hiusten tuuhennus

jansku_

missä voisi ottaa mahd. edullisen,mutta silti kohtalaisen laadukkaan hiusten tuuhennoksen? olisin valmis maksamaan korkeintaan pari sataa :)suositelkaa paikkoja! ja miten niitten sinettien kanssa on,haluaisin melko paljon lisää tuuheutta ja suunnittelin 50 sinettiä? onko paljon? totta puhuen en tajua tuosta sinettihommasta oikein mitään.tarvitsen kipeästi kokemuksia ja vinkkejä hiusten tuuhennoksista,kiitos ;)

11

15543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinuliini

Itse otin elämäni ensimmäiset tuuhonnokset pari vkoa sitten Helsingissä, kun vihdoinkin löysin edullisen ja laadukkaan paikan.

Syy miksi olen odottanut näin pitkään..olen kuullut ystäviltäni sekä hyvää että huonoa pidennyksistä. Joillekin on laitettu kamala takkutukka ja on itkettänyt jo pois lähtiessä, joiltakin on tippunut puolet sineteistä vkossa jne.

Mulla on 80sinettiä ja (osa halkaistiin eli niitä on vielä enemmän) eli tuuheutta tuli todella mukavasti ja hintaa 170e.
      Eikä kaduta yhtään, olen vieläkin haltioissani hulmuhiuksistani, lähinnä mietityttää pystynkö olemaan enää ilman tällaisia, koska nyt hiukset tuntuvat niin tuuhealta ja paksulta!
      Ja parasta on, että näitä ei edes huomaa!!

• lott

mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...

• katsomassa
        lott kirjoitti:

mitä noi sinetit on?? siis miten ne oikee laitetaan tai siis ääh....kun haluisin tietäö tosta hiustuuhennuksesta lisää...

Esim. hairium.com:in sivuilla on aika selkeästi selitetty tuo hiustenpidennyshomma..ja varmaan löytyy myös kuvia ym.netistä...

• Tiinuliini
        lott kirjoitti:

Ne on hiusosioita joiden päässä pieni hiusten värinen keratiinisinetti. Ne kiinnitetään sellaisella laitteella omiin hiuksiin

• jansku_
        Tiinuliini kirjoitti:

Ne on hiusosioita joiden päässä pieni hiusten värinen keratiinisinetti. Ne kiinnitetään sellaisella laitteella omiin hiuksiin

saisko udella että mikä paikka se on josta 170e:llä sait tuuhennoksen ja laadukkaan vielä? en kestä enää omia lattahiuksiani,ne on ihan uskomattoman ohuet :/

• Lindsay

Kun otit noi tuuhennukset niin pidentääkö se samalla?ts. kuinka pitkii ne tuuhennuksessa käytettävät hiukset on? :)

• Nimetön
        Lindsay kirjoitti:

Kun otit noi tuuhennukset niin pidentääkö se samalla?ts. kuinka pitkii ne tuuhennuksessa käytettävät hiukset on? :)

samanpituisia kuin oma hius

• lumikki81
        Nimetön kirjoitti:

samanpituisia kuin oma hius

tiedättekö pilaako sinetit omat hiukset? tai aihettaako hiustenlähtöä? ja voiko käydä normaalisti uimassa kun on ottanut tuuhennuksen..

• tunnetustipro
        lumikki81 kirjoitti:

tiedättekö pilaako sinetit omat hiukset? tai aihettaako hiustenlähtöä? ja voiko käydä normaalisti uimassa kun on ottanut tuuhennuksen..

eivät pilaa hiuksia. Ota selvää kuka tekee paljon pidennyksiä, pyydä nähdä pidennyskuvia ennenkuin valitset tekijän.

maksa mielummin hieman enemmän paremmasta hiuksesta ja taitavan laittajan käsityötaidoista kuin ostat halpaa ja huonoa hiusta, jonka laittaa hiuksiisi amatöösi, joka mahdollisesti toteuttaa kaikki ylläolevat kauhuskenaariosi.

• Haluatko kertoa missä otit tuuhennukset ja keratiinisinetilläkö? Voiko niidenkanssa oikeesti saunoa monta kertaa viikossa kumissa löylyissä ja eikö ne paina yhtään nukkuessa??? Mä nukun niin kamalan huonosti nykyään muutenkin.
        Tiedoista kiittäen, anneMaria

• em leh

Haluaisin tuuheat hiukset !!! miten se tehdään?? Apuaa!! auttakaa mua haluan kouluun tuuheat ja hienot hiukset!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      49
      1324
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      160
      1125
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1007
    4. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      195
      829
    5. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      822
    6. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      776
    7. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      11
      769
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      761
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      738
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      698
    Aihe