uusi termi : älyllinen kehitysvamma?? se nuorten työkyvytön eläke uusi syy
vanhojen psyykkiset ongelmat lisänä..
mikä ÄK on?
Tuommoista ikinä kuullut
15
143
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan se samaa keksittyä sarjaa kuin sosiaalinen älykkyys
- Anonyymi
psykiatrit keksii päivittäin uusia " sairauksia" jne- tautiluokituksia-
joilla saavat sitten luokitella ihmiset asiakkaikseen... tauteja siis alkaa olla keksittynä enemmän kuin on ihmisiä, jokaiselle omansa...
tyhmyyskin on siis nykyään "äly-kehitys-oireyhtymä'" JOHON LÄÄKEBISNES määrää ja MYY PILLERIT?-...
Pillerithän yleensä takaa että asiakas pysyykin huonossa kunnossa ja tarvitsee lisää pilerejä= bisnes pyörii...
Olisi jo aika herätä ja tajuta että tuokin ihmistuhonta-kommunismi lopetettaisiin maapallolla
- Anonyymi
Tuon mukaanhan Suomen kodeissa ja kouluissa on kasvamassa suuri joukko älyllisesti kehitysvammaisia! Siis täh?!
- Anonyymi
ei kela tarkentanut onko tätä ulkomaa väkeä
kun suurin osahan , etelä suomessa puoletkin työttömän raha hakijoista ulkomaisia
loput sitten äly kehvaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kela tarkentanut onko tätä ulkomaa väkeä
kun suurin osahan , etelä suomessa puoletkin työttömän raha hakijoista ulkomaisia
loput sitten äly kehvaa?oikeastaan
voi olla että kela "räätälöinyt" ulkomaa somali ym. tuon termin??
sitten tukiais hommat pelaa hyvin ja ehkä ne rauhoittuu kun massia tulee joka tuutista
ettei tarvi myymälä ryöstellä ym - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oikeastaan
voi olla että kela "räätälöinyt" ulkomaa somali ym. tuon termin??
sitten tukiais hommat pelaa hyvin ja ehkä ne rauhoittuu kun massia tulee joka tuutista
ettei tarvi myymälä ryöstellä ymälyn vähyyttä ainakin jotka persuja ja kokoomusta äänestäneet
- Anonyymi
Terveys on täysin
arvioivan lääkärin määrittelemä.
Jos noin moni saa väärän diagnoosin, on vika koulutuksessa.
Trukkia voi ajaa vähälahjainenkin.
Samoin tolvana voi myydä kenkiä. - Anonyymi
Somalimode.
Ei se ihan uusi ole. Älyllisellä kehitysvammaisuudeIIa tarkoitetaan kehityksen pysähtymistä tai poikkeavaa kehitystä kognitiivisissa, kielellisissä, motorisissa ja sosiaalisissa kyvyissä. Esim. luki-häiriöinen typeryyksiä laukova änkyttävä dunning-kruger oireilusta kärsivä vasemmistoradikaali voidaan kategorioida ÄK-ryhmään.
🙄- Anonyymi
"Älyllisellä kehitysvammaisuudeIIa tarkoitetaan kehityksen pysähtymistä tai poikkeavaa kehitystä kognitiivisissa, "
Kuulostaa ihan persuilulta.
- Anonyymi
Lievän älyllisen kehitysvammaisuuden kriteereinä ICD-10-luokituksessa on testeillä mitattu älyllinen kokonaistaso, joka on alle 70 ÄO-pistettä.
Tieteellisten tutkimuksien mukaan joillakin kansoilla AO on alempi, kuten useissa Afrikan valtioissa.
Sen vuoksi suuri osa maahanmuuttajista pääsee suoraan sairauseläkkeelle. - Anonyymi
Mamut hakeutuu työkyvyttömyyseläkkeelle joukolla.
- Anonyymi
Kela: julkaisee vain ikä- ja sairausryhmät, ei kansalaisuutta.
THL ja TEM: tuovat esiin maahanmuuttajataustaisten nuorten heikomman työmarkkina-aseman ja suuremman syrjäytymisriskin.
Tilastokeskus: vahvistaa, että ulkomaalaistaustaiset ovat useammin työvoiman ulkopuolella, mutta ei erittele työkyvyttömyyseläkkeitä sairaus- tai ikäryhmittäin.
👉 Toisin sanoen: virallista tilastoa siitä, ovatko alle 35-vuotiaiden kehitysvammaisuuden takia eläkkeelle jääneet useammin ulkomaalaistaustaisia vai kantasuomalaisia, ei ole julkisesti saatavilla. Tieto olisi löydettävissä vain rekisteritutkimuksella, jossa yhdistetään Kelan eläketiedot ja Tilastokeskuksen syntyperärekisteri. - Anonyymi
Eli tarkoittaa siis elokapinallista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473