Vapaa kuvaus

En meinannut saada nickiä rekisteröityä, kun aina oli joku ehtinyt ensin. Yritin useita erilaisia ja kun mikään ei tuntunut kelpaavan, niin väkisinkin siinä ryhtyi ajattelemaan aina uutta yrittäessään, että tääkin on jo "ehkä rekisteröity", kuten sitten olikin. Lopulta päätin sorvata itselleni nickin tuosta mikä on lainausmerkeissä. Ensimmäisestä otin synonyymin ja jälkimmäisen väänsin ensin murteelliseksi, jonka anagrammin sain jouhevasti sopimaan tuon ensimmäisen kanssa yhteen kirjoitettuna. Näin syntyi Kairakettu, jonka rekisteröintikin onnistui. "Mese"-nimeni on tuo sama. Aikaisemmin tuossa vieressä oli kohta, jossa luki, että asun ulkomailla. Ei lue enää, mutta en ole muuttanutkaan. Linkit: http://www.lyricsfreak.com/d/dire-straits/40681.html, http://www.youtube.com/watch?v=CF_-ThDLF34 Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

1393

Kommenttia

10579

  1. Komissarov Maran nobelista:

    Kehuja tulee. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810188445826_ul.shtml Jos nimestä "Komissarov" on epätietoisuutta, n
    Maailman menoa
    12
    285
  2. Luvattomat käsiaseet kiellettävä!

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200811208620646_uu.shtml Ihan turhaa hössötystä "tietyntyyppisten" aseiden kiellot, var
    Maailman menoa
    8
    285
  3. Matkailu avartaa!

    Nyt olis tarjolla patikkaretkiä vähän erikoisemmassa luontokohteessa: http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Venäjä tarjoaa
    Maailman menoa
    3
    285
  4. Kuoli jo

    http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200904039354110_ul.shtml Se siitä.
    Maailman menoa
    7
    285
  5. Mitä Cheney höpisee?

    http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009/05/cheney_uskoo_kidutuksen_pelastaneen_satojen_tuhansien_hengen_730864.html Mistäs
    Maailman menoa
    6
    285
  6. Avaruuden asuttaminen?

    Stephen Hawking sanoo, että avaruuden asuttaminen on ainoa mahdollisuus ihmiskunnan selviämiselle. http://www.iltalehti
    Maailman menoa
    38
    285
  7. Rktl hakoteillä!

    http://yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymparisto/2009/04/ylimittainen_porotalous_pilaa_tunturiluontoa_700839.html Eihän tuo ju
    Maailman menoa
    13
    284
  8. Valjakkala löytyi jo

    Oli ennättänyt Saariselälle saakka: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200805117637940_uu.shtml Mikäs siinä, mukavahan on
    Maailman menoa
    2
    284
  9. Kirjeet hoitajille

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200711176860899_uu.shtml Millähän lailla nuo kirjeet velvoitetaan avaamaan? En minä ain
    Maailman menoa
    7
    283
  10. Oliko Marski juoppo?

    http://yle.fi/alueet/hame/2010/10/marskin_suosikkiviini_jaljitettiin_ranskalaiselle_pikkutilalle_2098763.html?origin=rss
    Maailman menoa
    19
    283
  11. Uusi sutkikommari löytynyt

    Hän kumartaa ja pokkaa eduskunnan jättävälle Tennilälle, vaikka väittää kaikkien poliitikkojen olevan sutkeja ja heitä k
    Maailman menoa
    22
    283
  12. Huomenta! Olen kirjautunut

    Pitäisi näkyä , että olen rekisteröitynyt kirjoittaja ja nimimerkkini Kairakettu, mutta jonkin ajan kuluttua nimimerkkin
    Maailman menoa
    6
    283
  13. Aseita USA:ssa kaupantekijäisinä!

    Montanassa joku autoliike tarjoaa auton ostajalle kylkiäisenä joko bensaa, tai käsiaseen: http://www.iltasanomat.fi/uuti
    Maailman menoa
    7
    282
  14. Muusikon ammatti vaarallinen?

    Eivät ole oikein pitkäikäistä porukkaa muusikot Suomessa! Mitäs näitä nyt onkaan nuorena kuolleita? Ainakin Reino Helism
    Maailman menoa
    11
    281
  15. Ei Iran taivu

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/sahkeet/Iranin presidentti: Iran ei taivu ydinkiistassa/1212352 Onhan se jo selvää, e
    Maailman menoa
    8
    281
  16. Kanttori otti ritolat

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/200904189435110_uu.shtml Hahhah! Noo, nyt olis urkurin paikka vapaana, ketä kiinnostaa?
    Maailman menoa
    2
    281
  17. Keitä perunat kuorineen!

    http://lotta.yle.fi/rsweb2.nsf/sivut/ruoka?opendocument&pageid=Content160349D2EE7 "Perunoiden keitto on helppoa kotiolo
    Maailman menoa
    6
    280
  18. Tata Nano Europa 2011

    Kyllä siitä euromalli on sittenkin tulossa, vaikka jotkut epäilivät täälläkin hiljattain. Vain vähän hinnakkaampi tieten
    Maailman menoa
    3
    280
  19. Totuus ilmastonmuutoksesta

    On se vaan ollut viimeaikoina ihan helvetinmoista hössötystä ilmastonmuutoksesta ja sen estämisestä varsinkin täällä pie
    Maailman menoa
    56
    277
  20. Pahan akseli!

    Kyllähän se pahan akseli on USA, eikä vain pelkästään akseli, vaan myös se "isopyörä". Pyöränmuttereina ovat sitten aina
    Maailman menoa
    7
    276