Hei, onko kellään kokemuksia H.O.P.E.-nimisestä laihdutuspilleristä?
En löytänyt googlettalla tietoa, kyseessä on kuitenkin Bio Pharman (www.biotechpharma.eu) tuote, jonka banneri on pyörinyt mm. tällä sivulla.
H.O.P.E.
6
4006
Vastaukset
- mä yx vaan
Täältä oikeaa tietoa: http://ravintojaterveys.kotisivukone.com/57
- Huijjattu
Minua ainakin lihotti 5 kiloa. Ei auttanut ja en saa rahojani takaisin ja laittoivat välittömästi perintään laskuni. Pyysin päällikköä ottamaan yhteyttä minuun, mutta ei soittanut. En luota ko. tuotteeseen,
- TrainTrainTrain
Olen testannut ja huomannut toimivaksi, yksi parhaista kaupitelluista laihdutustuotteista. Tarkempia tuloksia testaamisestani löytyy http://www.pointblog.fi/?go=toke
- Perunakeisari
Mulla toiminu ku oon jättäny kaikki herkut pois, syöny näit kolme päivää ni puntari näyttäs tipauttaneen kolme kiloa. :O
En usko että kyseessä on humpuukkituote, sillä itse olen ainakin saanut kyseisellä tuotteella loistavia tuloksia. Laihduin -10 kg alle 2 kuukaudessa ja edelleen paino tippuu! Olen toki myös katsonut mitä suuhuni laitan. Sokerin olen tietoisesti yrittänyt jättää vähemmälle, mutten tiukkapipoisesti eli edelleen syön myös karkkia ym. Liikuntaa en ole pystynyt lisäämään vakavan sairastumisen takia (ei liity liikapainoon)
Onnea kokeiluun. Voin suositella lämpöisesti :o)- mirru1231
mistä laihdutus lääketä hopea ja tilaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514