Pitäisi näkyä , että olen rekisteröitynyt kirjoittaja ja nimimerkkini Kairakettu, mutta jonkin ajan kuluttua nimimerkkini muuttuu ja on lapinleuku. Syytä en ymmärrä ja minä en tuota vaihdosta tee.
No, väliäpä tuolla, jospa edes Luoman anonyymeistä päästäis tuolla eroon.
Huomenta! Olen kirjautunut
6
284
Vastaukset 6
- Anonyymi
Miksi pitää rekisteröidä?
Kivempi tekstata anona ,
vaikka vakiovieraat ahdistuvat!- Anonyymi
Jonkun aikaa täällä pystyi kirjoittamaan vain rekisteröidyt. Siksi varmaan hänkin rekisteröityi.
- Anonyymi
Kivempi olisi jos voisi tehdä myös aloituksia mutta ne eivät toimi rekisteröitymättömänä.
Taannoisia loputtomia toistoviestejä ei muka pystytty estämään mutta nyt tehdään näitä erilaisia estoja ilmeisen mielivaltaisesti.
Onko menossa jonkinlainen kokeilu tms? - Anonyymi
Ei kai aloittaja vain nyt ole identiteettiryöstöretkellä....? Ei ne nikit muutu itestää..
- Anonyymi
Miksi tuota Sotarikollista Voislav Torderia ei luovuteta Ukrainaan ? Siellähän tuo korvia leikkasi ym. Ukraina häntä sinne vaatinut ! Ja nyt päässyt Suomeen lämpimään hellittäväksi . Muistuttaa tätä kansanmurhasta syytettyä Pappia . Joka tuli kalliiksi . Ja sai Porvooseen ikuisen turvan !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39645
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.15564Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?36503- 34502
- 63491
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?60477Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?45473- 26467