Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
isopurje
isopurje
isopurje
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
100
Kommenttia
8603
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"kultaraha lehmänpaskassa" sanotaan.
Totta se, että maa on siisti ja ollut sodaton, mutta tuleeko sinulle mieleen sveitsiläisiä kirjailijoita, säveltäjiä, ai onhan siellä ollut Wilhellm Tell.
05.03.2007 17:13
hengenravintoa ja ooppera/klassinen on siihen balsamia.
Minä kun en viitsi kuunnella molli-iskelmiä, jossa mies valittaa oloaan ja pyytää anteeksi 27 kertaa
Samoin kaikenkarvaiset tango, humppasulttaanikisat ja Idolsit - Viedään Riihimäelle, siellä on Ekokem.
05.03.2007 17:09
mitä kulttuuria Sveitsiläiset ovat saaneet aikaan?
Ei sotia, rauhallinen paikka vuorten suojassa.
No saivat he aikaan Käkikellon, mutta kulttuurista viis...
05.03.2007 17:04
silläkin on vaikutus, ei tosin suuri mutta kuitenkin. Nuohotkoot ihmiset itse!
Kun Suomessa on YKSI kunnon oopperatalo ja siellä korkeatasoista ohjelmaa, niin kyllä me olemme sen ansainneet.
Rahaa työnnetään huippu-urheilun nimissä vaikka Öllölän painisaliin tai kehitetään hiihtoputkia ympäri maata kohta suunnistajat vaativat, että Halkon metsiin katetaan peltikatolla 100 ha:n alue ja pilkkijöille kesähalli harrastusta varten.
Nytpä taidan pistää Mozart:in Don Goivannin soimaan ja häiritä sillä naapureitani!!!!!
05.03.2007 16:58
Joulukuussa 2 mm happonen levy metri kakkonen maksoi 11,70 €/kg verollisena.
No onhan siinä 3% Molybdeeniä rosteriin verrattuna.
Se hinnoista
04.03.2007 21:27
katselin tuota hihnan pituutta ja hammasmodulia.
Luulempa, että ko. hihna on tilaustyö "Helmiselle" mutta eipä sitä koskaan tiedä löytyykö hyllytavarana.
04.03.2007 20:20
"tasa-arvo tarkoittaa, että isä ja äiti tuottavat lapsia yhdessä
Ennen vanhaan vain äiti ruokki lapsen, kun isä kulki pankkiin ja takaisin"
Anette 7 v.
04.03.2007 14:17
naisilla on kylmä sydän, ettei maito happane?
03.03.2007 20:51
jotkut haluavat käyttää agenttia hengellisten asioidensa hoidossa- suorat yhteydet ovat nopeimmat ja halvimmat.
03.03.2007 20:16
kuitenkin ovat jonkinlaiset "Nokiat".
Siis optiot ja kun ei olla ylletty tulostavoitteisiin niin mitään ei heru.
Toisaalta, nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla.
03.03.2007 19:54
jolloin ei ollut sosiaalidemokratiaa.
kuinkahan silloin lapsia edes syntyi ja millä he elivät?
Outoa, perin outoa.
03.03.2007 19:44
liikenteen suunnittelijat voisi istuttaa viikoksi pyörätuoliin, jolloin kaupunkisuunnittelu muuttuisi hetkessä.
03.03.2007 18:32
ohjauspyöräpilottiin hihna maksaa n. 70 € laitteeni on 10 v. vanha mutta hihna oli virheetön ja piti vain kiristää epäkeskopyörästä. sen varaosa n:o on D 169.
Taitaa Maritim tuoda ko. laitetta maahan?
03.03.2007 14:44
harvinaista, että alkoholisoitunut aikamiespoika ilmestyy aina silloin vanhan äitinsä luo, kun hän on juuri saanut eläkkeensä.
Henkistä ja ruumiillistakin väkivaltaa käyttäen puristetaan vanhuksilta viinarahat.
02.03.2007 23:02
ja varttuneille täti-energialla varustetuille naisille löytyy nyt hyvä palsta täältä.
http://uusi.suosikki.fi/main.site?action=siteupdate/vie w&id=2
Ei muuta kuin katselemaan ja kommentoimaan.
02.03.2007 22:17
muslimi lihakaupan edessä katselee vain sianlihanhintaa, mutta ei osta koska se on kiellettyä.
01.03.2007 19:16
ole kaunista katsella kun pian tulee kevät ja soma naaraslintu leijailee korsi nokassa kohti pesänrakennusprojektia.
Itse pelkään kevättä kun puoliso saa intoa auringosta ja sanoo kuule E:....... pestäisiinkö tänään ikkunat?
01.03.2007 19:13
hyvä veliverkostoon?
Sitä eilisessä keskustelussa paasattiin syvällä rintaäänellä.
Olen useissa erilaisissa työyhteisössä toiminut, mutta hyvä velikerhoihin ja Rotaryihinkään minua ei ole kutsuttu.
Ovatko ne sitten Lionsit, Rotaryt ja Vapaamuurarit joiden ympärillä Suomen talous ja tasa-arvon puuttumattomuus pyörii?
28.02.2007 21:22
elinikäistä oppimista-meille kaikille, jotkut eivät vaan opi-.
Mutta kun em. keskustelusta puuttui se suuri osa naisia, joilla ei ole mahdollisuutta kohota urallaan ja jäädä halutessaan tekemään jotain kivaa, niin ne mielipiteet joita siellä esitettiin olivat vain hyvinvointifemujen mielipiteitä.
Niin ja minä opiskelen yhä edelleen.........!
28.02.2007 14:41
oli koolla ja jälki oli tietysti sen mukaista.
Korostettiin korkeita yleviä opintoja ja taidetta.
No ei siinä mitään mutta pääsevätkö tai joutuvatko naiset pätkätöiden kurimukseen?
Eräs tutki mediaa ja rasismia- eikä työt jatkuneet oliko ammatin valinta väärä kun sitten piti ryhtyä väikkäriä tekemään.
Sofi Oksanen sanoi, että taiteilija ei elä ja ei saa apurahoja, miksi pitäisi, jos taide on sitä, että sen ymmärtää vain "taiteilija" itse.
Järkevimmät lausunnot antoi Kristiina Halkola, koska hän kannatta tasa-
arvoa myös naisten välillä ja feminismi on hieman huu-haata.
Olisipa mukana ollut muutamia suorittajaportaan naisia-myyjiä, hoitoalalta ja konepaja puolelta jossa myös puoliso toimii suoritusportaan tehtävissä, niin se olisi ollut lähempänä tätä päivää.
Homma oli suoraan sanottuna akateeminen akkakerho-pah.
28.02.2007 12:29
361 / 431