kts777

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia866 aloitusta · 12082 kommenttia
- PeKu: "Ja Suomessa jotkut äärikristityt toivoo Venäjän hyökkäävän tännekin.
Osa luulee kai Putinin käsittelevän heitä silkkihansikkain ja nostavan heidät Suomen johtoon."
Täsmälleen näin ajattelee ja toivoo mm. tee-se-itse evankelista Jouko Piho. Hän toisaalta pelottelee Venäjällä ja toisaalta saarnaa, että hänestä tulee sitten miehitetyn Suomen johtaja joka järjestelee asiat venäläisten kanssa parhain päin, soromnoo. Sanoihan Jumala hänelle kuulemma että "You are the leader of Finland!"
Pihon kielitaito ehkä vähän ontuu. Olen satavarma että Jumala sanoi "You are the loser of Finland!" - Soffiina jälleen oikees täs aloitukses. Kyseinen laitalahkolainen on fioorumin pahin valehtelija. Gideon Bolotowsky ei kuunaan päivänä liittäisi kristittyjen Uutta Testamenttia juutalaisen seurakunnan opetusmateriaaliin kaanonista nyt puhumattakaan.
- Jarmo puhui myös jostakin Lapin äijästä, joka olisi oleva toinen Ilmestyskirjan ns. todistajista mutta ei tätä vielä itse tiedä. Mutta sitten kun tietää niin lentää Finnairin koneella Turkuun ja pistää tuulemaan.
- Samaa mieltä Dikdukin kanssa. Hesekielin tarinat eivät liity meidän tulevaisuuteen. Hesekielin pelkäämä Goog eli Gygez vai mikä tämä aasialainen sotaherra olikaan, ei koskaan liikkunut sillä alueella.
Toki symbolisesti voi tulkita kristillisten silmälasien läpi että koska Goog oli Raamatun mukaan osa Ruubenin sukukuntaa, niin hän edusti Jeesusta vastustavia juutalaisia jotka vainosivat "ilman ovia ja lukkoja" olevia juutalaisia eli alkukristittyjä - Israelin tuhoamiseen riittaisi yksi Tzar Bomb mutta samalla menivät palestiinalaiset ja melkoinen joukko naapureitakin.
- "Itse olen usein velikkaillut arabien lopulta tuhoavan Israelin.
Arabeilla on suuri motivaatio ja heitä on Israelin ympärillä satoja miljoonia."
Totta tuo joskin mikään sota ei ole tarpeen koska ihan jo pelkkä demografinen paine muuttaa ennen pitkää Israelinkin voima suhteet arabialaiseen suuntaan ja ihan rauhanomaisesti tahti muuttuu. - Vain vanhan testamentin kirjat ovat juutalaisuuden hyväksymiä joten on ihan luonnollista että vain kristittyjen hyväksymät ovat omassa osiossaan.
- Saatanan synagogalla tarkoitettiin niitä juutalaisia, jotka eivät halunneet seurata Jeesusta.,
- Dikduk on oikeassa. Aloittaja on valehtelija ja historian väärentäjä.
- Uusi Testamentti ei ole juutalaisten pyhä kirja.
- Ano Turtiainen, desantti Bäckman ja mitävittulaisen päätoimittaja jAnus Putkonen ovat uskonharhaisten ja venäjämielisten ikioma hulabaloo-troikka
- Pitää muuten paikkansa. Jarmo teki tämän lupauksen ja on nykyään ateisti, koska hänen uskonsa perustui Venäjän hyökkäykselle Suomeen eikä roimasti ylimainostamaansa Jeesukseen.
- Venäjä ei vielä ole Stalinin kaltainen diktatuuri, mutta kovaa vauhtia menossa sitä kohti ja kun uskonharhaiset eli kirkko ovat mukana perseilemässä, on lopputulos karmea kuin keskiajan kirkon polttoroviot.
- Kyllä siinä ihan Putinin omia lausuntoja refroidaan:
https://www.reuters.com/article/us-russia-putin-idUSKCN1QA1A3 - Trumpin tuore lausunto: "Venäjän presidentti Vladimir Putin ei uhkaa vain Ukrainaa", hän jatkoi - "En tiedä, oletko lukenut tästä, mutta nyt hän uhkaa mennä myös Kuubaan ja Venezuelaan."
- Pakistan on USA:n liittolainen. Samoin Saudi-Arabia. Kummassakin on kristitty yhtä kuin nobody.
- Paavolan kun liittää vielä Putkosen ja Turtiaisen klikkiin niin on siinä varsinainen Tupu, Hupu ja Lupu.
- Onko tää MV:n todellisen karvan paljastuminen sulle noin kova paikka?
- Vakka on kantensa löytänyt.
Putkonen mainostaa Turtiaista:
https://mvlehti.net/2022/01/19/turtiainen-pakotti-ylen-toimittajan-pohtimaan-elaman-ja-maailman-syntyja-syvia-video/ - Ei ollenkaan. Sinulla sen sijaan kävi: "Pale-Pelle, syö pääs!"