Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Niinpä. Ja silloin kun tilanne on ihan akuutti, ajattelee ehkä eritavalla, kun taas jos on sellainen seesteinen kausi, että kiusaajia ei ole juuri silloin kimpussa. Aina niitä on joka puolella vaanimassa, mutta tsemppiä vaan.

Ehkä se on tämä aika, kilpailuhyteiskunta, sellainen että toisen kiusaaminen on ikäänkuin suotavaa.

Itse olen aika varovainen, tuttu piiri pieni pyörii, ja uusiin tuttavuksiin suhtaudun varauksella. Minun puhelinnumero ja osoite ovat salaisia ja mua ei saa kiinni väestörekisteristä eikä mistään. Elämän aikana olen oppinut sukkuloimaan ja tiedän että manipuloiviin ihmisiin on varauduttava "rosvoja" pyörii jokapuolella kärkkymässä. Ja niitä sinne upottavaan suohon vetäjiä...heh heh...

Olen aika itsenäinen ihminen ja auktoriteetteja vastaan olen aina kapinoinut.