Vapaa kuvaus

Ironinen ei saa olla, kuin itselleen, paitsi riidellessä, mutta pikantti huumori on aina paikallaan, paitsi hautajaisissa. Tiedoksi, että minun rekisteröityneen Täpinän kirjoittamat viestit alkavat vasta numerosta 19. QL-trimmijärjestelmä 4.7.2006. Esim. kissan ruuista en ole kirjoittanut, enkä niistä mitään tiedäkään. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

118

Kommenttia

1738

1. Lue vielä kerran tuo minun kirjoitukseni oikein ajatuksella. Mittaustulosten
    mukaan kitkat ja nastat ovat yhtä hyvät lähes kaikissa mittauksissa.

Kun nastarengas on yhden talven ajettu, niin se ei pärjää enää missään
    mittauksissa vuoden ajetulle kikalle.

Puhun 17 vuoden kokemuksella pelkillä kitkoilla ajamisesta kesät talvet omissa autoissa.
    Vertailua olen suorittanut nastoilla varustetuilla autoilla, joissa on aina ollut testivoittajat
    alla.
  2. Putiikki on WR Sport Engineered by prodriue ja minun Subarutiedostossa ovat
    osoitteilla:
    03MY Forester ppp jossa asiasta on yleistä höpinää ja
    05my forester 2,5XT grabh.gif on sitten nuo tehon ja väännön
    kuvaajat graafisena esityksenä.

Nyt voi olla niinkin, etteivät nuo sivut enää löydy netistä, minä en ainakaan
    saanut niitä aukeamaan. Olisi ollut helppo linkittää luettaviksi. Niiden lähettäminen
    sähköpostilla olisi tietenkin mahdollista, mutta en halua paljastaa Täpinän henki-
    löllisyyttä. Tosin tuohonkin oman tiedoston lähettämiseen lienee konstit paljastumatta, mutta en ole aikaisemmin harrastanut sitä, joten kaipaa opettelua.