a.juzka
Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!
Sähköpostiosoite: [email protected]
Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia48 aloitusta · 4262 kommenttia
- Sama minulla Heikku. En pidä siitä että vieraat kädet kajoaa minuun. En missään nimessä käy hierojalla ja en edes kampaajalla halua käydä. Joskus olen käynyt mutta tuntuu piinalliselta kun kampaaja yrittää jotai jutunjuurta. Tekisi mieleni sanoa ettei minulle saa puhua ja yrittää mitään sen kummempaa kontaktia. Mutta se olisi varmaan töykeätä joten välttelen sinne joutumista. Hiukseni leikkaan itse ja mieheni parantelee takahiuksia jos joku jää törröttämään. Minulla on nykyisin puolipitkä polkka ja luonnonkihara. Helppo leikatta latvat.
- Ai niin, ja kotimaanmatkailu. Lasken itseni hemmotteluksi kun reissaan yksikseni lapsen ja lapsenlapsen luokse muutaman kuukauden välein. Samalla teen hömppäostoksia kauneudenhoitoon ja pukeutumiseen liittyen.
- Hemmottelen itseäni jatkuvasti. Yritän harrastaa kauneudenhoitoa joka päivä, vaihtelevalla menestyksellä. Kasvoille huolelliset puhdistukset, ryppyvoiteet ja kosteutukset päivittäin. Kauneudenhetki on jokapäiväistä rutiinia, kahdesti päivässä menee kauneudentuokioihin noin 15- 30 min kerrallaan. Pukeutumiseen kulutan myös paljon aikaa. Vatvon ja vellon vaatteita ja vaihtelen asua useita kertoja päivässä. Jalkahoito lämpimässä maidossa johon laitan ruokasoodaa viikoittain. Jokapäivä puolentunnin- tunnin sauvakävely ja kylpylässä uimassa kerran kuukaudessa. Harmaiden hiusten värjäys tarvittaessa, vaalealla kotivärillä, jossa ei ole ammoniakkia, peittää muuten harmaat ja näyttää ihan luonnolliselta. Englannista tilaan suoraan kauneudenhoitoon The Ordinary tuotteita ja kuljetus ei maksa mitään ja tuodaan kotiin saakka. Helppo tilata, euroilla maksetaan visalla. Ovat melkein puolet halvenpia kun stokmannilla.
- MInä sain hirvenlihaa valmiiksi savustettuna kaksi eri kertaa miehen työkaverilta. Ja lähetin hirvenlihan lähettäjälle itse neulomani yksiväriset tummanharmaat villasukat. Oli tykännyt kovasti.
- Me käydään usen autoajelulla ja katselemassa luontoa lauantaisin ja silloin kuunnellaan autossa lauantain toivottuja ja entisten nuorten sävellahjaa. Muuten ei radioa tule kuunneltua. Ihan kiva harrastus ja itsensä hoitamista sekin.
- Ajattelin että se tuoremehu olisi sen salaatin lisäksi. Ei sitä puoltakiloa vihanneksia pysty oikeesti jokapäivä syömään, mutta jos mehuna pystyisi lisäämään sitä päivän vihannes- ja juuresannostaan. Ja ehkä sitä kuitua minkä mehulinko on tehnyt pystyisi käyttämään, vaikka leipoisi sämpylän sisään? Täytyypä alkaa tutkimaan tarkemmin ruokareseptejä ja leivontaohjeita.
- Siis koska me asutaan kaupan naapurissa ja kauppiaan kanssa autellaan toisiansa naapuriavun merkeissä.
- Aina se tulee käväällä mieleen. Sitä ikäänkuin herää kuin karhu talviuniltaan. Joskus tuntuu jopa, että auringon lämpö ihan itsessään sulattaa selluliitit ja suoristaa rypytkin. Ja kaikkea terveellistä vihannesta alkaa näkyä huomaamatta omassa jääkaapissa. Uudet kotimaiset porkkanat ja tomaatit on ne niin paljon parempia kuin ulkolaiset. Ja joka aamu kun silmät saa auki, heti ensimmäiseksi sen päivän salaattia väsäämään. Nyt tekisi mieli ostaa oikein laadukas tuoremehulinko. Opettelisi tekemään vihanneksista ja juureksista tuoremehua.
- Meillä käy niin hassuja pikkunoitia isänsä kanssa, että päinvastoin kuin tavalliset noidat, he virpovat, anyavat pajunkissat ja myöskin vielä pääsiäisherkut meille.
- Kiva. Ja mukava aina kun joku naurattaa joskus täällä palstallakin.
- Olispa kiva nähdä minkälainen. Onko kuvaa?
- Minä vaihdoi tulppaani-verhot keittiöön.
- Lähin jumppakerho on senverran kaukana, että ei voi osallistua, mutta onneksi löytyy uima-allas läheltä.
- Wau. Minulla vain pienet käsipainot ja niillä treenaan alleja.
- Uiminen on minunkin tapa rentoutua. Murheet hukutetaan, ei lasiin vaan, uima-altaaseen.
- hyvä juttu, reipas sinä.
- Sinulla on vakaa käsi kun noin pientä näpertelet. Ja terävä näkökyky. Minä saisin varmaan katsoa niitä pikkuruisia kiikareilla.
- Hyvä kun muistutit, ostan minäkin kaalta ensiviikolla. Se on niin hyvää. Viikonlopuksi oltiin suunniteltu eri ruokaa. Ja muuten kerman voi vaihtaa kaurakermaan, se on vissiin terveellisenpää ja hyvää, ei huomaa eroa.
- Ja muista, ei sitten pilkille enää.
- Kiva reissu tiedossa. Toivon saavani valokuvan ukista. Nykyään kun on niin helppo ottaa kännykällä kuva valokuvasta ja ladata omiin kuva-arkistoihin, niin tosi kiva. Minulla ei ole valokuvaa ukista.