Vapaa kuvaus

Ironinen ei saa olla, kuin itselleen, paitsi riidellessä, mutta pikantti huumori on aina paikallaan, paitsi hautajaisissa. Tiedoksi, että minun rekisteröityneen Täpinän kirjoittamat viestit alkavat vasta numerosta 19. QL-trimmijärjestelmä 4.7.2006. Esim. kissan ruuista en ole kirjoittanut, enkä niistä mitään tiedäkään. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

118

Kommenttia

1738

1. Miten se sisätilan lämmitin pidentää lohkolämmittimen aikaa? Jos Sinulla on sellainen ohjausjärjestelmä lämmittimissä, etteivät voi olla yhtä aikaa päällä, niin silloinhan ne lämmittimet lyhentävät toistensa päälläoloaikaa.

Toimiiko ohjauksesi aika- vai lämpötilasidonnaisesti?
  2. Kun luin tämän viestiketjun, niin ei voi kuin ihmetellä, mitä metsäläisiä olemme liikenteen suhteen. Aina puskee esiin minä minä mentaliteetti. Valitetaan sitä, että yleensäkin kaksikaistaisen tien muuttuessa yksikaistaiseksi ne vasemmalta tulevat hidastavat oikean kaistan menoa.
    Ei tule mieleen, että samalla tavoin sen oikean kaistan tukkijat hidastavat vasenta kaistaa.

Tekisi monelle hyvää joutua, anteeksi päästä, ajamaan "neljänruuhkassa"
    Avenue des Camps-Elyseesin seitsemää kaistaa pois keskustasta kehäteille. On suorastaan mahdotonta ajaa kolaria kaistanvaihdossa, sillä ei tarvitse kuin näyttää vilkkua, niin aina tulee tilaa. Yleensä päin vastoin annetaa äänimerkki, mitä jäit kuppaamaan, kun et tule siihen eteen, vaikka jätin tilaa.

Vielä yksi asia, nuo joustavat ja kohteliaat autoilijat ovat juuri niitä "maalaisia" kotiin menossa.