Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
anne212
profiilit
anne212
anne212
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi ymmärrän tuskasi niin hyvin. Mulla on vai 1 kollikissa. Ikää myöskin 5 v ja sse turhanpäiväinen mouruaminen. Olen ulkoiluttanut henkseleissä jo reilu 3 v sillä jouduin muuttamaan ja tästä asunnosta ei enään pääse ulos juoksentelemaan vapaana. Itse en todellakaan keksi muuta ratkaisua kuin että ulkona ei sitten oltaisi lainkaan. Olen ajatellut seuraavaa: vielä tämä vuosi lumen tuloon asti ulkoillaan henkseleissä ja sitten jäädään sisälle, mutta mutta.... niin yritin jo vuosi sitten, mutta kun kevät taas koitti alkoi ulosmeno-halu mourun ja onnea toivotan ;-)ta enkä kestänyt sitä. Lisäksi luonteeni ei oikein salli että kissan kuuluisi olla vain sisällä, vaan heidätkin on tarkoitettu että pääsee ulos ja ulkoilemaan. Haluanhan minäkin. Tulisin hulluksi jos en pääsisi päivittäin ulos!
Taitaa se niin kuule olla että kerran vapaana saaneet olleet eivät sisäkissoiksi enään tyydy. Jos löydät ratkaisun ongelmaan niin kuulisin siitä hyvin mielelläni.
[email protected]
Kiitos ja onnea toivoen ;-)
13.10.2014 20:09
Itse en saanut apua homeopatiasta. Sitä kokeiltiin allergioihin; siitepöly, eläin- ja ruoka-aineallergioihin. Naisten gynekologiseen vaivaan eli useampaan eri otteeseen. Apua en saanut mihinkään edellä mainittuihin vaivoihin.
Sen sijaan voisin itse suositella akupunktiota kokeiltavaksi. Se on auttanut minua useampaan eri ongelmaan, mutta kaikkiin ei sekään auta. Keneen auttaa keneen ei on vaikea sanoa. Tämä ei ole mikään uskon asia, mutta riippuneen vähän sairaudesta mihin auttaa, kuinka kauan vaiva on kestänyt ym.
Suosittelen myös kokeiltavaksi tuotteita joilla saadaan suolisto kuntoon, sillä suoliston kunnolla ja sitä kautta vastutuskyvyllä on erittäin suuri merkitys ihmisen kokonaisterveyteen. Probioottikapselit (jotka sisältää useaa eri lajiketta) kannattaisi aloittaa heti kuurina eli 1-2 kapselia aamuisin tyhjään vatsaan. Jos ei pysty nielemään, kapselin saa auki ja sekoittaa jauheen esim. jugurttiin. Eli myös ruokavalion muutoksilla voi allergioihin ja flunssa ym. sairauksiin saada muutoksen. Yleisesti ottaen Luontaistuotekauppiailla on laaja kokemus kyseisistä asioista
31.08.2014 22:49
Noilla tuloilla, tiedoilla jotka annoit olet varmasti oikeutettu toimeentuloon. Eihän kukaan voi/pysty elämään noin.
Sinulle tulee väkisin muita menoja kuten hygieniatuotteet, lääkekulut, terveyskeskusmaksut. Uskaltaisin väittää että kuukaudessa yksineläjällekin täytyy jäädä ainakin 200-300e/kk peruselämiseen.
Käänny ihmeessä oman alueesi sosiaalitoimiston puoleen!!!
26.08.2014 14:48
Taitaa olla vaan "pintakiiltoa" koko juttu. Palvelut ovat vuosien varrella niin huonoksi jo menneet että tuskin saadaan edes palvelua paranemaan. Puhumattakaan että lukuisat konttorit ovat lopettaneet ja jäljelle jäänyttä käyttää jo liian isot määrät.
Esim Espoon Olarissa oli mukavaa ja ystävällistä palvelua sai tutuilta ihmisiltä. Lopetettiin ja posti yhdistyi Matinkylän postiin. Asiakasmäärät kasvoivat räjähdysmäisesti ja kyseisessä paikassa saa aina jonottaa, joskus tuntikausiakin. ÄLYTÖNTÄ!!!
13.08.2014 22:40
Haluatko kertoa missä otit tuuhennukset ja keratiinisinetilläkö? Voiko niidenkanssa oikeesti saunoa monta kertaa viikossa kumissa löylyissä ja eikö ne paina yhtään nukkuessa??? Mä nukun niin kamalan huonosti nykyään muutenkin.
Tiedoista kiittäen, anneMaria
12.02.2014 03:20
Kaikki naiset eivät todellakaan raivoa! Sanoisin että olet vääränlaisen naisen kanssa tekemisissä. "kiukkupuuskia" voi joskus tulla ja sanoisin että niillä kuuluisilla naishormooneilla on osuutta asiaan... ja kiukutteleehan miehetkin joskus. Raivoaminen on mielen hallitsemattomuutta ja olisi ehkä syytä hakeutua kyseisten ihmisten hoitoon jos eivät saa itseään hillittyä.
15.01.2014 12:13
Täysin samaa mieltä! "Rakkaus" on kertakäyttötavaraa monen mielestä ja kun menet treffeillekin niin heti odotetaan saavansa seksiä ja ollaan perseessä kiinni.
Myös aika karskia kielen käyttöä. Ensimäistä kertaa tavatessa saatetaan sanoa, "sulla on hyvä perse ja ihanan isot tissit" Hei haloo, sanon minä!!! Missä on alkeellisimmatkin hyvät käytöstavat miehellä, puhumattakaan tosiaan siitä romantiikasta :-( Olen jo välillä menettänyt uskoni, taidan elää väärällä vuosikymmennellä, tai jopa vuosisadalla!!!
Itse olen vähintäänkin nätti, monen mielestä jopa kaunis. Hyväkäytöksinen, tunteellinen ja romanttinen, toiset ihmiset huomioon ottava, mutta se ei näytä riittävän.
Tämmönen käytös ei mielestäni osoita mitään muuta kuin seksiä kertakäyttötavarana ja tunteille ei ole sijaa. Surullista, erittäin surullista!
27.04.2013 22:16
En usko että kyseessä on humpuukkituote, sillä itse olen ainakin saanut kyseisellä tuotteella loistavia tuloksia. Laihduin -10 kg alle 2 kuukaudessa ja edelleen paino tippuu! Olen toki myös katsonut mitä suuhuni laitan. Sokerin olen tietoisesti yrittänyt jättää vähemmälle, mutten tiukkapipoisesti eli edelleen syön myös karkkia ym. Liikuntaa en ole pystynyt lisäämään vakavan sairastumisen takia (ei liity liikapainoon)
Onnea kokeiluun. Voin suositella lämpöisesti :o)
30.06.2011 23:36
Tuntuu karulta sanoa, mutta näin se varmaan on, ettei miehesi "kihlaa" sinua noiden syiden takia.
Tilanteeni on vähän erinlainen mutta velkainen kuitenkin olen ja minun kanssani ei haluta lähteä edes seurustelemaan kun olen köyhä ja velkainen. Sänkykumppaniksi kyllä kelpaisin mutten muuhun!
Olen kuitenkin kaunis ja sivistynyt ja koulutuksen ja työn omaava mutta näköjään tämän päivän pinnallisessa maailmassa rahalla on niin paljon merkitystä ettei rakkaus riitä :o((
En etsi elättäjää, vastaan kyllä omista veloistani mutta ei se riitä! Olen aina ollut rehellinen, ehkä vähän liikaakin ja kerron kyllä heti alussa mikä tilanteeni on, jos niistä asioista tulee puhetta ja tuleehan niistä!
Kaikkea hyvää sulle ja toivottavasti miehesi tajuaa mistä on kyse. Pystyttekö avoimesti puhumaan asiasta ja onko se auttanut?
Nimim. aurinkoa kesään
28.06.2010 10:40
1 / 1