USA:ssa demokraateista 56% haluaa tappaa Trumpin ja konservatiivit, konservatiiveista vain 6-7% vastaavasti poliittiset vastustajansa. Varsinaisista vasemmistolaisista 75% haluaa murhata poliittiset vastustajansa. Vasemmistolaiset tekee viisi kertaa enemmän poliittisia murhia kuin oikeistolaiset. Vasemmistolainen murhasi äskettäin Charlie Kirkin, koska hänellä oli erilaiset mielipiteet kuin murhaajalla.
Euroopassa vasemmistolaiset tekee 16 kertaa enemmän terroritekoja kuin oikeistolaiset.
"32left-wing and anarchist terrorist attacks were carried out in the EU "
"2 right-wing terrorist attacks were foiled in the EU in 2023."
Suomessa etenkin Vasemmistoliitto on tuonut esiin kansanmurhasuunnitelmiaan vasemmistopoliitikkojen, kuten Esa Annala (varapj) sekä Jaakko Jäntti suulla.
Oletko sinä varautunut vasemmistolaisten väkivallan uhkaan ja väkivaltaan?
https://www.europol.europa.eu/cms/sites/default/files/documents/TE-SAT%202024.pdf
Vasemmistolaisten väkivaltaisuus puhuttaa nyt ympäri maailman
65
300
Vastaukset
- Anonyymi
Itsenäisyyspäivä tulossa ja väkivaltaisia vasemmistomellakoita taas luvassa. Yrittävät iskeä isänmaalliseen 612 kulkueeseen. Lapsiperheitä kehoitetaan pysymään sisällä, eikä osallistumaan isänmaalliseen kulkueeseen.
- Anonyymi
Vasemmistoperinteisiin kuuluu myös itsenäisyyspäivänä hyökätä poliisin kimppuun sekä hakata poliisihevosia astaloilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoperinteisiin kuuluu myös itsenäisyyspäivänä hyökätä poliisin kimppuun sekä hakata poliisihevosia astaloilla.
Vasemmistolaisethan ei myöskään nimitä poliiseja poliiseiksi vaan sioiksi.
- Anonyymi
Ajattelin tulevana itsenäisyyspäivänä osallistua siihen isänmaalliseen soihtukulkueeseen, mutta taas toisaalta, jäisi näkemättä kun poliisi kurmuttaa punikkeja torilla, se on hunajaa minun mielelle. Tekisi mieli mennä auttamaan poliisia, mutta ei kai ne apua tarvitse.
- Anonyymi
En tiedä kuinka varautuisin, mutta vasemmistolaisten väkivaltaisuus pelottaa.
- Anonyymi
Lapsiperheitä kehoitetaan pysymään sisällä. Sisäministeri Rantanen (PS) yrittää parantaa maan sisäistä turvallisuutta, mutta vasemmistossa laitetaan kovasti vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsiperheitä kehoitetaan pysymään sisällä. Sisäministeri Rantanen (PS) yrittää parantaa maan sisäistä turvallisuutta, mutta vasemmistossa laitetaan kovasti vastaan.
Onko Suomeen itsenäisyyspäivänä julistettava ulkonaliikkumiskielto vasemmistolaisten väkivaltaisuuden takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Suomeen itsenäisyyspäivänä julistettava ulkonaliikkumiskielto vasemmistolaisten väkivaltaisuuden takia?
Vesitykkejä, pamppua, kaasutusta ja kiinniottoja on ensin kokeiltava väkivaltaisuuksien poistamiseksi.
- Anonyymi
Niin on . Arhinmäki on nähty taas maali kaupassa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on . Arhinmäki on nähty taas maali kaupassa .
Maalailiko taas murhauhkauksia yhteiskunnan kiinteistöihin?
- Anonyymi
Persupölö aloitti taas päivittäisen ulinansa vanhalla virrellä vasemmistosta🤣
- Anonyymi
Eikö Charlie Kirkin tapaus ole varsin tuore? Samoin Vasemmistoliittolaisten aggressiiviset uhkaukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Charlie Kirkin tapaus ole varsin tuore? Samoin Vasemmistoliittolaisten aggressiiviset uhkaukset.
Transun kaveri tappoi Kirk on kun Kirk lietsoo vihaa transujaki kohtaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transun kaveri tappoi Kirk on kun Kirk lietsoo vihaa transujaki kohtaan .
Tiesithän että sosiaaliturva on muuttumassa velvoittavaksi. On esimerkiksi opeteltava suomen kieli, jos haluaa saada sosiaaliturvaa.
- Anonyymi
Kuinka kerrot lapsillesi vasemmistolaisten väkivaltaisuudesta?
- Anonyymi
Moni lapsi tuntee vain vasemmistolaisia. Ne tuo lahjoja ja leikkii. Siinä kaikki mitä tarvitsee kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni lapsi tuntee vain vasemmistolaisia. Ne tuo lahjoja ja leikkii. Siinä kaikki mitä tarvitsee kertoa.
Opetetaanko pikkupioneereille myös vasemmistolaisia taistelulauluja?
Kenen joukoissa seisot!
- Anonyymi
Aloittaja on persun typeräs
- Anonyymi
Ei typeräs, vaan typerys, eli näin:
Aloittaja on persun typerys.
Muistathan sinäkin, että sosiaaliturva on muuttumassa velvoittavaksi.
- Anonyymi
Pitäisikö väkivaltaisimmat vasemmistolaiset sulkea vankileirille rauhoittumaan niinkuin 1918 onnistuneesti tehtiin ja Suomi säilyi Suomena.
- Anonyymi
Silloin tehtiin oikeita ratkaisuja.
Suomi säilyi Suomena tosin vain Yhdysvaltojen ansiosta. Oikeisto myi Suomen heti Saksan keikarikunnalle, mutta sitten ostaja, kiitos jenkkien, yhtäkkiä lakkasikin olemasta ja jouduimme jatkamaan itsenäisinä.
- Anonyymi
Repe_RuutikaIlo kirjoitti:
Suomi säilyi Suomena tosin vain Yhdysvaltojen ansiosta. Oikeisto myi Suomen heti Saksan keikarikunnalle, mutta sitten ostaja, kiitos jenkkien, yhtäkkiä lakkasikin olemasta ja jouduimme jatkamaan itsenäisinä.
Päättäjät taisi joutua tekemään päätökset sen hetkisen tiedon varassa, ilman jälkiviisautta.
- Anonyymi
Aika moni maailmassa tod näk haluaa tappaa Putinin. Trump taas, niin hän on Putinin kaveri, jota Donald kunnioittaa. Ja Putin taas on puolestaan tappaja. Eli on Trump tappajan kaveri.
Että sellaista väkivaltaa.- Anonyymi
Toisaalta taas, tuo on pelkkää mielikuvituksesi tuotosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta taas, tuo on pelkkää mielikuvituksesi tuotosta.
Toisaalta, onhan venäjä rajaton ja aina rauhan asialla.
Väkivalta on vassareissa niin kuin raidat seepralla. Se tulee geeneistä.
- Anonyymi
Joku hassu vielä sanoi että persut ei ole rasisteja...
Anonyymi kirjoitti:
Joku hassu vielä sanoi että persut ei ole rasisteja...
Hän oli ihan oikeassa.
☝🏻😉
- Anonyymi
Minkä takia äärioikeistolaisia on tuomittu vankilaan terrorismi aikeista Suomessa ?. Ollut aseita ja räjähteitä !
- Anonyymi
Siksi että ovat rikollisia. Samaa porukkaa on nyt myös Suomen hallituksesa asti. Kännissä riehutaan keskellä kaupunkia pyssyn kanssa ja häiriköidään lentokoneessa.
- Anonyymi
Tarkoitatko niitä kahta kiljuveikkoa 🤭
- Anonyymi
Vassareita olivat.
- Anonyymi
Trump tekee kaikkensa peitelläkseen omat rikoksensa ja haluaa republikaanit valtaan jokaisessa osavaltiossa saadakseen keskitettyä kaiken vallan itselleen. Hän haaveilee tulevansa Usan Putiniksi ja pyrkii siihen kovalla tarmolla. Taitaa olla sisällisota lähempänä kuin koskaan edellisen jälkeen?
- Anonyymi
Tiesitkös, että esim Trumpin Venäjä kytköksiä tutkittiin 30 milj USD:lla. FBI:n Mueller (demokraatti) teki 448 sivuisen rapsan asiasta. Johtopäätöksiä oli yksi: ei löydy pienintäkään näyttöä yhteyksistä.
Toisaalta Tulsi Gabbardin avaamista tiedostoista on selvinnyt, että Venäjä preferoi Hillary Clintonia presidentiksi, koska hän oli mentaalisesti niin tasapainoton.
- Anonyymi
No oli miten oli mutta persu pettää aina.
- Anonyymi
Tästä työtä tekevästä perheenisästä tuntuu kyllä nyt siltä että ainoa tapa suojautua on alkaa itsekin Vasemmistolaiseksi. Olen lukenut että Vasemmiston suojissa on onnellista ja rauhallista äänestäjän olla. Nyt kahvitunti loppui ja palaan sorvin ääreen :)
- Anonyymi
Kun ajattelee sellaisia kavereita kuin Hitler, Stalin, Bokassa, Kim, Idi Amin ja mitä näitä nyt on ollut, niin poliittinen väkivalta on aliarvostettu tapa päästä eroon kansanmurhaaja-diktaattoreista.
- Anonyymi
kannattaa muistaa KKK
eli kateus, katkeruus ja köyhyys.
ne on vassun polttoaineet.
vassut on köyhiä luusereita, joilta pitäisi ottaa äänestysoikeus pois ihan jo heidän matalan ÄO:n vuoksi :D- Anonyymi
Heh, hauskaa että myös Ku Klux Klaanilaiset oli demokraatteja, samoin kuin orjan pitäjät. Republikaani Lincolnin johdolla orjanpito sitten lopetettiin.
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-10-03 12:13:24
vassut on köyhiä luusereita, joilta pitäisi ottaa äänestysoikeus pois ihan jo heidän matalan ÄO:n vuoksi :D"
----------------
Tuota fraasia te jaksatte jankuttaa??
Jos otettaisiin satunnaisesti kaksi ryhmää Vassarit & Persut niin Persut saisi ilman muuta hopeaa.
Ei se hopeakaan huono saavutus olisi, eihän olis?
- Anonyymi
Vaikuttaa TOSI relevantilta valeuutiselta.
Kaikki faktat kertovat toisenlaista stooria. USAssa on presidenttinä MAGA-joukkio, joilla ei ole tietoa muusta kuin FOX-tv-sarjoista ja äärimmäisen rasistinen ja väkivaltainen hurmos päällä.
Eivät saaneet USAn presidenttiä kun äänestivät Trumpin.
Se on Trumplandian pressa ja muiden tulee tukkia turpansa.
Niillä on raha ja valta. Follow the money, jos haluat löytää lähteille!- Anonyymi
Laita jotain faktaa juttuusi. Pelkkä hurmahenkisyys ei oikein vakuutta.
- Anonyymi
ja höpö höpö!
Republikaanit ne ammuskelevat amerikassa toisiaan!- Anonyymi
Tilastot kertoo muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilastot kertoo muuta.
Ja höpö tilastot vieläpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpö tilastot vieläpä!
Laita jotain faktaa tulemaan 🥱
- Anonyymi
Ketkä tappoivat Kirk`in?
Mielestäni Omat Koirat Purivat.
donnie sai syyn aseistaa armeijat kaupunkeihin.- Anonyymi
Trumpia ampui myös korvaan rekisteröity republikaani.
- Anonyymi
"USA:ssa demokraateista 56% haluaa tappaa Trumpin..."
Niinkö vähän?
No, murhayrityksen tehnyt taisi olla konservatiivi.- Anonyymi
Pesunkestävä vassari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pesunkestävä vassari.
Niin vassari että oli aivan äärioikeistolainen! 😁
Kyllä te persut aina osaatte nolata itsenne!
- Anonyymi
Vassareilla on väkivalta riippuvuus.
- Anonyymi
Republikaanit ovat tunnetusti ne jotka rakastavat aseita ja kantavat niitä jopa kauppamatkoilla mukanaan. Ovat myös tilastoissa suurimpana joukkona aseilla tapahtuneisiin vahinkoihin, laittomiin uhkauksiin ja ampumisiin.
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-10-03 16:50:35
Vassareilla on väkivalta riippuvuus."
-----------
Teillä palsta persuilla on väkivalta addikti sen motiivi on Viha
jota kääntelette täällä turhaan meidän piikkiin.
- Anonyymi
*USA:ssa demokraateista 56% haluaa tappaa Trumpin ja konservatiivit, konservatiiveista vain 6-7% vastaavasti poliittiset vastustajansa.*
Eihän tälle voi muuta kuin nauraa.
Ai ihmiset haluais sotia ja tappaa?
Kyllä ne aika vakavia on,kun tosipaikkaan laitetaan, myös omaiset.
Ei siitä mikään kansa koskaan hyödy!
Kärsimystä, tuskaa ja tuhoa...- Anonyymi
Asiaa.
On se kumma kuinka joillain karkaa mopo käsistä!
- Anonyymi
Viha on se vassareiden ongelma, tai sen hallinnan puute.
- Anonyymi
"Anonyymi
2025-10-03 20:36:06
Viha on se vassareiden ongelma, tai sen hallinnan puute."
------------
Tuo Kelta-Mustien jankuttama "Viha-vassarit"
tarkoittaa sitä että ne vihaa vassareita.
Vassariutueen kuulu rauha sekä tasa-arvo.
Se ei teille päähän kolaha ja koska te populoistit vihaatte meitä
niin käännätte sen vihanne meidän piikkiin.
Täts-it - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
2025-10-03 20:36:06
Viha on se vassareiden ongelma, tai sen hallinnan puute."
------------
Tuo Kelta-Mustien jankuttama "Viha-vassarit"
tarkoittaa sitä että ne vihaa vassareita.
Vassariutueen kuulu rauha sekä tasa-arvo.
Se ei teille päähän kolaha ja koska te populoistit vihaatte meitä
niin käännätte sen vihanne meidän piikkiin.
Täts-itRauhan ja tasa-arvon takia murhasitte ne 100 000 000 ihmistä?
Rauhan ja tasa-arvon takia uhkailette suomalaisia ydinsodalla?
- Anonyymi
Näkökulma: Marinin hallitus kielsi katujengiongelman ja löysi sen pian edestään....
- Anonyymi
Ruotsi ja Tanska torjuvat jo maahanmuuton ongelmia rajoittamalla maahanmuuttoa, kirjoittaa Iltalehden....
- Anonyymi
Käyppä noiden maiden synnytyssairaaloissa. Paperittomia matupaskoja tunkee maahan öin ja päivin. Turha ulkorajoja on valvoa jos matuvittuja on maahan päästetty.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473