Oliko sinulla Suomi24-sähköposti? Olisi henkilökohtaista asiaa.
(Tiedän, tämä ei ole ilmoitustaulu.)
Mies 86!
6
118
Vastaukset
- Mykkä todistaja
Jahas, hämis löytäny kaks naista samointein ja toisellekin nyt löydettävä mies.
Onnea.- Hämärän rajoilta
Meinasin jo sanoa, että itse asiassa kyse olisi vain tylsistä gradujutuista, mutta ehkä en pilaa mielikuvaasi.
- Epämies
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Meinasin jo sanoa, että itse asiassa kyse olisi vain tylsistä gradujutuista, mutta ehkä en pilaa mielikuvaasi.
Ei me uskottais kuitenkaan. Muusikko saa aina naisia jos vaan poistuu peräkammaristaan. Oot varmasti käyny kaupassa ja heti liimautu pari mimmiä kylkeen kiehnäämään.
Mies86 on tällä hetkellä vähän reissussa ja ei pääse palstalle kuin ehkä harvakseltaan. Jos sulta löytyy S24-profiili, saisit kätevästi mies86:seen yhteyden sitä kautta. http://www.suomi24.fi/yhteisö/mies_86js
Jos sulla ei ole profiilia, etkä halua sellaista perustaa, mä voin antaa sulle mies86:sen säpon sähköpostiisi tai toisaalta voin antaa s.postiosoitteesi myös mies86:lle. Voit laittaa säposi tähän viestiketjuun tai sitten lähettää mulle vaikka omaan säpooni sen. Menee vähän säätämiseksi, mutta mies86 ei halunnut tähän threadiin mun laittavan säpoaan kun asiasta tuossa juteltiin hetki sitten puhelimessa. Muitakin tapoja löytyy kyllä jos edellämainitut ei käy :)- Neeno
Onko teillä joku ATM-kerho? :D
Neeno kirjoitti:
Onko teillä joku ATM-kerho? :D
Kyllä, meillä on paikallisia ätmejä edustava kerho. Joudun nyt yksin pyörittämään kerhomme toimintaa kun mies86 hilpaisi reissuun. Saa nähdä selviänkö yksin kaikista yli-innokaista kerhoamme ihannoivista fanitytöistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714116- 332361
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401612Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801487
- 1441246
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135