Vasemmistolaisten väkivaltaisuus puhuttaa nyt ympäri maailman

Anonyymi-ap

USA:ssa demokraateista 56% haluaa tappaa Trumpin ja konservatiivit, konservatiiveista vain 6-7% vastaavasti poliittiset vastustajansa. Varsinaisista vasemmistolaisista 75% haluaa murhata poliittiset vastustajansa. Vasemmistolaiset tekee viisi kertaa enemmän poliittisia murhia kuin oikeistolaiset. Vasemmistolainen murhasi äskettäin Charlie Kirkin, koska hänellä oli erilaiset mielipiteet kuin murhaajalla.
Euroopassa vasemmistolaiset tekee 16 kertaa enemmän terroritekoja kuin oikeistolaiset.
"32left-wing and anarchist terrorist attacks were carried out in the EU "
"2 right-wing terrorist attacks were foiled in the EU in 2023."
Suomessa etenkin Vasemmistoliitto on tuonut esiin kansanmurhasuunnitelmiaan vasemmistopoliitikkojen, kuten Esa Annala (varapj) sekä Jaakko Jäntti suulla.
Oletko sinä varautunut vasemmistolaisten väkivallan uhkaan ja väkivaltaan?

https://www.europol.europa.eu/cms/sites/default/files/documents/TE-SAT%202024.pdf

65

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsenäisyyspäivä tulossa ja väkivaltaisia vasemmistomellakoita taas luvassa. Yrittävät iskeä isänmaalliseen 612 kulkueeseen. Lapsiperheitä kehoitetaan pysymään sisällä, eikä osallistumaan isänmaalliseen kulkueeseen.

      • Anonyymi

        Vasemmistoperinteisiin kuuluu myös itsenäisyyspäivänä hyökätä poliisin kimppuun sekä hakata poliisihevosia astaloilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoperinteisiin kuuluu myös itsenäisyyspäivänä hyökätä poliisin kimppuun sekä hakata poliisihevosia astaloilla.

        Vasemmistolaisethan ei myöskään nimitä poliiseja poliiseiksi vaan sioiksi.


      • Anonyymi

        Ajattelin tulevana itsenäisyyspäivänä osallistua siihen isänmaalliseen soihtukulkueeseen, mutta taas toisaalta, jäisi näkemättä kun poliisi kurmuttaa punikkeja torilla, se on hunajaa minun mielelle. Tekisi mieli mennä auttamaan poliisia, mutta ei kai ne apua tarvitse.


    • Anonyymi

      En tiedä kuinka varautuisin, mutta vasemmistolaisten väkivaltaisuus pelottaa.

      • Anonyymi

        Lapsiperheitä kehoitetaan pysymään sisällä. Sisäministeri Rantanen (PS) yrittää parantaa maan sisäistä turvallisuutta, mutta vasemmistossa laitetaan kovasti vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsiperheitä kehoitetaan pysymään sisällä. Sisäministeri Rantanen (PS) yrittää parantaa maan sisäistä turvallisuutta, mutta vasemmistossa laitetaan kovasti vastaan.

        Onko Suomeen itsenäisyyspäivänä julistettava ulkonaliikkumiskielto vasemmistolaisten väkivaltaisuuden takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Suomeen itsenäisyyspäivänä julistettava ulkonaliikkumiskielto vasemmistolaisten väkivaltaisuuden takia?

        Vesitykkejä, pamppua, kaasutusta ja kiinniottoja on ensin kokeiltava väkivaltaisuuksien poistamiseksi.


      • Anonyymi

        Niin on . Arhinmäki on nähty taas maali kaupassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on . Arhinmäki on nähty taas maali kaupassa .

        Maalailiko taas murhauhkauksia yhteiskunnan kiinteistöihin?


    • Anonyymi

      Persupölö aloitti taas päivittäisen ulinansa vanhalla virrellä vasemmistosta🤣

      • Anonyymi

        Eikö Charlie Kirkin tapaus ole varsin tuore? Samoin Vasemmistoliittolaisten aggressiiviset uhkaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Charlie Kirkin tapaus ole varsin tuore? Samoin Vasemmistoliittolaisten aggressiiviset uhkaukset.

        Transun kaveri tappoi Kirk on kun Kirk lietsoo vihaa transujaki kohtaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Transun kaveri tappoi Kirk on kun Kirk lietsoo vihaa transujaki kohtaan .

        Tiesithän että sosiaaliturva on muuttumassa velvoittavaksi. On esimerkiksi opeteltava suomen kieli, jos haluaa saada sosiaaliturvaa.


    • Anonyymi

      Kuinka kerrot lapsillesi vasemmistolaisten väkivaltaisuudesta?

      • Anonyymi

        Moni lapsi tuntee vain vasemmistolaisia. Ne tuo lahjoja ja leikkii. Siinä kaikki mitä tarvitsee kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni lapsi tuntee vain vasemmistolaisia. Ne tuo lahjoja ja leikkii. Siinä kaikki mitä tarvitsee kertoa.

        Opetetaanko pikkupioneereille myös vasemmistolaisia taistelulauluja?
        Kenen joukoissa seisot!


    • Anonyymi

      Aloittaja on persun typeräs

      • Anonyymi

        Ei typeräs, vaan typerys, eli näin:
        Aloittaja on persun typerys.
        Muistathan sinäkin, että sosiaaliturva on muuttumassa velvoittavaksi.


    • Anonyymi

      Pitäisikö väkivaltaisimmat vasemmistolaiset sulkea vankileirille rauhoittumaan niinkuin 1918 onnistuneesti tehtiin ja Suomi säilyi Suomena.

      • Anonyymi

        Silloin tehtiin oikeita ratkaisuja.


      • Suomi säilyi Suomena tosin vain Yhdysvaltojen ansiosta. Oikeisto myi Suomen heti Saksan keikarikunnalle, mutta sitten ostaja, kiitos jenkkien, yhtäkkiä lakkasikin olemasta ja jouduimme jatkamaan itsenäisinä.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Suomi säilyi Suomena tosin vain Yhdysvaltojen ansiosta. Oikeisto myi Suomen heti Saksan keikarikunnalle, mutta sitten ostaja, kiitos jenkkien, yhtäkkiä lakkasikin olemasta ja jouduimme jatkamaan itsenäisinä.

        Päättäjät taisi joutua tekemään päätökset sen hetkisen tiedon varassa, ilman jälkiviisautta.


    • Anonyymi

      Aika moni maailmassa tod näk haluaa tappaa Putinin. Trump taas, niin hän on Putinin kaveri, jota Donald kunnioittaa. Ja Putin taas on puolestaan tappaja. Eli on Trump tappajan kaveri.

      Että sellaista väkivaltaa.

      • Anonyymi

        Toisaalta taas, tuo on pelkkää mielikuvituksesi tuotosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta taas, tuo on pelkkää mielikuvituksesi tuotosta.

        Toisaalta, onhan venäjä rajaton ja aina rauhan asialla.


    • Väkivalta on vassareissa niin kuin raidat seepralla. Se tulee geeneistä.

      • Anonyymi

        Joku hassu vielä sanoi että persut ei ole rasisteja...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku hassu vielä sanoi että persut ei ole rasisteja...

        Hän oli ihan oikeassa.

        ☝🏻😉


    • Anonyymi

      Minkä takia äärioikeistolaisia on tuomittu vankilaan terrorismi aikeista Suomessa ?. Ollut aseita ja räjähteitä !

      • Anonyymi

        Siksi että ovat rikollisia. Samaa porukkaa on nyt myös Suomen hallituksesa asti. Kännissä riehutaan keskellä kaupunkia pyssyn kanssa ja häiriköidään lentokoneessa.


      • Anonyymi

        Tarkoitatko niitä kahta kiljuveikkoa 🤭


      • Anonyymi

        Vassareita olivat.


    • Anonyymi

      Trump tekee kaikkensa peitelläkseen omat rikoksensa ja haluaa republikaanit valtaan jokaisessa osavaltiossa saadakseen keskitettyä kaiken vallan itselleen. Hän haaveilee tulevansa Usan Putiniksi ja pyrkii siihen kovalla tarmolla. Taitaa olla sisällisota lähempänä kuin koskaan edellisen jälkeen?

      • Anonyymi

        Tiesitkös, että esim Trumpin Venäjä kytköksiä tutkittiin 30 milj USD:lla. FBI:n Mueller (demokraatti) teki 448 sivuisen rapsan asiasta. Johtopäätöksiä oli yksi: ei löydy pienintäkään näyttöä yhteyksistä.
        Toisaalta Tulsi Gabbardin avaamista tiedostoista on selvinnyt, että Venäjä preferoi Hillary Clintonia presidentiksi, koska hän oli mentaalisesti niin tasapainoton.


    • Anonyymi

      No oli miten oli mutta persu pettää aina.

    • Anonyymi

      Tästä työtä tekevästä perheenisästä tuntuu kyllä nyt siltä että ainoa tapa suojautua on alkaa itsekin Vasemmistolaiseksi. Olen lukenut että Vasemmiston suojissa on onnellista ja rauhallista äänestäjän olla. Nyt kahvitunti loppui ja palaan sorvin ääreen :)

    • Anonyymi

      Kun ajattelee sellaisia kavereita kuin Hitler, Stalin, Bokassa, Kim, Idi Amin ja mitä näitä nyt on ollut, niin poliittinen väkivalta on aliarvostettu tapa päästä eroon kansanmurhaaja-diktaattoreista.

    • Anonyymi

      kannattaa muistaa KKK
      eli kateus, katkeruus ja köyhyys.
      ne on vassun polttoaineet.

      vassut on köyhiä luusereita, joilta pitäisi ottaa äänestysoikeus pois ihan jo heidän matalan ÄO:n vuoksi :D

      • Anonyymi

        Heh, hauskaa että myös Ku Klux Klaanilaiset oli demokraatteja, samoin kuin orjan pitäjät. Republikaani Lincolnin johdolla orjanpito sitten lopetettiin.


      • Anonyymi

        "Anonyymi
        2025-10-03 12:13:24
        vassut on köyhiä luusereita, joilta pitäisi ottaa äänestysoikeus pois ihan jo heidän matalan ÄO:n vuoksi :D"
        ----------------
        Tuota fraasia te jaksatte jankuttaa??
        Jos otettaisiin satunnaisesti kaksi ryhmää Vassarit & Persut niin Persut saisi ilman muuta hopeaa.
        Ei se hopeakaan huono saavutus olisi, eihän olis?


    • Anonyymi

      Vaikuttaa TOSI relevantilta valeuutiselta.

      Kaikki faktat kertovat toisenlaista stooria. USAssa on presidenttinä MAGA-joukkio, joilla ei ole tietoa muusta kuin FOX-tv-sarjoista ja äärimmäisen rasistinen ja väkivaltainen hurmos päällä.

      Eivät saaneet USAn presidenttiä kun äänestivät Trumpin.
      Se on Trumplandian pressa ja muiden tulee tukkia turpansa.
      Niillä on raha ja valta. Follow the money, jos haluat löytää lähteille!

      • Anonyymi

        Laita jotain faktaa juttuusi. Pelkkä hurmahenkisyys ei oikein vakuutta.


    • Anonyymi

      ja höpö höpö!

      Republikaanit ne ammuskelevat amerikassa toisiaan!

      • Anonyymi

        Tilastot kertoo muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilastot kertoo muuta.

        Ja höpö tilastot vieläpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö tilastot vieläpä!

        Laita jotain faktaa tulemaan 🥱


    • Anonyymi

      Ketkä tappoivat Kirk`in?
      Mielestäni Omat Koirat Purivat.
      donnie sai syyn aseistaa armeijat kaupunkeihin.

      • Anonyymi

        Trumpia ampui myös korvaan rekisteröity republikaani.


    • Anonyymi

      "USA:ssa demokraateista 56% haluaa tappaa Trumpin..."
      Niinkö vähän?
      No, murhayrityksen tehnyt taisi olla konservatiivi.

      • Anonyymi

        Pesunkestävä vassari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesunkestävä vassari.

        Niin vassari että oli aivan äärioikeistolainen! 😁

        Kyllä te persut aina osaatte nolata itsenne!


    • Anonyymi

      Vassareilla on väkivalta riippuvuus.

      • Anonyymi

        Republikaanit ovat tunnetusti ne jotka rakastavat aseita ja kantavat niitä jopa kauppamatkoilla mukanaan. Ovat myös tilastoissa suurimpana joukkona aseilla tapahtuneisiin vahinkoihin, laittomiin uhkauksiin ja ampumisiin.


      • Anonyymi

        "Anonyymi
        2025-10-03 16:50:35
        Vassareilla on väkivalta riippuvuus."
        -----------
        Teillä palsta persuilla on väkivalta addikti sen motiivi on Viha
        jota kääntelette täällä turhaan meidän piikkiin.


    • Anonyymi

      *USA:ssa demokraateista 56% haluaa tappaa Trumpin ja konservatiivit, konservatiiveista vain 6-7% vastaavasti poliittiset vastustajansa.*

      Eihän tälle voi muuta kuin nauraa.

      Ai ihmiset haluais sotia ja tappaa?
      Kyllä ne aika vakavia on,kun tosipaikkaan laitetaan, myös omaiset.
      Ei siitä mikään kansa koskaan hyödy!
      Kärsimystä, tuskaa ja tuhoa...

      • Anonyymi

        Asiaa.
        On se kumma kuinka joillain karkaa mopo käsistä!


    • Anonyymi

      Viha on se vassareiden ongelma, tai sen hallinnan puute.

      • Anonyymi

        "Anonyymi
        2025-10-03 20:36:06
        Viha on se vassareiden ongelma, tai sen hallinnan puute."
        ------------
        Tuo Kelta-Mustien jankuttama "Viha-vassarit"
        tarkoittaa sitä että ne vihaa vassareita.

        Vassariutueen kuulu rauha sekä tasa-arvo.
        Se ei teille päähän kolaha ja koska te populoistit vihaatte meitä
        niin käännätte sen vihanne meidän piikkiin.
        Täts-it


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Anonyymi
        2025-10-03 20:36:06
        Viha on se vassareiden ongelma, tai sen hallinnan puute."
        ------------
        Tuo Kelta-Mustien jankuttama "Viha-vassarit"
        tarkoittaa sitä että ne vihaa vassareita.

        Vassariutueen kuulu rauha sekä tasa-arvo.
        Se ei teille päähän kolaha ja koska te populoistit vihaatte meitä
        niin käännätte sen vihanne meidän piikkiin.
        Täts-it

        Rauhan ja tasa-arvon takia murhasitte ne 100 000 000 ihmistä?
        Rauhan ja tasa-arvon takia uhkailette suomalaisia ydinsodalla?


    • Anonyymi

      Näkökulma: Marinin hallitus kielsi katujengiongelman ja löysi sen pian edestään....

    • Anonyymi

      Ruotsi ja Tanska torjuvat jo maahanmuuton ongelmia rajoittamalla maahanmuuttoa, kirjoittaa Iltalehden....

      • Anonyymi

        Käyppä noiden maiden synnytyssairaaloissa. Paperittomia matupaskoja tunkee maahan öin ja päivin. Turha ulkorajoja on valvoa jos matuvittuja on maahan päästetty.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe