missä voisi ottaa mahd. edullisen,mutta silti kohtalaisen laadukkaan hiusten tuuhennoksen? olisin valmis maksamaan korkeintaan pari sataa :)suositelkaa paikkoja! ja miten niitten sinettien kanssa on,haluaisin melko paljon lisää tuuheutta ja suunnittelin 50 sinettiä? onko paljon? totta puhuen en tajua tuosta sinettihommasta oikein mitään.tarvitsen kipeästi kokemuksia ja vinkkejä hiusten tuuhennoksista,kiitos ;)
hiusten tuuhennus
11
15629
Vastaukset
- Tiinuliini
Itse otin elämäni ensimmäiset tuuhonnokset pari vkoa sitten Helsingissä, kun vihdoinkin löysin edullisen ja laadukkaan paikan.
Syy miksi olen odottanut näin pitkään..olen kuullut ystäviltäni sekä hyvää että huonoa pidennyksistä. Joillekin on laitettu kamala takkutukka ja on itkettänyt jo pois lähtiessä, joiltakin on tippunut puolet sineteistä vkossa jne.
Mulla on 80sinettiä ja (osa halkaistiin eli niitä on vielä enemmän) eli tuuheutta tuli todella mukavasti ja hintaa 170e.
Eikä kaduta yhtään, olen vieläkin haltioissani hulmuhiuksistani, lähinnä mietityttää pystynkö olemaan enää ilman tällaisia, koska nyt hiukset tuntuvat niin tuuhealta ja paksulta!
Ja parasta on, että näitä ei edes huomaa!!- lott
mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...
- katsomassa
lott kirjoitti:
mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...
Esim. hairium.com:in sivuilla on aika selkeästi selitetty tuo hiustenpidennyshomma..ja varmaan löytyy myös kuvia ym.netistä...
- Tiinuliini
lott kirjoitti:
mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...
Ne on hiusosioita joiden päässä pieni hiusten värinen keratiinisinetti. Ne kiinnitetään sellaisella laitteella omiin hiuksiin
- jansku_
Tiinuliini kirjoitti:
Ne on hiusosioita joiden päässä pieni hiusten värinen keratiinisinetti. Ne kiinnitetään sellaisella laitteella omiin hiuksiin
saisko udella että mikä paikka se on josta 170e:llä sait tuuhennoksen ja laadukkaan vielä? en kestä enää omia lattahiuksiani,ne on ihan uskomattoman ohuet :/
- Lindsay
Kun otit noi tuuhennukset niin pidentääkö se samalla?ts. kuinka pitkii ne tuuhennuksessa käytettävät hiukset on? :)
- Nimetön
Lindsay kirjoitti:
Kun otit noi tuuhennukset niin pidentääkö se samalla?ts. kuinka pitkii ne tuuhennuksessa käytettävät hiukset on? :)
samanpituisia kuin oma hius
- lumikki81
Nimetön kirjoitti:
samanpituisia kuin oma hius
tiedättekö pilaako sinetit omat hiukset? tai aihettaako hiustenlähtöä? ja voiko käydä normaalisti uimassa kun on ottanut tuuhennuksen..
- tunnetustipro
lumikki81 kirjoitti:
tiedättekö pilaako sinetit omat hiukset? tai aihettaako hiustenlähtöä? ja voiko käydä normaalisti uimassa kun on ottanut tuuhennuksen..
eivät pilaa hiuksia. Ota selvää kuka tekee paljon pidennyksiä, pyydä nähdä pidennyskuvia ennenkuin valitset tekijän.
maksa mielummin hieman enemmän paremmasta hiuksesta ja taitavan laittajan käsityötaidoista kuin ostat halpaa ja huonoa hiusta, jonka laittaa hiuksiisi amatöösi, joka mahdollisesti toteuttaa kaikki ylläolevat kauhuskenaariosi. Haluatko kertoa missä otit tuuhennukset ja keratiinisinetilläkö? Voiko niidenkanssa oikeesti saunoa monta kertaa viikossa kumissa löylyissä ja eikö ne paina yhtään nukkuessa??? Mä nukun niin kamalan huonosti nykyään muutenkin.
Tiedoista kiittäen, anneMaria
- em leh
Haluaisin tuuheat hiukset !!! miten se tehdään?? Apuaa!! auttakaa mua haluan kouluun tuuheat ja hienot hiukset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514