a.juzka
Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää!
Sähköpostiosoite: [email protected]
Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia48 aloitusta · 4262 kommenttia
- Eilen tulin iloiseksi, kun pikkusiskoni kysyi että lähdenkö mukaan, jos mennään kaikki siskot, viisi yhteensä, samalla autolla yhdessä käymään isän siskon luona kylässä. Ja onnea tunsin myös, kiva että pikkusiskot keksii tuollaisia mukavia tempauksia. Noita kolmea nuorempaa siskoa olen hoitanut lapsena paljon, kiva että nyt on toisienpäin ja pikkusiskot keksii minulle hauskaa viihdykettä..
- Surullinen tarina
- wau!
- Kiva katsella omia aikaansaannoksia. Minä korjasin kesällä terassia, vaihdoin yhden laudan, se on erivärinen ja huomautan kaikille että minä olen korjannut terassin. Hain kaupasta sitten siideriä ja istuin tyytyväisenä terassin avasaisilla ja soittelin siskoille ja kehuin. Sisko innostui myös ja laittoi pleksin tuulensuojaksi omalle kuistilleen. Nyt olen ilmoittanut, että jos tulee lautaa, niin teen koko terassin uusiksi. Tarkoitus olisi myös leventää yhden metrin verran. Saa nähdä tuleeko lautoja, pyysin petsattua.
- Äänestin ennakkoon ja äänestin sitä puoluetta joka ajaa suomalaisten etua.
- Lapsena ja nuorena tehdystä työstä ei kertynyt eläkettä ( ainakin viisi vuotta ). Samoin myös lyhyistä pätkätöistä ei kertynyt eläkettä ( kaksi vuotta yhteensä). Karkeasti arvioituna, kymmenen vuoden työ, mistä ei eläkettä kertynyt. Samoin myös opiskelusta ei meidänikäisille kerry eläkettä mutta tulevaisuudessa kait nuoremmat saavat ammattikorkeakoulu ja yliopisto opiskeluista eläkettä.
- Arjen tuomat ilot ovat parhaita.
- Ja voi sitä riemua jos puolue jota on itse kannattanut ja mille oman äänensä antanut, nouseekin niitä vääriä asioita ajavien puolueiden ohitse, voittajaksi. Saapas nähdä kuinka käy, mielenkiintoista.
- Joo on se mukavaa kun oppii jonkun uuden tietokoneohjelman ja kun ihan itse sen oivaltaa.
- Hih hih...
- Minä en laske parhaaksi eduksi niitä joita kaikki saavat. Noi junaliput olivat Lastenklinikalle. Silloin ei ollut vielä kelan nykyisiä etuuksia.
- Hyvä sinä.
- Mulla taas niinpäin, että jos olen kipee ja pitää mennä lääkäriin, jätän syömättä jo illalla, kun tulee jotenkin mielee, että jos joutukin leikkaukseen. Hölmö ajatus, tiedä, jos vaikka vaan poskiontelotulehdus, mutta varmuuden vuoksi lakkaan syömästä ja juomasta.
- Benga...Toivottavasti tuli annettua hyvät näytteet ja piirrettyä oikin hyvä numero.
- Kunnalta saadut junaliput vuonna 1961.
- Minun metsä sitoo satoja tonnia hiiltä vuodessa ja puhdistaa ilmansaasteita. Ja en siltikään äänestä vihreitä.
- Jep sama tyyppi. Tänne piti siirtyä kun tuli ne kuuskymppiset vietettyä muutama vuosi sitten. Olen eläkkeellä ja viimeinen työpaikka oli viriketoiminnanohjaaja. Aina jotain hyppysissä minullakin. Muutin maalle syntymäseuduille eläkepäiviä viettämään. Muistan sinut myös mukavana tyyppinä. Ja oikeastaan en ikäviä tyyppejä muistakaan. Valikoiva varmaan tuo muisti .
- No hui. Sinun täytyy olla tarkkana siinä ei sovi hermostua, yritän olla ärsyttämättä.
- Verenpaineenmittaus on hyvin pieni toimenpide. Se ei satu.
- En tiedä kauankohan tätäkään jaksaa kirjoittelua, taas oli että käytä muuta kuin nimimerkkiä. Ei tunnu olevan helppoa tämäkään. Taidan kans lähteä sinne missä ei oo nettiä.