Kehuja tulee.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810188445826_ul.shtml
Jos nimestä "Komissarov" on epätietoisuutta, niin selitys löytyy vaikka tuolta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Juri_Derjabin
Komissarov Maran nobelista:
12
272
Vastaukset
- jänkhäpaavo
Mitä ihmeen väliä on jonkun venäläisen tai useammankaan mielipiteillä? Minulle ne eivät ainakaan merkitse mitään mutta ehkä joku, ainakin sinä näet niissä arvoja jotka ovat minulta salatut.
- nikki!
Mutta muutenkin taidat olla jänkhällä. Totta perkelleessä asiantuntija tietää enemmin kuin teikäläinen.
- jänkhäpate
Kairakettu kirjoitti:
Ei minulle merkitse Ahtisaaren nobelikaan mitään.
Ei minullekkaan. Nobelit menettivät merkityksensä kun yksi niistä myönnettiin eräälle epämääräiselle äijänturilaalle kun se teki virheväittämiä vilisevän ja omaa egoaan kohottelevan filmin tapaisen unohtaen kertoa omien palatsiensa kuluttavan energiaa keskikokoisen taajaman verran.
- jänkhäpate
nikki! kirjoitti:
Mutta muutenkin taidat olla jänkhällä. Totta perkelleessä asiantuntija tietää enemmin kuin teikäläinen.
Mikä himputin "asiantuntija" ja mitä sellaista salaista klenkka on tehnyt joka kohottaa äijän arvoon arvaamattomaan? Salassa tehty on aina kyseenalaista, luultavasti myös lainvastaista. Ei semmoisesta pidä palkintoja antaa.
- olekkaan
jänkhäpate kirjoitti:
Mikä himputin "asiantuntija" ja mitä sellaista salaista klenkka on tehnyt joka kohottaa äijän arvoon arvaamattomaan? Salassa tehty on aina kyseenalaista, luultavasti myös lainvastaista. Ei semmoisesta pidä palkintoja antaa.
tehnyt. Kairis vain toi tuon näkemyksen esiin, kun on väitetty venäläisten olevan toista mieltä. No nähtiin, että ajatellaan siellä muutakin kuin Putinia. Jos olin väärässä, korjaus sallittu.(e-m)
- antamassa kehuja
olekkaan kirjoitti:
tehnyt. Kairis vain toi tuon näkemyksen esiin, kun on väitetty venäläisten olevan toista mieltä. No nähtiin, että ajatellaan siellä muutakin kuin Putinia. Jos olin väärässä, korjaus sallittu.(e-m)
tuo Brezhnevin ajalta muistuva kommentaattori on näköjään paras lausunnonantaja Noopelista -hahh!
- Hitmanin
antamassa kehuja kirjoitti:
tuo Brezhnevin ajalta muistuva kommentaattori on näköjään paras lausunnonantaja Noopelista -hahh!
mieleinen asiantuntija. No oikeasti hän on alallaan asiantuntija, mutta neukkuajan miehiä.
olekkaan kirjoitti:
Hyvin päätelty, eikä siihen loppujen lopuksi tarvita kuin aivoja ja niiden käyttöä. Kaikilla tännekin kirjoittavilta ne aivot oletettavasti löytyy, mutta käyttöpuolella olen havainnut vajetta esiintyvän.
antamassa kehuja kirjoitti:
Komissarovin olis varmaan voinut olettaa olevan päinvastaista mieltä, mutta taisi yllättää kaikki Venäjään kriittisesti suhtautuvat.
- kjh..
Kairakettu kirjoitti:
Ei minulle merkitse Ahtisaaren nobelikaan mitään.
rauhanpalkinto oli tärkeä se antoi lisää arvovaltaa NATOn sotilasliitto ehdotuksille.
Näin se rauha vain paranee entisestään levottomassa euroopassa.
- jo antanut
lausuntoa ?? Tunnnet kai nimen ??!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292188
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261788Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121197- 881002
- 17877
- 83876
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16771Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701