Vapaa kuvaus

Tyhmyys ei ole mikään syy olla ajattelematta. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

557

Kommenttia

2419

1. Minulta ei tällä kertaa kysytty, joten suoritin itsenäisen arvion.

Arvioin Tarja Halosen suoritusta seuraavia komponentteja ja vanhoja kouluarvosanoja käyttäen:

1. Miten hän on noudattanut presidentin valaa, joka kuuluu:
    "Vakuutan, että minä presidentintoimessani vilpittömästi ja uskollisesti noudatan tasavallan valtiosääntöä ja lakeja sekä kaikin voimin edistän Suomen kansan menestystä."

- En löytänyt ainuttakaan asiaa, jossa Tarja Halonen olisi kaikin voimin edistänyt Suomen kansan menestystä. Hän ei myöskään ole noudattanut vilpittömästi ja uskollisesti tasavallan valtiosääntöä ja lakeja. Hän on noudattanut niitä vilpillisesti, juuri ja juuri lain kirjainta noudattaen, mutta ei henkeä. Tämä on näkynyt mm. hänen nimityspolitiikassaan, joka on ollut julkeaa ja yksipuolista.

Arvosana: 4

2. Onko hän virkatoimessaan ja yksityiselämässään käyttäytynyt presidentti-instituution arvoisesti, rehellisesti, arvokkaasti ja sivistyneesti, niin että tavallinen kansalainen on voinut katsoa häneen ylöspäin?

- Ei ole. Halonen on jo presidentinvaalikampanjan aikana toiminut valheellisesti, antaen itsestään kuvan aivan toisenlaisena ihmisenä poliittiselta ja seksuaaliselta suuntautumiseltaan. Hän on virkatoimessaan ja yksityiselämässään häpäissyt presidentti-instituution arvovallan kulissiavioliitollaan ja perversioillaan.

3. Onko hän edesauttanut Suomen elinkeinoelämän vientiponnistuksia? Onko hän parhaansa mukaan luonut Suomen maasta ja kansasta myönteistä kuvaa maailmalla? Onko hän toiminut Suomessa ja ulkomailla demokraattisten arvojen, mm. sananvapauden hyväksi?

- Ei ole. Hän on kannattanut erilaisia anarkistisia, vääristyneitä ja diktatorisia ilmiöitä ja keskittynyt ulkosuhteissaan oman henkilönsä esiintuomiseen. Hänen äärivasemmistolainen ja militaarifeministinen käyttäytymisensä on päinvastoin huonontanut Suomi-kuvaa. Kotimaassa hän on ollut edesauttamassa suomettuneen ja epärehellisen median toimintaa sitä tukemalla ja omalla esimerkillään.

Keskiarvo: 4
    Kokonaisarvosana: 4
  2. Mitä sinä tiedät minun uskonnostani? Et mitään. Voin sen verran paljastaa, että kyseessä ei ole minun uskonlahkoni.