitin asialla. - Anonyymi
Kokoomus- ja Persuministereitä ei ole kielletty valehtelemasta.
Talousmittarit ja asiantuntijat kertovat laman jatkuvan, jopa syvenevän.
Silti Marttinen kehtaa valehdella. - Anonyymi
Orpokin totesi valehdellessaan että "en muuta keksinyt".
- Anonyymi
Työministeri Matias Marttinen SANOI, ETTÄ JOS KAIKKI MENEE NIIN KUIN ON ENNAKOITU NIIN TYÖTTÖMYYDEN KASVU ON SELÄYTETTY LOPPUVUOTEEN MENNESSÄ. lOPETA VALEHTELU JA HOMMAA ITSELLESI JOKIN TYÖPAIKKA. ALKOHOLISTIEN YÖMAJAAN VOITAISI TARVITA SIIVOOJAA.
- Anonyymi
Ei tapahdu niin isoa ihmettä, ett yhtäkkiä suuri määrä työttömiä saisi töitä ennen vuodenvaihdetta. Hoitajiakin vähennetään, aikovat korvata pätevämmät osaajat, lyhytkoulutuksen saaneilla hoitoavustajilla, joilla ei ole lopulta edes tarpeeksi osaamista hätätilanteessa jossa on kyse ihmishengestä. Kuka tuolloin kantaa vastuun hoitovirheistäkin, kova hinta tulee olemaan rahan säästämisen takia.
- Anonyymi
Siis, nämä kokkarit ovatkin "ennakoinneet", että maa menee tuhoon. Sitä tässä ollaankin epäilty.
- Anonyymi
Muistetaans tää ens vuoden puolella,oliko aku oikeessa vai väärässä
- Anonyymi
Aivan pötypuhetta! 3kuuksutta vuoden loppuun siihen mennes selätetty?? Kokoajan irtisanotaan ! Pokkana puhutaan selvitetää😵
- Anonyymi
Hyvä. Työttömyys on selätetty. Vartiainen ja Satonen voivat taas lähteä matkalle kaukoitään hakemaan uusia kauniita thaityttöjä lievittämään Helsingin hierojapulaa. Siis työvoimapulaa. Hoiva-alalla.
- Anonyymi
Vuoden loppuun saadaan viimeinenkin työtön multiin.
Kunhan pakkanen ja nälkä kunnolla purraisee. - Anonyymi
Kaukaan tehtaalla 220 menettää työnsä.
- Anonyymi
Bandalissimus tri Kaikkonen ehdottaa, että hallitus kutsuisi koolle työttömyysriihen jossa etsittäisiin ratkaisuja työttömyyteen.
- Mielestäni voi oikeutetusti puhua työttömyyskriisistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bandalissimus tri Kaikkonen ehdottaa, että hallitus kutsuisi koolle työttömyysriihen jossa etsittäisiin ratkaisuja työttömyyteen.
- Mielestäni voi oikeutetusti puhua työttömyyskriisistä.Tässä enään lisää mitään riijejä tarvita vaan miehet vaihtoon , ennekin on tuettu kotimaista kysyntää viennin ollessa jumissa mutta nyt on tärkämpää vain tukea rikkaita ja selvitä vitkuttelemalla roskapuheita pitäen ja toivoen vain asioita , ei oikein tuo toivomuslähde kuulu tuontason työvälineeksi .
- Anonyymi
Kannattaisi vaihtaa ministeri joka ymmärtäisi edes missä mennään
Kannattaisi perehtyä itse aiheeseen, eikä sokeasti uskoa mitä Iahkonne troIIit kirjoittelee. Jos luet jutun, niin pitäisi umpiIuupäähänkin mennä perille, että hyvin on ministeri tilanteen tasalla.
- Anonyymi
Mr.Perfect kirjoitti:
Kannattaisi perehtyä itse aiheeseen, eikä sokeasti uskoa mitä Iahkonne troIIit kirjoittelee. Jos luet jutun, niin pitäisi umpiIuupäähänkin mennä perille, että hyvin on ministeri tilanteen tasalla.
Persut ja kokoomuksen kannattajat eli varakkaat ja yrittäjät ne vaan on hyvillään kun itse saavat lisää rahaa tililleen, jotenilman muuta puolustavat omien etujen ajajia. Ihan sama onko ne ministerit hallituksessa ajantasalla vai ei, kunhan ne tuo varakkaammille lisää liksaa tileille, eivätkä leikkaa heiltä mistään.
- Anonyymi00062
Mr.Perfect kirjoitti:
Kannattaisi perehtyä itse aiheeseen, eikä sokeasti uskoa mitä Iahkonne troIIit kirjoittelee. Jos luet jutun, niin pitäisi umpiIuupäähänkin mennä perille, että hyvin on ministeri tilanteen tasalla.
Sinun umpiluupäähän ei enää järki mahdu.
- Anonyymi
Marttinen on samaa sakkia kuin aikaisemmatkin, Lindström ja mikä edellinen nyt olikaan ja kaikki muut. Ymmärrys, tieto ja myötätunto puuttuvat, siis oikeastaan ainoa tie mikä tilanteessa auttaisi. Vastavalmistunut pettyy, työntekijä työssä pelkää työttömyyttä ja työttömät menettävät työkykyään ja elämänhallintaansa ahdistuneisuuttaan. Tähän ei ole edes halua löytää uutta lähestymistapaa.
Kyse ei edes ole työpaikkojen määrästä vaan työllisyyteen suhtautumisesta. Juuri se on vinoutunut. - Anonyymi
Onko hallitus nyt tehnyt jonkin työllisyyttä parantavan teon? Tähän mennessä ne ovat olleet pelkkiä sanoja.
- Anonyymi00064
30 miljoonaa nuorten työllistämiseen, palkkatukena puoleksi vuodeksi.
Ja tietysti työhtojen heikennykset ja potkulaki madaltavat työnantajien kynnystä palkata. Niinkuin naurettava panostus.
.
- Anonyymi00060
Liekkö tuo poika poloinen ikinä tehnyt OIKEITA TÖITÄ? Valkokaulusjuippi!
- Anonyymi00061
Työttömiä on tämän Orpon, Purran ja takiaispuolueiden aikana 06.2023 alkaen tullut 206000 henkilöä lisää.
Ja nyt niitä olisi 346000 kaikkiaan.
Työministeri, kokoomusbroileri Matias Marttinen mittatilauspuvussaan on yhtä hyvä ennustamaan kuin "ainokassinen" tai kuka tahansa kadunmies. Marttinen on hyväuskoinen utopisti, joka on nähnyt valoa tunnelin päässä niin kaua, että kannattais mennä "Specsaverille" jo hankkimaan uudet silmälasit. - Anonyymi00063
Miten voi olla noin pihalla nykymenosta?
TÄYSIÄ PELLEJÄ TÄYNNÄ KOKO HALLITUS! - Anonyymi00066
Miksi Marttinen huutaa, peitteleekö epävarmuuttaan ja tietämättömyyttään.
- Anonyymi00067
Tutia vailla vauva. Helppo höynäyttää
- Anonyymi00068
Ja taas valehtelee täyttäpäätä tv haastattelussa kyllä yököttää tuollainen nilviäinen jos Marttinen ois automyyjä en kele siltä ostais minkäänlaista en edes uutta. Senverta pehmosia höpäjää
- Anonyymi00069
Nyt maaliskuussa 2028 on alkanut stora ensolla taas organisaation rakenteen hienosäätö.
- Anonyymi00070
TUOLLAISIA PÖLVÄSTEJÄ TÄSSÄ MAASSA ON "PÄÄTTÄMÄSSÄ" ASIOISTA.
KYLLÄ TÄMÄ ON YKSI HÖLMÖLANDIA!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473