Hauskaa kun ihmiset tai ei nyt niin hauskaa mutta esim joku vastaa 3 votta vanhaan viestiin ja kysyjä on jo kasvanut lippispäisestä 16v pojasta 19 armeijan käyneeksi mieheksi jolla perhettä ja autona enää corolla onko corolloja enää ? auris jne sitä rataa.
Wanhoja viestejä !!!!
4
247
Vastaukset
- kaivetaan
esiin ja vastaillaan jopa 9 vuotta vanhoihin ketjuihin!! : )
- forre
Ärsyttävää, ainakin mun mielestä, mutta tuo vanhojen visetien esiin pomppaaminen on suoli24 ylläpidon mukaa käyttäjien toivoma "parannus", toivottavasti mahdollisimman moni valittaa heille tästä asiasta, ja vanhat jutut saa pysyä historiassa, ei päällimmäisenä.
Enirolta on päässyt unohtumaan tuo vanha kansan viisaus.
Ei todellakaan ole tarpeen kaivella vanhoja juttuja.
Aiheuttaa vain sen, että viimeisetkin "aktiivit" kirjoittajat
häipyvät täältä. On muuten jo nähtävissä selvästi ko. muutoksen
jälkeinen vaikutus.
Vai olisikohan osoitus suomi24:n epätoivoisesta tilasta kaivaa
vanhat jutut esiin, että olisi edes jotain esittää.
Tässä sen nyt näkee, mitä aiheutti asiallisten kirjoitusten poisto
palstalta ja väpätyksien salliminen. Väitän, että jo yhden sheriffin
vaihtaminen aktivoisi tilanteen pari vuotta edeltäneelle tasolle.- forre
näin on, painetta vaan tuonne ylläpidon suuntaan, jos vaikka heräisivät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303