Pitäisi näkyä , että olen rekisteröitynyt kirjoittaja ja nimimerkkini Kairakettu, mutta jonkin ajan kuluttua nimimerkkini muuttuu ja on lapinleuku. Syytä en ymmärrä ja minä en tuota vaihdosta tee.
No, väliäpä tuolla, jospa edes Luoman anonyymeistä päästäis tuolla eroon.
Huomenta! Olen kirjautunut
6
218
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitää rekisteröidä?
Kivempi tekstata anona ,
vaikka vakiovieraat ahdistuvat!- Anonyymi
Jonkun aikaa täällä pystyi kirjoittamaan vain rekisteröidyt. Siksi varmaan hänkin rekisteröityi.
- Anonyymi
Kivempi olisi jos voisi tehdä myös aloituksia mutta ne eivät toimi rekisteröitymättömänä.
Taannoisia loputtomia toistoviestejä ei muka pystytty estämään mutta nyt tehdään näitä erilaisia estoja ilmeisen mielivaltaisesti.
Onko menossa jonkinlainen kokeilu tms? - Anonyymi
Ei kai aloittaja vain nyt ole identiteettiryöstöretkellä....? Ei ne nikit muutu itestää..
- Anonyymi
Miksi tuota Sotarikollista Voislav Torderia ei luovuteta Ukrainaan ? Siellähän tuo korvia leikkasi ym. Ukraina häntä sinne vaatinut ! Ja nyt päässyt Suomeen lämpimään hellittäväksi . Muistuttaa tätä kansanmurhasta syytettyä Pappia . Joka tuli kalliiksi . Ja sai Porvooseen ikuisen turvan !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262678
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562157Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241727- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641298- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891065
- 90989
- 128931