Komissarov Maran nobelista:

12

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jänkhäpaavo

Mitä ihmeen väliä on jonkun venäläisen tai useammankaan mielipiteillä? Minulle ne eivät ainakaan merkitse mitään mutta ehkä joku, ainakin sinä näet niissä arvoja jotka ovat minulta salatut.

• Ei minulle merkitse Ahtisaaren nobelikaan mitään.

• nikki!

Mutta muutenkin taidat olla jänkhällä. Totta perkelleessä asiantuntija tietää enemmin kuin teikäläinen.

• jänkhäpate
        Kairakettu kirjoitti:

Ei minulle merkitse Ahtisaaren nobelikaan mitään.

Ei minullekkaan. Nobelit menettivät merkityksensä kun yksi niistä myönnettiin eräälle epämääräiselle äijänturilaalle kun se teki virheväittämiä vilisevän ja omaa egoaan kohottelevan filmin tapaisen unohtaen kertoa omien palatsiensa kuluttavan energiaa keskikokoisen taajaman verran.

• jänkhäpate
        nikki! kirjoitti:

Mutta muutenkin taidat olla jänkhällä. Totta perkelleessä asiantuntija tietää enemmin kuin teikäläinen.

Mikä himputin "asiantuntija" ja mitä sellaista salaista klenkka on tehnyt joka kohottaa äijän arvoon arvaamattomaan? Salassa tehty on aina kyseenalaista, luultavasti myös lainvastaista. Ei semmoisesta pidä palkintoja antaa.

• olekkaan
        jänkhäpate kirjoitti:

Mikä himputin "asiantuntija" ja mitä sellaista salaista klenkka on tehnyt joka kohottaa äijän arvoon arvaamattomaan? Salassa tehty on aina kyseenalaista, luultavasti myös lainvastaista. Ei semmoisesta pidä palkintoja antaa.

tehnyt. Kairis vain toi tuon näkemyksen esiin, kun on väitetty venäläisten olevan toista mieltä. No nähtiin, että ajatellaan siellä muutakin kuin Putinia. Jos olin väärässä, korjaus sallittu.(e-m)

• antamassa kehuja
        olekkaan kirjoitti:

tehnyt. Kairis vain toi tuon näkemyksen esiin, kun on väitetty venäläisten olevan toista mieltä. No nähtiin, että ajatellaan siellä muutakin kuin Putinia. Jos olin väärässä, korjaus sallittu.(e-m)

tuo Brezhnevin ajalta muistuva kommentaattori on näköjään paras lausunnonantaja Noopelista -hahh!

• Hitmanin
        antamassa kehuja kirjoitti:

tuo Brezhnevin ajalta muistuva kommentaattori on näköjään paras lausunnonantaja Noopelista -hahh!

mieleinen asiantuntija. No oikeasti hän on alallaan asiantuntija, mutta neukkuajan miehiä.

• olekkaan kirjoitti:

Hyvin päätelty, eikä siihen loppujen lopuksi tarvita kuin aivoja ja niiden käyttöä. Kaikilla tännekin kirjoittavilta ne aivot oletettavasti löytyy, mutta käyttöpuolella olen havainnut vajetta esiintyvän.

• antamassa kehuja kirjoitti:

Komissarovin olis varmaan voinut olettaa olevan päinvastaista mieltä, mutta taisi yllättää kaikki Venäjään kriittisesti suhtautuvat.

• kjh..
        Kairakettu kirjoitti:

Ei minulle merkitse Ahtisaaren nobelikaan mitään.

rauhanpalkinto oli tärkeä se antoi lisää arvovaltaa NATOn sotilasliitto ehdotuksille.
        Näin se rauha vain paranee entisestään levottomassa euroopassa.

• jo antanut

lausuntoa ?? Tunnnet kai nimen ??!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2188
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1788
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1339
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1197
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      1002
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      877
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      876
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      771
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe