namenous
Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Tiede/teknologia Siviilisääty: Sinkku Email: [email protected]
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 11 kommenttia
- Kyllä, meillä on paikallisia ätmejä edustava kerho. Joudun nyt yksin pyörittämään kerhomme toimintaa kun mies86 hilpaisi reissuun. Saa nähdä selviänkö yksin kaikista yli-innokaista kerhoamme ihannoivista fanitytöistä...
- Mies86 on tällä hetkellä vähän reissussa ja ei pääse palstalle kuin ehkä harvakseltaan. Jos sulta löytyy S24-profiili, saisit kätevästi mies86:seen yhteyden sitä kautta. http://www.suomi24.fi/yhteisö/mies_86js
Jos sulla ei ole profiilia, etkä halua sellaista perustaa, mä voin antaa sulle mies86:sen säpon sähköpostiisi tai toisaalta voin antaa s.postiosoitteesi myös mies86:lle. Voit laittaa säposi tähän viestiketjuun tai sitten lähettää mulle vaikka omaan säpooni sen. Menee vähän säätämiseksi, mutta mies86 ei halunnut tähän threadiin mun laittavan säpoaan kun asiasta tuossa juteltiin hetki sitten puhelimessa. Muitakin tapoja löytyy kyllä jos edellämainitut ei käy :) - Todella harvoin tulee pubeissa käytyä, pitkälti budjettisyistä täälläkin suunnalla. Voisihan tuota sellaistakin harkita vapun kunniaksi, vaikka aika täynnä lienevät. En kyllä tiedä mitä huomenna tulee tehtyä vai tuleeko tehtyä mitään, mutta laita ihmeessä yv:tä tai säpoa profiilista löytyvään osoitteeseen jos kiinnostaa niin voi asiaa katsella tarkemmin :) Olen siis tuo "åbolainen".
- Nostellaanpa tätä threadia pitkästä aikaa. Kevätauringon lämmittäessä mieltä sitä taas miettii, mitä kivaa tekemistä tai mielenkiintoisia paikkoja nähtäväksi tuolla ulkona olisi. Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, joten hengailuseuraa olisi mukava löytää. Eli viestiä vaan tänne suuntaan :)
- UPsista keikkaa! Melko yksinäistä on meininki edelleenkin, joten yhteydenottoja vaan tänne suuntaan :)
- Kiitoksia vaan ”taustatuesta” :D Oli kyllä eilen mukava ilta sun ja kahlittu88:n kanssa :)
- Vai niin. No ihan jo täältä netin kautta löytäisi varmasti parempia sivustoja mikäli olisin hakemassa jotain seksiseuraa. Aikoinaan seurustelumielellä seuraa hakiessani olen turvautunut tämän sivuston Treffit-palveluun ja se on kyllä oikein toimiva tapa hakea deittikumppania. Ja olisihan noita muitakin käteviä juuri siihen tarkoitukseen soveltuvia sivustoja. Muiden yksinäisten tapaamiseen ihan kaverimielellä tämä palsta tarjoaa mielestäni ihan hyvän paikan laittaa ilmoituksensa.
- Juu, tätä palstaa seuraamalla voisi saada käsityksen, että turkulaiset olisivat tavallista yksinäisempää sakkia :) Itse innostuin laittamaan oman ilmoitukseni kuullessani parilta toiselta palstalaiselta hyvistä kokemuksista omien ilmoitustensa kanssa.
- Juu, harrastan asiasta samaa mieltä olemista, eli mukavaa oli tosiaan, vaikka hävisinkin sulle pelissä :D Lisää vaan ehdotuksia kehiin, jos vaikka saisi isommankin porukan kerättyä. Mitäs palstan turkulaiset vappuna puuhailevat?
- Pistä ihmeessä yksityisviestiä mulle. Jos ei löydy vielä profiilia, sellaisen tuosta tekaisee aivan käden käänteessä :)
- Piti oikein joku profiili kaivaa naftaliinista tähän. Mut mä voisin tosiaan lähteä keilailemaan tässä joku kerta. Täällä ei oikein vissiin sallita sähköpostien jakamista, mutta yksityisviestillä saa ainakin kiinni :)