mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
tälläinen kyssäri vaihteeksi
koska maapallolla on miljoonia ja taas miljoonia lapsia,joita ei kastettu lapsena ja joiten vanhemmat ei ole ees kuullu2117SANAA RAAMATUSTA.
Katsokaa, kuinka suurta rakkautta Isä on meille osoittanut:me olemme saaneet Jumalan lapsen nimen,ja hänen lapsiaan myös2116RAUHAA!!
Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä,että Kristus kuoli meidän puolestamme,kun me vielä olimme syntisiä1116Opi sanomaan kiitos.
Ole kiitollinen jokaisessa elämän olosuhteessa,sillä tämä on Jumalan tahto Kristuksessa Jeesuksen sinun kunnioittaessa.(2115LAIN KÄSKYT
MATTEUS 22:36-40 -Opettaja,mikä on lain suurin käsky? Jeesus vastasi:Rakasta Herraa,Jumalaasi,koko sydämestäsi,koko siel1114Valmiina palvelemaan,kadotun maailman puolesta
Mitä tarvitaan,että voimme olla hyviä palvelioita?Ensimmäinen on palava rakkaus,palava rakkaus Jeesusta kohtaan ja kadot1114Opetussana.
Jeesus sanoo:"Minä olen tie,totuus ja elämä.Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."Joh.14:6...Jeesus,nimi1114Sanaa raamatusta 2.kor 2:14-16
Kiitos Jumalalle,joka aina kuljettaa meitä Kristuksen voittosaatossa ja meidän kauttamme joka paikassa levittää hänen tu1113Huomenta.
Näin,kuinka pyhä kaupunki,uusi Jerusalem,laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena,niin kuin morsian,joka on kaun1112Huomenta.
Herra tutkii kaikki sydämet ja ymmärtää kaikki ajatukset ja pyrkimykset.1.Aik.28:9..Täällä on monenlaista ajatusta ja py1112Moi
Kysyisin tälläisen kysymyksen, että onko Katolilaisissa Seurakunnissa Raamattupiirejä, ja jos on, niin rukoiletteko että3112LEIPÄÄ JA KATEUTTA!
Kateus, toi katoamaton kansanperinne on voimissaan täällä Taavetissa. Kun paikallisesta kaupasta myydään kassillinen lih0110HUOMIO!!!!!!!!!!!!!!!!!
JOS TEKEE TYHJÄKSI JEESUKSEN NEITSYYDESTÄ SYNTYMÄN,ELI JEESUKSEN PYHÄSTÄ HENGESTÄ SYNTYMÄN,NIIN ME TEEMME TYHJÄKSI KOKO1109Huomenta!
Me tiedämme,että hän,joka herätti kuolleista Herran Jeesuksen,herättää Jeesuksen tullessa meidätkin.2.Kor.4:14...Kuollem2109Huomenta.
Kiivas mies panee alulle riidan,pitkämielinen riidan lopettaa..................Riita syntyy kuin rako patoon-tuki se,enn3109Kuka on siis Kristitty?
Katsotaanpas Jumalan Sanasta. Room.10:8-13 Mitä siis on sanottu? -- Sana on lähellä sinua, sinun suussasi ja sinun sydä20109Täysi Evankeliumi
23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla 24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaa1108Huomenta.
Minä kuuntelen, mitä Herra Jumala puhuu.Hän lupaa rauhan kansalleen,omilleen-Älkööt he enää eksykö mielettömyyteen!Ps.852107Taustatietoa.
Siis Raamattu on Jumalansanaa.Se kertoo luomisen,maailman ja ihmisen luomiseseta siis.Ensimäiset ihmiset olivat siis Aad1107Huomenta.
Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta.Älkää ruvetko ihmisten orjiksi! 1.Kor.7:23...Siunausta tälle päivälle.1106