Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Mr.Perfect
Vapaa kuvaus
Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.
Aloituksia
320
Kommenttia
2360
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Sen minkä lapsena oppii, sen vanhana taitaa" on isänmaattomille korruptiopoliitikoille äärimmäisen tärkeäksi koettu oppi. Kun lapsii oppii jo varhain omaksumaan pride-ideologian opit, sen jälkeen kaikki perinteinen ja normaali näyttäytyy outona, jopa pahana, jota täytyy vastustaa. Näin se maailma kehittyy juuri sinne suuntaan mihin sitä viedään.
22.06.2026 13:11
Sun äärimmäinen vaikeus ymmärtää sanojen merkityksiä pitäisi jollain tavalla herättää ajatuksia, että nyt ei ole kaikki kunnossa. Annan sulle ihan ilmaisen neuvon: tee elämälles jotain kehittävää ja positiviista, sillä jatkuva vihamielisyys ja katkeruus ei ole terveydelle hyväksi. Ensimmäinen erinomainen askel kohti eheytymistä: hylkää äärivasemmistolaisuus.
😉👌
22.06.2026 12:55
Niissä porukoissa on todellakin tuollaisia omalaatuisia tapauksia.
21.06.2026 21:04
Puoli minuuttia katsoin ja senkin väkisin.... sairashan tuo heppu on 🤢
21.06.2026 20:35
Ei liity pride-vastaiseen mielenilmaukseen. Whataboutismi on ihan venäjästä.
21.06.2026 10:28
Menit sitten tekemään omin päin profiloinnin minusta. Koska se on tahallisesti virheellinen, mysteeriksi jäänyt "selityskin" on varmasti sen mukainen.
☝️😉
21.06.2026 10:27
Painostettua osallistumista "rasismin" vastaiseen aktivismiin.
21.06.2026 10:24
Aika messevän idean ideoit. Ihan itte!! Sua ennen saman on ideoinut jo satoja kertoja monet muutkin kaltaisesi ideanikkarit. Mitä me tehtäis ilman teitä....?!
☝️😆
21.06.2026 08:48
Kansa on pidettävä siinä uskossa, että demokratia on edelleen hengissä. Heille esitetään uhkakuvia, klikkiuutisia, propagandaa ja populismia, lupauksia paremmasta, ja reilummasta, herättämään pakko-oireen, että on äänestettävä uhkia vastaan ja jonkin epämääräisen lupauksen puolesta. Se pitää huolen, että kansa saadaan vaaliuurnille toteuttamaan illuusiota demokratiasta.
21.06.2026 08:43
"Rasismista" on tullut korruptoituneen politiikan seurauksena epämääräisesti tulkinnanvarainen käsite, ja täysin tarkoitushakuisesti. Siinä tulkinnanvaraisuudessa on juuri se haIuttu kierous; kun määritelmä ei ole tarkasti rajattu, voit tuomita "rasistiseksi" lähes minkä tahansa maahanmuuttoon, etnisyyksiin, vierasperäisiin kulttuureihin jne. kohdistuvan epämukavaksi tai sopimattomaksi koetun kritiikin tai toiminnan.
Juuri tästä syystä esim. kustannusten, rikollisuuden, turvallisuuden heikentymisen, työmarkkinoiden vääristymisen jne. nostaminen esiin kriittisessä sävyssä, jonka tavoite negatiivisten ilmiöiden torjuminen, on "rasismia". Tällainen "rasismi" käytännössä palvelee suoraan isIamisaatiota, afrikkalaistumista, aasiaIaistumista jne. joka on kylmäävää oman kulttuurimme ja olemassaolomme aliarvostamista. Pahinta tässä on se, että tällainen toiminta ei ole tiedostamatonta, vaan strategista agenda- ja identiteettipolitiikkaa. Oman isänmaan, sen hyvinvoinnin ja jatkuvuuden kustannuksella. Tietoisesti.
Huom! Ihmisen syrjiminen ihonvärin tms. syyn vuoksi on täysin eri asia. Se on sitä todellista rasismia, jota vastaan on perusteltua toimia. Ikävä kyllä punavihreä korruptiopolitiikka on muuntanut jopa täysin neutraalin ja perustellun kritiikin rasistiseksi, jonka tavoite on selkeästi kritiikin vaientaminen, sekä "väärämielisten" vaientaminen. Tästä päästään erittäin relevanttiin kysymykseen: Miksi punavihreät toimii näin, vaikka tietävät toimintansa johtavan vakaviin seurauksiin (josta syyttävät niitä muita)?
☝️🙄
21.06.2026 08:28
Roskajärjestöt pois veronmaksajien rahoja Ioisimasta ja nekin rahat tukemaan hyvinvointia siellä, missä tukea eniten kaivataan.
21.06.2026 07:54
Älä viitsi olla vassari. Lapsiperheköyhyys on syntynyt monesta tekijästä ja nämä tekijät on olleet läsnä jo kauan ennen hallituksen vaihtumista: työttömyys, työkyvyttömyys, yksinhuoltajuus, muutokset elinkustannuksissa, sosiaaliturvan reaalitason takaperoisuus (ilman leikkauksia) jne. Sosiaaliturvaan kohdistuvat leikkaukset ei ole sellaisessa roolissa kuin haluat valehdella. Leikkaukset kuitenkin voi pahentaa jo olemassaolevaa lapsiköyhyyttä. Unohdit taktisesti myös sen, että lapsiperheköyhyys oli hälyttävällä tasolla myös Marinin hallituksen aikana, eikä se hallitus kyennyt sitä ongelmaa korjaamaan. Lapsiperheköyhyys ei ole tämän hallituksen tavoite. Mitäpä tähän rääpäset?
☝️😉
21.06.2026 07:52
Kokoomus käänsi takkinsa yhdessä Sdp:n kanssa 90-luvun alussa ja ryhtyivät ajamaan suvereniteettimme romuttamista ja integroitumista EU:iin. Vaikka kumpikin tiesi globalisaatioon ja globalismiin liittyvät riskit ja väistämättömät negatiiviset seuraukset, niistä vaiettiin ja EU myytiin kansalle paitsi hyötyjä korostamalla, myös pelottelemalla seurauksista, jos jäädään ulkopuolelle. Kepu liittyi myöhemmin EU:n etuja valvovaan koneistoon. Koko tämä konklaavi lähti ajamaan myös palveluiden yms. toimintojen keskittämistä, jotka johti maaseutujen elinvoiman heikentymiseen ja väestökatoon.
Sitten tuli maahanmuuttobisnes ja kotouttamisteollisuus, kuin myös sateenkaarihuIIuus, sekä sukupuolinen- ja seksuaalinen vaIIankumous, kirkon häpäisy, rasismi- yms. kohujen tehtailu, räyhäfeminismi jne.... tämä johti voimakkaaseen poliittis-ideologiseen polarisaatioon, ja nyt harva suomalainen enää tietää missä ollaan ja miksi ollaan. Suomalaiset kusi omaan silmään oikein huolella ja ryhtyi syyttelemään siitä toisiaan.
On monta syytä olla äänestämättä Kokoomusta, Sdp:tä ja Kepua.
☝️😉
21.06.2026 07:40
Ei sitä tarvitse miettiä, kun asia on ihan tunnettu:
- joillekin liian pitkä. Tietyt tapaukset jaksaa juuri ja juuri lukea 3-5 rivin kommentteja
- ei siedetä vihervasemmistoon kohdistuvaa kritiikkiä ja arvostelua. Luetaan otsikko ja muutamia sanoja sieltä täältä ja sitten rynnitään johtopäätökseen, joka littyy tuskin millään tavalla itse aiheeseen.
- "koska persu" -> kiirehditään vastamaan jotain omasta mielestään mahdollisimman ivaavaa
😉👌
20.06.2026 10:57
Ei ole. Väittää voit mitä tahansa, mutta ei se tee olematonta todeksi.
☝️😉
20.06.2026 10:21
Reaktiot todisti, että tasa-arvoa ei ole. "Pride" on pakotettua ajatusmallia hyväksymään priden nimissä sanellut "lait", vaikka mikään laki, sääntö tms. ei velvoita hyväksymään pride-ideologiaa, eikä kiellä muodostamasta siitä omaa mielipidettä ja ilmaisemasta sitä.
Pride on epätasa-arvoa, itsekkyyttä, kaksinaismoralistista ja saatanaIIista yIpeyttä edustava itseensä käpertyvä haittaideologia.
Pekalle täysi tuki ja täydet pisteet mielipiteen ilmaisusta.
☝️🤨
20.06.2026 10:15
Yksi vihervasemistoon kohdistuvan kritiikin ja arvostelun mielenkiintoisuuden kulmakivistä on se, miten vihervasemmistomyönteiset usein vahvistaa kritiikin ja arvostelun. Ymmärtämättään. Sinäkin kompastuit siihen, mutta et hahmota miten. Tietenkään. Jos hahmottaisit, et kirjoittelisi tuollaisia kompastelevia mukafiksuja kommentteja.
Annan sulle tilaisuuden todistaa älykkyytes ja että sulla on selkäranka: etsi kommenttisi virheet ja kompastuskohdat, sekä korjaa ne avoimesti ja rehellisesti. Onnistuuko? Jos et sitä tee, seuraava kommenttini johtaa taas siihen tavanomaiseen tilanteeseen, että yksi vastustaja vedetään pää kolisten kölin alta, ja se taas johtaa syvemmälle hedelmättömään sanailuun. Aina voi valita toisin....
☝️😉
20.06.2026 10:00
Oikeistohallituksen AIKANA ei tarkoita automaattisesti oikeistohallituksen SYYSTÄ. Tätä hallituskautta leimaa myrkyIIisenvahva ja poikkeuksellisen törkeä ja petoIIinen oppositiomeuhkaaminen ja silläkö ei ole mitään vaikutusta demokratian tasoon?
Oikeistohallitus EI todellakaan ole heikentänyt demokratiaa, sillä totuus on se, että hallitus on joutunut demokratiaIIa perseensä pyyhkineen vihan, kateuden ja katkeruuden kohteeksi. Ja sinäkin uskot kaiken oppositiomeuhkaamisen pidäkkeettä. Mitä se kertoo sinusta? Olet petoIIisen sosiaIismin uhri, etkä edes tiedosta sitä, vaan uskot, että "ne muut" on vihollisia.
20.06.2026 08:43
....eikä siinä kaikki taudin oireet. Nimittäin vihervasemmistoIainen yIentää mm. musIimit ja somaIit suomalaisen kansaIaisen yIäpuoIelle. Heidän etujaan näet ajetaan yksioikoisesti suomalaisten kustannuksella, ja mikäIi suomaIainen asettuu poikkiteIoin, hänet luokitellaan, kuten sanoin, vihoIIiseksi, väärämieIiseksi, persuksi jne.
☝️🤨
20.06.2026 08:02
Ei ylennä. Mutta vihervasemmistoIaiset ylivertaisuusharhoissaan yIentää itsensä muiden suomaIaisten yIäpuoIeIIe. VihervasemmistoIainen näet kuvittelee, että hänellä on oikeus ja velvollisuus luokitella ei-vihervasemmistoIaisia vihollisiksi, väärämieIisiksi, persuiksi jne. mm. eriävän mielipiteen, näkemyksen tai tiedon perusteella. Tämä jos mikä todistaa aukottomasti vihervasemmistoIaisen yIivertaisuusharhaisuuden. Ja kuten tiedetään, tällainen oireilu etenee vääjäämättä kohti armotonta persekipua. Ja kun kipu alkaa, arvatkaa kenen vika?!
☝️😉
20.06.2026 07:57
2 / 118