Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. Huomenta! Ihanan näköistä ulkona..uutta lunta satanut ja pakkasta -5 astetta ,täällä Espoossa.
    Me taas heräsimme varhain Jorin kanssa (sokea l-lapseni)..hän heti alkoi kovat touhut tapansa mukaan...Minulle kävi illalla semmoinen kömmähdys,että nukahdin..no havahduin siinä ennen
    klo 20.00:aa ja pelästyin pahanpäiväisesti,että nyt nukuttiin pommiin..ryntäsin soittamaan Jorille taksia huh..onneksi kännykästä huomasin ,että
    olikin ilta vielä,eikä aamu..mikä helpotus...
    Luin tässä Roopen vitsejä..ovat aina niin hauskoja ..päivän piristyksiä. Noista toivomuksista..pistän tähän pienen...Oli vanhahko pariskunta..heille ilmestyi hyvä haltija ja sanoi; Saatte kumpikin esittää yhden toivomuksen.
    No vaimo sanoi ,että ihana rantaloma ,olisi mukavaa..Se tapahtui..Mies toivoi ,että vaimo olisi 30 vuotta nuorempi..Se tapahtui..miehestä tuli 30 vuotta vanhempi..Että sillai..
    No nyt kahvinkeittoon...täällä pitäis olla korvapuustejakin..Löytyi..pistän mikroon yhden
    lämpiämään..Tässä taas keinustuolissa nautin kahvista ja korvapuustista nam...ja Mirrikin taas ilmestyi venytellen esiin ja loikkasi syliin..hyvä ettei kahvit läikähtänyt.,,Toivottavasti kaikki ovat saaneet hyvin nukuttua yönsä..että päivä alkaa virkeällä mielellä..Minulle riittää lyhyet unet..en koskaan nuku pitkään.On se muuten kummaa ,ennen olin
    iltavirkku ja nyt aamuvirkku myös.No nyt menen katsomaan ,,onko chattiin ilmestynyt ketään..
    Oikein mukavaa alkavaa päivää kaikille..t.Irkku
  2. Taas on uusi päivä edessä ja tulin tänne kahvinkeittoon aikani kuluksi.Nyt on valmista taas termareissa tuoretta kahvia ja teevesi.En mitään tänne tuonut,kun on niin paljonherkkuja kaapissa ja pakkasessakin..Olette niin innokkaita leipureita
    kaikki.No Mirri tulehan istumaan kanssani keinutuoliin..Vai että väsyttää..mitä on yöllä touhuttu.No voi jestas,,joku on unohtanut kutimensa tänne..onpas lankakerä saanut yöllä kyytiä,Mirri on vetänyt oikein siksakkia ympäri huonetta..ai ai..
    sen kanssa..Onpas tässä nyt selvittämistä,mutta siistille kerälle sain sen.Kyllä oli tutunnäköistä
    hommaaa,niin oma kissanikin
    teki,jos vain löysi lankakerän.WC:sssä se otti aina vessapaperirullan käpäliensä väliin ja takajaloilla potki sen uuteen uskoon.Välillä pyöritti koko wessapaperirullan tyhjäksi,kyllä noi
    kissat tekemistä keksivät. Tässä nyt kuitenkin juon vihdoin kahvia Mirrin kanssa..Hyvää on ,,aamulla maistuu erityisen hyvältä. Hyvää pullaa löytyi,,sitä nyt mutustelen..Mitähän kertoisin kuulumisia teille..Vauva kasvaa,,ristiäiset ovat ensikuussa.. Tähän saakka ,pikkumies on nukkunut yönsä levollisesti,joten vanhempansa ovat myös
    saaneet levätä.Toivon,että jatkuu..Tällä minun suojatillani oli hiihtoloma..onneksi sain viedä hänet päivätoimintakeskukseen,niin hänen aikansa kului mukavasti..Hiljaista sielläkin oli,kun monet asiakkaat olivat viettämässä lomaa.Nyt on arkirutiinit jälleen palaneet,kun viikko on ohi.
    Ilma on lauhtunut,mutta täällä etelässä, on koleaa ja kosteaa,tuntuu kylmemmältä,kuin kunnon pakkasilla...Laitan tässä kissalle raikasta vettä ja uutta ruokaa lautaselle.Oikein mukavaa päivää kaikille!Toivotaan että jotain hauskaa tapahtuu muisteltavaksi..Hei taas t.Irkku
  3. Sattumalta huomasin,että olit minulle kirjoittanut.
    Pidän myös kovasti Maaria Leinosen runoista..Minulla on muutamia..."Jos näkisit rakastaisit" "Unet kukkina tiellä" ja "Silta,joka kantaa"..ihania runoja, myös ajatuksia herättäviä monet...Näin kevättä kohden ,kun olemme menossa,niin sopii hyvin tämmöinen hänen runonsa :
    "Ajattelen,että talvi vain kevään aatto:
    jäisissä silmunyrkeissä, kaikki vihreys
    ja tuoksut.
    Routamullassa kytee kukkien ilo
    ja muuttolinnut hakemassa uusia lauluja kaukaa.
    Kaukaa tulevat uneni.
    Hämärän hoidossa kypsyvät,kevättä kantaen."
    Minusta on kaunis...Mainitsemasi runot, ovat minulle kyllä tuttuja.Mukavaa tavata runojen ystävän...Mukavaa kevään odotusta..t.Irkku