Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
uralin
profiilit
uralin
uralin
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
19
Kommenttia
451
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen nähnyt Simple Life -sarjan jossa Paris Hilton ja saanut sellaisen käsityksen Parisista, et hän on erittäin huumorintajuinen ja hauska nainen, ei hymyileminen lopu ja nauraa paljon, et varmasti pärjää Big Brothersissa, jos ei muuten niin huumorin voimalla.!
Näkyykö tuo Englannin Big Brother suomessa maksullisella kanavalla? En löytänyt tietoa, jos joku joskus tietää niin ilmoita täällä.
20.08.2007 20:12
Tuon laulun laulaa Danny, ja laulun nimi on Romanssi, ja levyltä Ninja vuosi 1986.
20.08.2007 18:54
Toukokuussa oli keskustelua täällä tuosta biisistä tässä linkki keskusteluun ja siellä on vastaus.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000501&posting=22000000026431837
20.08.2007 04:32
Tony Montana oli joka kesä vuosina 1993-1999 tv:n tanssiohjelmissa opin sieltä tuntemaan. Cover biisejä erityisesti tunnettuja hittibiisejä levyttänyt paljon joka levyllä on ainakin 3-4 cover biisiä.
esimerkitsi Sammy Babitsinin -pienen pojan nukkeshow, Markku Aron -pois sun vien, Kisun -kun paljon antaa. Soittajapoika levyllä on kaikki covereita mm. se jokin sinulla on, evakkoreki,teryleeniä, mustat silmät...
Viimeisin hitti jota radioasemat usein soittivat vuonna 2001 on -ikävä mun on sua
Tuosta laulusta en tiedä onko cover, mutta kaunis tanssikappale ei kovin hidas, laulun tiedoissa lukee: sävelen tehnyt G.Särs Sanat J.Pitkänen
Tony ei taida olla ainakaan minun tietääksein levyttänyt yhtään Tapani Kansan laulua! En yhtään ihmettelisi, jos vaikka seuraavalle levylle Tony laulaisi jonkun Tapsan laulun vaikka esimerkitsi. -Tulkaa tytöt takaisin.
Tony on laulanut levylle Markku Aron Dannyn, Kisun, Sammy Babitsinin laulamia lauluja niin miksei myös kohta Tapani Kansan.
19.08.2007 12:31
Jos tarkoitit tätä niin tässä
http://melodiset.dy.fi/melodiset-soittoaanet/k/näin-se-kesäloma-toimii/
tai:
http://mobiilisivut.com/soittoaanet/kappale/2553
tai
http://www.2kmediat.com/mobiili/hakemisto/soittoaanet/matti-ja-teppo.asp
18.08.2007 18:15
Kävin katsomassa sivun ja hienoja vaatteita, jos Parisin vaatemallisto tulee joskus suomeen niin ostan heti laukun.
18.08.2007 18:06
Tony piti 4 vuotta taukoa keikkailusta, tauon aikana tuli avioero ja aloitti uudelleen keikkailun 2 vuotta sitten vuonna 2005. Nykyisin on palomiehenä Nummelassa, jokin aika sitten esiintyi Helsingissä.
Tonylla sellainen ääni jonka tunnistaa aika monta Tony Montana levyä minulla on.
Tapani Kansan lisäksi Tony Montana kuuluu minun suosikkeihin.
18.08.2007 17:46
Laulun esittää Johnny Logan.
On muuten Kisu tehnyt suomenkielisen version kyseisestä biisistä tuo biisi soi aika paljon aikoinaan radiossa.
17.08.2007 16:45
Laulun nimi on - Olet kohtaloni.
Jos tarkoitat, et juuri noilla sanoilla -kuin vaaka kohtalon...laulu alkaa niin ainakin Eero Aven, Danny laulavat ja aloittavat noilla sanoilla ja hieman eri sanoin laulaa Frederik, Tapani Kansa -oot nainen kohtalon.
11.08.2007 12:39
Minun toivomus olisi jonka jo kirjoitin tuonne Tapsa iltalehdessä ketjuun, et toivoisin Tapsan levyttävän uudelleen vanhimpia hittejään uusin sovituksin ja, et Tapsa laulaisi -laulajan testamentin, siinä veikko Lavin tulkinnasssa ei ole mitään vikaa, mutta toivoisin, et Tapsa sen laulun myös levyttäisi.
Ja livelevy olisi toivomuslistallani. Minulla on Tapsan livelevy melkein 30 vuotta vanha, joten uusi livelevy olisi tervetullut.
10.08.2007 19:53
Joo niin Tapsa lentosuukotti meidät lähtiessä pois lavalta..Hieno konsertti oli, vaikka en sitä laulajan testamenttia tunnistanut, kun en ollut koskaan aikaisemmin kuullut, mutta kuullosti hyvältä Tapsa, kun sen lauloi omaan persoonallisella tyylillään.
Kävin ostamassa maanantaina Veikko Lavin esityksenä laulajan testamentti, hienot sanat.
Seuraavan kerran, kun menen Tapsan konserttiin niin, jos Tapsa sen laulun laulaa niin kuuntelen tarkkaan, hieno esitys Kotkassa.
:)
08.08.2007 12:57
Matami mimmi hei! Kannattaa mennä Tapsan keikkaa katsomaan ja varmasti yllätyt.
Kotkassa konsertin jälkeen ihmiset ei puhuneet muusta kuin, et mahtavaa.. joka puolelta kuulin positiivista palautetta mitä ihmiset juttelivat toisilleen, en voinut olla kuulematta siinä kävellessä, jopa kaupassakin kassatytölle joku sanoi, et nyt sinulta jäi huippu näkemättä.
06.08.2007 20:30
Ahaa en tiennyt, kiitos tiedosta!
06.08.2007 20:23
Joo läksin konsertin jälkeen heti ruokakauppaan ja kaupasta, kun tulin niin kävelin esiintymislavan vierestä, ja oli siinä pieni jono sinne telttaan, Tapsan auto oli parkissa siinä teltan vieressä.
Minulla ei ollut kynää eikä edes paperia laukussa ja autoni olin jättänyt kauas siitä syystä, et kun tulin Kotkaan niin ajattelin, et saattaa olla kova ruuhka torin liepeillä, niin jätin auton, keskuskadun alkupäähän, kun Helsingistä päin tullaan kävelin torille ainakin kilometrin, mutta ei siellä sitten mitään ruuhkaa ollut.
Jos olisi auto ollut lähempänä niin olisin hakenut autostani kulkumies levyn ja mennyt jonoon.
Olisihan se ollut hienoa saada levyyn nimikirjoitus.
06.08.2007 12:44
Oli siellä lämmin sää. Odottelin Tapsan esiintymistä niin tarkkaan, et unohdin ostaa kortin, siis Kotka postikortin!
Piti lähettää Kotkasta kortti Äidilleni ja vasta Loviisan kohdalla muistin ai se postikortti..
No eikun Loviisaan käännyin ja kioskille ja laitoin Loviisasta kortin. :)
06.08.2007 12:41
Konsertti alkoi laululla -Kuinka rakkaus alkoi ja sitten seuraavaksi rokkivaari hotanen. Rokkivaari hotasta, kun Tapsa lauloi niin Tapsa innostui joraamaan esityksensä lomassa.
Minun kamerasta loppui akusta virta kesken kaiken, vaikka olin ladannut täyteen akun ennen lähtöäni, mutta kaukaa kun kuvaa niin akku tyhjenee nopeasti..no onneksi sain muutaman kuvan otetuksi.
Tapsa on komean näköinen t -paita päällä.
06.08.2007 12:17
Kiitos tiedosta. Pitääpä yrittää etsiä jostain divarista tuo cd tai vinyyli jossa Veikko Lavin -laulajan testamentti.
En muista koskaan aikaisemmin kuulleeni kuin nyt Tapsa lauloi erittäin hyvin.
06.08.2007 12:07
Kävin katsomassa tuon videon eilen, mutta äsken kun yritin mennä uudelleen niin ei näy enää heti alun jälkeen tulee tauko ja ei voi jatkaa.
Oli ihan kiva lauluääni, mutta tuli eilen, mieleen heti kun Paris alkoi laulamaan Marilyn Monroe. Ihan lauloi Marilynnin äänellä ja ilmeillä...
Taitaa Paris esittää tuossa videossa Marilynia.
04.08.2007 11:12
Istuiko naiset esiintymislavan reunalla?
Se on se Mäntsälän suurlavan esiintymislava hirveän pieni juuri ja juuri mahtuu artisti siihen keskelle, jos siihen esiintymislavan reunalle osa yleisöstä istuu niin huh huh.
Ainahan suosituimpien artistien lavakeikolla on osa yleisöstä esiintyjän edessä ja varmasti näin tulee aina olemaan.
03.08.2007 13:17
Lavoilla on rennonpi meininki minunkin mielestä. Konserttisalissa ja kirkoissa varmasti laulajaa kuin laulajaa jännittää, kun yleisö istuu hiljaa ja katsoo.
03.08.2007 13:05
18 / 23