hiusten tuuhennus

jansku_

missä voisi ottaa mahd. edullisen,mutta silti kohtalaisen laadukkaan hiusten tuuhennoksen? olisin valmis maksamaan korkeintaan pari sataa :)suositelkaa paikkoja! ja miten niitten sinettien kanssa on,haluaisin melko paljon lisää tuuheutta ja suunnittelin 50 sinettiä? onko paljon? totta puhuen en tajua tuosta sinettihommasta oikein mitään.tarvitsen kipeästi kokemuksia ja vinkkejä hiusten tuuhennoksista,kiitos ;)

11

15629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinuliini

      Itse otin elämäni ensimmäiset tuuhonnokset pari vkoa sitten Helsingissä, kun vihdoinkin löysin edullisen ja laadukkaan paikan.

      Syy miksi olen odottanut näin pitkään..olen kuullut ystäviltäni sekä hyvää että huonoa pidennyksistä. Joillekin on laitettu kamala takkutukka ja on itkettänyt jo pois lähtiessä, joiltakin on tippunut puolet sineteistä vkossa jne.

      Mulla on 80sinettiä ja (osa halkaistiin eli niitä on vielä enemmän) eli tuuheutta tuli todella mukavasti ja hintaa 170e.
      Eikä kaduta yhtään, olen vieläkin haltioissani hulmuhiuksistani, lähinnä mietityttää pystynkö olemaan enää ilman tällaisia, koska nyt hiukset tuntuvat niin tuuhealta ja paksulta!
      Ja parasta on, että näitä ei edes huomaa!!

      • lott

        mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...


      • katsomassa
        lott kirjoitti:

        mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...

        Esim. hairium.com:in sivuilla on aika selkeästi selitetty tuo hiustenpidennyshomma..ja varmaan löytyy myös kuvia ym.netistä...


      • Tiinuliini
        lott kirjoitti:

        mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...

        Ne on hiusosioita joiden päässä pieni hiusten värinen keratiinisinetti. Ne kiinnitetään sellaisella laitteella omiin hiuksiin


      • jansku_
        Tiinuliini kirjoitti:

        Ne on hiusosioita joiden päässä pieni hiusten värinen keratiinisinetti. Ne kiinnitetään sellaisella laitteella omiin hiuksiin

        saisko udella että mikä paikka se on josta 170e:llä sait tuuhennoksen ja laadukkaan vielä? en kestä enää omia lattahiuksiani,ne on ihan uskomattoman ohuet :/


      • Lindsay

        Kun otit noi tuuhennukset niin pidentääkö se samalla?ts. kuinka pitkii ne tuuhennuksessa käytettävät hiukset on? :)


      • Nimetön
        Lindsay kirjoitti:

        Kun otit noi tuuhennukset niin pidentääkö se samalla?ts. kuinka pitkii ne tuuhennuksessa käytettävät hiukset on? :)

        samanpituisia kuin oma hius


      • lumikki81
        Nimetön kirjoitti:

        samanpituisia kuin oma hius

        tiedättekö pilaako sinetit omat hiukset? tai aihettaako hiustenlähtöä? ja voiko käydä normaalisti uimassa kun on ottanut tuuhennuksen..


      • tunnetustipro
        lumikki81 kirjoitti:

        tiedättekö pilaako sinetit omat hiukset? tai aihettaako hiustenlähtöä? ja voiko käydä normaalisti uimassa kun on ottanut tuuhennuksen..

        eivät pilaa hiuksia. Ota selvää kuka tekee paljon pidennyksiä, pyydä nähdä pidennyskuvia ennenkuin valitset tekijän.

        maksa mielummin hieman enemmän paremmasta hiuksesta ja taitavan laittajan käsityötaidoista kuin ostat halpaa ja huonoa hiusta, jonka laittaa hiuksiisi amatöösi, joka mahdollisesti toteuttaa kaikki ylläolevat kauhuskenaariosi.


      • Haluatko kertoa missä otit tuuhennukset ja keratiinisinetilläkö? Voiko niidenkanssa oikeesti saunoa monta kertaa viikossa kumissa löylyissä ja eikö ne paina yhtään nukkuessa??? Mä nukun niin kamalan huonosti nykyään muutenkin.
        Tiedoista kiittäen, anneMaria


    • em leh

      Haluaisin tuuheat hiukset !!! miten se tehdään?? Apuaa!! auttakaa mua haluan kouluun tuuheat ja hienot hiukset!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe