Talousosaaja Purran jälki näkyy...

Anonyymi-ap

31

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      tuo tietää "äänivyöryä" persuille 😂

      • Anonyymi00019

        Juu, Äänitäältä👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻


    • Anonyymi00002

      Purra on tunareiden äiti.

    • Anonyymi00004

      Kummasti Suomalaisilla on enemmän rahaa tileillään kuin ikinä.

      • Anonyymi00028

        Hätävara on oltava suuri kun Purra laittaa suomea konkurssiin.


    • Punavihreä hallitus paskansi kansalaisen lautaselle liian monta vuotta ja auta armias, jos se olisi jatkunut vielä toiset neljä vuotta. Luojan kiitos, että Orpo ja Purra sai avattua kansan silmät. Ilman sitä Suomi olisi jo konkurssissa.

      ☝️🙄

      • Anonyymi00006

        Uli uli trolli. Kyllä se on fakta, että tämä persehallotus tuhosi ja paskoi kaiken. Mene sinäkim oikrisiin töihin. Trollaus ei ole oikeaa työtä.


      • Anonyymi00011

        On jo

        Orpo purra ssen teki.

        Luottoluokitus romahti ja putoaa lisää!


      • Anonyymi00020

        Olet Oikeassa!!!


      • Anonyymi00025

        Perfect trollaa myös öisin Perussuomalaisten puolesta!

        Mr.Perfect
        2026-04-29 03:47:13


      • Anonyymi00029

        se ei ketään haittaa jos mr. pers-efektin lautaselta paskaa löytyy.


    • Anonyymi00007

      se on rahan ahneus mikä pilaa talouskasvun.

      • Anonyymi00027

        Ei vaan hallituksen väärä politiikka


    • Anonyymi00008

      Orpo ja Purra tekee sen minkä edellisien hallituksien olisi pitänyt jo aikoinaan tehdä. Jos sakset olivat viisitoista vuotta sitten olleet käytössä niin nyt ei viikatetta tarvisi. PerusSuomalaisille ääni jatkossakin.

      • Anonyymi00012

        Joka kerta kun Kokoomus PM puolue käy
        Näin!
        Kaikki Päin Persettä Jälleen kerran!


      • Anonyymi00021

        Samoin!!!!


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Joka kerta kun Kokoomus PM puolue käy
        Näin!
        Kaikki Päin Persettä Jälleen kerran!

        Korjanneet vasemmistopuolueiden sotkuja!


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Korjanneet vasemmistopuolueiden sotkuja!

        Persut ovat sotkeneet suomen täysin, Antilla ja kumppaneilla on edessään valtava korjaustyö palata normaaliin.


    • Anonyymi00009

      Pää tuli vetävän käteen tällä
      hallituskaudella!
      Kun llkeät Välinpitämättömät ja Ahneet ihmiset istuu hallituksessa on lopputulos Tämä!
      Maa konkurssikypsä Kankkulan kaivo!

      iVA hallitus Ei välitä PaSkan vertaa ihmisten hyvinvoinnista Vaan päinvastoin!

      • Anonyymi00013

        Pietarin PortitTakalukossa!

        Vain helvettiin pääsy hallituksella ja sen ministereillä!!


    • Vihervasemmistolaista magiaa suoraan Tylypahkasta: Marinin hallitus tunaroi - syy on Orpon hallituksen.

      ☝️😆

      • Anonyymi00017

        Levysi on kulunut liiasta toistosta jo puhki


    • Anonyymi00015

      Enää ei puutu kuin että karkaavat pöllittyjen valtion varojen kanssa johonkin ulkomaille samoin kuin Orpanin lähipiiri on juuri nyt tekemässä.

      • Anonyymi00023

        Ketäköhän se pyryharakkana eurooppaa kiertää🙈


    • Anonyymi00016

      Ihme, kun kaikilla ei ole valittamista. Olen tavallinen työssäkäyvä ihminen ja rahaa tulee enemmän kuin ehtii kuluttaa, osa jää säästöön ja sijoitukseen. Maksut ja hinnat nousee mutta so what. Aina ne ovat nousseet.

    • Anonyymi00018

      Äänestän Hallituspuoluetta!!!!

      Saksivat turhista kohteista, kuten yhdistyksiltä, jotka ovat hyödyttömiä👍🏻

      • Anonyymi00024

      • Anonyymi00026

        Niin mutku, Antti leikkaiskin yrityksiltä, kelatuista ja maataloustuista.
        Sai sen eilen julki tiristettyä🙋🏻‍♂️🙇‍♂️
        💧


    • Anonyymi00030

      Perussuomalaisten paniikkinappula on jo pohjassa.

      Kannatuksen lasku on saatava pysähtymään vaikka valehtelemalla.

    • Anonyymi00031

      Purra sopisi ojankaivajaksi (jos joku valvoo) sillä taloudesta ei tajuu mitään.

    • Anonyymi00033

      EKn tsuppari Purra tekee mitä vaan kun luvataan lahjuksia

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe