Vapaa kuvaus

Parempi, ryhdikkäämpi, menestyvämpi. Mr. Perfect.

Aloituksia

320

Kommenttia

2360

  1. Sun äärimmäinen vaikeus ymmärtää sanojen merkityksiä pitäisi jollain tavalla herättää ajatuksia, että nyt ei ole kaikki kunnossa. Annan sulle ihan ilmaisen neuvon: tee elämälles jotain kehittävää ja positiviista, sillä jatkuva vihamielisyys ja katkeruus ei ole terveydelle hyväksi. Ensimmäinen erinomainen askel kohti eheytymistä: hylkää äärivasemmistolaisuus.

    😉👌
  2. "Rasismista" on tullut korruptoituneen politiikan seurauksena epämääräisesti tulkinnanvarainen käsite, ja täysin tarkoitushakuisesti. Siinä tulkinnanvaraisuudessa on juuri se haIuttu kierous; kun määritelmä ei ole tarkasti rajattu, voit tuomita "rasistiseksi" lähes minkä tahansa maahanmuuttoon, etnisyyksiin, vierasperäisiin kulttuureihin jne. kohdistuvan epämukavaksi tai sopimattomaksi koetun kritiikin tai toiminnan.

    Juuri tästä syystä esim. kustannusten, rikollisuuden, turvallisuuden heikentymisen, työmarkkinoiden vääristymisen jne. nostaminen esiin kriittisessä sävyssä, jonka tavoite negatiivisten ilmiöiden torjuminen, on "rasismia". Tällainen "rasismi" käytännössä palvelee suoraan isIamisaatiota, afrikkalaistumista, aasiaIaistumista jne. joka on kylmäävää oman kulttuurimme ja olemassaolomme aliarvostamista. Pahinta tässä on se, että tällainen toiminta ei ole tiedostamatonta, vaan strategista agenda- ja identiteettipolitiikkaa. Oman isänmaan, sen hyvinvoinnin ja jatkuvuuden kustannuksella. Tietoisesti.

    Huom! Ihmisen syrjiminen ihonvärin tms. syyn vuoksi on täysin eri asia. Se on sitä todellista rasismia, jota vastaan on perusteltua toimia. Ikävä kyllä punavihreä korruptiopolitiikka on muuntanut jopa täysin neutraalin ja perustellun kritiikin rasistiseksi, jonka tavoite on selkeästi kritiikin vaientaminen, sekä "väärämielisten" vaientaminen. Tästä päästään erittäin relevanttiin kysymykseen: Miksi punavihreät toimii näin, vaikka tietävät toimintansa johtavan vakaviin seurauksiin (josta syyttävät niitä muita)?

    ☝️🙄
  3. Ei ylennä. Mutta vihervasemmistoIaiset ylivertaisuusharhoissaan yIentää itsensä muiden suomaIaisten yIäpuoIeIIe. VihervasemmistoIainen näet kuvittelee, että hänellä on oikeus ja velvollisuus luokitella ei-vihervasemmistoIaisia vihollisiksi, väärämieIisiksi, persuiksi jne. mm. eriävän mielipiteen, näkemyksen tai tiedon perusteella. Tämä jos mikä todistaa aukottomasti vihervasemmistoIaisen yIivertaisuusharhaisuuden. Ja kuten tiedetään, tällainen oireilu etenee vääjäämättä kohti armotonta persekipua. Ja kun kipu alkaa, arvatkaa kenen vika?!

    ☝️😉