niin vaikeaa että pitää olla keskellä päivää sumuvalot päällä ja ajovalot parkeilla...ja en sotke näihin uusiin päivävaloihin joita on jossain uusissa autoissa....
Varmaan tiedätte on se on lain vastainen ratkaisu ja ilmassa roikkuu rikesakko...
Erityisesti koskee Audi,BMW ja Volvo miehiä...ja naisia...
Mikä siinä on
2
<50
Vastaukset
- aina sumarit
Ei ole ollenkaan vaikeata kun opettelee heti oikean viiksen asennon liikkeelle lähtiessä. Aina palaa.
Ei kai se rikesakko (kun näkis vaan!) sinun nenäsi edessä roiku. Keskity omiin ongelmiisi! Mikä siinä on, että pitää itkeä tuosta samasta asiasta aivan yhtenään?
Ei pitäisi Sinuakaan haitata, jos jotkut haluavat kartuttaa "sakkokassaa"
ihan vapaaehtoisesti. Keskellä päivää ei pitäisi noiden sumareiden polttamisen haitata ketään. Jos esim. toinen ajovalo on sammunut, niin parempi ajaa sumareilla, turvallista eikö totta.
Typerintä touhua on jatkuvasti jäkättää sumareiden käytöstä, antaa poliisin hoitaa tai jättää hoitamatta ko. asia. Ei tunnu missään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815