Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kts777
kts777
kts777
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
866
Kommenttia
12082
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+täältä+joitakin+temmataan+pois,+niin+Raamatun+mukaan+ne,+jotka+eivät+kelpaa+Jumalan+tulevaan+valtakuntaan:
13:40+Niinkuin+lusteet+kootaan+ja+tulessa+poltetaan,+niin+on+tapahtuva+maailman+lopussa.
13:41+Ihmisen+Poika+lähettää+enkelinsä,+ja+he+kokoavat+hänen+valtakunnastaan+kaikki,+jotka+ovat+pahennukseksi+ja+jotka+tekevät+laittomuutta,
13:42+ja+heittävät+heidät+tuliseen+pätsiin;+siellä+on+oleva+itku+ja+hammasten+kiristys.
13:49+Näin+on+käyvä+maailman+lopussa;+enkelit+lähtevät+ja+erottavat+pahat+vanhurskaista
13.08.2020 17:39
Niin+siis+Seymore+laittoi+pahvilaatikon+päähänsä+rukoillessaan,+koska+halusi+sulkea+ulkoisen+aistimaailman+pois+mielestä+ja+keskittymään+sisämaailmaan.+Näin+meditaatiossa+pyritään+tekemään.
13.08.2020 17:17
Vielä+Parhamiakin+värikkäämpi+viipottaja+oli+se+William+Seymore+joka+rukoillessan+laittoi+aina+pahvilaatikon+päähänsä.
12.08.2020 23:30
Kielillä+puhuminen+ei+ole+mikään+autuaaksi+tekevä+asia.+Sitä+esiintyy+myös+shamanismissa+ja+voodoossa.
12.08.2020 23:27
Tiedän+erään+pakanauskovaisen+joka+puhuu+kielillä+ja+vielä+selittää+sanomansa.
Ei+ole+ilmiö+sidottu+siis+vain+yhteen+uskontoon.
12.08.2020 23:20
"uskollisempi+alkuperäiselle+tekstille+paljon+enemmän+kuin+1992-käännös"
Osaatko+muka+koinee+kreikkaa?
12.08.2020 23:15
Richard+Wurmbrand+(1909-2001),+kristinuskoon+kääntynyt+juutalainen+kertoo+kirjassaan+"Kristus+Juutalaisella+Tiellä"+erään+tarinan+juutalaiskristitystä,+joka+oli+väitellyt+uskonasioista+juutalaisen+kauppiaan+kanssa.+Juutalaiskristitty+korosti,+että+kun+eläinuhrit+ja+temppelipalvelus+kerran+ovat+päättyneet,+tulisi+juutalaistenkin+ottaa+niiden+tilalle+Jeesuksen+Golgatalla+antama+veriuhri.+Kun+kauppias+sanoi+rabbien+sen+sijaan+opettavan,+että+eläinuhrien+loputtua+riittää,+kun+luemme+säännöllisesti+ääneen+Mooseksen+kirjasta+otteita+uhritoimitusta+koskevista+riveistä.
Juutalaiskristitty+valitsi+sitten+tavaroita+kauppiaan+hyllyiltä,+otti+niistä+laskun+vastaan,+luki+laskun+kauppiaalle+ääneen+ja+teki+lähtöä.+Kun+kauppias+huomautti+maksamisesta,+totesi+juutalaiskristitty+siihen,+että+"eikö+sen+laskun+ääneen+lukeminen+sitten+riittänytkään".
;+)
12.08.2020 23:00
Me+emme+koskaan+siunaa+ryöstöä+vaan+rukoilemme+Itä-Jerusalemin+asukkaille+siumausta+ja+kaikkea+hyvää.
12.08.2020 22:56
Olli+pitää+vaan+suuta+suikemmalla.
Me+palestiinalaiset+olemme+Vanhan+Testamentin+israelaisten+oikeita+jälkeläisiä.
Muut+ovat+eurooppalaisia+emigrantteja.
12.08.2020 22:54
Kun+Jeesus+saapui+maailmaan,+osa+israelilaisista,+varsinkin+sen+johtajat+ja+uskonnolliset+piirit+olivat+vaipuneet+eräänlaiseen+rodullisen+ylemmyyden+tunteeseen.+Tämä+ilmiö+oli+havaittavissa+jo+Jeremian+aikana,+kun+Jeremia+varoitti+kansaa+synnin+tuomioista.+Hänet+heitettiin+kaivoon,+koska+"eihän+Jumala+nyt+omaa+jengiään,+valittua+kansaa+huonosti+kohtele.+Kyllä+me+saadaan+tehä+ihan+mitä+me+lystätään".+He+unohtivat,+että+valinta+oli+ehdollinen+eikä+suinkaan+perustunut+syntyperään,+vaan+sydämen+asenteeseen:
2.Moos
19:5+JOS+te+nyt+kuulette+minun+ääntäni+ja+pidätte+minun+liittoni,+niin+te+olette+minun+omaisuuteni+ennen+kaikkia+muita+kansoja;+sillä+koko+maa+on+minun.
5.+Moos
11:26+Katso,+minä+asetan+tänä+päivänä+teidän+eteenne+siunauksen+ja+kirouksen:
11:27+siunauksen,+JOS+te+tottelette+Herran,+teidän+Jumalanne,+käskyjä,+jotka+minä+tänä+päivänä+teille+annan,
11:28+mutta+kirouksen,+JOS+te+ette+tottele+Herran,+teidän+Jumalanne,+käskyjä,+vaan+poikkeatte+siltä+tieltä,+jota+minä+tänä+päivänä+käsken+teidän+vaeltaa
Jeesuksen+aikana+tilanne+oli+sama+ja+Jeesuksen+tarkoituksena+olikin+hakata+maahan+kaikki+rodullinen+shovinismi:
Matteuksen+evankeliumi:
3:9+älkääkä+luulko+saattavanne+sanoa+mielessänne:+'Onhan+meillä+isänä+Aabraham';+sillä+minä+sanon+teille,+että+Jumala+voi+näistä+kivistä+herättää+lapsia+Aabrahamille.
Hän+tahtoi+osoittaa,+kuinka+halveksitut+pakanakansatkin+olivat+monasti+moraalisesti+parempia+ja+lähempänä+Jumalaa+kuin+ns.+"valittu+kansa".
Luukkaan+evankeliumi:
10:33+Mutta+kun+eräs+samarialainen,+joka+matkusti+sitä+tietä,+tuli+hänen+kohdalleen+ja+näki+hänet,+niin+hän+armahti+häntä.
17:16+ja+lankesi+kasvoilleen+hänen+jalkojensa+juureen+ja+kiitti+häntä;+ja+se+mies+oli+samarialainen.
Matteus
8:8+Mutta+sadanpäämies+vastasi+ja+sanoi:+"Herra,+en+minä+ole+sen+arvoinen,+että+tulisit+minun+kattoni+alle;+vaan+sano+ainoastaan+sana,+niin+minun+palvelijani+paranee.
8:10+Tämän+kuultuaan+Jeesus+ihmetteli+ja+sanoi+niille,+jotka+häntä+seurasivat:+"Totisesti+minä+sanon+teille:+en+ole+kenelläkään+Israelissa+löytänyt+näin+suurta+uskoa.
8:11+Ja+minä+sanon+teille:+monet+tulevat+idästä+ja+lännestä+ja+aterioitsevat+Aabrahamin+ja+Iisakin+ja+Jaakobin+kanssa+taivasten+valtakunnassa;
8:12+mutta+valtakunnan+lapset+heitetään+ulos+pimeyteen;+siellä+on+oleva+itku+ja+hammasten+kiristys."
Matteus
21:43+Sentähden+minä+sanon+teille:+Jumalan+valtakunta+otetaan+teiltä+pois+ja+annetaan+kansalle,+joka+tekee+sen+hedelmiä.
Paavali+tähdensi+samaa+asiaa:
Room.
2:11+Sillä+Jumala+ei+katso+henkilöön.
2:12+Sillä+kaikki,+jotka+ilman+lakia+ovat+syntiä+tehneet,+ne+myös+ilman+lakia+hukkuvat,+ja+kaikki,+jotka+lain+alaisina+ovat+syntiä+tehneet,+ne+lain+mukaan+tuomitaan;
Jopa+kovakalloinen+Pietari+oivalsi+asian+lopulta:
Ap.teot
10:34+Niin+Pietari+avasi+suunsa+ja+sanoi:+"Nyt+minä+totisesti+käsitän,+ettei+Jumala+katso+henkilöön,
10:35+vaan+että+jokaisessa+kansassa+se,+joka+häntä+pelkää+ja+tekee
vanhurskautta,+on+hänelle+otollinen.
Tänään+tämä+sama+synti+on+nostamassa+jälleen+päätään+kristittyjen+keskuudessa.+Israelfanitus+lähtee+siitä,+että+Israelilla+on+oikeus+toimia+mielivaltaisesti+muita+kansoja+kohtaan+ja+se+on+silti+kaiken+arvostelun+ulkopuolella.+He+tekevät+Jumalsta+huutosakin+johtajan+ja+kiusaajajengin+pomon,+joka+on+kierrettävä+kaukaa.
Moraalikäsitykset+hyvän+ja+pahan+suhteen+eivät+merkitse+tälle+fanituslössille+yhtään+mitään.+Syntyperä+menee+sydämen+asenteen+edelle.+Ratkaisevaa+ei+enää+ole+suhtautuminen+Jeesukseen,+joka+oli+moraalinen+esimerkki.+ratkaisevaa+onkin+suhtautuminen+lihalliseen+kansaan,+joka+on+moraalisesti+vajavainen.
Kyseinen+jengi+valitsee+siis+saman+sokeuden+polun,+kuin+israelilaiset+Jeremian+ja+Jeesuksen+aikoihin.+Se+polku+johtaa+tuhoon+ja+kadotukseen.
12.08.2020 22:52
Ei+ainakaan+kuluneen+parin+kuukauden+perusteella.
12.08.2020 14:48
Vladimir+Putin+sanoi+tiistaina+uutistoimistojen+mukaan,+että+Venäjällä+on+kehitetty+koronavirusrokote,+joka+tarjoaa+”pysyvän+immuniteetin”+virusta+vastaan.
11.08.2020 12:47
No+ei+sikäli+että+israelilaiset+onnistuivat+mäheltämään+Palestiinankin+siihen+astisen+hyvän+tilanteen+unohtamalla+varovaisuuden+tarkastuspisteillä+ensimmäisen+aallon+mentyä+ohi++ja+nyt+on+palestiinalaistenkin+puolella+koronaa.+Tosin+murto-osa+siitä+mitä+toisella+puolella+mutta+kuitenkin.
Suomalaistenkin+on+syytä+varoa+toista+aaltoa.
10.08.2020 23:17
Trump+on+juuri+herännyt+uuteen+aamuun+ja+voin+kuvitella+kuinka+neuvontajat+ovat+ensi+töikseen+muistuttaneet+että+"ET+sitten+onnittele+Lukashenkoa+vaalivoitosta+twitterissä+etkä+missään+muuallakaan!"
:D
10.08.2020 18:40
Trump+ei+tehnyt+Amerikkaa+"suureksi"+(Great+again)+vaan+hän+on+tehnyt+Yhdysvalloista+heikomman+kuin+se+oli+Obaman+jälkeen.+NATO+maat+hylätty+ja+kauppasotaa+käydään+näitä+vastaan+erilaisilla+tulleilla.+Taloudellinenkin+supervalta+alkaa+olla+vain+muisto+vain+tämän+Trumpin+jäljiltä.
10.08.2020 15:12
LInkki+oli+väärä.+Tässä+oikea:
https://tass.com/world/917446
10.08.2020 14:44
Kumpikaan+osapuoli+ei+ota+vakavasti+Trump-Kushner+suunnitelmaa+joten+Abbas+ja+Netanyahu+ovat+jo+suunnittelemassa+omaa.+Kirjeenvaihto+on+alkanut.
https://www.bbc.com/news/world-middle-east-17748254
10.08.2020 14:43
Kyse+oli+venäläisten+välivarastosta+jonka+huolto+oli+jätetty+retuperälle.+Lue+uutisia!
10.08.2020 14:42
Tuo+NWO+on+täyttä+skeidaa+ja+varjonyrkkeilyä.
Se+voidaan+iskea+myös+Trumpin+taustalle+kuten+tekee+"Nokialainen",+kuuluisa+fundamentalistikristillinen+blogittaja:
"http://nokialainen.blogspot.com/2017/02/donald-trump-amerikkalainen.html"
"Donald+Trump,+amerikkalainen+vapaamuurarikristus+jota+kristilliset+dominionistit+palvovat,+Suomessakin!"
10.08.2020 11:55
Trumpin+suuruudenhulluus+näkyy+siinäkin,+kuinka+hän+kertoi+aina+vaikeiden+sopimusneuvottelujen+yhteydessä+törmänneensä+leikkisään+väitteeseen+jossa+haasteita+verrattiin+Lähi-idän+umpisolmuun+ja+halusi+lopulta+olla+se,+joka+sen+solmun+aukaisee.
Jopa+Netanyahu+ihmetteli+miten+hän+kuvitteli+keltanokka+Kushnerin+pystyvän+siihen+missä+Kissingerkin+epäonnistui.
10.08.2020 10:44
80 / 605