http://www.iltasanomat.fi/uutiset/sahkeet/Iranin presidentti: Iran ei taivu ydinkiistassa/1212352
Onhan se jo selvää, että Iran ei taivu ydinkiistassa ja aivan turhia tuollaiset aikarajat. Eipä Iran kyllä taida taipua pakotteidenkaan edessä, joten sotilaallinen voimankäyttö lienee jossain vaiheessa edessä kuitenkin. YK on kyllä vähän turhan hidas vetkuttelija. Sen pitäisi näyttää pystyvänsä nopeisiin ja tehokkaisiin ratkaisuihin, niin pakotteilla uhkaaminen saisi jotain painoarvoakin, mutta eipä taida pystyä.
Ei Iran taivu
8
281
Vastaukset
- Xeppo
Eikä kumartele USA:n uhkailuja. Mahmoud Ahmadinejad
on suurin KUNNIAN MIES maailmassa tällä hetkellä. Tuollaisia suur miehiä tarvitaan lisää korean suunnasta löytyy toinen joka ei kavahda ja kumarra
jenkkien World Police meininkiä.- heh.
Kunnian mies saddamia viedään kohta hirsipuulle.
- Xeppo
heh. kirjoitti:
Kunnian mies saddamia viedään kohta hirsipuulle.
Saddam ei ole koskaan ollutkaan KUNNIAN MIES!
- mahmudinejad
Xeppo kirjoitti:
Saddam ei ole koskaan ollutkaan KUNNIAN MIES!
selvitäs mitä kunniallista mahmuddi on tehnyt muuta kuin uhonnut murskaavansa israelin
- Reiska.
mahmudinejad kirjoitti:
selvitäs mitä kunniallista mahmuddi on tehnyt muuta kuin uhonnut murskaavansa israelin
Kaikkihan omilla aivoilla ajattelemaan kykenevät haluaa nähdä israelin murkattavan.
- hassu
Reiska. kirjoitti:
Kaikkihan omilla aivoilla ajattelemaan kykenevät haluaa nähdä israelin murkattavan.
vai etkö ajattele omilla aivoilla???????
- heiniä
USA on kiinni Irakissa niin nyt on EUn vuoro ottaa vastuu maailmanrauhasta. Hyvä tilasuus mysö testata uusiern nopean toimionnan joukkojen iskukykyä
- kuurosokkee
Mikä se Iran luulee olevansa?Ei muka kelpaa USA:n sanelupolitiikka?Ja mikä siinä on ettei ne tajua että niillä ei ole oikeutta uskottavaan puolustukseen edes teoriassa?What is on nykyään What if?Ja se on kaiken maailman nieltävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466