Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Kaksi molemmissa korvissa. Teetetty rippikouluikäisenä. Ja syy, tulin siihen ikään että alkoi toi oma ulkonäkö kiinnostamaan.
  2. Ei se katoa, tunteet ehkä tasoittuvat hieman koska ne voikkakkaimmat tunnemyrskyt, esim viha, kateus, raivo, rakkaus ja suru ovat paremmin hallittavissa. Ihminen on ikäänkuin kehittynyt siinäkin asiassa.

Nuorena sain tuollaisia puuskia useimmin ja ne tuli vahvemmin esille. Nykyisin saan edelleen rakkauskohtauksia samoin kuin vihankin kohtauksia, mutta niihin on tottunut ja niitä hallitsee itse paremmin kuin nuorempana.

Mielestäni se rakkaus ei ole mikään jatkuva lilluva onnentila, vaan se putkahtelee esiin kohtauksin kuin suru, viha ja raivokin. Toki surun ja vihan tunteita olen oppinut ikäänkuin siirtämään, eteenpäin. Pystyn olemaan surematta, kun päätän esim.surra vasta illalla. Samoin rakkaus, sitäkin kohtausta osaan siirtää sopivaan ajankohtaan ja paikkaan.

Musiikki, piirtäminen ja kirjoittaminen auttaa minua tunteiden tiedostamisessa ja rentoutumisessa siispä suosittelen niitä.