Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

1. Hoitotyössä+olen+työskennellyt.++Kutsumustyössä,+lasten+parissa+nuorempana,+en+kuitenkaan+päiväkodissa.+Ja+myöhemmin+olen+tehnyt+työtä+eri-ikäisten+ihmisten+hoitotyössä.+Kaksi+viimeisintä+työpaikkaa+olivat+parhaimmat+ja+viimeisestä+työpaikasta++pidin+kaikken+eniten.+Työskentelin+viriketoiminnan+ohjaajana.+Pidin+taidekerhoa,+käsityökerhoa+ja+kirjallisuuskerhoa.+Laulattaminen+ja+jumppa+en++kuulunut+minulle.++Usein+ihmettelin,+että+miten+tällaisesta+hauskanpidosta+maksetaan+jopa+ihan+säällistä+palkkaakin.+Ja+hieman+harmittaa+etten+ymmärtänyt+aikaisemmin+ihan+nuorena+jo+että+itsenäinen+työ+on+se,+missä+viihdyn+kaikkein+parhaiten.+On+niitä+kurjiakin+työpaikkoja+sattunut+matkan+varrella+ja+ikäviä+työkavereita+muutama,+mutta+kiva+kun+viimeisistä+työpaikoista+jäi+niin+ihanat+muistot.+Voisin+tehdä+ehkä+osa-aikaisena+vieläkin,+mutta+omat+kivat+harrastukset+ja+käsityöt+sekä+satunnaiset+lastenhoidot+taitaa+riittää+työpaikan+korvikkeeksi.