Jumala on alkanut lyödä pahaa USA:ta kovalla kädellä, kovemmalla kuin koskaan ennen. Tästä alkaa pahuuden pesän täydellinen romahtaminen maailman lopun edellä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000218&posting=22000000025490102
Jumala lyö Amerikkaa!
6
940
Vastaukset
- nämä ennustukset?
Tässä kirjoituksessa sanotaan, että ihminen on nyt jotenkin poikennut Jumalan tahdosta ja siksi häntä rangaistaan erinäköisillä kauheuksilla!
Mutta vastaahan aloittaja, että milloin ihminen ON kulkenut "Jumalan tahdossa", ja sitten siitä poikennut? Kyllähän se pois poikkeaminen edellyttää sitä, että ollaan Jumalan tahdossa joskus kuljettu!! Minä en sellaista aikaa tiedä!
Valtaosa maailman ihmisistä ei ole maailman sivu edes koskaan kuulleet kristittyjen Jumalasta ja voineet näinollen hänen tahtoaan tietää ja tämän tahdon mukana kulkea, eikä siis siitä myöskään poiketa.
Mitä Amerikkaan tulee, niin millä tavoin Amerikkalaiset kansat ovat Jumalan tahdosta poikenneet verrattuna vaikka Kiinan kansaan? Vai kohdellaanko Kiinan kansaa eritavalla kuin amerikkalaisia, koska he eivät Jumalan tahdosta ole ilmoitusta vuosisatojen aikana saaneet, vai ovatko?- Sheep
Room. 2: 14 "Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
15 ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä-
16 sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan." - nämä ennustukset?
Sheep kirjoitti:
Room. 2: 14 "Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
15 ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä-
16 sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan."Tämän mukaan siis ihmiset pelastuvat sanaa kuulematta omantuntonsa perusteella? Näinkö tulkitset tuon kohdan, ja sitäkö haluat sanoa?
Miksi lähetystyötä tehdään, jollei Jeesukseen uskominen olekaan pelastuksen kannalta ratkaisevaa?
- angel blake
jumala? sinä joka puhut jumalan nimissä olet pahempi rasisti kuin kukaan muu? pedofilit ja muut sekopäät uskovat siihen paskapuheeseen! eikö teitä hävetä yhtään tuo kaksinaamaisuus? saatanan sekopäät!
- Israel is forever and ever
Otsikon mukainen kirja, jos sen joku jostain sattuu käsiinsä saamaan, on mahtavaa asiaa Israelin ja Usan suhteesta.
Nythän tiedämme että Jumalan lakien mukaan Hän käyttää toisia kansoja tuhoamaan toisia kansoja; ei niin että tuhoava kansa olisi tuhottavaa kansaa parempi. Toinen fakta on että joka siunaa Israelia, sitä Jumalakin siunaa ja joka Israelin kiroaa, sen itsensä on Jumala kiroava. Tämä on hengellinen totuus.
Kirjassa on mm. siitä kuinka Venäjän pogromit, juutalaisvainot, tappoivat, hävittivät ja ajoivat maasta juutalaisia 1800-luvun lopulla. Tästä seurasi Venäjälle täydellinen hengellinen kuolema lähes sadaksi vuodeksi, tunnetaan myös kommunismin nimellä.
No, paenneita juutalaisia ei ottaneet euroopan maat vastaan, mutta USA otti avosylin ja katsokaa mikä OIKEASTI talousihme maa on ollut viimeiset reilut sata vuotta.
USA on siunannut Israelia avustamalla sitä vuosikymmenet miljardeilla dollareilla ja muutenkin koska vallan, talouden ja poliitikan taustalla ovat vaikuttaneet varakkaat juutalaiset äänestäjät.
Viime vuosina nämäkin asiat ovat hieman muuttuneet, vaikka USA on edelleenkin tärkein ja ainoa kumppani Israelille esim. mitä Iraniin tulee.
Kirjassaan "What Usa to Israel ..." John Mc Ternan on vuodesta 1991 tutkinut yhteyttä USA:n vastoinkäymisille silloin kun se on "kironnut" Israelia, joita tapauksia on laskenut hän olleen noin 70 kpl.
Tähän nyt vain kolme esimerkkiä viime vuosilta:
1. Osana Madridin rauhan prosessia USA vaati Israelia luovuttamaan maata filistealaisille (luetaan myös: palestiinalaisille). Tämän seurauksena heti kohta hirmumyrsky Andrew todellakin AJOI ITSE USALAISIA KODEISTAAN.
2.Samana päivänä kuin tänään kuusi vuotta sitten eli 11.9.2001 USA oli valmistautumassa antamaan YK:ssa myöntävän lauselman Saudi-Arabialle Palestiinan valtion olemassaolon myöntämiseksi. Mitäs tuona päivän sitten tapahtuikaan ?
3.George Bush "tyhmempi" siis nuorempi alkoi kvartetin (rus,usa,eu,yk) tiekartalle tosissaan vaatia Israelin Ariel Sharonilta Gassan hylkäämistä ja antamista filistealaisille. Ariel suostui pitkin hampain painostukselle ja kas kuinka Arielin kävi; Hänet Jumala "siirsi syrjään" ettei tule enää isompaa vahinkoa jatkossa, MUTTA hurjemmin EHKÄ kävi USAlle; sillä kun Gassaa TYHJENNETTIIN Israelin kansalaisista, niin samaan aikaan alkoi nousta hirmumyrsky Katriina joka iski KOLMESSA PÄIVÄSSÄ (yleensä myrskyn syntymisen ennustamiseen menee viikosta kahteen) New Orleansiin ja käytännössä TYHJENSI sen asukkaistaan.
Hirmumyrsky Katriinan kulkema reitti oli sirpin muotoinen ... sitä leikkaa mitä kylvää.
Nämä ovat vain muutamia esimerkkejä Jumalan EDELEENKIN TÄNÄ PÄIVÄNÄ toimivasta armotalous-mallista, jonka voi tiivistää ajatukseen kuinka Jumala itse on todennut:
"ÄLKÄÄ JAKAKO MINUN MAATANI !!!"Arielin syrjään siirtänyt "jumala" on jotakin muuta kuin kristinuskon Jumala:
Ortodoksirabbit nimittäin asettavat kirouksia joilla hallitsevat demonisia voimia. Ehkä kaikkein tunnetuin kabbalistinen kirous, Pulsa D’nura (tulen ruoska), langetettiin aikoinaan jo Israelin pääministerin Yitzhak Rabinin päälle, kun hän oli luovuttamassa maata palestiinalaisille.
Kymmenen rabbia asettui Rabinin asunnon eteen Jerusalemissa langettamaan kirouksen. Se sisälsi kaikenlaisia valoja, kirouksia ja voodoon kaltaisia tekoja. On täysin selvää, että kyse ei ollut Jumalan voimasta vaan riivaajista (vrt. 1.Piet. 3:9). – Nobelin rauhanpalkinnon saaja Yitzhak Rabin murhattiin sen jälkeen ampumalla Tel Avivin keskustassa 4.11.1995.
Rabinin murhaaja Yigal Amir oli Bar Ilan -yliopiston opiskelija. Kun hän oli ensimmäistä kertaa kuultavana oikeuden edessä 6.11.1995, hän sanoi: ”Juutalaisen lain mukaan, sillä minuutilla, kun juutalainen pettää kansan ja antaa maan viholliselle, hänet on tapettava. Kukaan ei ole opettanut sitä minulle. Olen opiskellut Talmudia koko ikäni ja minulla on kaikki tarvittava tieto.”
Tämä sama kirous langetettiin myös pääministeri Sharonin niskaan.
Judith Weill, juutalaisen mystiikan professori Englannissa, kirjoitti: ”Raamattu aivan selvästi kieltää magian. Kuinka meillä on sittenkin näin monipuolinen järjestelmä? Vastaus on, että magia on syvälle juurtunut juutalaiseen traditioon – mutta me emme kutsu sitä magiaksi.” "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433533- 362154
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301819- 171579
- 231538
- 141488
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781225Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko861174