"Elviksen tytär" - suomalaisnainen haaskalla.

Varavaraanі

Iltapökäle kertoo juttua Ruotsissa asuvasta Lisa Johansenista, joka väittää olevansa Elviksen tytär Lisa Marie Presley. Hänet on kuulemma lapsena toimitettu Ruotsiin ja tilalle otettu Lisaa esittämään vaihdokas.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/ruotsalainen-nainen-vaittaa-olevansa-elviksen-oikea-tytar/art-1288432199686.html

Iltapökäle olisi voinut tutkia tapauksen taustoja vähän tarkemmin, ennen kuin julkaisee juttunsa. Klassinen tapaus, Elviksen haaskalla yritetään rahastaa. Ruotsin Lisa on oikeasti Sari Nikula. Lisäinfoa Wikipediasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lisa_Johansen

29

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan näitä,

Amerikassa ykskin nainen väitti vuosikymmeniä olevansa tsaarin tytär Anastasia joka karkasi Venäjän vallankumouksen aikana ulkomaille, mut sitten löydettiin tsaariperheen hauta jossa oli Anastasian luut...

• jeps.

Eikös tuo ole valmis tekemään DNA-testit, sillähän tuo hässäkkä selviäisi.

• Varavaraanі

Antamassani Wikipedian linkissä kerrotaan, että Lisa on aiemmin kieltäytynyt DNA-testeistä.

• Varavaraani.

Tutkittu on, molempia 50%.

• Varavaraanі
        Varavaraani. kirjoitti:

Minä en tuota vastausta kirjoittanut. Huomaa, että nimimerkin perässä on piste. Minulla ei ole.

• Varavaraani.
        Varavaraanі kirjoitti:

Minä en tuota vastausta kirjoittanut. Huomaa, että nimimerkin perässä on piste. Minulla ei ole.

Näin on, koska olet feikki.

• Antivainolainen
        Varavaraani. kirjoitti:

Misussa on 80% sikaa, 15% apinaa ja 5% ihmistä.

• Varavaraanі
        Varavaraani. kirjoitti:

Näin on, koska olet feikki.

Älä viitsi. Jokainen täällä tunnistaa minun asiapitoisen kirjoitustyylini ja erottaa sen sinun heikosta feikkauksestasi.

• Antivainolainen
        Antivainolainen kirjoitti:

Misussa on 80% sikaa, 15% apinaa ja 5% ihmistä.

Siis minussa. Kirjoituskin takkuaa, koska sikaa on hiukka liikaa.

• Varavaraani.
        Varavaraanі kirjoitti:

Älä viitsi. Jokainen täällä tunnistaa minun asiapitoisen kirjoitustyylini ja erottaa sen sinun heikosta feikkauksestasi.

Älä viitsi. Jokainen täällä tunnistaa minun asiapitoisen kirjoitustyylini ja erottaa sen sinun heikosta feikkauksestasi

• Varavaraanі
        Varavaraani. kirjoitti:

Älä viitsi. Jokainen täällä tunnistaa minun asiapitoisen kirjoitustyylini ja erottaa sen sinun heikosta feikkauksestasi

Säälittävä. Olet vain säälittävä. Terveisin se aito ja alkuperäinen Varavaraani ilman pistettä nimimerkin perässä.

• Varavaraani.
        Varavaraanі kirjoitti:

Säälittävä. Olet vain säälittävä. Terveisin se aito ja alkuperäinen Varavaraani ilman pistettä nimimerkin perässä.

Säälittävä. Olet vain säälittävä. Terveisin se aito ja alkuperäinen Varavaraani piste nimimerkin perässä.

• Varavaraanі
        Varavaraani. kirjoitti:

Säälittävä. Olet vain säälittävä. Terveisin se aito ja alkuperäinen Varavaraani piste nimimerkin perässä.

Älä jaksa lässyttää. No, mitä useammin sinä vastaat minulle ja mitä useammin minä vastaan takaisin, sitä helpommalla sinä hankit minun keskustelualoitukseni eteen liekkimerkin. Se tulee 20 vastauksesta. Haluat siis nostaa aloitukseni esiin jatkamalla jankkaamista. Kiitos.

• Oletkin...
        Antivainolainen kirjoitti:

Siis minussa. Kirjoituskin takkuaa, koska sikaa on hiukka liikaa.

sika.

• Varavaraani.
        Varavaraanі kirjoitti:

Älä jaksa lässyttää. No, mitä useammin sinä vastaat minulle ja mitä useammin minä vastaan takaisin, sitä helpommalla sinä hankit minun keskustelualoitukseni eteen liekkimerkin. Se tulee 20 vastauksesta. Haluat siis nostaa aloitukseni esiin jatkamalla jankkaamista. Kiitos.

Älä jaksa lässyttää. No, mitä useammin sinä vastaat minulle ja mitä useammin minä vastaan takaisin, sitä helpommalla sinä hankit minun keskustelualoitukseni eteen liekkimerkin. Se tulee 20 vastauksesta. Haluat siis nostaa aloitukseni esiin jatkamalla jankkaamista.

• Vain 80% !
        Oletkin... kirjoitti:

sika.

"Minussa on 80% sikaa, 15% apinaa ja 5% ihmistä."

Oletko lukutaidoton maahanmuutaja-homo ?

T. Antivainolkainen

• Antivainolainen
        Varavaraanі kirjoitti:

Antamassani Wikipedian linkissä kerrotaan, että Lisa on aiemmin kieltäytynyt DNA-testeistä.

Kumpaa sinussa on enemmin, sikaa vai apinaa ?

• tuttu...

Kyllähän näitä, eräs tuttuni uskoo vakaasti olevansa Hitlerin poika.

• Varavaraanі

Kauan sitten luin eräästä viikkolehdestä artikkelin, jonka mukaan Adolf Hitler olisi laittanut ensimmäisen maailmansodan aikana Ypresin rintamalla paikallisen naisen raskaaksi (Hitler tunnettiin siihen aikaan lempinimellä "Ypresin musta koira"). Lehtijutussa haastateltiin miestä, joka oli kasvattanut Aatu-viikset ja näytti ihan Hitleriltä.

http://www.google.fi/#hl=fi&cp=7&gs_id=2x&xhr=t&q=Ypresin musta koira&pf=p&sclient=psy-ab&source=hp&pbx=1&oq=Ypresin musta koira&aq=0&aqi=g1&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=b3ca034fa3557d51&biw=1280&bih=562&bs=1

• Jaahas..

mut mä oonkin jälleen syntynyt Tsaari Nikolai II !

Oon nähnyt unessa katkelmia entisestä elämästäni Venäjän Keisarina puolisonani oli ihana Aleksandra Fjodorovna.
        Mistään ei ollut puutetta

No nyt kun neuvostoliitto on kaatunut ja Venäjän valtio perustettu niin voisinkin palata takaisin valtaistuimelleni hallitsemaan maatani.

Kun pääsen valtaan niin muistan myös pientä ja köyhää Suomea jossa elää kituuttelin pienillä tuilla mutta en muista pahalla vaan myyn suomelle sitten öljyä vähän halvemmalla !

• Varavaraanі
        Jaahas.. kirjoitti:

mut mä oonkin jälleen syntynyt Tsaari Nikolai II !

Oon nähnyt unessa katkelmia entisestä elämästäni Venäjän Keisarina puolisonani oli ihana Aleksandra Fjodorovna.
        Mistään ei ollut puutetta

No nyt kun neuvostoliitto on kaatunut ja Venäjän valtio perustettu niin voisinkin palata takaisin valtaistuimelleni hallitsemaan maatani.

Kun pääsen valtaan niin muistan myös pientä ja köyhää Suomea jossa elää kituuttelin pienillä tuilla mutta en muista pahalla vaan myyn suomelle sitten öljyä vähän halvemmalla !

Teitä on monia muitakin. Aika moni ihminen maailmassa uskoo olleensa edellisessä elämässään tsaari Nikolai II. Montako sielua mahtuu yhteen tsaariin?

• Sittenhän oli tämä maailman huonoimmaksi valitun elokuvan "Plan 9 from outer Space" suomalaissyntyinen sankaritar "Vampira" Maila Nurmi. Hän kertoili olevansa Paavo Nurmen sisarentytär. Valitettavasti Paavo Nurmella ei ollut sisarta. Alunperin Vampiran sukunimi olikin Syrjäniemi.

• Ihme akka kun

jaksaa vetää tota roolii vaik tietää valehtelevansa.

• tuulimålly

Johtuukohan se tuosta ilmastosta että kaikki kahelit on Tanskalaisia tai Ruotsalaisia siellä taitaa tuulla niin kovaa ettei hatut pysy päässä ja kun pää kylmettyy menee äly

• haaaaaaaaaaaa

Minä olen Elvis Presleyn näköinen koska Elvis on isäni mutta en suostu DNA-testehin jotta voisitte konkretisoida puheeni hah haah

• Lisa Marie
    • Sitä odotellessa

Se, minkä tämä tapaus todistaa, on se, että ihminen lajina ei ole,,,,,,aivan valmis vielä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1849
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      18
      1167
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      99
      1145
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      80
      997
    5. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      154
      879
    6. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      874
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      54
      771
    8. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      764
    9. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      56
      719
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      694
    Aihe