Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

866

Kommenttia

12083

1. Ruotsi taipui monin tavoin natsi-Saksan vaatimusten edessä 1930- ja 40-luvuilla. Tämä ilmenee vuonna 2006 Ruotsissa julkaistusta tutkimusraportista.

Ruotsi riisui aseista Hitlerin poliittisia vastustajia ja palautti Norjasta Ruotsiin paenneita saksalaisia. Mutta tämä tapahtui kaikessa hiljaisuudessa, Tukholman yliopiston historian professori Klas Åmark kertoi raportissaan, jossa paneuduttiin Ruotsin suhtautumiseen natsi-Saksaan.

Ruotsi alkoi 1930-luvun puolivälissä muun muassa seurata natsi-Saksan oppeja arjalaisen rodun puhtaudesta. Tämä tapahtui siten että ruotsalaiset papit kieltäytyivät vihkimästä pariskuntia, jos toinen heistä oli juutalainen. Noina vuosina ruotsalaiset tuomioistuimet saattoivat myös purkaa saksalaisten ja ruotsalaisten väillä solmittuja avioliittoja, jos ne eivät täyttäneet arjalaisen rotupuhtauden vaatimuksia. Sotavuosina ruotsalaisviranomaiset kehottivat yrityksiä myös irtisanomaan juutalaisia työntekijöitä.

Professori Åmarkin raportti kuuluu Ruotsin tiedeneuvoston laajaan tutkimusprojektiin. Vuonna 2000 tiedeneuvosto sai 29 miljoonaa kruunua (3 miljoonaa euroa) tutkiakseen Ruotsin suhtautumista natsismiin, natsi-Saksaan ja juutalaisten joukkotuhoon sekä myös Stalinin aikaiseen Neuvostoliittoon.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Klas_Åmark
  2. Tottahan toki ruotsalaisetkin ovat aina rahan haistaneet.

Hitlerin yksi päärahoittajista oli IG Farben (Interessen Gemeinschaft Farben) saksalaisten väritehtaiden 1914 perustama kartelli, jonka toiminta laajeni pian myös muiden kemikaalien ja lääkeaineiden pariin.

Toisen maailmansodan aikana IG Farben oli mukana yli 40 keskitysleirin rakentamisessa ja operoinnissa mukaan lukien Auschwitz. Yrityksen palkkalistoilla oli muun muassa Josef Mengele, joka paremmin tunnetaan “kuoleman tohtorina“.

Sodan jälkeen Farbenia uhkasi alasajo ja rahojen luovuttaminen sodassa kärsineille, mutta jostain syystä ajatuksesta luovuttiin, ja yritys vain hajotettiin seitsemään yritykseen jotka nopeasti ostivat toisiaan ja jäljelle jäi kolme jokaisen tuntemaa yritystä BASF, Bayer ja AGFA. IG Farbenin pelasti ilmeisesti omistustausta? Farben oli nimittäin Standard Oilin kanssa ristiinomistettu 40-prosenttisesti ja taustalla oli Rockefeller, Saksan juutalainen pankkiirisuku. Mooses on Mooses mutta bisnes on bisnes.

Eikä meno USA:ssa ollut sen kummempaa: Standard Oil, GM, Ford, DuPont unohtamatta Holland-American Trading Corporationia ja Seamless Steel Eguipment Corporationia olivat yrityksiä, joissa Presscott Bush, nykyisen presidentin isoisä pesi natsirahaa. Prescott Bushin yritystä tutkittiin vihollisen auttamisesta sotatilan aikana ja yhteydet viittasivat selkeästi I.G. Farbeniin.

BBC:n taannoinen dokumentti kertoo kuinka nykyisen presidentti Bushin isoisä Prescott Bush oli mukana hankkeessa suuryritysten kanssa tavoitteena fasistinen vallankaappaus Yhdysvalloissa vuonna 1933. Roosevelt joko syrjäytettäisiin tai jopa murhattaisiin tarpeen mukaan.

http://www.city.fi/yhteisot/blogi/codedlife/41091/

http://fi.wikipedia.org/wiki/Prescott_Bush
  3. Arielin syrjään siirtänyt "jumala" on jotakin muuta kuin kristinuskon Jumala:

Ortodoksirabbit nimittäin asettavat kirouksia joilla hallitsevat demonisia voimia. Ehkä kaikkein tunnetuin kabbalistinen kirous, Pulsa D’nura (tulen ruoska), langetettiin aikoinaan jo Israelin pääministerin Yitzhak Rabinin päälle, kun hän oli luovuttamassa maata palestiinalaisille.

Kymmenen rabbia asettui Rabinin asunnon eteen Jerusalemissa langettamaan kirouksen. Se sisälsi kaikenlaisia valoja, kirouksia ja voodoon kaltaisia tekoja. On täysin selvää, että kyse ei ollut Jumalan voimasta vaan riivaajista (vrt. 1.Piet. 3:9). – Nobelin rauhanpalkinnon saaja Yitzhak Rabin murhattiin sen jälkeen ampumalla Tel Avivin keskustassa 4.11.1995.

Rabinin murhaaja Yigal Amir oli Bar Ilan -yliopiston opiskelija. Kun hän oli ensimmäistä kertaa kuultavana oikeuden edessä 6.11.1995, hän sanoi: ”Juutalaisen lain mukaan, sillä minuutilla, kun juutalainen pettää kansan ja antaa maan viholliselle, hänet on tapettava. Kukaan ei ole opettanut sitä minulle. Olen opiskellut Talmudia koko ikäni ja minulla on kaikki tarvittava tieto.”

Tämä sama kirous langetettiin myös pääministeri Sharonin niskaan.

Judith Weill, juutalaisen mystiikan professori Englannissa, kirjoitti: ”Raamattu aivan selvästi kieltää magian. Kuinka meillä on sittenkin näin monipuolinen järjestelmä? Vastaus on, että magia on syvälle juurtunut juutalaiseen traditioon – mutta me emme kutsu sitä magiaksi.” "
  4. Kiitos linkistä.
  5. :oD
  6. Ero selitetään hebrealaiskirjeessä hyvin tyhjentävästi:

7:22 niin on myös se liitto PAREMPI, jonka takaajaksi Jeesus on tullut.

8:7 Sillä jos ensimmäinen liitto olisi ollut MOITTEETON, ei olisi etsitty sijaa toiselle.

8:9 EN SELLAISTA LIITTOA kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra.

8:10 Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.

10:16 "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";

8:13 Sanoessaan "uuden" hän on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi; mutta se, mikä vanhenee ja käy iälliseksi, on lähellä häviämistään.