Hyvät viidenkympin rajapyykin ohittaneet!
Onko teillä läpikorvan koruja? Milloin olette ottaneet reiät korviin? Ja mistä syystä?
Reikiä päässä?
20
288
Vastaukset
korvassa timantti. Ollut jo 26 vuotta. Vaimoni sen minulle osti, hän on mennyt, mutta timantit ovat ikuisia myös miehille.:-D)
- Heikunkeikku
On on on, pari kipaletta on reikiä korvissa. Taisin olla 12 vuotias, kun reijät pätkästiin paikoilleen.
Tykkään korvarenkaista. Isoot ne olla pitää, niin näkyy hiuspehkon uumenista.- nus. nus
reikiä. Jotenkin ne eivät ole minun juttuni. Mutta tuolla genitaalialueeiia useampia.
- cooliou
siinäpä se, pitkin elämää
Hey babe, it's cool Toisessa korvassa kaks, toisessa kolme.
Ekat reiät otin vasta joskus parikymppisenä, kun oli jo korut olemassa, lahjaksi saatu.
Yksi syy.. helpoimpia koruja, eivät oo tiellä. :)- RIMMIR
Joskus aikuisiällä tuli otettua reiät korvlehtiin. Sitten käytin korvarenkaita vaikka mistä materiaalista. Joku kerta, aikoja sitten, sattui korvakorun peittämä korvalehti tulehtumaan. Sen jälkeen olen välttänyt korvakoruja hyvin harvoin niitä käytän.
- s_a
reiät, hankittu alle 20 vuotiaana.
Miksi? Siksi, että niissä voi pitää korvakoruja.- näpistelevääkinkö
Reikä siellä tai läväri täällä . Tuollainen koristelu herättää epäilyn ihmisen luotettavuudesta .
Mielestäni epäluotettava ja henkisesti hieman pipi . Vaan naisillehan tuo kaikki on jo luonteeseen
sidottua , - valivali12
näpistelevääkinkö kirjoitti:
Reikä siellä tai läväri täällä . Tuollainen koristelu herättää epäilyn ihmisen luotettavuudesta .
Mielestäni epäluotettava ja henkisesti hieman pipi . Vaan naisillehan tuo kaikki on jo luonteeseen
sidottua ,enemmän sinusta kuin kohteesta
valitettavasti
Ei ole enää, joskus penskana tein itse parsinneulalla reiät, pidin niissä koruja parikymmentä vuotta, viimeiset 10 vuotta olen kulkenut ilman. Tuskin koskaan enää laitan. No itsensä koristamiseksihan ne piti silloin laittaa ja vielä erikoisella tavalla.
- hat.sep.sut
ja lisäksi käytän vielä cuffeja ;)
- napit vaan
kysyn,mikä on "cuffe" ??
- hat.sep.sut
napit vaan kirjoitti:
kysyn,mikä on "cuffe" ??
hmmm....laitan linkin niin ymmärrät paremmin
http://www.emp.fi/bin/shop.php?prog=shop&mid=&article=811323&funktion=PRODUCTINFO&bildrub=&product=Alchemy Gothic: Sylvanus&tc=EMPTY
- enkeliduo
Kaksi reikää korvikset sain rippilahjaks,ennen ripil pääsyy tullu kuuloonkaan
käyttää korviksii.Yhden lisäreiän otin joskus 30v sitten,mut kolmee korvist käytän enää
tosi harvoin.Se kolmas on pikkuruinen nappikorvis.Muuten tykkään roikkuvist. - Cloetta..
Korviini otin perusreiät 2-kympin tietämillä ja korviksia olen pitänyt sen jälkeen muutaman kerran. En tykkää ylimääräisistä reistä eikä minulle oikein passaakaan korvakorut. Enkä tunne oloani luontevaksi jos on paljon koruja tai killuttimia.
- Vain korviin
nuorena oli, mutta jätin korut pois ja reiät katosivat.
Haluaisin ehkä uudelleen - katsotaan - joskus ehkä. Ihan kauniita ovat. - xxxyyy
Ei reikiä sen enempää kuin mitä syntymässä on saanut.
Eikä tule.- aaaööö
=)))))))
Kaksi molemmissa korvissa. Teetetty rippikouluikäisenä. Ja syy, tulin siihen ikään että alkoi toi oma ulkonäkö kiinnostamaan.
- stellabella.-
Ennen laitettiin reiät korviin kultasepänliikkeissä (ei kai nykyään enään?), olin muistaakseni n.11v.
Olin ruikuttamalla ja väsytystekniikalla vihdoinkin saanut äidiltäni luvan läpikorvan korviksiin. Pyörämatkan päässä, ostarilla, oli kultasepänliike, sain äidiltä rahat, mutta hän ei suostunut lähtemään mukaan, toivoi varmaan, että jänistäisin yksinäni. En aikaillut, kävin laitattamassa harjoitusrenkaat ja olin niiiin! onnellinen omasta saavutuksestani. Samat reiät korvissa on edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262668
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562137Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241721- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891055
- 90979
- 128931