Heippa!
Minä täällä, Danderesi. Olen sinun omasi, sitten kun olen valmis suhteeseen. Tällä hetkellä isoin este on tässä vuoden vaihteessa tapahtuva siirtymä hyvinvoinnin alueella. Se estää toimimasta askelien ottamisen suhteen. Uskon, että meillä on yhteys maksumuurin takana. Että olet siellä käden ulottuvilla.
Mukavaa joulun odotusta ja ensi jouluna ollaan jo parhaimmillaan yhdessä, jos kaikki menee hyvin. Päästään yhdessä Hanami-treffeille ensi keväänä. Siitä olen 99-% varma.
Mukavaa alkavaa viikkoa! Rakastan pehmeää ja hyväntahtoista sinua (っ˘з(˘⌣˘ )
Huomenta, Fria (nimi muunnettu)
11
265
Vastaukset
- Anonyymi
Kekseliäs… 😁
- Anonyymi
oletko tumma
- Anonyymi
Se on, mikä milloinkin sattuu.
Aikaa on leikille. - Anonyymi
näytkö sinä pimeässä
- Anonyymi
Näyn. Sunkin pitäisi nähdä, kun kamerani vilkkuu,
kymmenen sekunnin välein. Näkee myös sinut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyn. Sunkin pitäisi nähdä, kun kamerani vilkkuu,
kymmenen sekunnin välein. Näkee myös sinut.:Dd
- Anonyymi
Uutta hahmoa kehiin näemmä....😂
- Anonyymi
John vetikin tuolla atmosfäärissä lenkin.
- Anonyymi
Onpas pirteä aloitus. :)
- Anonyymi
Muistetaan kaikki, että rakkaus on maailman suurin supervoima.
Siinä missä ihminen näkee epätäydellisyyttä, kelpaamattomuutta ja kehityksen kohteita, rakkaus näkee vain täydellisyyttä. Jos meidän pitäisi olla ihmisinä "valmiita" rakastettaviksi, kukaan ei olisi rakkauden arvoinen.
🕉️ - Anonyymi
Mun lapsuuden mielikuvituskaverin nimi oli itseasiassa Daider 😆😁 Ehkä se oli enne 🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.18010553- 572873
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan822618- 872476
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1492182Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2532035- 451451
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �131425Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta
Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va1211250Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!
Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei35902