anne212

anne212 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Liittynyt 20v sitten
0 aloitusta · 9 kommenttia
Itse en saanut apua homeopatiasta. Sitä kokeiltiin allergioihin; siitepöly, eläin- ja ruoka-aineallergioihin. Naisten gynekologiseen vaivaan eli useampaan eri otteeseen. Apua en saanut mihinkään edellä mainittuihin vaivoihin.
Sen sijaan voisin itse suositella akupunktiota kokeiltavaksi. Se on auttanut minua useampaan eri ongelmaan, mutta kaikkiin ei sekään auta. Keneen auttaa keneen ei on vaikea sanoa. Tämä ei ole mikään uskon asia, mutta riippuneen vähän sairaudesta mihin auttaa, kuinka kauan vaiva on kestänyt ym.
Suosittelen myös kokeiltavaksi tuotteita joilla saadaan suolisto kuntoon, sillä suoliston kunnolla ja sitä kautta vastutuskyvyllä on erittäin suuri merkitys ihmisen kokonaisterveyteen. Probioottikapselit (jotka sisältää useaa eri lajiketta) kannattaisi aloittaa heti kuurina eli 1-2 kapselia aamuisin tyhjään vatsaan. Jos ei pysty nielemään, kapselin saa auki ja sekoittaa jauheen esim. jugurttiin. Eli myös ruokavalion muutoksilla voi allergioihin ja flunssa ym. sairauksiin saada muutoksen. Yleisesti ottaen Luontaistuotekauppiailla on laaja kokemus kyseisistä asioista