Mitään ylös tempausta ei koskaan tule

Anonyymi

Tämä hihhulointi on vain yhden lahkolaisryhmän päänsärky – tai hulluus. Vuosia kuluu, yhteiskunta ja tekniikka muuttuu ylös tempaus seuraa aikaansa. Tapahtuman ajankohtaa käännetään raamatusta tähän päivään sopiviksi, nyt mukana on korona, maskit ja mikrosirut. Sama jengi on laskenut maapallon ikää raamatusta, samoin he kumoavat evoluution kun siihen 6..7000 vuoteen ei mahdu evoluutiota.

Samaa huijausta sekoilua on ”raamatun arkeologia” jossa on jo löydetty kaikki tärkeimmät ”todisteet”. Nooan Arkki, Graalin malja, kärrytie Egyptistä Israeliin jonka varrella, tällä erämaavaelluksella Jumala teki ihmetekoja joista löytyy varmat todisteet, Jeesuksen hauta, on jopa paljastettu Jeesuksen veriryhmä jne. Aikuisten satuja, jos et usko näihin et ole uskossa.

119

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joh.7:34 Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Joh.8:21 Niin Jeesus taas sanoi heille: Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla. Joh.13:33 Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kansanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

      • Anonyymi

        Ei tempausta ennen 7 vuoden vaivan aikaa. Eikä tuhatvuotista valtakuntaa Raamattu ei tunne kumpaakaan. Leo Meller on täysin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tempausta ennen 7 vuoden vaivan aikaa. Eikä tuhatvuotista valtakuntaa Raamattu ei tunne kumpaakaan. Leo Meller on täysin väärässä.

        Raamattu ei tunne 7 vuotista vaivanaikaa. Ennen Jeesuksen toista tulemista on KAIKKI vaivanajat, vainot, ahistukset, vihat, viimeiset vitsaukset ja pedon kumartamiset, ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka Herra Jeesus on tuhoava tulemisensa ilmestyksellä. Myöskin kaikki jumalattomat saavat surmansa, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.

        Toisessa tulemisessa Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee noutamaan omiansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei tunne 7 vuotista vaivanaikaa. Ennen Jeesuksen toista tulemista on KAIKKI vaivanajat, vainot, ahistukset, vihat, viimeiset vitsaukset ja pedon kumartamiset, ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka Herra Jeesus on tuhoava tulemisensa ilmestyksellä. Myöskin kaikki jumalattomat saavat surmansa, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.

        Toisessa tulemisessa Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee noutamaan omiansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        Pedonmerkki on sunnuntai,

        Pedon merkki on EU ja harhaan johtvat lahkot,jotka kiusaavat,kuin saatan herhiläiset ihmisiä.
        Ei ole mitään Sunnuntaita määritelty,lahkosi joka on harhaoppinen kiusaa tällä ihmisiä.
        Olet houre,epäuskoinen ja epätietoinen,peloittelet ihmisiä Sunnuntailla.
        Alku-uskonnossa oli eripäivät,mutta silläkään ei ole merkitystä.
        On merkitys,että pidät vapaapäivän jotta jaksat taas.
        Älä usko jonkun amerikkalaisen lahkon saisras suuntautumiseen.
        Olet ahdistava ihminen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei tunne 7 vuotista vaivanaikaa. Ennen Jeesuksen toista tulemista on KAIKKI vaivanajat, vainot, ahistukset, vihat, viimeiset vitsaukset ja pedon kumartamiset, ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka Herra Jeesus on tuhoava tulemisensa ilmestyksellä. Myöskin kaikki jumalattomat saavat surmansa, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.

        Toisessa tulemisessa Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee noutamaan omiansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        Toisessa tulemisessa Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        Vain 1000 vuodeksi,kuin Rooman valtakunnassa sanottin?
        Outoa on opetus,jos ei saa olla Taivaassa pidempään?
        Mitä sen 1000v jälkeen?
        1234567--- olet todella väärässä.

        Pedon merkki on ihan muu kuin Sunnuntai.
        Pedon näet väärissä profeetoissa,miten he saavat ihmisen j mielen sekaisin.
        Oletko koskaan ymmärtänyt mikä on pedon merkki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei tunne 7 vuotista vaivanaikaa. Ennen Jeesuksen toista tulemista on KAIKKI vaivanajat, vainot, ahistukset, vihat, viimeiset vitsaukset ja pedon kumartamiset, ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka Herra Jeesus on tuhoava tulemisensa ilmestyksellä. Myöskin kaikki jumalattomat saavat surmansa, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.

        Toisessa tulemisessa Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee noutamaan omiansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        Vain 1000v miksi niin lyhyeksi ajaksi? Mitä sinulle opetaan lahkossa?
        Rooman valtakunta piti olla 1000v ja sinun lahkosi myös?
        Pedonmerkki on väärät profeetat,eli lahkolaisuus joka alistaa ihmiset pelkoonsa .
        Sinun lahkosi on laiton,te puhutte pelosta ja pahasta. Koskaan ette Rakkaudesta,vaan alistamisesta.
        Siteeratte Raamattua,kuin Islam- Joku teidän lahkonne perustaja on paha.
        Tuntuu,että tämä pahan tuoma on joku Amerikkalainen lahko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain 1000v miksi niin lyhyeksi ajaksi? Mitä sinulle opetaan lahkossa?
        Rooman valtakunta piti olla 1000v ja sinun lahkosi myös?
        Pedonmerkki on väärät profeetat,eli lahkolaisuus joka alistaa ihmiset pelkoonsa .
        Sinun lahkosi on laiton,te puhutte pelosta ja pahasta. Koskaan ette Rakkaudesta,vaan alistamisesta.
        Siteeratte Raamattua,kuin Islam- Joku teidän lahkonne perustaja on paha.
        Tuntuu,että tämä pahan tuoma on joku Amerikkalainen lahko?

        Onko sinua alistettu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei tunne 7 vuotista vaivanaikaa. Ennen Jeesuksen toista tulemista on KAIKKI vaivanajat, vainot, ahistukset, vihat, viimeiset vitsaukset ja pedon kumartamiset, ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka Herra Jeesus on tuhoava tulemisensa ilmestyksellä. Myöskin kaikki jumalattomat saavat surmansa, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.

        Toisessa tulemisessa Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen mukaan kun Jeesus tulee noutamaan omiansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi.

        Jaahas,amerikkalaisen lahkon edustaja taas hönkii.
        Ette kuulu Suomen Kristilliseen yhteisöön,olette lahko ja syötte heinää tai se ämmä elleni söi heinää:))


    • Anonyymi

      Onton maan vetovoima estää ylös tempauksen.

    • Anonyymi

      Ethän sinä jumalaton ateisti tietenkään usko omaksi häpeäksesi.
      Pilkkasi käy vielä omaan nilkkaasi.

      2. Piet. 3:3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
      3:4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
      3:5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
      3:6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
      3:7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
      3:8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."
      3:9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
      3:10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
      3:11 Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,

      • Anonyymi

        Käykö pilkka omaan nilkkaan vielä tällä vuosituhannella vai alkaako tempaus vasta 3000 luvulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö pilkka omaan nilkkaan vielä tällä vuosituhannella vai alkaako tempaus vasta 3000 luvulla?

        Jumala ei ole ilmoittanut päivää ja hetkeä, mutta uskovien tempaus on tapahtumana Raamatussa kerrottu.
        1. Tess. 4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        4:18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

        Tuhat vuotta on Herralle kuin yksi päivä.
        Psalmit:
        90:4 "Sillä tuhat vuotta on sinun silmissäsi niinkuin eilinen päivä, joka meni ohitse, ja niinkuin öinen vartiohetki.

        2.Pietarin kirje:
        3:8 "Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."


        Hoosea:
        6:2 Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.

        Meillä on selkeitä viittauksia siihen, että se tulee tapahtumaan todennäköisesti kolmannen vuosituhannen alkupuolella Jeesuksen syntymästä.
        Tempaus tulee siis hyvin todennäköisesti tapahtumaan lähitulevaisuudessa.

        Summa summarum meillä on annettu riittävästi tietoa Raamatussa tempauksen ajankohdasta, vaikka tarkkaa päivää ja hetkeä ei tulla paljastamaan etukäteen. Se on Jumalan salaisuus joka sitten paljastuu, kun se tapahtuu.
        Jokaisen tehtävä on itse huolehtia siitä, että sekä itse, että lähiomaiset olisivat valmiina tämän tapahtuessa. Jumala tahtoo pelastaa hänen lapsensa perhekunnittain.

        Ap.t. 16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole ilmoittanut päivää ja hetkeä, mutta uskovien tempaus on tapahtumana Raamatussa kerrottu.
        1. Tess. 4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        4:18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

        Tuhat vuotta on Herralle kuin yksi päivä.
        Psalmit:
        90:4 "Sillä tuhat vuotta on sinun silmissäsi niinkuin eilinen päivä, joka meni ohitse, ja niinkuin öinen vartiohetki.

        2.Pietarin kirje:
        3:8 "Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."


        Hoosea:
        6:2 Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.

        Meillä on selkeitä viittauksia siihen, että se tulee tapahtumaan todennäköisesti kolmannen vuosituhannen alkupuolella Jeesuksen syntymästä.
        Tempaus tulee siis hyvin todennäköisesti tapahtumaan lähitulevaisuudessa.

        Summa summarum meillä on annettu riittävästi tietoa Raamatussa tempauksen ajankohdasta, vaikka tarkkaa päivää ja hetkeä ei tulla paljastamaan etukäteen. Se on Jumalan salaisuus joka sitten paljastuu, kun se tapahtuu.
        Jokaisen tehtävä on itse huolehtia siitä, että sekä itse, että lähiomaiset olisivat valmiina tämän tapahtuessa. Jumala tahtoo pelastaa hänen lapsensa perhekunnittain.

        Ap.t. 16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."

        Usko Herraan Jeesukseen, ja pedostakin tulee saada voitto.

        1234567---


      • Anonyymi

        Ymmärtäisit,ennen kuin mielesi sairastuu. Miksi teet ja opettelet sirkus temppuja? Ei Jumala tarvitse muuta,kuin Rakkauden usko häneen,Isään ja poikaan!
        Sinä luettelet kaiken maailman jkirjoitukset,että todistaisit olevasi oikeassa?
        Kuitenkaan,et ymmärrä vieläkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole ilmoittanut päivää ja hetkeä, mutta uskovien tempaus on tapahtumana Raamatussa kerrottu.
        1. Tess. 4:15 Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet.
        4:16 Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        4:18 Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.

        Tuhat vuotta on Herralle kuin yksi päivä.
        Psalmit:
        90:4 "Sillä tuhat vuotta on sinun silmissäsi niinkuin eilinen päivä, joka meni ohitse, ja niinkuin öinen vartiohetki.

        2.Pietarin kirje:
        3:8 "Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."


        Hoosea:
        6:2 Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.

        Meillä on selkeitä viittauksia siihen, että se tulee tapahtumaan todennäköisesti kolmannen vuosituhannen alkupuolella Jeesuksen syntymästä.
        Tempaus tulee siis hyvin todennäköisesti tapahtumaan lähitulevaisuudessa.

        Summa summarum meillä on annettu riittävästi tietoa Raamatussa tempauksen ajankohdasta, vaikka tarkkaa päivää ja hetkeä ei tulla paljastamaan etukäteen. Se on Jumalan salaisuus joka sitten paljastuu, kun se tapahtuu.
        Jokaisen tehtävä on itse huolehtia siitä, että sekä itse, että lähiomaiset olisivat valmiina tämän tapahtuessa. Jumala tahtoo pelastaa hänen lapsensa perhekunnittain.

        Ap.t. 16:31 Niin he sanoivat: "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi."

        Ompa ohjeistusta ja hän kirjoittaja ei osaa varmaan itse.
        Olet kovin tyhmä,sillä et ole oppinut.. Mitä sirkustemppuja ja paasaamista Jumala ja Jeesus opetti????

        Eiköhän riitä usko Rakkauteen ja JUmalaan sekä poikaan!
        Ei tartte raamatun säkeitä huudella,mitä et itse ymmärrä.


    • Anonyymi

      1Tess.5:1-2 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa, sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä. 1Tess. 5:4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;

      • Anonyymi

        1Tess.5:1-2 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa, sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä. 1Tess. 5:4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;

        Siteeraat oleviinaan uskovaisena raamattua:)
        Kerro omin sanoin mitä tämä tarkoittaa,älä kopio vaan sano!!
        Kopiot osin lahkolainen,siteeraat väärin ja peloittelet ihmisiä.
        Minä en pelkää,sillä tiedän olet lahkosta !!!!
        Niitä ei arvosteta,kuin puhdasta uskonnon suuntausta !!


    • Anonyymi

      Ps.90:3-6 Sinä palautat ihmiset takaisin tomuun ja sanot. Palatkaa jälleen te ihmisen lapset. Sillä tuhat vuotta on sinun silmissäsi niinkuin eilinen päivä, joka meni ohitse, niinkuin öinen vartiohetki. Sinä huuhdot heidät pois, he ovat kuin uni, ovat kuin ruoho, joka aamulla kukoistaa: aamulla se kasvaa ja kukoistaa, mutta illalla se leikataan, ja kuivettuu. Job.5:26 Ikäsi kypsyydessä sinä menet hautaan, niinkuin lyhde korjataan ajallansa.

    • Anonyymi

      Jes.40:6-8 Ääni sanoo: Julista! Toinen vastaa: Mitä minun pitää julistaman? Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen: ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa. Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti. 1Piet.1:24-25 Sillä: kaikki liha on kuin ruohoa, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee, mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti. Jaak.1:10 mutta rikas alhaisuudessaan, sillä hän on katoava niinkuin ruohon kukka.

    • Rauhan tervehdys

      "Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: 'Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta'. Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta." - 2. Pietarin kirje 3:3-5

      Siunauksin, MM.

      • Anonyymi

        "Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: 'Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta'. Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta." - 2. Pietarin kirje 3:3-5


        Sinäkin siteeraat,ei ole omia aivoja häh?
        Ihan rauhan tervehdystä? Osaatko kertoa muuta,kuin siteeraat raamatusta,eli plagioit?
        Voitko kertoa MITEN rakastat Jumalaa ja miten rakastat Jesus Kristusta?
        Olet olevinaan kuin muut,siteeraus paskaa!!
        Mutta te,ette ole sydämellä,miksi ette ole?
        Näen teistä siteerajista,kaksoiselämän.


    • Anonyymi

      Ps.25:13 Hänen sielunsa saa nauttia hyvää, ja hänen jälkeläisensä perivät maan. Ps.37:9 Sillä pahat hävitetään mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan. Ps.37:11 Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta. Ps.37:22 Sillä hänen siunaamansa perivät maan, mutta hänen kiroamansa hävitetään. Ps.37:29 Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti. Ps.115:16 Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

    • Anonyymi

      Tempausoppi näyttäisi olevan enempi näiden lahkojen, helluntailaisten baptistien päänsärky. Tosin käsittääkseni osa vanhemman polven hellareista oli enempi kallistunut luterilaisuuteen johon ylös tempaukset eivät kuulu. Näin netin myötä näyttää amerikkalainen baptismi saaneen jalansijaa myös Suomessa. Raamatun ehdottomuus, nuoren maan kreationismi, evoluution kieltäminen ja usko juutalaisten paremmuuteen valittuna kansana, nämä ovat Amerikan oppeja.

      Netissä , siis baptisti saarnaajien videoissa pyörii samat salaliitto teoriat joita täällä muutama ”valaistunut” saarnuri viljelee. Vaikka näillä sepittäjillä on ”varmatieto” ylös otosta, referoidessaan Raamattua tämän päivän tapahtumiin se tuo deadlinea yhtään lähemmäksi.

      Monen kiihkeän uskonsoturin olisi hyvä tutustua maalliseen tieteeseen jossa on kiihkottomasti tutkittu Välimeren ja Kaksoisvirranmaan historiaa, unohtamatta Egyptin pitkää historiaa. Myös Raamatun historian tai sitä kuinka ”pyhä kirja” on koostettu vuosien saatossa. Tämä kaikki avaa perspektiiviä todelliseen elämään tuolla oven ulkopuolella. Toisaalta jokainen uskoo mihin haluaa tai kuten sanotaan; ”jokainen tulee uskollaan autuaaksi”. Sanotaan, että Raamattu on pyhän hengen vaikutuksen alaisena kirjoitettu pyhäkirja. Kirja on meille länsimaisille pyhä mutta sitä vuosituhannainen aikana koostettu enempi alkoholin kun pyhän hengen vaikutuksen alaisena.

    • Anonyymi

      Joo kun oikein tarkkaan evakelistat raamattua tutkivat sieltä löytyy kaikkea kivaa. Sitä minä vaan ihmettelen kuka siellä raamatussa mikrosiruista ja DNA:sta puhuu kun näihin nimikkeisiin lopunajan skenaarioissa jatkuvasti törmää? Samat evankelistat kieltävät kuitenkin evoluution ja uskottelevat maapallon iäksi 6400 vuotta, sen lisäksi pitävät Nooan paattia faktana. Tiivistettynä koko tempausoppi on suuri harha.

      • Anonyymi

        Tämä ei ole harhaa, Jeesus toisessa tulemisessaan vie omansa taivaaseen 1000 vuodeksi. Salainen tempausoppi, ennen Jeesuksen toista tulemista on harhaa.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole harhaa, Jeesus toisessa tulemisessaan vie omansa taivaaseen 1000 vuodeksi. Salainen tempausoppi, ennen Jeesuksen toista tulemista on harhaa.

        1234567---

        Numerosarjan "adventti-todtuudet" on harhaoppia. Älkää niitä uskoko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numerosarjan "adventti-todtuudet" on harhaoppia. Älkää niitä uskoko.

        Jeesus sanoi minä menen valmistamaan teille sijaa. Taivas on olemassa pyhät ovat 1000 vuotta taivaassa. Sinne synti ei pääse yksin autuaat vaan.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi minä menen valmistamaan teille sijaa. Taivas on olemassa pyhät ovat 1000 vuotta taivaassa. Sinne synti ei pääse yksin autuaat vaan.

        1234567---

        Nykyisen kaltainen ihmisotus on tallustellut Telluksella kymmeniä tuhansia vuosia ja viellä on täällä - no Raamattu ei tunne evoluutiota tai ihmiskunnan historiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi minä menen valmistamaan teille sijaa. Taivas on olemassa pyhät ovat 1000 vuotta taivaassa. Sinne synti ei pääse yksin autuaat vaan.

        1234567---

        Jeesus sanoi minä menen valmistamaan teille sijaa. Oikein.
        Taivas on olemassa. Oikein.
        Sinne synti ei pääse yksin autuaat vaan. Oikein.
        Pyhät ovat 1000 vuotta taivaassa. VÄÄRIN.
        > 1.Tessalonikalaiskirje:
        3:13 "vahvistaaksensa teidän sydämenne nuhteettomiksi pyhyydessä meidän Jumalamme ja Isämme edessä, meidän Herramme Jeesuksen tulemuksessa, kun hän tulee kaikkien pyhiensä kanssa."
        Jeesus tulee tänne maan päälle perustamaan 1000-vuotisen valtakuntansa yhdessä pyhiensä kanssa. Pyhät ovat siis maan päällä. Tämä ei kuitenkaan poissulje sitä mahdollisuutta, että pyhät voisivat tuona aikana kulkea maan ja taivaan välillä tarvittaessa tai niin halutessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi minä menen valmistamaan teille sijaa. Oikein.
        Taivas on olemassa. Oikein.
        Sinne synti ei pääse yksin autuaat vaan. Oikein.
        Pyhät ovat 1000 vuotta taivaassa. VÄÄRIN.
        > 1.Tessalonikalaiskirje:
        3:13 "vahvistaaksensa teidän sydämenne nuhteettomiksi pyhyydessä meidän Jumalamme ja Isämme edessä, meidän Herramme Jeesuksen tulemuksessa, kun hän tulee kaikkien pyhiensä kanssa."
        Jeesus tulee tänne maan päälle perustamaan 1000-vuotisen valtakuntansa yhdessä pyhiensä kanssa. Pyhät ovat siis maan päällä. Tämä ei kuitenkaan poissulje sitä mahdollisuutta, että pyhät voisivat tuona aikana kulkea maan ja taivaan välillä tarvittaessa tai niin halutessaan.

        Näin veisaamme: Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman. Joten Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen. Jeesus ei tule 1000 vuodeksi tuhotun maan päälle, se on 100% varmaa se. Miksi tulisi, eihän siihen ole mitään tarvettakaan.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin veisaamme: Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman. Joten Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen. Jeesus ei tule 1000 vuodeksi tuhotun maan päälle, se on 100% varmaa se. Miksi tulisi, eihän siihen ole mitään tarvettakaan.

        1234567---

        Hulluntailaiset viihtyvät tuhon keskellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluntailaiset viihtyvät tuhon keskellä.

        mikäs siinä, se tuho kun ei koske uskovia heitä ollenkaan !

        hulluntaista en tiedä, se on kaiketi jokin oman pääsi visio !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin veisaamme: Sinne Jeesus jo valmistamaan mennyt on kodin kaunehimman. Joten Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen. Jeesus ei tule 1000 vuodeksi tuhotun maan päälle, se on 100% varmaa se. Miksi tulisi, eihän siihen ole mitään tarvettakaan.

        1234567---

        Totisesti Jeesus tulee takaisin. Saatana on vangittuna tuhat vuotta ja täällä maan päällä on silloin hallinta Jeesuksella pyhiensä kanssa. Saatana päästetään tuhatvuotisen valtakunnan lopulla vapaaksi vielä villitsemään maan päällä asuvaiset sotaan Jeesusta ja hänen hallintoaan vastaan, mutta Jeesus tekee siitä yrityksestä nopeasti lopun. Tämän jälkeen maailma vasta tuhotaan ja luodaan uudet taivaat ja uusi maa.
        Adventistien veisaukset eivät ole mitäänn todisteita. Lue sinäkin mielummin Raamattua kuin adventistien veisuita ja muita tarinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti Jeesus tulee takaisin. Saatana on vangittuna tuhat vuotta ja täällä maan päällä on silloin hallinta Jeesuksella pyhiensä kanssa. Saatana päästetään tuhatvuotisen valtakunnan lopulla vapaaksi vielä villitsemään maan päällä asuvaiset sotaan Jeesusta ja hänen hallintoaan vastaan, mutta Jeesus tekee siitä yrityksestä nopeasti lopun. Tämän jälkeen maailma vasta tuhotaan ja luodaan uudet taivaat ja uusi maa.
        Adventistien veisaukset eivät ole mitäänn todisteita. Lue sinäkin mielummin Raamattua kuin adventistien veisuita ja muita tarinoita.

        Sapatin Herra Jeesus on omiensa kanssa taivaassa 1000 vuotta. Tämän maan päälle jää toisenlaiset herrat.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sapatin Herra Jeesus on omiensa kanssa taivaassa 1000 vuotta. Tämän maan päälle jää toisenlaiset herrat.

        1234567---

        Jos noin väität, pistä Raamatunpaikka, jossa sanotaan, että Jeesus on omiensa kanssa taivaassa 1000-vuotisen valtakunnan ajan.
        Pistä todiste Raamatusta, eikä mitää adventistihöpinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin väität, pistä Raamatunpaikka, jossa sanotaan, että Jeesus on omiensa kanssa taivaassa 1000-vuotisen valtakunnan ajan.
        Pistä todiste Raamatusta, eikä mitää adventistihöpinää.

        Tutki tarkemmin ja tarkemin Raamattua itsenäisesti. Heitä pois peite silmiltäsi JA NÄE kuinka tämä maa on tuhoon tuomittu kaikilta osin joka maan kolkkaa myöten.

        Ei ole mitään adventistien höpinöitä. Adventisteilta löytyy enemmän viisautta. Tiedän sillä olen aikoinani käynyt useiden vapaiden suuntien kokouksissa.

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ja sillä siisti.

        Suotakoon teille 1000 vuotinen rauha maanpäällä.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutki tarkemmin ja tarkemin Raamattua itsenäisesti. Heitä pois peite silmiltäsi JA NÄE kuinka tämä maa on tuhoon tuomittu kaikilta osin joka maan kolkkaa myöten.

        Ei ole mitään adventistien höpinöitä. Adventisteilta löytyy enemmän viisautta. Tiedän sillä olen aikoinani käynyt useiden vapaiden suuntien kokouksissa.

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ja sillä siisti.

        Suotakoon teille 1000 vuotinen rauha maanpäällä.

        1234567---

        Pistä nyt vaan se raamatunpaikka, äläkä höpise omiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä nyt vaan se raamatunpaikka, äläkä höpise omiasi.

        Suotakoon teille vaan 1000 vuotinen rauha maanpäälle. Ken ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. Eihän monet käsitä, että Jumalan antama sapatti tulee pitää pyhänäpäivänä, ei ei vaikka kuinka Raamatun paikkoja laittaisi esille. Sama se on tämän tuhatvuotiskaudenkin kanssa, joka ei ymmärrä, niin ei ymmärrä.

        Kuitenkin suon teille 1000 vuotisen rauhan maanpäälle.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suotakoon teille vaan 1000 vuotinen rauha maanpäälle. Ken ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. Eihän monet käsitä, että Jumalan antama sapatti tulee pitää pyhänäpäivänä, ei ei vaikka kuinka Raamatun paikkoja laittaisi esille. Sama se on tämän tuhatvuotiskaudenkin kanssa, joka ei ymmärrä, niin ei ymmärrä.

        Kuitenkin suon teille 1000 vuotisen rauhan maanpäälle.

        1234567---

        Pistä nyt vaan se paikka Raamatusta väitteesi tueksi, tai lopeta välittömästi adventismivalheittesi levittäminen.
        Pysy siellä oman uskonlahkosi palstalla puhumassa valheitasi muiden kaltaistesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä nyt vaan se paikka Raamatusta väitteesi tueksi, tai lopeta välittömästi adventismivalheittesi levittäminen.
        Pysy siellä oman uskonlahkosi palstalla puhumassa valheitasi muiden kaltaistesi kanssa.

        Minä levitän mitä levitän, levitä sinä omaa oppiasi tuhatvuotisesta valtakunnasta. Sana on vapaa palstoilla.

        Jokaisella palstalla on eri seurakunnista kirjoittelevia, ja sillä siisti.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä levitän mitä levitän, levitä sinä omaa oppiasi tuhatvuotisesta valtakunnasta. Sana on vapaa palstoilla.

        Jokaisella palstalla on eri seurakunnista kirjoittelevia, ja sillä siisti.

        1234567---

        Et siis pysty Raamatulla todistamaan väitteitäsi, joten levität Raamatun vastaista harhaoppia.

        Ilm. 20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
        20:7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
        20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
        20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.

        Tässä täysin riittävä todiste siitä, että 1000-vuotinen valtakunta on totta ja nimenomaan maan päällä, ja kaikki ensimmäiseen ylösnousemukseen päässeet hallitsevat siinä yhdessä Jeesuksen kanssa ne 1000 vuotta. Maan päällä on tuolloin kansoja kuin meren hiekkaa, eikä maapalloa ole tuolloin vielä tuhottu, vaikka niin väität.

        Kyllä se olet sinä, jonka tulisi lukea Raamattua, jotta et levittelisi täällä ja muuallakaan niitä adventistien "totuuksia", jotka eivät kestä Raamatun totuuden edessä.

        Mutta jos nyt kaivaisit jostain Raamatusta ne jakeet ja kohdat, jossa sanotaan, että mitään 1000-vuotista valtakuntaa ei tule ja että maailma tuhotaan Jeesuksen toisen tulemuksen yhteydessä ja että Jeesuksen seurakuntaruumis on hänen tulemuksensa jälkeen 1000 vuotta taivaassa ja ja ettei maan päällä ole kansoja sen tuhannen vuoden aikana ja joissa kerrotaan mitä tapahtuu sen jälkeen, niin olen valmis uskomaan.
        Minulle Raamattu selvästi kertoo, että tuon 1000:n vuoden jälkeen vasta maapallo tuhotaan tulessa ja luodaan uudet taivaat ja uusi maa.
        Mutta jos et siihen pysty, niin kehoitan sinua Jeesuksen nimessä jatkamasta Raamatun vastaisten adventistien harhaoppien levittämistä, sillä jos niin teet, kokoat Jumalan kallista viljaa paholaisen laariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis pysty Raamatulla todistamaan väitteitäsi, joten levität Raamatun vastaista harhaoppia.

        Ilm. 20:6 Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
        20:7 Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
        20:8 ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
        20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.

        Tässä täysin riittävä todiste siitä, että 1000-vuotinen valtakunta on totta ja nimenomaan maan päällä, ja kaikki ensimmäiseen ylösnousemukseen päässeet hallitsevat siinä yhdessä Jeesuksen kanssa ne 1000 vuotta. Maan päällä on tuolloin kansoja kuin meren hiekkaa, eikä maapalloa ole tuolloin vielä tuhottu, vaikka niin väität.

        Kyllä se olet sinä, jonka tulisi lukea Raamattua, jotta et levittelisi täällä ja muuallakaan niitä adventistien "totuuksia", jotka eivät kestä Raamatun totuuden edessä.

        Mutta jos nyt kaivaisit jostain Raamatusta ne jakeet ja kohdat, jossa sanotaan, että mitään 1000-vuotista valtakuntaa ei tule ja että maailma tuhotaan Jeesuksen toisen tulemuksen yhteydessä ja että Jeesuksen seurakuntaruumis on hänen tulemuksensa jälkeen 1000 vuotta taivaassa ja ja ettei maan päällä ole kansoja sen tuhannen vuoden aikana ja joissa kerrotaan mitä tapahtuu sen jälkeen, niin olen valmis uskomaan.
        Minulle Raamattu selvästi kertoo, että tuon 1000:n vuoden jälkeen vasta maapallo tuhotaan tulessa ja luodaan uudet taivaat ja uusi maa.
        Mutta jos et siihen pysty, niin kehoitan sinua Jeesuksen nimessä jatkamasta Raamatun vastaisten adventistien harhaoppien levittämistä, sillä jos niin teet, kokoat Jumalan kallista viljaa paholaisen laariin.

        Adventisteilla sentäs järki leikkaa, eivätkä usko kaikkia satuja mitä syötetään. Adventistit ymmärtavät että tuhotun maanpäällä ei voi viettää tuhatvuotista valtakuntaa, vaan pyhät ovat taivaassa.

        tuhannen vuoden jälkeen herätetään kaikki kaikkien kansojen jumalattomat kuolleista, heitä on niinpaljon kuin meressä on hiekkaa, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa. HE NOUSEVAT YLI MAAN AVARUUDEN JA PIIRITTÄVÄT PYHIEN LEIRIN. Viimeinen tuomio jumalattomille. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa.
        Kaikki entinen on mennyt eikä enää ajatukseen astu.

        Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

        Tulen edelleenkin levittämään mitä olen tähänkin asti kirjoitellut.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventisteilla sentäs järki leikkaa, eivätkä usko kaikkia satuja mitä syötetään. Adventistit ymmärtavät että tuhotun maanpäällä ei voi viettää tuhatvuotista valtakuntaa, vaan pyhät ovat taivaassa.

        tuhannen vuoden jälkeen herätetään kaikki kaikkien kansojen jumalattomat kuolleista, heitä on niinpaljon kuin meressä on hiekkaa, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa. HE NOUSEVAT YLI MAAN AVARUUDEN JA PIIRITTÄVÄT PYHIEN LEIRIN. Viimeinen tuomio jumalattomille. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa.
        Kaikki entinen on mennyt eikä enää ajatukseen astu.

        Tämän jälkeen Jumala luo omilleen uuden taivaan ja uuden maan, jossa vanhurskaus asuu.

        Tulen edelleenkin levittämään mitä olen tähänkin asti kirjoitellut.

        1234567---

        Minä olen aina perustanut uskoni Raamattuun ja sinä julkeat väittää Raamatun kirjoituksia saduiksi.

        Pistä nyt se Raamatun kohta, jossa sanotaan, että ensimmäisen ylösnousemuksen jälkeen maa on tuhottu.

        Viimeiselle tuomiolle herätetyt eivät enää nouse enää kapinaan Jeesusta ja hänen voideltujaan vastaan. Tämä on täysin väärä ja Raamatulle vieras tulkinta. Samoin on täysin väärää tulkintaa, että viimeiselle tuomiolle herätetyt kuluttaa tuli, eikä heistä jää mitään jäljelle, koska Raamatun selkeä opetus on se, että>

        Ilm. 20:10 "Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti."

        Antikristus ja väärä profeetta ovat ihmisiä ja heitä vaivataan siis iankaikkisesti, eivätkä he tuhoudu. Sama osa on myös kaikilla niillä, jotka eivät ole ottaneet vastaan rakkautta totuuteen Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä. Ilm. 21:8

        Herää ja avaa silmäsi ja näe Raamatun totuus ja lakkaa uskomasta adventistien väärään raamatuntulkintaan niin valitettavan monessa asiassa. MUTTA
        Valitettavasti taidat olla kaikesta sinnikkäästä inttämisestäsi päätellen niin pahasti jo aivopesty, että taidat olla toivoton tapaus.
        Jumalalle ei kuitenkaan ole olemassa toivottomia tapauksia. Jos siis nöyrryt Jumalan sanan totuuden edessä, ja teet parannuksen, niin saat alkaa uuden elämän kaikista valheista ja vääristä raamatuntulkinnoista vapautuneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aina perustanut uskoni Raamattuun ja sinä julkeat väittää Raamatun kirjoituksia saduiksi.

        Pistä nyt se Raamatun kohta, jossa sanotaan, että ensimmäisen ylösnousemuksen jälkeen maa on tuhottu.

        Viimeiselle tuomiolle herätetyt eivät enää nouse enää kapinaan Jeesusta ja hänen voideltujaan vastaan. Tämä on täysin väärä ja Raamatulle vieras tulkinta. Samoin on täysin väärää tulkintaa, että viimeiselle tuomiolle herätetyt kuluttaa tuli, eikä heistä jää mitään jäljelle, koska Raamatun selkeä opetus on se, että>

        Ilm. 20:10 "Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti."

        Antikristus ja väärä profeetta ovat ihmisiä ja heitä vaivataan siis iankaikkisesti, eivätkä he tuhoudu. Sama osa on myös kaikilla niillä, jotka eivät ole ottaneet vastaan rakkautta totuuteen Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä. Ilm. 21:8

        Herää ja avaa silmäsi ja näe Raamatun totuus ja lakkaa uskomasta adventistien väärään raamatuntulkintaan niin valitettavan monessa asiassa. MUTTA
        Valitettavasti taidat olla kaikesta sinnikkäästä inttämisestäsi päätellen niin pahasti jo aivopesty, että taidat olla toivoton tapaus.
        Jumalalle ei kuitenkaan ole olemassa toivottomia tapauksia. Jos siis nöyrryt Jumalan sanan totuuden edessä, ja teet parannuksen, niin saat alkaa uuden elämän kaikista valheista ja vääristä raamatuntulkinnoista vapautuneena.

        Lisään vielä lopuksi äskeiseen, että monet ovat päässeet vapaaksi adventistien pauloista ja orjuudesta. Tiedän mistä puhun, koska oma äitini ja monet sukulaiseni ovat olleet adventisteja. Tiedän monien päässeen sieltä irti ja vapautuneet elämään yltäkylläistä elämää Kristuksessa.
        Tullet varmaankin jatkamaan valitsemallasi tiellä, mutta minä en viitsi enää jatkaa kommentointia kanssasi, koska tiedän sen turhaksi.
        Tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että kokisin jotenkin jääneeni alakynteen kanssasi, vaan pikemminkin niin, että et halua antaa mitään mahdollisuutta itsellesi vapautua ja siksi koen hyödyttömäksi jatkaa keskustelua.
        Ja niitä kaipaamiani raamatupaikkojakaan et tunnu pystyvän kertomaan.
        Toivotan sinulle kaikesta huolimatta kaikkea hyvää elämäsi taipaleella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aina perustanut uskoni Raamattuun ja sinä julkeat väittää Raamatun kirjoituksia saduiksi.

        Pistä nyt se Raamatun kohta, jossa sanotaan, että ensimmäisen ylösnousemuksen jälkeen maa on tuhottu.

        Viimeiselle tuomiolle herätetyt eivät enää nouse enää kapinaan Jeesusta ja hänen voideltujaan vastaan. Tämä on täysin väärä ja Raamatulle vieras tulkinta. Samoin on täysin väärää tulkintaa, että viimeiselle tuomiolle herätetyt kuluttaa tuli, eikä heistä jää mitään jäljelle, koska Raamatun selkeä opetus on se, että>

        Ilm. 20:10 "Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti."

        Antikristus ja väärä profeetta ovat ihmisiä ja heitä vaivataan siis iankaikkisesti, eivätkä he tuhoudu. Sama osa on myös kaikilla niillä, jotka eivät ole ottaneet vastaan rakkautta totuuteen Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä. Ilm. 21:8

        Herää ja avaa silmäsi ja näe Raamatun totuus ja lakkaa uskomasta adventistien väärään raamatuntulkintaan niin valitettavan monessa asiassa. MUTTA
        Valitettavasti taidat olla kaikesta sinnikkäästä inttämisestäsi päätellen niin pahasti jo aivopesty, että taidat olla toivoton tapaus.
        Jumalalle ei kuitenkaan ole olemassa toivottomia tapauksia. Jos siis nöyrryt Jumalan sanan totuuden edessä, ja teet parannuksen, niin saat alkaa uuden elämän kaikista valheista ja vääristä raamatuntulkinnoista vapautuneena.

        Tmäkin todistaa väitteesi vääräksi, sen kun väität adventistien opetuksen tyhjiin raukeamisesta oikeaksi.

        Ilm. 14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
        14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
        14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
        14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Niin että se siitä kuluttavaisesta tulesta, josta ei jää jäljelle juurta eikä oksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tmäkin todistaa väitteesi vääräksi, sen kun väität adventistien opetuksen tyhjiin raukeamisesta oikeaksi.

        Ilm. 14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
        14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
        14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
        14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Niin että se siitä kuluttavaisesta tulesta, josta ei jää jäljelle juurta eikä oksaa.

        Tämä oli siis tarkoitettu sille numerosarjavouhottajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tmäkin todistaa väitteesi vääräksi, sen kun väität adventistien opetuksen tyhjiin raukeamisesta oikeaksi.

        Ilm. 14:9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
        14:10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
        14:11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
        14:12 Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Niin että se siitä kuluttavaisesta tulesta, josta ei jää jäljelle juurta eikä oksaa.

        Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia, josta kolmas enkeli varoittaa. Varoitus tulee ottaa todesta, että ei joudu Jumalan vihan kohteeksi.

        Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä lopuksi äskeiseen, että monet ovat päässeet vapaaksi adventistien pauloista ja orjuudesta. Tiedän mistä puhun, koska oma äitini ja monet sukulaiseni ovat olleet adventisteja. Tiedän monien päässeen sieltä irti ja vapautuneet elämään yltäkylläistä elämää Kristuksessa.
        Tullet varmaankin jatkamaan valitsemallasi tiellä, mutta minä en viitsi enää jatkaa kommentointia kanssasi, koska tiedän sen turhaksi.
        Tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että kokisin jotenkin jääneeni alakynteen kanssasi, vaan pikemminkin niin, että et halua antaa mitään mahdollisuutta itsellesi vapautua ja siksi koen hyödyttömäksi jatkaa keskustelua.
        Ja niitä kaipaamiani raamatupaikkojakaan et tunnu pystyvän kertomaan.
        Toivotan sinulle kaikesta huolimatta kaikkea hyvää elämäsi taipaleella.

        Harhaoppeja riittää, jotka orjuuttavat , niitä, jotka eivät tunne Raamatun sanaa.

        Laitampa muutamia:
        1. Jumalan antama sapatti on arkipäiväistetty, monet julistavatkin, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille.
        2. Naisista on tehty pappeja Raamatun vastaisesti. Jumalalle on kauhistus naisen pukeutuminen miehiseen pappisasuun.
        3. Laajalti on hyväksytty homo ja lesboliitot.
        4. Monet ovat hyljänneet Jumalan jaotuksen saastaisista eläimistä, ja esim. sika käy ruuaksi, samoin kuin rotat, hiiret, koirat, kissat, käärmeet jne...
        5. Salainen tempausoppi, ennen Jeesuksen toista tulemista.
        6. Seitsenvuotista vaivanaikaa, ei Raamattu tunne.
        7. Jumalan päivä tulemisen jouduttaminen ihmisvoimin. Raamattu vuodelta 1903. 2. Piet.12. NIIN ETTÄ ODOTATTE JA IKÄVÖITSETTE JUMALAN PÄIVÄN TULEMISTA. Jumala on säätänyt ja määrännyt sen päivän, jona Hän on tuomitseva maailman vanhurskaudessaan, eikä sitä ihmisvoimin jouduteta, eikä muutella.
        8. Tuhatvuotinen rauhanvaltakunta tuhoutuneen maanpäällä.
        9. Ikuisen piinanoppi.
        10. Sielun kuolemattomuusoppi
        11.vauvakaste
        12. kehitysoppi.

        Tässähän näitä muutamia.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaoppeja riittää, jotka orjuuttavat , niitä, jotka eivät tunne Raamatun sanaa.

        Laitampa muutamia:
        1. Jumalan antama sapatti on arkipäiväistetty, monet julistavatkin, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille.
        2. Naisista on tehty pappeja Raamatun vastaisesti. Jumalalle on kauhistus naisen pukeutuminen miehiseen pappisasuun.
        3. Laajalti on hyväksytty homo ja lesboliitot.
        4. Monet ovat hyljänneet Jumalan jaotuksen saastaisista eläimistä, ja esim. sika käy ruuaksi, samoin kuin rotat, hiiret, koirat, kissat, käärmeet jne...
        5. Salainen tempausoppi, ennen Jeesuksen toista tulemista.
        6. Seitsenvuotista vaivanaikaa, ei Raamattu tunne.
        7. Jumalan päivä tulemisen jouduttaminen ihmisvoimin. Raamattu vuodelta 1903. 2. Piet.12. NIIN ETTÄ ODOTATTE JA IKÄVÖITSETTE JUMALAN PÄIVÄN TULEMISTA. Jumala on säätänyt ja määrännyt sen päivän, jona Hän on tuomitseva maailman vanhurskaudessaan, eikä sitä ihmisvoimin jouduteta, eikä muutella.
        8. Tuhatvuotinen rauhanvaltakunta tuhoutuneen maanpäällä.
        9. Ikuisen piinanoppi.
        10. Sielun kuolemattomuusoppi
        11.vauvakaste
        12. kehitysoppi.

        Tässähän näitä muutamia.

        1234567---

        1. Samaa mieltä.
        2. Samaa mieltä.
        3. Samaa mieltä.
        4. Eri mieltä. Apt. 10:14 Mutta Pietari sanoi: "En suinkaan, Herra; sillä en minä ole ikinä syönyt mitään epäpyhää enkä saastaista." 10:15 Ja taas ääni sanoi hänelle toistamiseen: "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi."
        5. Eri mieltä. Lukuisat Raamatun tekstit puhuvat salaisen tempauksen puolesta.
        6. Eri mieltä. Ilmestyskirja puhuu toista.
        7. Osittain samaa mieltä, mutta 2.Piet. 3:12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
        8. Jyrkästi eri mieltä. Maa ei ole tuhoutunut Jeesuksen toisen tulemuksen jälkeen, vaan vasta 1000 vuoden kuluttua siitä se tuhotaan ja luodaan uudet taivaat ja uusi maa. Monet Raamatun kohdat todistavat selvästi, että Jeesuksen toisen tulemuksen tarkoitus on hallita täällä maan päällä 1000 vuotta. Lue Ilmestyskirjaa ajatuksellä.
        9. Jyrkästi eri mieltä. Jeesus todistaa ikuisen kärsimyksen olemassaolon sekä siitä kerrotaan myös ilmestyskirjassa.
        10. Jyrkästi eri mieltä. Matt. 10:28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
        11. Samaa mieltä.
        12. Samaa mieltä.
        Lähde pois sieltä adventistien Babyloniasta, jossa ihmisiä orjuutetaan monilla väärillä Raamatun tulkinnoilla ja kymmenysopilla ym. ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti Jeesus tulee takaisin. Saatana on vangittuna tuhat vuotta ja täällä maan päällä on silloin hallinta Jeesuksella pyhiensä kanssa. Saatana päästetään tuhatvuotisen valtakunnan lopulla vapaaksi vielä villitsemään maan päällä asuvaiset sotaan Jeesusta ja hänen hallintoaan vastaan, mutta Jeesus tekee siitä yrityksestä nopeasti lopun. Tämän jälkeen maailma vasta tuhotaan ja luodaan uudet taivaat ja uusi maa.
        Adventistien veisaukset eivät ole mitäänn todisteita. Lue sinäkin mielummin Raamattua kuin adventistien veisuita ja muita tarinoita.

        Ei tule Jeesus takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia, josta kolmas enkeli varoittaa. Varoitus tulee ottaa todesta, että ei joudu Jumalan vihan kohteeksi.

        Vielä muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti. Tulee valita oikein että pääsee tempaukseen kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        Pedon merkki ei ole sunnuntai eikä Jumalan merkki ole sapatti siinä mielessä, kuin Ilmestyskirjassa kerrotaan.
        Pedon merkki liittyy yksiselitteisesti antikristuksen ja väärän profeetan palvontaan ja kaikille niille jotka niin tekevät, annetaan otsaan tai oikeaan käteen pedon merkki, jotta he voisivat ostaa ja myydä, eli heillä on oikeus elää.
        Jumalan merkki taas on Pyhän Hengen sinetti, joka on annettu jokaiselle uskon kautta Jeesukseen Kristukseen Jumalan lapseksi syntyneelle ihmiselle meidän lunastuksemme päivää, eli ylösottoa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule Jeesus takaisin.

        Kun ei ole koskaan edes lähtenyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mikäs siinä, se tuho kun ei koske uskovia heitä ollenkaan !

        hulluntaista en tiedä, se on kaiketi jokin oman pääsi visio !

        >mikäs siinä, se tuho kun ei koske uskovia heitä ollenkaan !

        Pitää pahasti vispata kulhossa, jos iloitsee toisia koskevasta tuhosta. 👎🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaoppeja riittää, jotka orjuuttavat , niitä, jotka eivät tunne Raamatun sanaa.

        Laitampa muutamia:
        1. Jumalan antama sapatti on arkipäiväistetty, monet julistavatkin, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille.
        2. Naisista on tehty pappeja Raamatun vastaisesti. Jumalalle on kauhistus naisen pukeutuminen miehiseen pappisasuun.
        3. Laajalti on hyväksytty homo ja lesboliitot.
        4. Monet ovat hyljänneet Jumalan jaotuksen saastaisista eläimistä, ja esim. sika käy ruuaksi, samoin kuin rotat, hiiret, koirat, kissat, käärmeet jne...
        5. Salainen tempausoppi, ennen Jeesuksen toista tulemista.
        6. Seitsenvuotista vaivanaikaa, ei Raamattu tunne.
        7. Jumalan päivä tulemisen jouduttaminen ihmisvoimin. Raamattu vuodelta 1903. 2. Piet.12. NIIN ETTÄ ODOTATTE JA IKÄVÖITSETTE JUMALAN PÄIVÄN TULEMISTA. Jumala on säätänyt ja määrännyt sen päivän, jona Hän on tuomitseva maailman vanhurskaudessaan, eikä sitä ihmisvoimin jouduteta, eikä muutella.
        8. Tuhatvuotinen rauhanvaltakunta tuhoutuneen maanpäällä.
        9. Ikuisen piinanoppi.
        10. Sielun kuolemattomuusoppi
        11.vauvakaste
        12. kehitysoppi.

        Tässähän näitä muutamia.

        1234567---

        Tässä sinulle numerosarja ja myös kaikille muille hieman valaistusta adventistien harhaopeista ja valheista.

        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Samaa mieltä.
        2. Samaa mieltä.
        3. Samaa mieltä.
        4. Eri mieltä. Apt. 10:14 Mutta Pietari sanoi: "En suinkaan, Herra; sillä en minä ole ikinä syönyt mitään epäpyhää enkä saastaista." 10:15 Ja taas ääni sanoi hänelle toistamiseen: "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi."
        5. Eri mieltä. Lukuisat Raamatun tekstit puhuvat salaisen tempauksen puolesta.
        6. Eri mieltä. Ilmestyskirja puhuu toista.
        7. Osittain samaa mieltä, mutta 2.Piet. 3:12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
        8. Jyrkästi eri mieltä. Maa ei ole tuhoutunut Jeesuksen toisen tulemuksen jälkeen, vaan vasta 1000 vuoden kuluttua siitä se tuhotaan ja luodaan uudet taivaat ja uusi maa. Monet Raamatun kohdat todistavat selvästi, että Jeesuksen toisen tulemuksen tarkoitus on hallita täällä maan päällä 1000 vuotta. Lue Ilmestyskirjaa ajatuksellä.
        9. Jyrkästi eri mieltä. Jeesus todistaa ikuisen kärsimyksen olemassaolon sekä siitä kerrotaan myös ilmestyskirjassa.
        10. Jyrkästi eri mieltä. Matt. 10:28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
        11. Samaa mieltä.
        12. Samaa mieltä.
        Lähde pois sieltä adventistien Babyloniasta, jossa ihmisiä orjuutetaan monilla väärillä Raamatun tulkinnoilla ja kymmenysopilla ym. ym.

        4. ?Eihän tässä syömisestä ole kyse. Etkö sinä ja sinun seurakuntalaisesi ymmärrä tätä näkyä. Koetahan terästyä.
        5. Ei tule mitään salaista tempausta.
        7. seitsenvuotista vaivanaikaa Raamattu ei todellakaan tunne.
        8. Ennen Jeesuksen toista tulemista maa on todellakin melko tuhotussa tilassa. Maa saastuu. Vedet saastuvat., kaikki saastuu kun viimeiset vitsaukset on läpi käyty sotineen kaikkineen. Jeesus viekin omansa 1000 vuodeksi taivaaseen toisessa tulemisessaan.
        9. Jumalaton joutuu toiseen kuolemaan, ei elämään.
        10. Ihmisen kuollessa pannaan hänet maan multiin, henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. TIETOINEN IHMISESTÄ TULEE VASTA KUN JEESUS HERÄTTÄÄ PYHÄT TOISESSA TULEMISESSA KIRKASTETUSSA RUUMIISSA JA VIE HEIDÄT 1000 VUODEKSI TAIVAASEEN. HERÄJÄ SINÄ, JOKA MAAN TOMUSSA MAKAJAT.

        Pakene sinä pois harhoistasi, joiden orjana vielä olet, ja joita sinulla on yllin kyllin !

        1234567---


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedon merkki ei ole sunnuntai eikä Jumalan merkki ole sapatti siinä mielessä, kuin Ilmestyskirjassa kerrotaan.
        Pedon merkki liittyy yksiselitteisesti antikristuksen ja väärän profeetan palvontaan ja kaikille niille jotka niin tekevät, annetaan otsaan tai oikeaan käteen pedon merkki, jotta he voisivat ostaa ja myydä, eli heillä on oikeus elää.
        Jumalan merkki taas on Pyhän Hengen sinetti, joka on annettu jokaiselle uskon kautta Jeesukseen Kristukseen Jumalan lapseksi syntyneelle ihmiselle meidän lunastuksemme päivää, eli ylösottoa varten.

        Kerro näkemyksesi pedonmerkistä. Kysynkin suoraan kuka on peto ja mikä on tämän pedon merkki ?Löytyykö sinulta ymmärrystä ja viisautta ? Tässä on viisaus jolla ymmärrys on !

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suotakoon teille vaan 1000 vuotinen rauha maanpäälle. Ken ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. Eihän monet käsitä, että Jumalan antama sapatti tulee pitää pyhänäpäivänä, ei ei vaikka kuinka Raamatun paikkoja laittaisi esille. Sama se on tämän tuhatvuotiskaudenkin kanssa, joka ei ymmärrä, niin ei ymmärrä.

        Kuitenkin suon teille 1000 vuotisen rauhan maanpäälle.

        1234567---

        "Kuitenkin suon teille 1000 vuotisen rauhan maanpäälle."

        Sinultako me siihen luvan tarvitsemme?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro näkemyksesi pedonmerkistä. Kysynkin suoraan kuka on peto ja mikä on tämän pedon merkki ?Löytyykö sinulta ymmärrystä ja viisautta ? Tässä on viisaus jolla ymmärrys on !

        1234567---

        Lue vaan sitä Ilmestyslirjaa, äläkä usko adventistien sepittämiin vääriin tulkintoihin Raamatusta.
        Tässä sinulle totuuksia adventisteista.
        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro näkemyksesi pedonmerkistä. Kysynkin suoraan kuka on peto ja mikä on tämän pedon merkki ?Löytyykö sinulta ymmärrystä ja viisautta ? Tässä on viisaus jolla ymmärrys on !

        1234567---

        Peto on tietysti antikristus.
        Pedon merkki on lupa ostaa ja myydä, ja se annetaan vain niille, jotka palvovat antikristusta ja hänen kuvaansa.
        On täydellistä Raamatun sanan totuuden häpäisemistä väittää, että pedon merkki olisi sunnuntai.
        Eipä totisesti taida teillä adventisteilla se järki juosta, tai sitten se on juossut karkuun pääkopastanne.
        Adventismi on todettu kristillisissä piireissä harhaopiksi ja kultiksi, joka on vaarallinen eksytys ja sitä tulee todellakin karttaa.
        Pyhä Henki ohjaa Jeesuksen omat kaikkeen totuuteen ja varoittaa adventismin harhaopeista.
        Lue: https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peto on tietysti antikristus.
        Pedon merkki on lupa ostaa ja myydä, ja se annetaan vain niille, jotka palvovat antikristusta ja hänen kuvaansa.
        On täydellistä Raamatun sanan totuuden häpäisemistä väittää, että pedon merkki olisi sunnuntai.
        Eipä totisesti taida teillä adventisteilla se järki juosta, tai sitten se on juossut karkuun pääkopastanne.
        Adventismi on todettu kristillisissä piireissä harhaopiksi ja kultiksi, joka on vaarallinen eksytys ja sitä tulee todellakin karttaa.
        Pyhä Henki ohjaa Jeesuksen omat kaikkeen totuuteen ja varoittaa adventismin harhaopeista.
        Lue: https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat.

        Tässä on viisaus jolla ymmärrys on. Odotaan edelleenkin vastausta kuka on peto jonka luku on 666 ja MIKÄ ON TÄMÄN PEDON MERKKI.

        Löytyykö sitä viisautta ja ymmärrystä, vai ei ?

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue vaan sitä Ilmestyslirjaa, äläkä usko adventistien sepittämiin vääriin tulkintoihin Raamatusta.
        Tässä sinulle totuuksia adventisteista.
        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat

        Kadottavan vakava harha on julistaa, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Joka ei pidä Hänen käskyjänsä ei ole Hänen omansa.

        Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano, EI HEILLÄ AAMUN KOITTOA OLE !

        Eräs vanha helluntailainen kirjoittikin aikoinaan tällä palstalle: Sabatti ei kuulu Jumalan ja Kristuksen seurakunnalle. PISTE !

        Arvostettu Piispa Eero Huovinen kirjoitti Ilta sanomissa 5.11.1999 Vapaa sana seuraavasti: Vuoden 1973 Alusta virallinen maallinen viikkokalenterimme on alkanut maanantaista. Vielä 1970-luvun alussa viikkomme alkoi sunnuntaista. Kristityt olivat jo VARHAIN KEKSINEET TEHDÄ sapatin jälkeisestä päivästä varsinaisen juhlapäivän, vaikka yleinen lepopäivä siitä tuli vasta 300-luvulla.

        Mennäänpäs 300-luvulle: 364 jKr. Katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.

        Jesaja 24:5. Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat RIKKONEET LAIT, MUUTTANEET KÄSKYT, HYLJÄNNEET IANKAIKKISEN LIITON.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on viisaus jolla ymmärrys on. Odotaan edelleenkin vastausta kuka on peto jonka luku on 666 ja MIKÄ ON TÄMÄN PEDON MERKKI.

        Löytyykö sitä viisautta ja ymmärrystä, vai ei ?

        1234567---

        Näin on käynyt ennenkin, olen joutunut vastaamaan itse.

        1700-luvun Luterilaiset virret kertovat perosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi. Myöskin Elleni sai paljon tietoa viisaalta Lutherilta.

        Räyskytty on ! 364 jKr. katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen VALLAN tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen Paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

        Viisaita löytyy ! Saksalainen professori Andeas Helving (1572-1643) selvitti pedon luvun VIISAASTI. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI

        Paavinvalta sai kuolinhaavan Ranskan vallatessa Rooman v. 1798 ja vangitessa paavin. Näytti siltä, että se merkitsi loppua paavikunnalle. Englantilainen historioitsija Thomas Carlyne kirjoitti katolisesta kirkosta: Paavikunta ei voi palata takaisin enempää kuin pakanuuskaan. Mutta "kuolinhaava" alkoi parantua. Lateraanisopimuksen mukaan v. 1929 Vatikaani sai v. 1870 menettämänsä alueen ja poliittiset oikeutensa takaisin.

        Ilm.13:3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen KUOLINHAAVA PARANTUI. Ja KOKO MAA SEURASI IHMETELLEN PETOA.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on viisaus jolla ymmärrys on. Odotaan edelleenkin vastausta kuka on peto jonka luku on 666 ja MIKÄ ON TÄMÄN PEDON MERKKI.

        Löytyykö sitä viisautta ja ymmärrystä, vai ei ?

        1234567---

        Miten joku voi olla noin kuuro, sokea, ymmärtämätön ja uppiniskainen.
        Sinulle on jo vastattu, että peto on antikristus ja pedon merkki on se, joka annetaan antikristuksen kumartajille ja palvojille merkiksi ja palkkioksi jotta he voisivat ostaa ja myydä, jotta he voisivat elää täällä maan päällä.
        Se minkälainen se merkki sitten käytännössä on, se selviää aikanaan. Tärkeintä on olla kumartamatta ja palvomatta antikristusta. Todennäköisesti Jeesuksen seurakuntaruumis on tuolloin jo temmattu täältä Herran luokse.
        Raamatusta ei mistään kohtaa löydy tukea sille adventistien väärälle tulkinnalle, että sunnuntai olisi pedon merkki. Eikä se ketään pelasta, että viettää sapattia tai lepopäivää lauantaina tai sunnuntaina. Jeesuksessa ainoassa on meidän pelastuksemme.
        Pyhä Henki on Jumalan sinetti pantuna jokaiselle uskon kautta Jeesukseen Jumalan lapseksi syntyneelle kristitylle meidän lunastuksemme päivää varten.

        Adventismi on monessa asiassa opeiltaan Raamatun totuuden vastainen.
        Kannattaa tutustua tarkemmin alla olevasta linkistä.
        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kadottavan vakava harha on julistaa, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Joka ei pidä Hänen käskyjänsä ei ole Hänen omansa.

        Lakiin ja todistuksiin, elleivät he näin sano, EI HEILLÄ AAMUN KOITTOA OLE !

        Eräs vanha helluntailainen kirjoittikin aikoinaan tällä palstalle: Sabatti ei kuulu Jumalan ja Kristuksen seurakunnalle. PISTE !

        Arvostettu Piispa Eero Huovinen kirjoitti Ilta sanomissa 5.11.1999 Vapaa sana seuraavasti: Vuoden 1973 Alusta virallinen maallinen viikkokalenterimme on alkanut maanantaista. Vielä 1970-luvun alussa viikkomme alkoi sunnuntaista. Kristityt olivat jo VARHAIN KEKSINEET TEHDÄ sapatin jälkeisestä päivästä varsinaisen juhlapäivän, vaikka yleinen lepopäivä siitä tuli vasta 300-luvulla.

        Mennäänpäs 300-luvulle: 364 jKr. Katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä SAPATIN SIJASTA ALKAMAAN KUNNIOITTAA SUNNUNTAITA.

        Jesaja 24:5. Maa on saastunut asukkaittensa alla, sillä he ovat RIKKONEET LAIT, MUUTTANEET KÄSKYT, HYLJÄNNEET IANKAIKKISEN LIITON.

        1234567---

        Adventistien opit ovat suurelta osin Raamatun totuuden vastaisia.
        Kannattaa lukea ja tutustua tarkemmin, ettei eksy adventismin orjaksi.
        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on käynyt ennenkin, olen joutunut vastaamaan itse.

        1700-luvun Luterilaiset virret kertovat perosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi. Myöskin Elleni sai paljon tietoa viisaalta Lutherilta.

        Räyskytty on ! 364 jKr. katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        Sunnuntai pedonmerkki. Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen VALLAN tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia kuin merkin aikaansaaminen Paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.

        Viisaita löytyy ! Saksalainen professori Andeas Helving (1572-1643) selvitti pedon luvun VIISAASTI. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI

        Paavinvalta sai kuolinhaavan Ranskan vallatessa Rooman v. 1798 ja vangitessa paavin. Näytti siltä, että se merkitsi loppua paavikunnalle. Englantilainen historioitsija Thomas Carlyne kirjoitti katolisesta kirkosta: Paavikunta ei voi palata takaisin enempää kuin pakanuuskaan. Mutta "kuolinhaava" alkoi parantua. Lateraanisopimuksen mukaan v. 1929 Vatikaani sai v. 1870 menettämänsä alueen ja poliittiset oikeutensa takaisin.

        Ilm.13:3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen KUOLINHAAVA PARANTUI. Ja KOKO MAA SEURASI IHMETELLEN PETOA.

        1234567---

        Ellen Whiten opit ja adventistien veisaamiset eivät ole totuus.
        Paavikin voi olla yksi antikristus, mutta ei kuitenkaan se, josta Ilmestyskirjassa kerrotaan.
        Monia antikristuksia oli jo Paavalin päivinä.

        1.Johanneksen kirje:
        2:18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
        2:22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
        2.Johanneksen kirje:
        1:7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.

        Tässä valaistusta adventistien Raamatun vastaisista opeista.

        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellen Whiten opit ja adventistien veisaamiset eivät ole totuus.
        Paavikin voi olla yksi antikristus, mutta ei kuitenkaan se, josta Ilmestyskirjassa kerrotaan.
        Monia antikristuksia oli jo Paavalin päivinä.

        1.Johanneksen kirje:
        2:18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
        2:22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
        2.Johanneksen kirje:
        1:7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.

        Tässä valaistusta adventistien Raamatun vastaisista opeista.

        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat.

        Tuossa luettelin aikamoisen pinon harhoja ja niitä riittää, jokaiselle jotakin.

        Monta villitsijää on lähtenyt maailmaan julistamaan, että sapatti ei kuulu enää Uuudenliiton kristityille. TÄMÄ ON SUUREN SUURI HARHA, JOS MIKÄ. TÄYSIN RAAMATUN VASTAISTA JULISTUSTA.

        Antilla on kiire saada mahdollisimman paljon pieniä ja suuria joukkoihinsa, sillä aika käy vääjäämättömästi vähiin.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku voi olla noin kuuro, sokea, ymmärtämätön ja uppiniskainen.
        Sinulle on jo vastattu, että peto on antikristus ja pedon merkki on se, joka annetaan antikristuksen kumartajille ja palvojille merkiksi ja palkkioksi jotta he voisivat ostaa ja myydä, jotta he voisivat elää täällä maan päällä.
        Se minkälainen se merkki sitten käytännössä on, se selviää aikanaan. Tärkeintä on olla kumartamatta ja palvomatta antikristusta. Todennäköisesti Jeesuksen seurakuntaruumis on tuolloin jo temmattu täältä Herran luokse.
        Raamatusta ei mistään kohtaa löydy tukea sille adventistien väärälle tulkinnalle, että sunnuntai olisi pedon merkki. Eikä se ketään pelasta, että viettää sapattia tai lepopäivää lauantaina tai sunnuntaina. Jeesuksessa ainoassa on meidän pelastuksemme.
        Pyhä Henki on Jumalan sinetti pantuna jokaiselle uskon kautta Jeesukseen Jumalan lapseksi syntyneelle kristitylle meidän lunastuksemme päivää varten.

        Adventismi on monessa asiassa opeiltaan Raamatun totuuden vastainen.
        Kannattaa tutustua tarkemmin alla olevasta linkistä.
        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat

        Noin julistatat sinä koska et totuutta tunne ! Teidän oppinne on täysin Raamatun vastaista, ethän sinä huomaa koska sinulla on paksu peite silmilläsi.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa luettelin aikamoisen pinon harhoja ja niitä riittää, jokaiselle jotakin.

        Monta villitsijää on lähtenyt maailmaan julistamaan, että sapatti ei kuulu enää Uuudenliiton kristityille. TÄMÄ ON SUUREN SUURI HARHA, JOS MIKÄ. TÄYSIN RAAMATUN VASTAISTA JULISTUSTA.

        Antilla on kiire saada mahdollisimman paljon pieniä ja suuria joukkoihinsa, sillä aika käy vääjäämättömästi vähiin.

        1234567---

        Adventismi on suurelta osin kannattajiaan orjuuttava Raamatun vastainen lahko.
        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin julistatat sinä koska et totuutta tunne ! Teidän oppinne on täysin Raamatun vastaista, ethän sinä huomaa koska sinulla on paksu peite silmilläsi.

        1234567---

        Adventistit ovat valitettavasti Ellen Whiten harhaisilla ja Raamatun vastaisilla opeilla aivopestyjä ja orjuutettuja.
        Tässä valistusta heidän harhaopeistaan.
        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa luettelin aikamoisen pinon harhoja ja niitä riittää, jokaiselle jotakin.

        Monta villitsijää on lähtenyt maailmaan julistamaan, että sapatti ei kuulu enää Uuudenliiton kristityille. TÄMÄ ON SUUREN SUURI HARHA, JOS MIKÄ. TÄYSIN RAAMATUN VASTAISTA JULISTUSTA.

        Antilla on kiire saada mahdollisimman paljon pieniä ja suuria joukkoihinsa, sillä aika käy vääjäämättömästi vähiin.

        1234567---

        Suuri harha ja täysin Raamatun vastaista julistusta on se, että sapatin pitäminen olisi pelastumisen ehto.
        Samoin harhaoppi on myös se, että sapatin noudattamatta jättäminen tai pitäminen sunnuntaina kadottaa.

        Room. 3:28 Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
        Room. 3:30 koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta.

        Adventismissa on paljon kannattajiaan orjuuttavia oppeja, jotka ovat Raamatun totuuden vastaisia.
        Kannattaa tutustua tarkemmin oheisesta linkistä.
        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventistit ovat valitettavasti Ellen Whiten harhaisilla ja Raamatun vastaisilla opeilla aivopestyjä ja orjuutettuja.
        Tässä valistusta heidän harhaopeistaan.
        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat.

        Elleni ymmärsi, että Jumalan jaottelemat saastaiset eläimet eivät kuulu ruuaksi, kuten siat, hiiret, rotat, koirat, sivettikissat, lepakot, käärmeet, jänikset, hevoset, sitsontiaiset jne...

        Elleni ymmärsi, että Jumalan antama sapatti tulee pitää pyhänäpäivänä.

        Elleni ymmärsi että Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen, Elleni ymmärsi että tämä maa saastuu saastumistaan maa ,vesistöt kaikki.

        Elleni sai paljon tietoa miehiseltä mieheltä Lutherilta, mitä tulee Ilmestyskirjan petoon antikristukseen paaviin.

        Minua ei teidän valistukset hetkauta. Olen aikoinani tutustunut useisiin eri vapaisiin suuntauksiin ja heidän näkemyksiinsä.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellen Whiten opit ja adventistien veisaamiset eivät ole totuus.
        Paavikin voi olla yksi antikristus, mutta ei kuitenkaan se, josta Ilmestyskirjassa kerrotaan.
        Monia antikristuksia oli jo Paavalin päivinä.

        1.Johanneksen kirje:
        2:18 Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.
        2:22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
        2.Johanneksen kirje:
        1:7 Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus.

        Tässä valaistusta adventistien Raamatun vastaisista opeista.

        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat.

        Luotan enemmäm 1700-luvun Luterilaisuuteen kun teidän julistuksiinne.

        1700-luvun Luterilaiset virret kertovat TOTUUKSIA PEDOSTA ANTIKRISTUKSESTA PAAVISTA.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elleni ymmärsi, että Jumalan jaottelemat saastaiset eläimet eivät kuulu ruuaksi, kuten siat, hiiret, rotat, koirat, sivettikissat, lepakot, käärmeet, jänikset, hevoset, sitsontiaiset jne...

        Elleni ymmärsi, että Jumalan antama sapatti tulee pitää pyhänäpäivänä.

        Elleni ymmärsi että Jeesus vie omansa 1000 vuodeksi taivaaseen, Elleni ymmärsi että tämä maa saastuu saastumistaan maa ,vesistöt kaikki.

        Elleni sai paljon tietoa miehiseltä mieheltä Lutherilta, mitä tulee Ilmestyskirjan petoon antikristukseen paaviin.

        Minua ei teidän valistukset hetkauta. Olen aikoinani tutustunut useisiin eri vapaisiin suuntauksiin ja heidän näkemyksiinsä.

        1234567---

        Olet aivopesty adventismiin, mutta omapahan on valintasi.
        Ellen Whiten opit ovat hämäystä ja valhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivopesty adventismiin, mutta omapahan on valintasi.
        Ellen Whiten opit ovat hämäystä ja valhetta.

        Todellakaan teidän julistuksiin en luota alkuunkaan. Luotan 1700-luvun Luterilaisuuteen, mitä tulee petoon antikristukseen paaviin. Ellenikin sai tietoa viisaalta Lutherilta, mitä Ilmestyskirjan petoon antikristukseen tulee.
        Samoin oli viisaas Saksalainen professori Andreas Helwig (1572-1643).

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suuri harha ja täysin Raamatun vastaista julistusta on se, että sapatin pitäminen olisi pelastumisen ehto.
        Samoin harhaoppi on myös se, että sapatin noudattamatta jättäminen tai pitäminen sunnuntaina kadottaa.

        Room. 3:28 Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
        Room. 3:30 koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta.

        Adventismissa on paljon kannattajiaan orjuuttavia oppeja, jotka ovat Raamatun totuuden vastaisia.
        Kannattaa tutustua tarkemmin oheisesta linkistä.
        https://vapaasana.swedishforum.net/t374-seitsemannen-paivan-adventistien-harhat.

        Jos sinä olet kuullut Jumalan sapatista pyhänäpäivänä, ja tietoisesti rikot jatkuvasti sapattia ja pidät sapatin arkipäivänä.
        Tässä tekstiä: Heb.10:26. Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän edestämme. 27. Vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava VASTUSTAJAT

        Nykyään on monenlaiset tiedotusvälineet, Internetti ja monet muut kanavat, joiden kautta myös Jumalan antama sapatti tulee laajalti tietoisuuteen kaikkialla.

        On Raamatun mukaista pitää Jumalan antamaa sapattia jatkuvasti esillä.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinä olet kuullut Jumalan sapatista pyhänäpäivänä, ja tietoisesti rikot jatkuvasti sapattia ja pidät sapatin arkipäivänä.
        Tässä tekstiä: Heb.10:26. Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän edestämme. 27. Vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava VASTUSTAJAT

        Nykyään on monenlaiset tiedotusvälineet, Internetti ja monet muut kanavat, joiden kautta myös Jumalan antama sapatti tulee laajalti tietoisuuteen kaikkialla.

        On Raamatun mukaista pitää Jumalan antamaa sapattia jatkuvasti esillä.

        1234567---

        Oletko itse täyttänyt koko lain?
        Olet monessa asiassa hylännyt joko tietoisesti tai ymmärtämättömyyttäsi monet Raamatun totuudet ja nostanut Ellen Whiten ja muiden mielestäsi viisaiden ihmisten mielipiteet Raamatun yläpuolelle.
        Teet tietoisesti syntiä syyttämällä meitä muita, joilla on erilainen näkemys sapatista.
        Paholaisella on tapana syytellä veljiä. Hän on veljien syyttäjä ja teet työtä herraasi palvellen, joka ei ole Isä, Poika ja Pyhä Henki.

        Olet valinnut missioksesi vouhottaa jokaisessa mahdollisessa yhteydessä sitä sapattimantraasi, jota tehtävää et ole saanut Jumalalta, kun sinun tulisi julistaa Jeesuksen ristin ja veren täyttä evankeliumia.
        Se on se, joka ihmisen pelastaa, eikä sapatti.

        Tunnustatko edes Jeesuksen Kristuksen Jumalaksi ja lihaan tulleeksi Herraksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse täyttänyt koko lain?
        Olet monessa asiassa hylännyt joko tietoisesti tai ymmärtämättömyyttäsi monet Raamatun totuudet ja nostanut Ellen Whiten ja muiden mielestäsi viisaiden ihmisten mielipiteet Raamatun yläpuolelle.
        Teet tietoisesti syntiä syyttämällä meitä muita, joilla on erilainen näkemys sapatista.
        Paholaisella on tapana syytellä veljiä. Hän on veljien syyttäjä ja teet työtä herraasi palvellen, joka ei ole Isä, Poika ja Pyhä Henki.

        Olet valinnut missioksesi vouhottaa jokaisessa mahdollisessa yhteydessä sitä sapattimantraasi, jota tehtävää et ole saanut Jumalalta, kun sinun tulisi julistaa Jeesuksen ristin ja veren täyttä evankeliumia.
        Se on se, joka ihmisen pelastaa, eikä sapatti.

        Tunnustatko edes Jeesuksen Kristuksen Jumalaksi ja lihaan tulleeksi Herraksesi?

        Kymmenenkäskyn laki on itselleni kasvattaja Kristukseen. Yhtäkään käskyä kymmenestäkäskystä ei tule kumota, eikä muutella.

        Ilmestyskirjassa mainitaan: Tässä on VIISAUS. Jolla ymmärrys on.

        Tämä viisaus ei ole kaikkien herkkua. Lutherilla oli viisautta tunnistaa Ilmestyskirjan peto paavi. Elleni viisaana naisena otti Lutherin näkemykset todesta. Saksalainen professori Andreas Helwig oli myös viisas ja ymmärtäväinen. Niin ja ylifariseus_1:nen ymmärtäväinen. Löytyy niitä Adventisteista muitakin.

        Tottakai tunnustan Jeesuksen Herrakseni. . Sapatin Herra Jeesus meni tapansa mukaan sapattisin synägoogaan opettamaan ja samalla paransi sairaita. Pidä sinäkin sapattisin rukoushuoneesi ovet auki Jumalanpalveluksille Jeesuksen esimerkin mukaan.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenenkäskyn laki on itselleni kasvattaja Kristukseen. Yhtäkään käskyä kymmenestäkäskystä ei tule kumota, eikä muutella.

        Ilmestyskirjassa mainitaan: Tässä on VIISAUS. Jolla ymmärrys on.

        Tämä viisaus ei ole kaikkien herkkua. Lutherilla oli viisautta tunnistaa Ilmestyskirjan peto paavi. Elleni viisaana naisena otti Lutherin näkemykset todesta. Saksalainen professori Andreas Helwig oli myös viisas ja ymmärtäväinen. Niin ja ylifariseus_1:nen ymmärtäväinen. Löytyy niitä Adventisteista muitakin.

        Tottakai tunnustan Jeesuksen Herrakseni. . Sapatin Herra Jeesus meni tapansa mukaan sapattisin synägoogaan opettamaan ja samalla paransi sairaita. Pidä sinäkin sapattisin rukoushuoneesi ovet auki Jumalanpalveluksille Jeesuksen esimerkin mukaan.

        1234567---

        Mutta tunnustatko, että Jeesus on lihaan tullut Jumala?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tunnustatko, että Jeesus on lihaan tullut Jumala?

        Tottakai tunnustan, että Jeesus on lihaan tullut Jumala.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai tunnustan, että Jeesus on lihaan tullut Jumala.

        1234567---

        Hyvä.


    • Jos täältä joitakin temmataan pois, niin Raamatun mukaan ne, jotka eivät kelpaa Jumalan tulevaan valtakuntaan:

      13:40 Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan, niin on tapahtuva maailman lopussa.
      13:41 Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta,
      13:42 ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
      13:49 Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista

    • Anonyymi

      Älä rentoudu liikaa. Illanjatkoa vaan.

    • Anonyymi

      En ymmärrä ylöstempausta joten jätän sen Jumalalle.
      Minulle on yritetty opettaa että se on raamatullista, mutta niin moni taas väittää ettei ole raamatullista, joten olen päätynyt siihen tulokseen etten tiedä.
      En edes raamatun valossa ole ottanut tarkkaan selvää siittä, joten Jumalalle on helppo jättää tuokin asia ja luottaa siihen, että hän tietää..

      • Anonyymi

        Ei taivahassa kuolonvaaraa, ei kyyneleitä yötäkään. Jeesus toisessa tulemisessa herättää uskossa kuolleet pyhät kirkastetussa ruumiissa ja elossa olevat pyhät muutetaan, ja yhdessä Jeesus vie heidät 1000 vuodeksi taivaaseen.
        Taivaassa ei ole kuolemaa, eikä syntiä oleva.

        1234567---


    • Ylöstempaus on jokseenkin harhaanjohtava kuvaus kristinuskon keskeisimmistä tapahtumista. Maailmankaikkeudessa ei ole ilmansuuntia sellaisina kuin me ne ymmärrämme, vaan kaikki liike suuntautuu ainostaan eteenpäin.

    • Anonyymi

      Ei se ole sinulta pois

    • Anonyymi

      Onhan siinä pikkasen omaan napaan tuijottamista . Näiden mukaan vain he pelastuvat koska heidät temmataan taivaaseen, ne muut 7 miljardia joutuvat helevettiin, kun eivät olleet oikeassa lahkossa ja uskossa?

      • Anonyymi

        Totisesti joutuvat helevettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti joutuvat helevettiin.

        Juuri niin koska kaikki ihmiset eivät ole helluntaihihhuleita?


      • Anonyymi

        Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia. Kolmannen enkelin varoitussanoma.

        Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan viha tulee kohtaamaan pedon kumartajia. Kolmannen enkelin varoitussanoma.

        Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---

        Numerosarja. Olet säälittävä aivopesty adventististien orjuuttama.


    • Anonyymi

      Heh heh, alastempaus on päällä. Älkää pelätkö niitä, jotka voivat riistää hengen, vaan Häntä joka voi tuomita sielunkin helvettiin.

    • Anonyymi

      Tempauksen maailmanennätys on 220 Kg. Sen enempää ei kukaan ylöstempaa, vaikka mikä olisi.

      • Anonyymi

        Jostain kaivauksilta oltiin löydetty Jeesuksen voimannostelupuntit. Tangossa oli löydettäessä 221kg punttipainoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostain kaivauksilta oltiin löydetty Jeesuksen voimannostelupuntit. Tangossa oli löydettäessä 221kg punttipainoja

        Niihin oli kerääntynyt vuosien varrella 2 kg ruostetta. Todellisuudessa ne puntit olivat siis alle 220 kg. Katsos maailmanennätys on maailmanennätys.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olet lukenut jotain muuta kirjaa. Raamattu on ainakin sinulle aukeamaton Pyhäkirja.. Kieltämättä Raamattu ei auke helposti. Mutta tutustuisit siihen kuitenkin, ennenkuin alat mollata tätä Jumalan ilmoitusta.Ehkä silloin mekin saisimme nauttia sivistyneistä oivalluksistasi,joita saat yltäkylläisesti tästä viisaasta kirjasta.

    • Anonyymi

      Yhteiskunnat voi vain vauhdittaa sen toteutumista. Kauniita unia.

    • Anonyymi

      Jos se oli ja meni silloin 1500-luvulla jo.

      Kerro mikä on oljenkorrenaika, mikä on arkkienkelien aika verrattuna ihmisen aikaan, jne... ihan täsmällisellä matemaattisella kaavalla, kiitos!

    • Anonyymi

      Kor. 5:6

      ST

      • Anonyymi

        Vaikka Paavo Lipposen lailla hitaasti haastoikin, ihmiskunnan pitäisi ottaa hanakammin huomioon Mooseksen tekstit - varsinkin kaiken maailman "temppareissa" (tv:n Temptation island).
        Vanhassa testamentissa on kaikenlaista erittäin mielenkiintoista, kuten ilmeisesti yksi maailman vanhimmista vapaapainin sääntötulkinnoista:

        5. Mooseksen kirjan 25. luku määrää, että:
        "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä, naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki." (5. Moos. 25)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka Paavo Lipposen lailla hitaasti haastoikin, ihmiskunnan pitäisi ottaa hanakammin huomioon Mooseksen tekstit - varsinkin kaiken maailman "temppareissa" (tv:n Temptation island).
        Vanhassa testamentissa on kaikenlaista erittäin mielenkiintoista, kuten ilmeisesti yksi maailman vanhimmista vapaapainin sääntötulkinnoista:

        5. Mooseksen kirjan 25. luku määrää, että:
        "Jos kaksi miestä tappelee keskenään ja alakynnessä olevan vaimo yrittää auttaa miestään tarttumalla tämän vastustajaa sukupuolielimistä, naista ei saa sääliä, vaan hänen kätensä on lyötävä ranteesta poikki." (5. Moos. 25)

        😆😆Auuu, te ootta ihan kauheita.

        ST


    • Anonyymi

      Mitään ylös tempausta ei koskaan tule

      Kyllä voi tulla,jos pahuus voittaa eli väärän Jumalan palvelevat ihmiset voittaa maanpäällisen Kristuksen valtakunnan.
      Globalisatio tekee sitä kokoajan,meille ja eurooppaan virtaa jatkuvasti väärän Jumalan tunnustavia ihmisiä.
      He ovat julmia ja armottomia.Heillä ei ole Rakkautta,kuin meillä Kristuksessa eläineillä.

      • Anonyymi

        Jeesus vie omansa toisessa tulemisessaan 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus vie omansa toisessa tulemisessaan 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---

        on miten hyvänsä asia, ainakin evankeliumissa Jeesus sanoo: "älkää seuratko niitä jotka lopun aikoja ennustavat"

        yleensä ne on niitä "apostolisia" seurakuntia, jotka vauhkoo: lopunajoista . . .

        Apostolien teot, heti ensimmäinen luku on kirjoitettu:
        "Hän sanoi heille: Ei teidän asianne ole tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut" Apt: 1: 7

        lukisivatpa vaan ne "apostoliset", edes sen Apostolien teot ENSIMMÄISEN luvun ??


    • Anonyymi

      >> Mitään ylös tempausta ei koskaan tule <<

      Taas kerran aloitus, jota ei lainkaan olisi tarvittu.

      Mitä luulet saavuttavasi kirjoituksellasi?
      Sen, ettei Jeesus tempaakaan uskovia, koska sinä et siihen usko?

      Aivan yhtä tyhjänpäiväistä on keskustella, milloin tempaus tulee.
      Ihan kuin Jeesus sitäkin muuttaisi toiseksi, sen jälkeen kun on ensin seuraillut Suomi24-keskustelua aiheesta.

      Herra tietää, mitä tulee ja milloin. Hän tekee ja toteuttaa.
      Ihan sama mitä täällä selitellään.
      Kaikki tapahtuu prikulleen niin kuin hän on aivoitellut.

      Meidän tehtävämme on valvoa ja pysyä Kristuksessa ja hoitaa oma osuutemme.

    • Anonyymi

      Mistä sinä tiedät,ettei ylöstempausta tule?Onko se tieteellisesti todistettu? Ole iloinen,että Jumala on antanut sinullekin armollisesti armon aikaa tehdä parannus. Vain Raamattu kertoo totuuden ilmestyskirjassa.Kirottu se ,joka muuttaa sanankin ilmestyskirjasta. Raamatun sanan muuttajia oman mielensä mukaiseksi, on paljon,mutta onneksi alkuperäisen Raamatun sana pysyy ikuisesti.

      • Anonyymi

        Suurin osa sanan muuttajista on tavallisia uskovia, jotka ymmärtämättömyyttään selittävät sanaa väärin. Kuten täällä, jossa heittäydytään opettajiksi, vaikka seurakunnassa ollaan pelkän riviuskovan ja kuuntelijan paikalla.


    • Anonyymi

      Ensinnäkin sanon,en kuulu mihinkään uskontoryhmään,en lahkoon yms.kuitenkin uskon Jesus Kristukseen.
      Mutta ylös tempaus tulee,kuten on kirjoitettu.
      Toivottavasti ymmärrät,että ihmiskeho ei tempaudu,vaan sielu.
      Kokoajan näyttää.että ilmestyskirja käy toteen.
      Jeesus sanoi,hänen jälkeen tulee toinen ja eurooppaan on tullut se toinen ja tulee kokoajan joka ei kunnioita rakkautta vaan valtaa,rahaa ja pahaa!
      Kaikki riippuu meidän päättäjistämme,miten meidän käy,miten paljon annamme tulla tänne?
      Ruotsi on sekaisin..Saksassa jo n.30% väestöstä on toisen tulijan kansalaisia.
      Kaikki muuttuu,jos annatte sen tulevan. Te häviätte,kuten minäkin.
      Ja se kun tulee suureksi pahaksi,silloin tulee vapautus ja tempaus !
      Paha kasvaa..

    • Anonyymi

      Hmm.. olet normaali ihminen, sinulta puuttuu Rakkaus !

    • Anonyymi

      Jeesuksen hauta,

      Niin,olen käynyt siellä !

    • Anonyymi

      Evoluutioon uskominen on lähes totalitaristinen pakko-oppi. Luomiselle ja Raamatun kertomuksille vedenpaisumuksesta ja juutalaisista on konkreettisia todisteita. Evoluutio on järjetön aivopestyjen satu. Siitä ei ole mitään, ei yhtäkään todistetta. "Onpas, vaikka miten paljon" -väite ei ole todiste.

    • Anonyymi

      Jaa vai noin se olikin 🤔

    • Anonyymi

      Ihmispoloinen joka tasajalkaa hyppäämällä pääsee vajaan metrin irti maasta, ei kannattaisi uhota kovin paljoa evoluutioista eikä miljardeista vuosista.

      siitä puhumattakaan että ihminen olisi alussa jokin keltanen klöntti jonkun rapakon pohjalla, ja siitä kas vain pikkuhiljaa ponnistaen piankin autokouluun, sitten jo satuilemaan foorumeille ja uhoamaan kuinka suuri on pää ja sen sisältö, voi yksinkertaisuutta.

      • Anonyymi

        Onko vanhus päivystänyt koko yön täällä?


    • Anonyymi

      Kuolleiden ylösnousemukseen ja sitä seuraavaan tuomioon tai ikuiseen elämään liittyy paljon ongelmakohtia:

      - Onko Jeesus nyt lihaa ja luuta niin kuin oli kuolleista heräämisen jälkeen vai onko hän muuttunut hengeksi?
      - Jos on henki, niin mitä järkeä on ruumiin ylösnousemuksessa?
      - Jos on liharuumiissa, niin missä taivas fyysisesti sijaitsee? Liharuumis ei voi olla kaikkialla yhtä aikaa niin kuin Jumalan henki voi kaikkialle nähdä... ruumis tarvitsee omia mittasuhteita vaativan tilan, joten taivas ei voisi olla jokin "toinen ulottuvuus", joka ei ole osa tätä fyysistä maailmaa.
      - Millaisina kuolleet heräävät? Minkä ikäisinä? Muistaako dementiaa sairastanut kaiken? Onko vauvana kuollut aikuinen herätessään? Eikö olekin niin, että sellainen ihminen ei ole enää sama persoona (henkilö, olevainen), joka herää täysin muuttuneena ja erilaisena kuin oli kuollessaan? Ihminen ei pysy samanlaisena läpi elämänsä. Tieto, muistot ja arvomaailma käytöksineen voivat muuttua. Millaisena ihminen siis herää ja kuka hän on?
      - Tuomion perusteet ovat Raamatussa epäoikeudenmukaiset: Jumala tuomitsee väärin, jos ehtona pelastumiselle on evankeliumin totena pitäminen sen kuulleille. Apostolit eivät uskoneet, että Jeesus on herännyt kuolleista ennen kuinnäkivät sen omin silmin ja koskettelivat hänen ruumistaan. Paavali ei uskonut ennen kuin näki kirkastetun Herran jakuuli hänen äänensä. Vaativat silti uskoa eli totena pitämistä muilta ehtona pelastukselle. Vauvat ja sikiöt pääsevät helluntaiuskon mukaan taivaaseen ilman mitään mahdollisuutta helvettiin joutumiselle. Eriarvoista kohtelua siis ja väärämielisiä tuomioita.

    • Anonyymi

      Aloittaja kapinoi Jumalaa vastaan herjaavalla kirjoituksellaan. Samoin teki Saatana aikoinaan ja jatkaa edelleen. Ikuinen rangaistus odottaa kapinoitsijoita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe