RakkausrunotVastattu 18v

YÖN PILVET

♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥ Keskiyö ja minä valvon ja - tunnen Juuri nyt - sinä ajattelet minua vaikka et sitä myöntäisikään Vielä taaksesi katsot Nuo samat tähdet ei anna sinun unohtaa - tiedän sen Vain sade sinut pela…
RakkausrunotVastattu 18v

TÄYSIKUUN JUOMAA

♥'¤o¤'¤o¤'¤o¤'¤o¤'¤o¤'¤o¤'♥ Jätä verhosi raolleen Anna kuutamoyön virrata huoneeseesi Kuunsäteenä minä tahdon hellästi huuliasi koskettaa Niin että aamulla tunnet kuin hunajaa juoneesi - Pikarista - jossa on minun nimen…
RakkausrunotVastattu 18v

AIKA ON TULLUT

♥§♥§♥§♥§♥§ >--------< §♥§♥§♥§♥§♥ (sydämellä-runon inspiroimana tuli tällainen)
RakkausrunotVastattu 17v

o))PUUTARHAUNELMIA((o

♥♥*║´♪`║*║○♥♥○║*║´♪`║*♥♥ . Miten minä voisin muistaa talven jäätynyttä maata pakkasen tekemiä riitteisiä oksia kun on kuuma kesäpäivä vihreä nurmi ja sinä siinä - vierellä - . Ja apilat tuoksuu . ~ Rakkaani ~ ~ Minun ra…
RunotVastattu 16v

``*TÄYTYY ODOTTAA*´´

♥o♥­­▼♥o•■o■♥♥■o■•o♥▼♥o♥ Hiljaista hetkeä - Aikaa Sydänkin on niin hiljaa Se saa minut pysähtymään ja vain kuuntelemaan Kuin odottamaan - Jotain ~ Sielun läpi menevää Minun - - Täytyy odottaa ♥o♥­­▼♥o•■o■♥♥■o■•o♥▼♥o♥ ht…
RakkausrunotVastattu 17v

SINUA AJATTELIN - RAKKAANI -

♥••¤••¤••¤••¤••¤••○♥♥○••¤••¤••¤••¤••¤••♥ Aina niin hiljainen Hämärän-muori Illan pikkusisko - kurkkasi taas niin yllättäen Iski silmää - Tiedän tiedän minäkin - se virkkoi - Ja isosisko paremmin Muuta ei ehtinyt Kun jo …
RakkausrunotVastattu 19v

HILJAINEN TAULU

Avaan verhot ja jään ikkunaan katsoman Talven hiljaisuus varhaisessa aamussa Illalla satanut lumi pehmentää puiden oksat Kevyt tuuli nyökyttelee niitä kuin kehoittaen kumartamaa ja sanomaan hymyillen huomenta Jäniksen k…
RakkausrunotVastattu 18v

PIENI LINTUNEN

♥..:'´*`':.♥♥.:'´*`':..♥ Öinen tuuli toi jostain mangolian tuoksun Pääskynen lensi ääneti räystään alle omaan pesäänsä Sen toisen kanssa Minä salaa pyyhin kyyneleeni Näin - pieni lintunen - minulle ikävän teit ♥..:'´*`'…
RakkausrunotVastattu 18v

KIRKKAIN PISARA

♥````´´´´♥´´´´````♥ Se kirkkain pisara Suuressa meressä ~ on ystävä Joka pirskahtaa ~ Kun maa kuivuu ja halkeilee ~ Hän ravitsee ♥````´´´´♥´´´´````♥
RakkausrunotVastattu 19v

TUULENI - RAKKAANI

~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ Valkoisena kyyhkynä rakkaus odottaa tuulta joka nostaa kauniit siivet Lentoon - tulenpalavaa taivasta vasten Hiljainen kuiskaus oksilla - Olet lähelläni Yö on odotusta ja toivoa Lupauksia ja k…
RakkausrunotVastattu 18v

PIENIÄ KOSKETUKSIA

♥**♥**♥**♥**♥**♥**♥**♥**♥ Lumihiutaleieta hiuksillasi kuin hellät suukot ¨¨Minä hiljaa kosketan¨¨ Lumihiutaleita poskillasi kuin pienet unelmat ¨¨Minä kasvojasi hyväilen¨¨ Lumihiutaleita huulillasi kuin täyttyneet toive…
RunotVastattu 15v

~ Siellä se ~

♥¨o¨♫¨o¨♫♥♥♫¨o¨♫¨o¨♥ Sydän on asettunut lepämään Keinuvalle oksalle Tuoksuvalle Linnunlaulun viereen Hymyilemään ~ Siellä se ~ Missäs muualla ♥¨o¨♫¨o¨♫♥♥♫¨o¨♫¨o¨♥ http://www.youtube.com/watch?v=V80nSU2O24o&feature=relat…
RakkausrunotVastattu 17v

NÄKYMÄTÖNTÄ SURUA

♥o=O0O=o~~♥~~o=O0O=o♥ Anna veden virtaavan kertoa - Tarinaa - Kaukaa vuorilta tulevaa Kuuntele kuutamoöinä pieniä syvänteitä hiljaista itkua - näkymätöntä surua Yö näin kertoo - Tahtoo sinun kuulla Sinua haluaa kosketta…
RakkausrunotVastattu 16v

:*:KUMPA NÄKISIT..:*:

♥ ○¤¤¤○○•○○¤¤¤*O○O○O*¤¤¤○○•○○¤¤¤○ ♥ Jokainen kyynel kantaa surua jokaisessa kyyneleessä pala suurta rakkautta Kumpa keräisit kaikki pisarat sydämeni ikävästä valuvat Kokoaisit uudelleen palat minun rakkauden Kuuntelisit…
KirjallisuusVastattu 18v

VAIN UNESSA

♥;o;o;o;o;o;o;o;o;o;o;o;o;♥ Sanonut et koskaan hyvästejä Siksi aina oveni on auki Siitä on tullut kesän tuulet ja talven valkoiset myrskyt Mutta sinun askeleitasi minä en ole kuullut - Kuin unessa ♥;o;o;o;o;o;o;o;o;o;o;…
RakkausrunotVastattu 20v

IHO MUISTAA

Sinun sormenpääsi saa aistini nousemaan iholleni. Ahnaille huulillesi alttiiksi. Syöt, otat mitä haluat. Juuri niin kuin tekee halu, joka on löytänyt omansa. Turhaa kysyä aamulla kannattiko. Iho muistaa.
RakkausrunotVastattu 18v

TUNTEIDEN VALKOINEN MERI

♥ ´:○o○:'´♥`':○o○:` ♥ Liuska toisensa jälkeen - lattialle taas ja taas - putoaa Lauseita - Sanoja Tunteita sinuun lattia tulvillaan Kuin valkoiset pilvet ajelehtivat edessäni ~ Rakkaani ~ Mitään valmista en pysty rakent…
RakkausrunotVastattu 18v

TÄNÄ YÖNÄ

♥¤o0o¤♥¤o0o¤♥¤o0o¤♥¤o0o¤♥ - Rakkaani - Juuri tänään Minä odotan sinun polttavia yön kuiskauksia sykkivälle kaulalleni Juuri tänään - Minun rakkaani - Minä janoan sinun tulesta syntyviä kosketuksiasi Sitä voimaa ja helly…