Persuporvari Purra jeesustelee eduskunnan kyselytunnilla

Anonyymi-ap

viitaten puolueensa yhteydessä duunarin etuun mikä on täyttä potaskaa.

22

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täytyy sanoa että eduskunnassa kyselytunti on täyttä persujen shouvta.
      Purra on työntämässä maahanmuuttajat pois maasta ja Meri heittelee ajatuksiaan sinne tänne. Voi tsiisus mitä persu porukkaa tuo hallitus on täynnä.
      Purra ilmeisesti tuntee tärkeyttä kun saa istua pääministerin paikalla.
      Ei sitten niin minkäänlaista ajatustakaan asioitten hoitamisesta.

      • Anonyymi

        Kyllä tärkeänä töröttää pääministerin pallilla.


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tärkeänä töröttää pääministerin pallilla.

        Persut pettää aina.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut pettää aina.

        Ja tulee pettämään lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tulee pettämään lisää.

        Kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut pettää aina.

        Ei onnistu enää persujen vaalivalhe petosjytky .


    • Anonyymi

      Persuporvari Purra selittelee eduskunnan kyselytunnilla. Ei vakuuta Purran satuilut.

    • Anonyymi

      Hyvinvointi suomi ei kestä toista vihervasemmisto hallitusta...

      • Anonyymi

        Ei haittaa, hyvinvointi-Suomesta ei ole paljon jäljellä tämän hallituksen perästä.


    • Anonyymi

      Duunarin etu on pysyä mahdollisimman kaukana populisiteista.

      Duunarilla pitää olla ammattijärjestö ,
      liitto sitä oikeisto vihaa pyhästi,
      sitä että joutuu maksamaan palkkaa ja etuisuuksia ja vielä enemmän laitaoikeisto on alkanut vihaamaan duunaria
      joka ei ole nöyrä heille, vaan on ammattiliitossa , tietää oikeutensa eikä vaan velvoitteita saa liiton tuen asialleen eikä mitään oletettua turhaa YTk ta ,

      • Anonyymi

        Näin on.


    • Anonyymi

      Duunarin etu on, että työpaikalla on ihmisiä tekememässä kunnolla oman osuutensa. Mitään perseet penkkiin politrukkeja ei sinne kaivata loisimaan duunarien kustannuksella. Huonoista työntekijöistä kärsii koko työyhteisö. Persut ovat oikealla asialla ja kannatuksensa ansainneet.

      • Anonyymi

        Onko persut käynyt työpaikoilla potkimassa ihmisiä työttömiksi ? No ei ihme kun yrityksiä on niin paljon mennyt konkurssiin !


    • Anonyymi

      Jaksaa kyllä ihmetyttää duunari joka persuja vielä äänestää, todella ihmetyttää. Tänne roudataan porukkaa ulkomailta ja virtsataan linssiin palkoissa ja muissa. Samaa on tulossa suomalaisillekin tän hallituksen toimesta, ja tätäkö suomalainen duunari haluaa?

      • Anonyymi

        Oikeat duunarit äänestävät persuja. Laiskurit sen sijaan jotain sdp:tä, joka väittää, että raha tulee seinästä, eikä tarvitse turhia ahkeroida. Vasurit ovatkin sitten julkisen puolen suojatyöpaikoissa, joista ei ole kellään tietoa, mihin niitä tarvitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeat duunarit äänestävät persuja. Laiskurit sen sijaan jotain sdp:tä, joka väittää, että raha tulee seinästä, eikä tarvitse turhia ahkeroida. Vasurit ovatkin sitten julkisen puolen suojatyöpaikoissa, joista ei ole kellään tietoa, mihin niitä tarvitaan.

        Porvari propagandaa pukkaa taas urakalla.


    • Anonyymi

      TYYTTII, SAANNAA!!!
      SAA TULLA PYYHKIMÄÄN....

    • AIoitus on vahva ääni vasemmalta!

      *Pfffrrrrrrrtsshhhhschlortz*

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe