timontti
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
55
Kommenttia
985
Ratkaisu Verified by Visa -ongelmaan
Ongelma: Suomalaisten pankkien keskuudessa on leviämässä käytäntö, että Visa-korteilla voi tai saa maksaa vain sellaisil3566Kuinka verotetaan vaihto kasvusta tuottoon?
Ajatuksena on vaihtaa kasvuosuudet, joiden markkina-arvo on nyt alkuperäistä hankintahintaa korkeampi, saman rahaston tu2554Kimi vaihtaa Mersun Fiatiin
Tämän päivän Ilta-Sanomien kansilehden mukaan Kimi Räikkönen on tehnyt 160 milj. euron Ferrari-sopimuksen. En ostanut le1541- 0523
Tapiola parantaa turvallisuutta
Tätä olen kaivannut. Toivottavasti S-pankki seuraa esimerkkiä: http://www.tapiola.fi/www/Tapiola_ryhma/Lehdistopalvelut2501Karvattomia verestäviä laikkuja
Osaisiko joku neuvoa, mistä voisi olla kysymys ja mikä auttaisi: Noin 9-vuotiaalle kissalle on ilmestynyt niskaan pyör2494Google-mainos
Äsken tätä palstaa lukiessani sivun alareunaan ilmestyi seuraavansisältöinen Google-mainos: Sampo Pankki Tule löytämään6469Yhteisön saaman perinnön verotus?
Jos osakeyhtiö tai säätiö, joka ei ole verovapaa, saa testamentin perusteella varoja, meneekö niistä 26% yhteisövero vai1427Acer Aspire One D150 verkkolaite?
Voisiko joku, jolla on tuo otsikossa mainittu 10,1" tuuman näytöllä varustettu miniläppäri, kertoa ystävällisesti sen ve0355Sampopankin suomalaisuus ja talletussuoja
Sampopankin Web-sivuilla on nyt vihdoinkin kauan kaivattu tiedote, jonka aiemmin puuttuessa olen täällä moneen kertaan j3349Arvopaperikauppa yhtiöjärjestyksessä
Olen laatimassa osakeyhtiölle yhtiöjärjestystä ja mietin, kannattaisiko yhtiön toimialaan sisällyttää arvopaperikauppa v0227FON Welhon kaapeliverkossa?
Onko kenelläkään kokemuksia FON-tukiaseman liittämisestä Welhon kaapelimodeemiin?0215OE tulostusongelma
Osaako kukaan neuvoa, mitä voisi tehdä, kun Outlook Expressin käytös on muuttunut tällaiseksi: Kun tulostan Outlook Exp0208Mitä Malmin jälleenmyyjälle tapahtui?
Kävin eilen Malmin autolaaksossa Takorudantiellä toimineen Hyundai-jälleenmyyjän liikkeessä. Ovet olivat auki, mutta aut0107Mitä Malmin jälleenmyyjälle tapahtui?
Kävin tänään pitkästä aikaa lounaalla Malmin autolaaksossa. Ruokalan alakerrassa oli aiemmin iso Hyundai-liike, jonka ti069