Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
murunen28
profiilit
murunen28
murunen28
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
paha sanoa kun ei voi tietää yksityiskohtia tilanteesta. itsekullakin kyllä ollut mielenkiintoinen iltapäivä eilen . ihastukseni kyllä osaa monenlaisia askareita ja todella uhrautuvasti hoitaa oman leiviskänsä työnteossa ohessa toimii vielä hyvänä asiakaspalvelun ammattilaisena epäilen kyllä että kyseessä ei ole sama henkilö mutta minun ihastukseni ei tarvitse olla huolissaan ruokahaluni on herätetty monessakin mielessä ja tiedän mistä hänet voi löytää.. sitä en tiedä onko hän kaikkiruokainen vai tyytyykö yhteen ruokalajiin kerralla..virn halataan jos tavataan heko toki haluaisin häneen kyllä tutustua paremmin..
29.08.2014 08:13
nyt kyl minäkin kirjoitan sanasen. ihanaa luettavaa lauantai päivänä kun aurinko paistaa ja pitäis olla pihalla seikkailemassa tai jotain. entäs sit jos on jo löytänyt toisen ja kolmannenkin puoliskonsa mutta ei kuitenkaan voi nauttia heidän seurastaan silloin kun haluaisi...pääsemme tulokseen et elämä on itseään varten ja itse se pitää elää valintoineen isketään vaan silmää kun kohdataan leimareissa syyskuussa...yrittää hän tasapuolisesti hymyillä kaikille hän....virn...
24.08.2013 12:14
eli ohjelmassa huikea viime vuoden tanssipari on tänäkin vuonna esiintymässä meille lisäksi arpajaiset erilaisia huikeita pinssejä mahdollisuus huokealla ostaa omakseen ohjelma alkaa jo 20.30 eli tule ajoissa paikalle ja ota kaverisi mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!
lisäksi päivällä kun pidetään mummogamesit niiden huikea palkintojen jako suoritetaan talvikin tanssiaisissa.... tiedossa jo perinteiset arpajaiset hmm mitäköhän voi voittaa...
07.01.2013 21:00
haasteellinen tilanne ... tulee se oikea jossain vaiheessa vastaan olen siitä aivan varma. suomalaiset ovat vaan niin epäluuloisia osa... jotkut ei tiedä mitä ne haluaa ja jos tietää ei uskalla ottaa sitä ekaa askelta että voisi tutustua siihenkin pieneen onneen joka voisi onnistua...olen yksi heistä...olisi kiinnostusta tutustua sinuun ...en lupaa mitään koska useimpia lupauksia en pysty välttämättä pitämään olen haasteellinen tapaus mutta kiinnostuin ainakaan kavereita ei ole koskaan liian paljoa!!!
03.11.2010 20:56
sepä se halikaveri minullekkin kiitos ...välillä sellainen on mutta kyllä voisin useamminkin sulottaren kainaloon käpertyä...
31.05.2010 22:28
voisi olettaa että elämä on. samaisen henkilön kohdalla on tullut jossiteltua jo yli vuoden heh...viimeksi törmäsin häneen viime lauantaina paikallisessa tampereella. spöt punaiset rastat ja pilke silmäkulmassa ja löytyypi lävistyksiäkin heko...mutta en ole epätoivoinen kylläkään syvästi vain pihkaantunut...kyllähän minut muistaa kun näkee..
16.12.2009 20:53
omaa aivan ihan omanlaisensa tyylin taitaapi kyseinen henkilö tietää millaisen vaikutuksen tekee meikäläiseen..voih empä tiiä yritän edes hivenen rohkaistua ja vaikka hymyillä enemmän kun seuraavan kerran nähdään moikkaaminenkaan ei olisi niin vaikeaa sinä rastatukkasöpöläinen heh...sinua kaipaapi eräs pienen pieni neitokainen....
15.12.2009 21:46
on on ne pitää vaan löytää...
22.07.2007 23:12
käy tutustuun tresetan sivuilla niin löydät lisää infoo tai tutustu paikallisen setan toimintaan mitä siellä on tarjolla nuorille...
21.07.2007 11:19
tekstisi oli vaikuttava sattuipa minullekkin taannoin noin mutta yritän ottaa päivän kerrallaan ja toivon et huomenna nähtäisiin ...voi minua tää tunne on samalla ihanaa ja kamalaa...
01.07.2007 17:34
se tapahtui se kertominen miehelleni vähän niinkuin vahingossa ja lopputulos oli yllättävä erittäin positiivisesti suhtautui asiaan ja sovittiin vain selkeät pelisäännöt miten toimia lähinnä se on ihailua naisiin liittyen tositoimissa en ole ollut...
25.06.2007 18:14
sama paikka mut millä ihmeellä siellä kohtaa jonkun mukavan neitokaisen sen jengin joukosta kysyn vaan...
16.06.2007 10:45
aurinkoista päivää vaan tipallekkin ja onnea tortain työn touhuille näillä näkymin pääsen tuleen torstaina paikalle...niimpä niin..:)
06.03.2007 11:13
täysin puhdasta lepakkoa juuri nyt minusta ei tule eli olen b vaikka voissa paistaisi elämäni on hieman mutkikasta mutta silti olen tyytyväinen juuri näin...ja tästä on hyvä jatkaa alkanutta matkaa...
16.10.2006 10:22
voipi olla että gila kun huomaa sinun viestisi hän sen päättää poistaa toki kiinnostaaa tavata uusia ihmisiä...rekisteröidy käyttäjäksi ja tuu cättäileen niin katellaan...
03.10.2006 21:24
asiaa pohdittuani minun kohdallani se menee juuri näin tosin antaisin kyllä miehelleni luvan jos haluaisi olla miesten kaa mutta hän on aivan täysi hehero joten asia koskettaa tällä hetkellä juuri minua. mutta en ota paineita tästäkään asiasta.
09.09.2006 10:46
olen parisuhteessa miehen kanssa. Mieheni tietää että olen kiinnostunut myöskin naisista ja on sinut asian kanssa on tiettyjä juttuja mitä ei tulisi mieleenkään varattuna kokeilla eikä ees tee niitä juttuja mielikään jos tulee nainen kohdalle niin katellaan mutta en hakemalla hae ja hyvä näin.
07.09.2006 10:23
juuri olen jonkin verran valaistunut tänään ja setan tiloissa tampereella bisse ryhmä kokoontuu seuraavan kerran 18.9 klo:18-20 joten uskoisin et siellä olis muitakin bissejä...
31.08.2006 23:20
1 / 1