..vai olivatko kaikki mieleisiä ja sopivia?
Itse vaihdoin vain yhden kirjan jonka sain tuplana.
Kehtaatko pyytää antajalta kuittia vaihtoa varten?
Vaihdoitko saamiasi joululahjoja...
6
73
Vastaukset
En saanut lahjoja joten vaihtaakaan ei tarvinnut...
En tarvinnut vaihtaa kun sain mitä toivoin. Työnantajalta tuli lahjakortti liikkeeseen minkä ilmoitin hänelle henk. kohtaisesti ja lapselta ja lapsenlapselta tilasin sinisiä tyynyliinoja.Mä olin niin törkee, et ilmoitin mitä tartten.
- -ounou-
En todellakaan vaihda lahjoja mihinkään, vaikka saisin triplasti.
Ei tarvinnut vaihtaa. Kaikki oli onnistuneita lahjoja, en kyllä monta saanutkaan:))
No moi mummimuori. Keräilen lintuja. Siis lintupatsaita koristeina ja käyttöesineinä. Niitä alkaa olla jo liikaa, vaikka vuosien mittaan sopivia lahjoja ovatkin olleet. Nyt niitä alkaa olla jo liikaa. - On harmi, että suorat keskustelut ovat jääneet. Suomi 24:n toiminta vaan huononee. Olen tavannut sinut kahvilassa jos muistat. Kiva jos vastaat. Yritän opetella tämän uuden systeemin käyttöä, mikä ei ole yhtä mukavaa kuin suora keskustelu. Olen tosiaan harmissani ja pahoillani, että se mahdollisuus on pois. Mitä mieltä sinä olet?
- jannu-huoleton
Moi! Ei tarvinnut vaihtaa..Sain vain yhden lahjan lapsilta ja toisen firmalta euroina.Eurot olis kai pian kannattanut vaihtaa ruotsin gruunuiksi:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3405741- 765209
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484276- 523911
- 473609
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1553338Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky312875- 432259
- 492185