Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

9

1. Voi ymmärrän tuskasi niin hyvin. Mulla on vai 1 kollikissa. Ikää myöskin 5 v ja sse turhanpäiväinen mouruaminen. Olen ulkoiluttanut henkseleissä jo reilu 3 v sillä jouduin muuttamaan ja tästä asunnosta ei enään pääse ulos juoksentelemaan vapaana. Itse en todellakaan keksi muuta ratkaisua kuin että ulkona ei sitten oltaisi lainkaan. Olen ajatellut seuraavaa: vielä tämä vuosi lumen tuloon asti ulkoillaan henkseleissä ja sitten jäädään sisälle, mutta mutta.... niin yritin jo vuosi sitten, mutta kun kevät taas koitti alkoi ulosmeno-halu mourun ja onnea toivotan ;-)ta enkä kestänyt sitä. Lisäksi luonteeni ei oikein salli että kissan kuuluisi olla vain sisällä, vaan heidätkin on tarkoitettu että pääsee ulos ja ulkoilemaan. Haluanhan minäkin. Tulisin hulluksi jos en pääsisi päivittäin ulos!

Taitaa se niin kuule olla että kerran vapaana saaneet olleet eivät sisäkissoiksi enään tyydy. Jos löydät ratkaisun ongelmaan niin kuulisin siitä hyvin mielelläni. [email protected] Kiitos ja onnea toivoen ;-)